FORMULA 1

Η νέα Ferrari είναι "πολύ διαφορετική" στον προσομοιωτή σε σχέση με την περσινή SF-23

SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE
Ο Σαρλ Λεκλέρ με τη Ferrari SF-23 στο GP Βραζιλίας 2023 SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE

Η Scuderia προχώρησε σε ριζικές αλλαγές σχεδιαστικής φιλοσοφίας στο φετινό της μονοθέσιο σε σχέση με εκείνα των δύο προηγούμενων ετών, και τώρα ο Μαρκ Ζενέ λέει ότι το “Project 676” του 2024 αφήνει πολύ καλύτερες εντυπώσεις στον προσομοιωτή του Μαρανέλο από την SF-23 πριν από ένα χρόνο.

Τα σχόλια αυτά του Ζενέ, πρώην οδηγού δοκιμών και νυν πρεσβευτή της Ferrari, έρχονται σε συνέχεια δημοσιευμάτων του ιταλικού Τύπου ότι το νέο Cavallino είναι τουλάχιστον 0,7’’ στο γύρο ταχύτερο από την περσινή SF-23.

Όμως, ο αριθμός αυτός ίσως να μην λέει και πολλά, σε σχέση με την πρόοδο που αναμένεται να σημειώσει και η Red Bull Racing με τη φετινή της RB20. Πιο σημαντικό, για τη Scuderia, είναι το νέο της μονοθέσιο να έχει λύσει τα περσινά προβλήματα (υπέρμετρης φθοράς) στη διαχείριση των ελαστικών στον αγώνα, καθώς και να αφήνει μεγαλύτερο εύρος εξέλιξης σε σχέση με την SF-23.

Και σε αυτόν τον τομέα, λέει ο Ζενέ, το “Project 676” (όπως ονομάζεται στο Μαρανέλο το μονοθέσιο του 2024) αφήνει καλές εντυπώσεις στον προσομοιωτή. Σε ερώτηση της εφημερίδας Mundo Deportivo αν η ομάδα νιώθει αισιοδοξία ενόψει του 2024, ο Ισπανός απάντησε: Αισιοδοξία; Το μόνο που μπορούμε να πούμε είναι ό,τι μας δείχνει ο προσομοιωτής και τις εντυπώσεις των οδηγών από τον προσομοιωτή.

Σε τελική ανάλυση η πίστα είναι που έχει σημασία, και αυτή είναι ο τελικός κριτής. Όμως, είναι αλήθεια ότι πέρσι τέτοια εποχή δεν ήμασταν απόλυτα πεπεισμένοι από το αυτοκίνητο με βάση όσα μας έλεγε ο προσομοιωτής. Φέτος η αίσθηση που αποκομίζουμε είναι πολύ διαφορετική”.

Scuderia Ferrari Press Office
Ο Μαρκ Ζενέ, πρώην οδηγός δοκιμών και νυν πρεσβευτής της Scuderia Ferrari SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE

Πάντως, ο Ζενέ αναγνωρίζει τη δυσκολία του εγχειρήματος που περιμένει τη Scuderia το 2024, αν είναι να προσπαθήσει να απειλήσει τη Red Bull - την απολύτως κυρίαρχη ομάδα της εποχής του ground effect, που ξεκίνησε το 2022: “Πρέπει, βεβαίως, να περιμένουμε να δούμε το αυτοκίνητο στην πίστα, κάτι που θα συμβεί στις 13 Φεβρουαρίου, και έπειτα τις χειμερινές δοκιμές στο Μπαχρέιν. [Η διεκδίκηση του πρωταθλήματος] θα είναι δύσκολη, διότι η Red Bull είχε σημαντική διαφορά πέρσι και λένε ότι το φετινό της αυτοκίνητο είναι πολύ καλύτερο.

Είναι τα φαβορί, προφανώς. Το να μαχόμαστε μαζί τους για το πρωτάθλημα είναι λίγο αισιόδοξο, αλλά το να σημειώσουμε περαιτέρω πρόοδο και να είμαστε σε θέση να τους αντιμετωπίζουμε σε πιο σταθερή βάση, ναι [είναι πιο ρεαλιστικό]”, κατέληξε ο Ισπανός.

Θυμίζουμε ότι το νέο μονοθέσιο της Ferrari, που θα ονομάζεται πιθανότατα SF-24 ή F2024, θα παρουσιαστεί με μια χαμηλών τόνων εκδήλωση στο Μαρανέλο στις 13 Φεβρουαρίου, και θα κάνει τα πρώτα του χιλιόμετρα στην πίστα του Φιοράνο την ίδια μέρα. Στις 21-23 Φεβρουαρίου θα διεξαχθούν οι δοκιμές εξέλιξης στο Μπαχρέιν, και μία εβδομάδα μετά (στις 29/2-2/3) του πρώτο GP της νέας σεζόν, στην ίδια πίστα.

TAGS FORMULA 1 F1 SCUDERIA FERRARI F1 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ