Ο Φερνάντο Αλόνσο ρωτήθηκε στην παρουσίαση της νέας Aston Martin AMR24 για τα νέα της μετακίνησης του Λιούις Χάμιλτον στη Scuderia το 2025, και δεν φάνηκε ιδιαίτερα πεπεισμένος για τα λόγια του Βρετανού ότι ονειρευόταν από παιδί να οδηγήσει για τη Ferrari.
Ο Πιέρ Βασέ, "δεξί χέρι" του Άντριαν Νιούι στην RBR, εξετάζει σοβαρά -σύμφωνα με πληροφορίες του ιταλικού Τύπου- την πρόταση της Ferrari να μετακομίσει στο Μαρανέλο, καθώς μετά τον Λιούις Χάμιλτον η ιταλική ομάδα κυνηγά και μία νέα μεγάλη μεταγραφή για το τεχνικό της τμήμα.
Ο Σαρλ Λεκλέρ δεν κατονόμασε τον Λιούις Χάμιλτον στις πρώτες του δηλώσεις μετά την είδηση της μεταγραφής του Βρετανού στο Μαρανέλο το 2025, αλλά είπε ότι “μοναδικός μου στόχος είναι η κατάκτηση του πρωταθλήματος και όχι η δεύτερη θέση”.
Το κίτρινο και το λευκό χρώμα θα πρωταγωνιστούν -ανάμεσα στο κόκκινο, φυσικά- στο νέο μονοθέσιο SF-24 της Scuderia, όπως φάνηκε από τις νέες φόρμες των Σαρλ Λεκλέρ και Κάρλος Σάινθ που παρουσίασε η ιταλική ομάδα μέσω Twitter/Χ.
Ο Ιταλός Άλντο Κόστα, πρώην μηχανικός του Μίκαελ Σουμάχερ στη Ferrari και τεχνικός διευθυντής στη Mercedes του Λιούις Χάμιλτον, συγκρίνει τους δύο μεγάλους επτάκις πρωταθλητές της Formula 1 και εκφράζει τη δική του άποψη για το κίνητρο του Βρετανού να πάει στη Scuderia το 2025.
Στα ενδότερα της F1 κυκλοφορεί εδώ και χρόνια η άποψη ότι τα συμβόλαια των Κρίστιαν Χόρνερ και Άντριαν Νιούι με τη Red Bull Racing είναι αλληλένδετα, που σημαίνει ότι αν φύγει ο ένας -όπως πιθανολογείται βάσει των πρόσφατων καταγγελιών που αντιμετωπίζει ο Χόρνερ- θα φύγει και ο άλλος. Και ήδη αναπτύσσονται στην Ιταλία τα πρώτα σενάρια Νιούι-Ferrari.
Η Scuderia βρέθηκε στο Μονμελό για δύο ημέρες δοκιμών των ελαστικών της Pirelli, και με την ευκαιρία εξέτασε μια σημαντική λύση της για το μεγάλο περσινό μειονέκτημα της διαχείρισης των ελαστικών. Οι ενδείξεις την άφησαν αισιόδοξη για τη νέα SF-24.
Η τεράστια επένδυση της Ferrari στον Λιούις Χάμιλτον δεν θα περιορίζεται μόνο στην παρουσία του στο κόκπιτ του cavallino, από το 2025, αλλά θα επεκτείνεται στην παγκόσμια εκπροσώπηση της εταιρείας και στην επένδυση των Ιταλών στο ίδρυμα Mission 44 κατά τη διάρκεια αλλά και μετά το τέλος της αγωνιστικής καριέρας του πιο επιτυχημένου οδηγού της Formula 1.
Δύο μέρες μετά την είδηση-βόμβα της μεταγραφής του στη Ferrari το 2025, ο Λιούις Χάμιλτον μίλησε για το "παιδικό μου όνειρο να φορέσω τα κόκκινα της Ferrari" και είπε ότι έχει το ίδιο προαίσθημα ότι έκανε τη σωστή επιλογή όπως το 2013, που άφησε τη McLaren για λογαριασμό της Mercedes.
Η Scuderia τίναξε τη μπάνκα στον αέρα για το 2025 με τα συμβόλαια του Λιούις Χάμιλτον και του Σαρλ Λεκλέρ. Διαβάστε τις λεπτομέρειες της συμφωνίας του Βρετανού με την ομάδα του Μαρανέλο, όπως έρχονται στο φως μία μέρα μετά τη μεταγραφική “βόμβα” της δεκαετίας.
Στον τεράστιο μύθο της ιστορίας της Ferrari, από το 2025 θα αναφέρεται και ένα νέο κεφάλαιο, με το όνομα ενός εκ των σπουδαιότερων οδηγών της ιστορίας της Formula 1: του Λιούις Χάμιλτον. Ειδικά αν κερδίσει το 8ο πρωτάθλημά του με το Cavallino. Κι αυτή είναι από μόνη της μια αιτία αρκετή, για τη μεγαλύτερη μεταγραφή της δεκαετίας.
Στην πρώτη του τοποθέτηση μετά την ανακοίνωση της μεταγραφής του Λιούις Χάμιλτον στη Ferrari το 2025, ο διευθυντής της Mercedes F1 Τότο Βολφ είπε ότι αποδέχεται την ανάγκη του Χάμιλτον για μια φρέσκια πρόκληση, αλλά και ότι “θα είναι συναρπαστικό να σκεφτούμε τις επιλογές μας εφεξής”.
Στις πρώτες του δηλώσεις μετά την ανακοίνωση από τη Mercedes για τη λήξη της συνεργασίας τους στο τέλος του 2024, ο Λιούις Χάμιλτον δήλωσε την ευγνωμοσύνη του “στην ομάδα όπου μεγάλωσα” και δήλωσε αποφασισμένος να λήξει την κοινή τους πορεία με επιτυχία τη φετινή χρονιά.
Ο Λιούις Χάμιλτον θα γράψει από το 2025 και το δικό του όνομα στη μυθική ιστορία του Cavallino. Ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1 θα αγωνίζεται από του χρόνου με τη Scuderia Ferrari, δίπλα στον Σαρλ Λεκλέρ, καθώς ανακοινώθηκε η αποχώρησή του από τη Mercedes και ολοκληρώνεται η μεγαλύτερη μεταγραφική “βόμβα” της τελευταίας δεκαετίας στο σπορ.
Η είδηση της επικείμενης μεταγραφής του Λιούις Χάμιλτον στο Μαρανέλο αύξησε μεμιάς την τιμή της μετοχής της Ferrari από τα 346,78 στα 384 δολάρια στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης, εκτινάσσοντας την αξία της ιταλικής εταιρείας στην κεφαλαιαγορά από τα 62,4 στα 69,12 δισεκατομμύρια δολάρια.
Πλήρης επιβεβαίωση και από τους Βρετανούς για τη συμφωνία Χάμιλτον-Ferrari: το δίκτυο Sky Sports γράφει με απόλυτη βεβαιότητα ότι ο Βρετανός θα είναι οδηγός της Scuderia του χρόνου, ενώ το BBC αναφέρει ότι ο διευθυντής της Mercedes F1 Τότο Βολφ θα ενημερώσει το απόγευμα τους εργαζόμενους της ομάδας για τις εξελίξεις.
Η ισπανική εφημερίδα AS αναφέρει με βεβαιότητα τη διαφαινόμενη συμφωνία του Λιούις Χάμιλτον με τη Ferrari για το 2025, γράφοντας παράλληλα ότι ο Κάρλος Σάινθ έχει την πολυτέλεια της επιλογής ανάμεσα σε πέντε διαφορετικές ομάδες της Formula 1 για το 2025.
Μέσα σε λίγες ώρες άρχισε να διαφαίνεται πιο καθαρά η πιθανή “βόμβα” της μεταγραφής του Λιούις Χάμιλτον στη Ferrari το 2025, καθώς από πολλές και αξιόπιστες πηγές επιβεβαιώνεται ότι βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο διαπραγματεύσεων με τη Scuderia - αν και δεν είναι γνωστό αν έχει υπογράψει ακόμη συμβόλαιο ή κάποιου είδους προσύμφωνο.
Μετά την ανακοίνωση της Scuderia ότι το φετινό της μονοθέσιο -που θα αποκαλυφθεί στις 13 Φεβρουαρίου- θα ονομάζεται SF-24, κάνουμε μια αναδρομή στη διαφορετική φιλοσοφία με την οποία η ιταλική ομάδα βάφτιζε τα μονοθέσιά της στην ιστορία της στη Formula 1. Δείτε όλες τις ονομασίες από το 1950.
Η Scuderia δεν ανακοίνωσε την ακριβή χρονική διάρκεια της νέας της συμφωνίας με τον Σαρλ Λεκλέρ, διότι -όπως αποκαλύπτει ο ιταλικός Τύπος- αυτή περιλαμβάνει έναν σκληρό όρο που επιτρέπει στον Μονεγάσκο να φύγει από το Μαρανέλο στο τέλος του 2026.
Η Scuderia προχώρησε σε ριζικές αλλαγές σχεδιαστικής φιλοσοφίας στο φετινό της μονοθέσιο σε σχέση με εκείνα των δύο προηγούμενων ετών, και τώρα ο Μαρκ Ζενέ λέει ότι το “Project 676” του 2024 αφήνει πολύ καλύτερες εντυπώσεις στον προσομοιωτή του Μαρανέλο από την SF-23 πριν από ένα χρόνο.
Μετά την ανακοίνωση του μυθικού και πολυετούς νέου συμβολαίου του Σαρλ Λεκλέρ με τη Ferrari, που έκανε σαφές ότι ο Μονεγάσκος θα είναι ο ηγέτης της Scuderia τα επόμενα χρόνια, το Μαρανέλο τηρεί σιγή ασυρμάτου για την ανανέωση της συμφωνίας με τον Κάρλος Σάινθ πέραν του 2024.
Ο Σαρλ Λεκλέρ θα συνεχίσει το ταξίδι του στη Formula 1 με τη Ferrari -που ξεκίνησε το 2019- και πέραν του 2024, όπως ανακοινώθηκε χθες από τη Scuderia, όμως η διάρκεια του νέου συμβολαίου του Μονεγάσκου δεν προσδιορίστηκε. Τι μπορεί να κρύβεται πίσω από αυτό;
Η Scuderia Ferrari ανακοίνωσε τη νέα της συμφωνία με τον Σαρλ Λεκλέρ, που θα κρατήσει τον Μονεγάσκο στο Μαρανέλο πέραν του 2024 και για “αρκετά ακόμη χρόνια” σύμφωνα με την ιταλική ομάδα.
Η Scuderia Ferrari θα αποφύγει φέτος μια φιέστα ανάλογη της περσινής του Φιοράνο, στην παρουσίαση του μονοθεσίου της για το 2024 στις 13 Φεβρουαρίου. Για ποιο λόγο οι Ιταλοί αποφάσισαν να κρατήσουν χαμηλούς τόνους, και ποια είναι τα δύο επικρατέστερα ονόματα του νέου cavallino.
Λίγες μέρες μετά τον ιστορικό πρώτο θρίαμβο της Audi στο Ράλι Ντακάρ, που πέτυχε ο Κάρλος Σάινθ την Παρασκευή (19/1) στη Σαουδική Αραβία, ο Ισπανός πρώην πρωταθλητής του WRC επανέφερε στο προσκήνιο τα σενάρια για τον γιο του, Κάρλος Σάινθ Τζούνιορ, και την Audi.
H επιθυμία του Κάρλος Σάινθ και της Scuderia είναι να ανανεώσουν το συμβόλαιό τους και πέραν του 2024, όμως τον τελευταίο καιρό φαίνεται να μην συμφωνούν στους όρους και στη διάρκεια της επέκτασης. Και ήδη ένας οδηγός ξεχωρίζει για το ενδεχόμενο να διαδεχθεί τον Ισπανό το 2025.
Ο πρώην αρχιμηχανικός του Φερνάντο Αλόνσο στη Ferrari και νυν διευθυντής της McLaren F1, Αντρέα Στέλλα, εξήγησε για ποιούς λόγους η Scuderia δεν προσέφερε ρεαλιστικές δυνατότητες στον Ισπανό να προσθέσει το όνομά του στη βίβλο των πρωταθλητών του Μαρανέλο.
Με αφορμή τη μετονομασία της Alpha Tauri σε -κατά τα φαινόμενα- Racing Bulls και της Alfa Romeo F1 σε Stake F1, ανατρέχουμε σε όλες τις διαφορετικές ονομασίες που είχαν οι 6 από τις 10 ομάδες του φετινού πρωταθλήματος της Formula 1.
Η ιταλική εφημερίδα Corriere dello Sport ισχυρίζεται ότι το μονοθέσιο της Scuderia για τη Formula 1 το 2024 είναι 7 δέκατα του δευτερολέπτου ταχύτερο στο γύρο σε σχέση με την SF-23 στα τελειώματα του 2023 - κάτι που, αν επιβεβαιωθεί στην πίστα, θα ένα τεράστιο άλμα απόδοσης της Scuderia.
Στα 55α γενέθλια του "Σούμι" ανατρέχουμε στην ιστορία και σε όλα τα μονοθέσια του Μαρανέλο με τα οποία έγραψε τις χρυσές του σελίδες στη Formula 1 με τη Ferrari την περίοδο 1996-2006.
Οι μηχανικοί της Scuderia ανέλυσαν διεξοδικά τις φωτογραφίες από το σοφιστικέ δάπεδο και από άλλα σημεία της κυρίαρχης Red Bull RB19, όμως ο τεχνικός διευθυντής Ενρίκο Καρντίλε εξηγεί γιατί θα ήταν λάθος να τα υιοθετήσουν αυτούσια στο ιταλικό μονοθέσιο του 2024.
Ο Φερνάντο Αλόνσο είπε ότι από τις πέντε ομάδες με τις οποίες αγωνίστηκε στα 21 του χρόνια στη Formula 1 η Ferrari ήταν αυτή με την οποία ταίριαξε περισσότερο - όμως δηλώνει απόλυτα ικανοποιημένος με την προσήλωση της Aston Martin στο στόχο να κερδίζει στη Formula 1.
Ποιά ήταν τα σημαντικότερα γεγονότα της χρονιάς που φεύγει στον παγκόσμιο μηχανοκίνητο αθλητισμό, πέραν της Formula 1, από το θρίαμβο της Ferrari στο ΛεΜάν μέχρι την αποχώρηση του Μαρκ Μαρκέζ από τη Honda στο MotoGP, και τις σοκαριστικές απώλειες των Κεν Μπλοκ και Κρεγκ Μπριν.
Η σεζόν της F1 2023 ήταν ένας αγωνιστικός μονόλογος της Red Bull και του Μαξ Φερστάπεν, όμως στο παρασκήνιο λάμβανε χώρα ένας τεχνολογικός “πυρετός” εξέλιξης των μονοθεσίων, όπως κάθε χρόνο. Εξετάζουμε πέντε από τις σημαντικότερες σχεδιαστικές καινοτομίες τους.
Η Ferrari είναι η μοναδική ομάδα της F1 που έχει συμμετάσχει σε όλες τις σεζόν από το ξεκίνημα της επαγγελματικής εποχής του σπορ, το 1950. Όμως, πριν από σχεδόν τέσσερις δεκαετίες, μια απόφαση που απείλησε να λάβει ο Έντσο Φεράρι θα μπορούσε να αλλάξει όλη την ιστορία.
Δύο χρόνια πριν τεθούν σε ισχύ οι νέοι τεχνικοί κανονισμοί των κινητήρων της Formula 1, η Scuderia ολοκλήρωσε την αρχική κατασκευή της υβριδικής της μονάδας ισχύος και ξεκίνησε την εξέλιξή της στον πάγκο δοκιμών του εργοστασίου της.
Ο Κάρλος Σάινθ -σύμφωνα με τον ιταλικό Τύπο- να αρνείται το συμβόλαιο 1+1 ετών που φέρεται να του προσέφερε η Scuderia, καθώς λέει ότι στόχος του είναι να παραμείνει στο Μαρανέλο για πολλά χρόνια ακόμα - και να γίνει πρωταθλητής με την ιταλική ομάδα.
Καθώς πλησιάζει η λυπηρή 10η επέτειος του ατυχήματος του Μίκαελ Σουμάχερ στις Άλπεις, ο διευθύνων σύμβουλος της Formula 1 και πρώην διευθυντής της Scuderia Στέφανο Ντομενικάλι μίλησε για το Γερμανό θρύλο του σπορ και τη δοκιμασία που περνά.