FORMULA 1

Ο όρος στο συμβόλαιο του Λεκλέρ με τη Ferrari που του επιτρέπει να φύγει το 2027

SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE
SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE

Η Scuderia δεν ανακοίνωσε την ακριβή χρονική διάρκεια της νέας της συμφωνίας με τον Σαρλ Λεκλέρ, διότι -όπως αποκαλύπτει ο ιταλικός Τύπος- αυτή περιλαμβάνει έναν σκληρό όρο που επιτρέπει στον Μονεγάσκο να φύγει από το Μαρανέλο στο τέλος του 2026.

Την περασμένη Πέμπτη (25/1) η Ferrari ανακοίνωσε την “πολυετή” ανανέωση του συμβολαίου του Σαρλ Λεκλέρ, που έληγε στο τέλος του 2024, και εν μέσω των κοινών δηλώσεων του ονείρου να γίνουν πρωταθλητές της Formula 1 μαζί υπάρχει και μια παράμετρος που δείχνει ότι δεν είναι όλα ρόδινα μεταξύ του Μονεγάσκου και της Scuderia.

Η παράμετρος αυτή είναι ένας σκληρός όρος που επιτρέπει στον Λεκλέρ να αποχωρήσει στο τέλος της αγωνιστικής χρονιάς του 2026, σύμφωνα με την ιταλική εφημερίδα Il Corriere della Sera, όπως είχε αρχίσει να γίνεται ορατό από την πρώτη στιγμή της μη ανακοίνωσης του χρονικού ορίζοντα του νέου συμβολαίου.

Σύμφωνα με το ιταλικό δημοσίευμα, λοιπόν, ο Λεκλέρ μπορεί να αποχωρήσει από τη Ferrari αν η Scuderia δεν του προσφέρει μέχρι και το 2026 ένα μονοθέσιο που να είναι ικανό για νίκες. Αυτό ισχύει ειδικά για το 2026, που η ευρύτατη αλλαγή των τεχνικών κανονισμών της χρονιάς εκείνης θα ορίσει εν πολλοίς τις ισορροπίες στην κορυφή της F1 μέχρι το τέλος της δεκαετίας.

Η ιταλική ομάδα, λοιπόν, δεσμεύεται με το νέο συμβόλαιο να προσφέρει ένα μονοθέσιο με το οποίο ο Λεκλέρ θα μπορεί να διεκδικήσει το πρωτάθλημα της F1. Αν η Scuderia τα καταφέρει, τότε το συμβόλαιο του Μονεγάσκου αυτομάτως θα ισχύει μέχρι το τέλος του 2028.

Αυτό σημαίνει ότι η χρονική περίοδος του συμβολαίου, που δεν ανακοινώθηκε την περασμένη Πέμπτη, είναι για 2+2 χρόνια, με την οψιόν στα χέρια του 25χρονου οδηγού. Όσο για τις απολαβές του, η εφημερίδα Corriere della Sera τις προσδιορίζει στα 30 εκατομμύρια ευρώ ετησίως, από 24 εκατ. ευρώ που προβλέπει το συμβόλαιο του Μονεγάσκου που “τρέχει” μέχρι το τέλος του 2024. Πέραν αυτών, βεβαίως, υπάρχουν έξτρα πριμ για κάθε νίκη, και βεβαίως για έναν πιθανό τίτλο, που μπορούν να προσθέσουν ακόμη 5 εκατ. δολάρια κάθε χρόνο.

Η πίστη του Λεκλέρ στη Ferrari επικεντρώνεται κυρίως στο πρόσωπο του νέου διευθυντή της Scuderia, Φρεντ Βασέρ, που αναδιοργανώνει την ομάδα του Μαρανέλο. Όμως η απόφαση του Μονεγάσκου να παραμείνει στη Scuderia έχει να κάνει με κάτι άλλο: με τον ξεκάθαρο ρόλο του ηγέτη της ομάδας που του προσέφερε ο Βασέρ, όπως γράφει ο Ιταλός δημοσιογράφος Ντανιέλε Σπαρίσι στην Corriere della Sera.

Σύμφωνα με τον Σπαρίσι, αυτή η εξέλιξη -η ξεκάθαρη πια στάση της Ferrari στο θέμα του οδηγού πρώτης προτεραιότητας- είναι πλέον το βασικό πρόβλημα στις διαπραγματεύσεις με τον Κάρλος Σάινθ για την ανανέωση του συμβολαίου του Ισπανού. Και σηματοδοτεί μια κομβική αλλαγή πορείας της Scuderia από τα χρόνια της πλήρους ισότητας των οδηγών υπό την ηγεσία του Ματία Μπινότο, καθώς και από την περσινή σεζόν υπό τον Βασέρ.

TAGS FORMULA 1 F1 SCUDERIA FERRARI F1 2026 ΣΑΡΛ ΛΕΚΛΕΡ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ