Η κορυφαία έκδοση PHEV του Captur είναι ένα από τα ελάχιστα B-SUV που συνδυάζουν τις επιδόσεις και την αυτονομία της βενζίνης με την αμιγώς ηλεκτρική - για έως 50 χιλιόμετρα - καθημερινή κίνηση.
Με 351 ίππους, 0-100 km/h σε 5,1΄΄, μεγάλη αυτονομία 540 km και αισθητική που κολάζει ακόμη τον πλέον φανατικό των κουπέ, το SUV της Ford έχει πολλά να μας πει για την ηλεκτροκίνηση.
Στην τέταρτη γενιά του το ιαπωνικό supermini μένει ταγμένο στην διαχρονική του φιλοσοφία της χωροταξίας, και στη δύναμη των δικών του επιλογών - όπως μαρτυρά η διάθεσή του αποκλειστικά με το υβριδικό σύστημα e:HEV.
Δυόμισι δεκαετίες πριν, το Honda HR-V του 1998 ήταν ο φουτουριστικός σε εμφάνιση πρόγονος των Crossover. Σήμερα, η τρίτη γενιά είναι ένας αντίστοιχος πρωτοπόρος, ένας από τους πρώτους που πετυχαίνουν ρεαλιστικά την αληθινή μείωση της κατανάλωσης ενός SUV.
Το 100% ηλεκτρικό Piaggio δεν απευθύνεται μόνο στους παραδοσιακούς χρήστες σκούτερ, αλλά σε όλους όσους ψάχνουν μια ευέλικτη, εξηλεκτρισμένη και οικονομική λύση αστικής μετακίνησης.
Με το Civic του ‘72 η Honda ουσιαστικά εδραιώθηκε ως κατασκευαστής αυτοκινήτων παγκοσμίου βεληνεκούς. Το ίδιο κάνει στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με το Honda e.
Αν κάτι χαρακτηρίζει την full hybrid έκδοση του Kona είναι η ποιότητα που κρύβει σε κάθε του πτυχή, από τα μηχανικά μέρη και την κατασκευή μέχρι τον σχεδιασμό και τη συνολική του απόδοση.
Οδηγούμε στη Δανία το πρώτο αυτοκίνητο της “ηλεκτρικής καταιγίδας” που ετοιμάζει η Toyota, της οικογένειας “beyond Zero” (bZ) που θα εμπλουτιστεί με τουλάχιστον 15 αμιγώς ηλεκτρικά μέχρι το 2025.
Το MX-30 μεταφέρει την σπορ παράδοση της Mazda στην εποχή της ηλεκτροκίνησης με τον διαφορετικό, ιδιαίτερο τρόπο που υλοποιεί κάθε της ιδέα η ιαπωνική μάρκα.
Δεν μοιάζει με εύκολο γρίφο να ανταγωνιστείς τους Γερμανούς στο λαμπρό πεδίο δόξης τους, τα πολυτελή αυτοκίνητα, οπότε η DS χρειάστηκε να σκάψει βαθιά στη γαλλική της κουλτούρα για να το πετύχει. Το DS 7 Crossback είναι το πρώτο δείγμα, κι αυτή είναι η plug-in υβριδική του έκδοση.
Η ηλεκτρική BMW i4 είναι πλέον διαθέσιμη στην ελληνική αγορά με γκάμα που περιλαμβάνει δύο εκδόσεις, με 340 και 544 ίππους αντίστοιχα και αυτονομία έως 590 km.
Το ‘Νέο 500’ όπως αποκαλεί η FIAT το αμιγώς ηλεκτρικό Πεντακοσαράκι, ή το 500e όπως αναγράφεται στο λογότυπο του μοντέλου, μάς δείχνει πόσο σοβαρά έχει πάρει η ιταλική φίρμα την ηλεκτροκίνηση.