Ο Κάρλος Σάινθ χαρακτήρισε το τελευταίο δίμηνο σαν “τρενάκι του λούνα παρκ, μετά από όσα έγιναν στο ξεκίνημα της χρονιάς, μετά με το βάθρο στο Μπαχρέιν, την [εγχείρηση για τη] σκωληκοειδίτιδα, και τώρα τη νίκη” στην Αυστραλία.
Ο Κάρλος Σάινθ έδωσε μια εντυπωσιακή και ηχηρή απάντηση στην επιλογή της Ferrari να τον αποδεσμεύσει για το 2025, κερδίζοντας το GP Αυστραλίας εμπρός από τον Σαρλ Λεκλέρ, έπειτα από την εγκατάλειψη του Μαξ Φερστάπεν στον 3ο γύρο με πρόβλημα στα φρένα της Red Bull RB20.
Την ώρα που ο Κάρλος Σάινθ δήλωνε ότι του φαίνεται “απίστευτη” η 2η θέση της εκκίνησης του GP Αυστραλίας που κατέκτησε στις σημερινές δοκιμές κατάταξης στο Άλμπερτ Παρκ, ο Σαρλ Λεκλέρ εξηγούσε ότι πήρε ένα ρίσκο στο τέλος του Q3 με τις ρυθμίσεις της Ferrari SF-24 που “αποδείχθηκε πως ήταν στη λάθος κατεύθυνση”.
Το δεύτερο μεγάλο της μεταγραφικό κόλπο γκρόσο της Formula 1 -μετά τον Λιούις Χάμιλτον- επιχειρεί η Ferrari, καθώς ο γερμανικός Τύπος αναφέρει ότι οι διαπραγματεύσεις της Scuderia με τον Άντριαν Νιούι είναι “σε προχωρημένο στάδιο”.
Ο μεγάλος Βραζιλιάνος τρις πρωταθλητής της Formula 1 Άιρτον Σένα είχε φτάσει σε συμφωνία με τον διευθυντή της Scuderia Ferrari, Τσέζαρε Φιόριο, για να μεταβεί στο Μαρανέλο το 1991, ανέφερε ο ίδιος ο Φιόριο σε νέα του συνέντευξη για το θέμα στον ιταλικό Τύπο.
Ένα από τα μεγάλα ερωτήματα της μεταγραφής του Λιούις Χάμιλτον στη Scuderia το 2025 είναι αν θα μπορέσει να προσαρμοστεί στο ιδιαίτερο περιβάλλον του Μαρανέλο. Αλλά ο πρώην μηχανικός της Ferrari, Ρομπ Σμέντλεϊ, λέει ότι ο Άγγλος "θα ευδοκιμήσει εκεί και η Ferrari θα τον λατρέψει".
Την Πέμπτη (21/3) θα αποφασιστεί αν ο Κάρλος Σάινθ μπορεί να αγωνιστεί με τη Ferrari το προσεχές τριήμερο στο GP της Μελβούρνης, μετά την εγχείρηση σκωληκοειδίτιδας στην οποία υπεβλήθη στη Τζέντα. Αρκεί να περάσει τη δοκιμασία ασφαλείας της FIA.
Για μία ακόμη φορά -και σίγουρα όχι για τελευταία- ο Λιούις Χάμιλτον κλήθηκε να μιλήσει για τη μεταγραφή του στη Scuderia το 2025, και είπε ότι την αποφάσισε για την πρόκληση να κερδίσει με τον cavallino - και όχι γιατί έπαψε να πιστεύει στις δυνατότητες της Mercedes.
Το κακό ξεκίνημα του Λιούις Χάμιλτον στην τελευταία του σεζόν με τη Mercedes F1 παρακίνησε πολλούς να σκεφτούν ότι ο Βρετανός πνευματικά βρίσκεται στο 2025 και στο Μαρανέλο, αλλά εκείνος επιμένει ότι “είμαι 100% οδηγός της Mercedes αυτή τη στιγμή”. Πληροφορίες ότι δεν θα τον ακολουθήσει στη Scuderia ο μηχανικός του, Πίτερ Μπόνινγκτον.
Η Formula 1, που έχει πολλές άλλες πτυχές πέραν της αμιγώς αγωνιστικής, έχει παράδοση στις ξαφνικές αλλαγές κανονισμών για να κόβει την κυριαρχία μιας ομάδας που κάνει βαρετά τα GP. Όμως, οι Φρεντ Βασέρ και Τότο Βολφ δεν θέλουν κάτι τέτοιο, για την τρέχουσα εποχή της παντοκρατορίας της Red Bull Racing.
Η "ακραία" αεροδυναμική εξέλιξη της SF-24 που βρίσκεται ήδη στην αεροσήραγγα, η εξαιρετική βάση του αρχικού φετινού μονοθεσίου των Ιταλών και η ραγδαία βελτίωση της διαχείρισης των ελαστικών στις συστοιχίες γύρων του, κάνουν το Μονεγάσκο αισιόδοξο ότι η Scuderia θα μπορέσει να απειλήσει φέτος την παντοδυναμία της RBR.
Για τον μόλις 18χρονο Βρετανό η προσαρμογή στη Ferrari SF-24 στο GP Σαουδικής Αραβίας αποδείχθηκε μάλλον ευκολότερη από τις εξετάσεις για το δίπλωμα οδήγησης, όπως αποκάλυψε ο δάσκαλος οδήγησης που τον είχε αναλάβει.
Παρότι το 2023 δεν ήταν και η πιο ανταγωνιστική σεζόν της ιστορίας της Formula 1, το σπορ γνώρισε περαιτέρω οικονομική γιγάντωση στον έβδομο χρόνο της ιδιοκτησίας από την αμερικανική Liberty Media - εξασφαλίζοντας συνολικά έσοδα που άγγιξαν τα 3 δισεκατομμύρια ευρώ.
O Φλάβιο Μπριατόρε, πρώην διευθυντής της Renault F1 και -ακόμα- μάνατζερ του Φερνάντο Αλόνσο, εκτιμά ότι ο Σαρλ Λεκλέρ είναι υποτιμημένος και ότι ο Λιούις Χάμιλτον θα δυσκολευτεί να μένει μπροστά του από το 2025 που θα μοιράζονται το γκαράζ της Ferrari.
"Με το επόμενο βήμα μπορούμε να ασκήσουμε πίεση" στη Red Bull είπε ο Φρεντ Βασέρ, διευθυντής της Scuderia, αν και παραδέχθηκε ότι η RB20 είναι περίπου μισό δευτερόλεπτο ταχύτερη (ανά γύρο) σε συνθήκες αγώνες από τη Ferrari. Ποιά είναι τα επόμενα βήματα εξέλιξης της SF-24.
Ο διευθυντής της Scuderia Φρεντ Βασέρ παραδέχθηκε ότι “είναι πιθανό” ο Όλιβερ Μπέρμαν να αγωνίζεται στη Haas F1 το 2025 μετά το εκπληκτικό ντεμπούτο του Βρετανού στη F1 με τη Ferrari στη Τζέντα, αλλά ο Αγιάο Κομάτσου της αμερικανικής ομάδας κρατά αποστάσεις.
Μια από τις ένδοξες Ferrari 312 T4 της Formula 1 των τελών της δεκαετίας του 1970 βγαίνει σε δημοπρασία, αλλά δεν είναι ένα τυχαίο cavallino: είναι το μονοθέσιο με το οποίο ο Τζόντι Σέκτερ κέρδισε το παγκόσμιο πρωτάθλημα του 1979.
Μετά τη χειρουργική επέμβαση σκωληκοειδεκτομής στην οποία υπεβλήθη στη Τζέντα το απόγευμα της Παρασκευής (8/03), δεν είναι βέβαιο ότι ο Κάρλος Σάινθ θα έχει ανακτήσει τις δυνάμεις του για να λάβει μέρος στο GP Αυστραλίας στις 22-24 Μαρτίου.
Ο Όλιβερ Μπέρμαν έγινε -σε ηλικία 18 ετών, ο πρώτος rookie που έκανε το ντεμπούτο του στη F1 με τη Ferrari μετά το 1972, και με την εντυπωσιακή του 7η θέση στο GP της Τζέντ -εμπρός από τους Λάντο Νόρις και Λιούις Χάμιλτον- έδειξε ότι αξίζε μια θέση στη F1, πιθανότατα με τη Haas, το 2025.
Ελλείψει ιδιαίτερου ενδιαφέροντος για τον ίδιο στο GP Σαουδικής Αραβίας, αφού η Red Bull ήταν πολύ μπροστά και οι McLaren, Aston Martin και Mercedes πολύ πίσω του, ο Σαρλ Λεκλέρ μίλησε μετά τον αγώνα της Τζέντα για το εκπληκτικό ντεμπούτο του Όλι Μπέρμαν στη Formula 1 με την έτερη Ferrari.
Ο Βρετανός Όλιβερ Μπέρμαν συνοδεύεται εδώ και καιρό από το χαρακτηρισμό “ο νέος Λεκλέρ” λόγω της εντυπωσιακής του ανέλιξης στην Ακαδημία της Ferrari. Διαβάστε για ποιο λόγο ο 18χρονος αξίζει τη μεγάλη ευκαιρία της αντικατάστασης του Κάρλος Σάινθ -που θα απουσιάσει λόγω σκωληκοειδίτιδας- στο GP Σαουδικής Αραβίας.
Ο Κάρλος Σάινθ θα απουσιάσει από το GP Σαουδικής Αραβίας του προσεχούς διημέρου καθώς διεγνώσθη ότι πάσχει από σκωληκοειδίτιδα, όπως ανακοίνωσε η Ferrari, και τη θέση του στο κόκπιτ του cavallino θα πάρει ο νεαρός οδηγός της Ακαδημίας της Ferrari, Όλιβερ Μπέρμαν.
Πέντε εβδομάδες μετά τη “βόμβα” της μεταγραφής του Λιούις Χάμιλτον από τη Mercedes στη Ferrari το 2025, ο διευθυντής της Scuderia μίλησε πιο διεξοδικά για τα κίνητρα του Βρετανού να πάει στο Μαρανέλο και για τον τρόπο που έγιναν οι εν κρυπτώ διαπραγματεύσεις του με τον επτάκις πρωταθλητή της Formula 1.
Ο Κάρλος Σάινθ κέρδισε την 3η θέση στο GP του Μπαχρέιν, αλλά στα τηλεοπτικά πλάνα φάνηκε να μην τον περιμένει κανένα από τα μέλη της Scuderia στο παρκ φερμέ για να πανηγυρίσει μαζί του. Όμως, στην προκειμένη περίπτωση, τα φαινόμενα απατούν.
Ο σχεδιασμός και η διαφορετική άσφαλτος του σιρκουί της Τζέντα -στο 2ο GP της φετινής Formula 1 (7-9/03)- θα δώσουν περισσότερες πιθανότητες στη Ferrari να πλησιάσει τη Red Bull, όπως άφησε να εννοηθεί ο Φρεντ Βασέρ, έπειτα από το GP του Μπαχρέιν σε μια πίστα που ταίριαζε ιδιαίτερα στη RB20 του Μαξ Φερστάπεν.
Ο Κάρλος Σάινθ της Ferrari εξέφρασε μεν την ικανοποίησή του για το γεγονός ότι μπορούσε να μένει κοντά στη Red Bull του Σέρτζιο Πέρεζ στο GP του Μπαχρέιν, όμως αποκάλυψε μια πολύ άβολη αλήθεια σχετικά με την αληθινή δυναμική της RB20.
Ο Σαρλ Λεκλέρ πιστεύει ότι η Ferrari SF-24 είχε την ταχύτητα να διεκδικήσει την σημερινή pole position για το GP του Μπαχρέιν από τον Μαξ Φερστάπεν, αλλά έχασε λίγο από το ρυθμό της με την επιλογή πολλών φρέσκων ελαστικών νωρίς. Τι είπε για τις ελπίδες του στον αυριανό αγώνα.
Ο Ιταλός πρώην πιλότος της F1 Ιβάν Καπέλι, οδηγός της Ferrari το 1992, άφησε να εννοηθεί ότι η Scuderia Ferrari και ο Λιούις Χάμιλτον ήθελαν να κρατήσουν τη συμφωνία τους για το 2025 μυστική -και να την ανακοινώσουν προς το τέλος της φετινής χρονιάς- αλλά τους πρόλαβε ο Τότο Βολφ.
Τέσσερις εβδομάδες μετά τη μεταγραφική “βόμβα” της μετακίνησης του Λιούις Χάμιλτον στη Ferrari το 2025, ο Βρετανός εξήγησε πώς έλαβε την απόφαση να αφήσει τη Mercedes F1 μετά από 12 χρόνια και να δεχθεί τη μεγάλη πρόκληση της Scuderia. Τι είπε και για τη βελτίωση της "διαφορετικότητας" στο Μαρανέλο.
Πέραν της Audi, ο Κάρλος Σάινθ βρίσκεται σε επαφές και με τις Mercedes και Red Bull για τον επόμενο σταθμό της καριέρας του στη Formula 1 μετά την αντικατάστασή του από τον Λιούις Χάμιλτον στη Ferrari το 2025.
Μετά από δύο ημέρες δοκιμών εξέλιξης, οι ομάδες της Formula 1 σχημάτισαν την εντύπωση ότι η νέα Red Bull RB20 είναι από μισό ως ένα δευτερόλεπτο ταχύτερη όλων στο γύρο. Όμως, μια εντυπωσιακή συστοιχία γύρων του Κάρλος Σάινθ τη δεύτερη μέρα (22/02) αφήνει μια χαραμάδα αισιοδοξίας στη Scuderia.
Ο Λιούις Χάμιλτον ξεκίνησε την τελευταία του σεζόν με τη Mercedes F1 στις δοκιμές εξέλιξης του Μπαχρέιν και μετά από την πρώτη του ημέρα με τη νέα W15, δέχθηκε καταιγισμό ερωτήσεων για το νέο του κεφάλαιο που θα ξεκινήσει του χρόνου με τη Scuderia Ferrari.
"Το 2024 είναι πολύ σημαντικό, θέλουμε να είμαστε οι καλύτεροι και να κερδίζουμε αγώνες" είπε ο διευθυντής της Scuderia Ferrari Φρεντ Βασέρ, σχετικά με τις απόψεις ότι η φετινή σεζόν θα είναι για την ιταλική ομάδα προπαρασκευαστική ενόψει της έλευσης του Λιούις Χάμιλτον το 2025.
Λίγες μέρες πριν τη μεταγραφική “βόμβα” της Ferrari με τον Λιούις Χάμιλτον, ο Σαρλ Λεκλέρ υπέγραψε την πολυετή επέκταση του δικού του συμβολαίου, λέγοντας ότι η δική του συμφωνία δεν σχετιζόταν με του Λιούις και ότι η Scuderia “επέλεξε να έχει διαφάνεια ώστε να μην το μάθω κι εγώ εκ των υστέρων”.
Η Scuderia ανακοίνωσε την 1η Φεβρουαρίου 2024 τη συμφωνία της με τον Λιούις Χάμιλτον για το 2025, μια ολόκληρη σεζόν πριν την έλευση του Βρετανού στο Μαρανέλο, και ο διευθυντής της ομάδας Φρεντ Βασέρ εξήγησε γιατί το έκανε τόσο νωρίς. Τι λέει ο Γάλλος για την “πολύ δύσκολη” στιγμή που είπε τα νέα στον Κάρλος Σάινθ.
Οι δύο οδηγοί της Scuderia Ferrari, Σαρλ Λεκλέρ και Κάρλος Σάινθ, απέκτησαν την πρώτη οδηγική εμπειρία από το νέο μονοθέσιο SF-24 της Formula 1 του 2024 μετά τη σημερινή του αποκάλυψη, και μίλησαν για όσα θα ήθελαν από αυτό σε σχέση με την περσινή SF-23.
Λίγα λεπτά μετά τη διαδικτυακή αποκάλυψη της νέας Ferrari SF-24 η Scuderia την έβγαλε για τα πρώτα της χιλιόμετρα στην πίστα του Φιοράνο, αλλά νωρίτερα η Red Bull είχε κάνει το ίδιο με τη νέα της RB20 στο Σίλβερστοουν της Βρετανίας.
Η Scuderia παρουσίασε διαδικτυακά το νέο της μονοθέσιο για το πρωτάθλημα της Formula 1 του 2024, την SF-24, που κάτω από τα ανανεωμένα του χρώματα είναι κατά 95% ανασχεδιασμένο.
Η Scuderia θα αποκαλύψει σήμερα (13/02) το μεσημέρι το νέο της μονοθέσιο για το πρωτάθλημα της F1 2024. Δείτε την ώρα και πώς μπορείτε να παρακολουθήσετε LIVE την εκδήλωση που θα διεξαχθεί στο Μαρανέλο.