FORMULA 1

H Ferrari του 2024 είναι 7 δέκατα ταχύτερη από την SF-23 στον προσομοιωτή του Μαρανέλο

Scuderia Ferrari Press Office
Οι Κάρλος Σάινθ και Σαρλ Λεκλέρ με τις δύο Ferrari SF-23 στο GP Ολλανδίας 2023 SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE

Η ιταλική εφημερίδα Corriere dello Sport ισχυρίζεται ότι το μονοθέσιο της Scuderia για τη Formula 1 το 2024 είναι 7 δέκατα του δευτερολέπτου ταχύτερο στο γύρο σε σχέση με την SF-23 στα τελειώματα του 2023 - κάτι που, αν επιβεβαιωθεί στην πίστα, θα ένα τεράστιο άλμα απόδοσης της Scuderia.

Παρότι προηγμένοι, οι προσομοιωτές της Formula 1 δεν λένε πάντα την αλήθεια για την απόδοση ενός μονοθεσίου, και συνήθως η αληθινή δοκιμασία έρχεται με τους πρώτους γύρους του σε ρεαλιστικές συνθήκες στην πίστα.

Ωστόσο, ο ισχυρισμός της εφημερίδας Corriere dello Sport ότι το μονοθέσιο με τον κωδικό Project 676 είναι 0,7’’ ταχύτερο στο γύρο από την περσινή SF-23 δείχνει κάτι πολύ σημαντικό: ότι η Scuderia κατάφερε να προοδεύσει σημαντικά αλλάζοντας τη σχεδιαστική φιλοσοφία της για το 2024, σε σχέση με εκείνη στην οποία επέμενε από το ξεκίνημα των κανονισμών του ground effect το 2022.

Το άρθρο υποστηρίζει ότι “οι προσομοιώσεις δείχνουν κάτι σαν βελτίωση επτά δεκάτων του δευτερολέπτου, που δεν είναι καθόλου άσχημη”. Πλέον απομένει να έρθουν και οι πρώτοι χρόνοι από την πίστα. Το νέο cavallino θα γράψει τα πρώτα του χιλιόμετρα στην πίστα του Φιοράνο στις 13 Φεβρουαρίου, λίγο μετά την παρουσίασή του στην πίστα της Ferrari.

Βεβαίως, το πρόβλημα της Scuderia πέρσι δεν ήταν τόσο η υστέρηση ταχύτητας στον ένα γύρο από την κυρίαρχη Red Bull RB19, όπως φάνηκε από τις δοκιμές κατάταξης, αλλά η προβληματική διαχείριση των ελαστικών που άφηνε την ιταλική ομάδα μη ανταγωνιστική στους αγώνες. Κι η βελτίωση σε αυτόν τον τομέα αναμφίβολα θα φανεί μόνο στην πίστα.

Το ιταλικό δημοσίευμα αναφέρει ότι στο σχεδιασμό του Project 676 συμμετέχει, με καθημερινή παρουσία στο Μαρανέλο, κι ένας από τους “αρχιτέκτονες” της εποχής κυριαρχίας της ομάδας στη F1 την περίοδο 1999-'04: ο Ρόρι Μπριν. Κι ακόμη ότι ο Λικ Σέρα, που σύμφωνα με πληροφορίες πήρε μεταγραφή στη Ferrari από τη Mercedes, δεν θα εργάζεται στο Μαρανέλο πριν το τέλος του 2024.

Τέλος, ο πρώην επικεφαλής στρατηγικής Ινάκι Ρουέντα άφησε στη Scuderia και θα εργαστεί σε άλλα προγράμματα της Ferrari. Τη θέση του Ισπανού έχει πάρει από πέρσι ο Ραβίν Τζέιν, που απολαμβάνει της πλήρους εμπιστοσύνης του διευθυντή Φρεντ Βασέρ για τη χάραξη της στρατηγικής στους αγώνες.

TAGS FORMULA 1 F1 SCUDERIA FERRARI F1 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ