FORMULA 1

H Audi δεν είναι η μόνη εναλλακτική του Κάρλος Σάινθ σε ενδεχόμενο "ναυάγιο" με τη Ferrari

Scuderia Ferrari Press Office
FERRARI F1 GP QATAR SABATO 07/10/2023 credit @Scuderia Ferrari Press Office SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE

Μετά την ανακοίνωση του μυθικού και πολυετούς νέου συμβολαίου του Σαρλ Λεκλέρ με τη Ferrari, που έκανε σαφές ότι ο Μονεγάσκος θα είναι ο ηγέτης της Scuderia τα επόμενα χρόνια, το Μαρανέλο τηρεί σιγή ασυρμάτου για την ανανέωση της συμφωνίας με τον Κάρλος Σάινθ πέραν του 2024.

Το γεγονός αυτό αν μη τι άλλο δείχνει ότι η υπόθεση του Ισπανού είναι πολύ πιο περίπλοκη σε σχέση με την ξεκάθαρη επιθυμία της ιταλικής ομάδας να διατηρήσει τις υπηρεσίες του Λεκλέρ για αρκετά χρόνια μετά το 2024 -και τουλάχιστον μέχρι το τέλος του 2027- και να χτίσει την ομάδα της γύρω από τον Μονεγάσκο - στην προσπάθειά της για την επιστροφή στην κορυφή της Formula 1.

Τα πράγματα είναι διαφορετικά για τον Σάινθ. Ο Ισπανός είναι ο μόνος εκ των δύο οδηγών της Scuderia που κέρδισε μια νίκη το 2023, στο GP Σιγκαπούρης, και έχει αποδείξει όχι μόνο την ανταγωνιστικότητά του αλλά και στη στρατηγική του ευφυΐα και αναλυτική σκέψη. Όμως, αυτές οι αρετές δεν δείχνουν να είναι ακριβώς ό,τι ζητά η Ferrari από τον οδηγό δίπλα στον Λεκλέρ.

Σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής πληροφορίες, το πρώτο πλάνο του Σάινθ είναι να πετύχει πολυετή ανανέωση της συμφωνίας του με τους Ιταλούς. Ο ίδιος έχει ξεκαθαρίσει πως θέλει να είναι τριετής (μέχρι το τέλος του 2027). Η Scuderia θέλει μεν να τον κρατήσει και πέραν του 2024, όμως προς το παρόν δεν φέρεται διατεθειμένη να του προσφέρει συμβόλαιο για πολλά χρόνια.

AP Photo/Asanka Brendon Ratnayake
AP PHOTO/ASANKA BRENDON RATNAYAKE


Για την ακρίβεια, του προτείνει μονοετή ανανέωση, για το 2025, έτσι ώστε ο Φρεντ Βασέρ να έχει την ευχέρεια κινήσεων είτε για την απόκτηση κάποιου εκ των άλλων κορυφαίων οδηγών του σπορ το 2026, είτε για την αναβάθμιση του εξαιρετικά ταλαντούχου Βρετανού Όλιβερ Μπέρμαν από την Ακαδημία της Ferrari -τακτική που ακολούθησε και με τον ίδιο τον Λεκλέρ- στο αγωνιστικό κόκπιτ.

Στην πρώτη περίπτωση τα δεδομένα έχουν αλλάξει μετά την ανακοίνωση της -επίσης αδιευκρίνιστα πολυετούς- ανανέωσης του συμβολαίου του Λάντο Νόρις με τη McLaren. Ο Νόρις φερόταν να ενδιέφερε σθεναρά τη Ferrari, όπως και τη Red Bull, αλλά πλέον αυτή η πόρτα έκλεισε - τουλάχιστον για το 2026. Συνεπώς, η εναλλακτική επιλογή για τους Ιταλούς ίσως είναι πλέον μόνο ο Άλεξ Άλμπον (εξαιρόντας τον Μπέρμαν).

Ο Σάινθ, από την πλευρά του, έχει και άλλες εναλλακτικές λύσεις σε περίπτωση που δεν επέλθει η συμφωνία, είτε σε περίπτωση που ο ίδιος κρίνει πως δεν θέλει να παραμείνει σε μια ομάδα -έστω κι αν αυτή είναι η Ferrari- που χτίζεται πάνω σε έναν άλλον οδηγό.

Σύμφωνα με την ισπανική εφημερίδα 'AS', ο Ισπανός και η ομάδα των μάνατζερς δίπλα του νιώθουν λιγότερη νευρικότητα για το μέλλον του 29χρονου στη Formula 1 έπειτα από την επέκταση του συμβολαίου του Νόρις με τη McLaren.

Κι επιπλέον, διότι έχουν στα χέρια τους αρκετές ακόμη επιλογές, που δεν περιορίζονται μόνο στο δεδομένο -όπως το έχει εκφράσει ο Αντρέας Σιλντ- ενδιαφέρον της Audi για το 2026. Ενδιαφέρον που πρόσφατα άφησε ο Κάρλος Σάινθ ο πρεσβύτερος να εννοηθεί ότι υπάρχει και από την πλευρά της οικογένειάς του για τη γερμανική ομάδα της F1.

Η ισπανική εφημερίδα αναφέρει ότι η Ferrari παραμένει πρώτος στόχος του Σάινθ, και ότι η Scuderia επεξεργάζεται μονοετές ή και διετές συμβόλαιο για τον 29χρονο, αλλά απομένουν ακόμη πολλοί και σημαντικοί όροι που πρέπει να συμφωνηθούν.

Σε διαφορετική περίπτωση, γράφει η 'AS', “έχει προσφορές και έκδηλο ενδιαφέρον από άλλες ομάδες όπως η Audi - αλλά όχι μόνο από την Audi”, συνεχίζοντας πως μεταξύ άλλων για το 2025 παραμένει ανοικτό τόσο το κόκπιτ της Red Bull του Σέρτζιο Πέρεζ όσο και της Aston Martin του Φερνάντο Αλόνσο.

Επιπλεον, εκτιμάται ότι για τις υπηρεσίες του Κάρλος Τζούνιορ ενδιαφέρεται και η Alpine, η οποία μπορεί προς το παρόν να μην μοιάζει ως ελκυστικός προορισμός αλλά δεν παύει να είναι μια εργοστασιακή ομάδα που πρόσφατα εξασφάλισε σημαντικές επενδύσεις.

TAGS FORMULA 1 F1 F1 2026 SCUDERIA FERRARI ΚΑΡΛΟΣ ΣΑΙΝΘ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ