FORMULA 1

Γιατί η Ferrari κατηγορήθηκε άδικα ότι σνόμπαρε τον Σάινθ στον τερματισμό του Σακίρ

SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE
Ο Κάρλος Σάινθ πανηγυρίζει με ένα μέλος της Ferrari την 3η θέση στο GP του Μπαχρέιν 2024 SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE

Ο Κάρλος Σάινθ κέρδισε την 3η θέση στο GP του Μπαχρέιν, αλλά στα τηλεοπτικά πλάνα φάνηκε να μην τον περιμένει κανένα από τα μέλη της Scuderia στο παρκ φερμέ για να πανηγυρίσει μαζί του. Όμως, στην προκειμένη περίπτωση, τα φαινόμενα απατούν.

Το απόσπασμα από τα πλάνα του παρκ φερμέ κυκλοφόρησε στο διαδίκτυο, και η Ferrari κατηγορήθηκε από χρήστες του Twitter/X ότι υπήρξε άκαρδη προς τον Ισπανό (που ως γνωστόν θα δώσει τη θέση του στον Λιούις Χάμιλτον το 2025). Ένας από τους χρήστες έγραψε πως ο Σάινθ “έψαχνε την ομάδα του και δεν υπήρχε ούτε ένας εκεί, να πάνε να γ***”, ενώ ένας άλλο πως “ο Σάινθ αναμφίβολα δεν αξίζει κάτι τέτοιο”.

Όμως, η αλήθεια είναι διαφορετική. Σύμφωνα με την ισπανική εφημερίδα Marca, το πλάνο της κάμερας δεν κάλυψε όλο το μήκος του φράχτη με τον οποίο οριοθετείται ο χώρος του παρκ φερμέ, πίσω από τον οποίο στέκονται οι μηχανικοί κάθε ομάδας.

Οι μηχανικοί του ήταν όλοι εκεί, καθώς και ο πατέρας του και ο ξάδερφός του και ο εκπρόσωπος του, Κάρλος Ονιόρο”, συμπληρώνει το δημοσίευμα. “Δεν ισχύει ότι τον ‘εγκατέλειψαν’ οι μηχανικοί του Cavallino, ότι του έπαιζαν κάποιο ψυχολογικό παιχνίδι ή τίποτα τέτοιο”.

SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE
Ο Κάρλος Σάινθ με τη Ferrari SF-24 στο παρκ φερμέ του GP Μπαχρέιν 2024 SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE


Σύμφωνα με τη Marca, η F1 φέτος έχει πουλήσει VIP εισιτήρια σε πολύ εύπορους θεατές για να βρίσκονται στο χώρο των πιτς μετά τον τερματισμό, που σημαίνει πως οι μηχανικοί της Ferrari έπρεπε να περάσουν από πυκνό πλήθος για να φτάσουν κάτω από το βάθρο για να πανηγυρίσουν με τον οδηγό της ομάδας.

Εξάλλου, στο τέλος του αγώνα ο διευθυντής της Scuderia, Φρεντ Βασέρ, έπλεξε το εγκώμιο του Σάινθ: “Ειλικρινά, ήμουν σίγουρος ότι θα είχε ακριβώς αυτή την αντίδραση [στην είδηση για την αντικατάστασή του από τον Χάμιλτον το 2025]. Για το λόγο αυτό αποφασίσουμε να αφήσουμε το θέμα [του 2025] έξω, και να αφοσιωθούμε στη φετινή χρονιά. Και η αντίδραση του Κάρλος δεν ήταν αντιεπαγγελματική. Σήμερα έκανε πολύ καλή δουλειά”, είπε ο Γάλλος.

Παράλληλα, κάποιοι υποστήριξαν ότι η Ferrari αδίκησε τον Σάινθ και στον αγώνα, καλώντας νωρίτερα τον Λεκλέρ για το πρώτο του πιτ-στοπ - γεγονός που έδωσε στο Μονεγάσκο τη δυνατότητα να κάνει το undercut στον Ισπανό και να τον περάσει μέσω των πιτς.

Αλλά ο ίδιος ο Σάινθ το αρνήθηκε και αυτό: “Δεν νομίζω ότι έγινε εσκεμμένα για το undercut. Πιστεύω ότι ο Σαρλ έφθειρε τα ελαστικά του πιθανότατα πιο νωρίς από μένα, και αποφάσισαν να με αφήσουν έξω για 3 ή 4 ακόμα γύρους. Ειλικρινά, αυτοί οι 3-4 γύροι ήταν πολύ δυνατοί, οι χρόνοι μου ήταν χαμηλά στο 1:37.

Οπότε άξιζε τον κόπο. Και αυτό δεν επηρέασε τον αγώνα μου, διότι ήμουν σε θέση να περάσω τον Σαρλ σχετικά σύντομα και μετά να επιτεθώ στον Τζορτζ [Ράσελ], τον οποίο επίσης πέρασα αρκετά γρήγορα. Οπότε δεν έχασα πολύ αγωνιστικό χρόνο σε αυτή την περίσταση”, εξήγησε ο Κάρλος Σάινθ.

TAGS FORMULA 1 F1 F1 2024 GP ΜΠΑΧΡΕΙΝ ΚΑΡΛΟΣ ΣΑΙΝΘ SCUDERIA FERRARI
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ