Ο 23χρονος Όσκαρ Πιάστρι της McLaren λέει ότι πλέον έχει καταφέρει να βελτιστοποιήσει την απόδοσή του σε όλους τους αγωνιστικούς τομείς των GP, και διαθέτει από την παγκόσμια πρωταθλήτρια McLaren όλα τα εργαλεία που χρειάζεται, για να διεκδικήσει τον τίτλο της Formula 1 τη σεζόν που έρχεται.
Τρεις μήνες μετά την επισημοποίηση της τεχνικής της συνεργασίας με τη Haas F1, η ιαπωνική εταιρεία αποκάλυψε για πρώτη φορά -μέσω του γενικού διευθυντή της Toyota Gazoo Racing, Μασάια Κάτζι- ότι “προχωρά σταδιακά” προς την ενδεχόμενη ολοκληρωμένη εργοστασιακή της επιστροφή στη Formula 1 - κάτι που δεν μπορεί παρά να έχει πολυετή ορίζοντα.
Η εφιαλτική σύγκρουση των Λιούις Χάμιλτον και Μαξ Φερστάπεν στο GP Βρετανίας του 2021, που έστειλε τον Ολλανδό να προσκρούσει με 51G στις μπαριέρες της τρομακτικά γρήγορης στροφής Copse, επανήλθε στην επικαιρότητα με δύο αναδρομές -των Άντριαν Νιούι και Μπράντλεϊ Λορντ- στα γεγονότα εκείνης της ημέρας.
Καθώς όλα τα φώτα στο ξεκίνημα της σεζόν της F1 2025 πέφτουν πάνω στον Λιούις Χάμιλτον και στη μετάβαση του 40χρονου Βρετανού στη Ferrari, ο μόλις 18χρονος διάδοχός του στη Mercedes F1, Αντρέα Κίμι Αντονέλι, ετοιμάζεται για ένα “μεταβατικό έτος” ώστε να είναι έτοιμος για το 2026, σύμφωνα με τον Τότο Βολφ.
Έπειτα από την απογοητευτική για εκείνη σεζόν του 2024 στη Formula 1, η Aston Martin F1 ανακοίνωσε ότι τη θέση του Μάικ Κρακ στη διεύθυνση της ομάδας αναλαμβάνει ο Άντι Κάουελ, ο πρώην διευθυντής της Mercedes HPP που κατασκεύασε την πλέον κυρίαρχη μονάδα ισχύος της Formula 1 την περίοδο 2014-’20.
O Φράνκο Κολαπίντο είναι και επίσημα οδηγός της Alpine F1, καθώς η ομάδα του Ένστοουν ανακοίνωσε και επίσημα ότι κατέληξε σε συμφωνία με τη Williams και υπέγραψε τον Αργεντινό με πολυετές συμβόλαιο.
Οι εντυπωσιακές επιδόσεις του Φράνκο Κολαπίντο με τη Williams το 2024 κέντρισαν το ενδιαφέρον του Φλάβιο Μπριατόρε, που -σύμφωνα με πληροφορίες από την Αργεντινή- φέρεται να είναι κοντά σε συμφωνία με την αγγλική ομάδα για τη μεταγραφή ή το δανεισμό του 21χρονου στην Alpine F1.
Το πλάνο της Formula 1 να συμπεριλάβει περισσότερες χώρες στο πρόγραμμά της επισκεπτόμενη ορισμένες εξ αυτών κάθε δύο χρόνια, ξεκίνησε με την ανακοίνωση της νέας συμφωνίας του σπορ με το GP Βελγίου μέχρι το 2031 - που προβλέπει τη μη διεξαγωγή του το 2028 και το 2030.
Η McLaren ελπίζει ότι το φετινό της μονοθέσιο θα είναι αρκετά καλό ώστε τόσο ο Λάντο Νόρις όσο και ο Όσκαρ Πιάστρι να είναι σε θέση να κερδίζουν αγώνες της F1 στη σεζόν του 2025 - παρότι αυτό θα προκαλέσει μια μεγάλη εσωτερική σύγκρουση για τη μάχη του τίτλου. Ο διευθυντής της ομάδας, Αντρέα Στέλλα, εξηγεί πώς σκοπεύει να τη χειριστεί.
Η πρώην και η νυν ομάδα του Λιούις Χάμιλτον, η Mercedes F1 και η Scuderia Ferrari αντίστοιχα, έστειλαν τις ευχές τους στον Λιούις Χάμιλτον -που σήμερα (7/1) κλείνει τα 40 χρόνια του- μέσω του Twitter/X - και η πρώτη επέλεξε να το κάνει με πολύ "κλασάτο" τρόπο.
Δύο πρώην διευθυντές του “Σούμι” στα χρόνια της Benetton (1992-’95), ο Φλάβιο Μπρατόρε και ο Ρος Μπρον (που συνάντησε ξανά τον Γερμανό στη Ferrari και τη Mercedes), αμφιβάλλουν αν η απήχηση που θα έχει ο Λιούις Χάμιλτον στη Scuderia θα είναι ανάλογη εκείνης του Μίκαελ Σουμάχερ.
Η Ferrari ισοφάρισε τον Μάιο του 2024 το ρεκόρ του μεγαλύτερου συμβολαίου από ονομαστικό χορηγό που υφίσταται στη Formula 1. Δείτε ποιες είναι οι πέντε πλουσιότερες συμφωνίες των ομάδων, σε μια εποχή τεράστιας οικονομικής άνθησης του σπορ.
Ο δις παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1 μένει πιστός στον απόλυτο στόχο να διεκδικήσει το τρίτο του πρωτάθλημα, ελπίζοντας ότι ο Άντριαν Νιούι θα του εξασφαλίσει μια ανταγωνιστική Aston Martin για το 2026 - αλλά γνωρίζοντας ότι βρίσκεται στη δύση της καριέρας του στη F1, μιλά για το επόμενό του όνειρο μακριά από τα GP.
Μετά από ένα διήμερο στο Φιοράνο, που θα οδηγήσει για πρώτη φορά ένα μονοθέσιο της Scuderia Ferrari, ο Λιούις Χάμιλτον θα βρεθεί στο κόκπιτ της Ferrari F1 του 2022 και στη Βαρκελώνη στο τέλος του μήνα, ακόμα και για 4 ολόκληρες ημέρες, σύμφωνα με πληροφορίες του ιταλικού Τύπου.
Από την περασμένη Τετάρτη (1/01) ο Λιούις Χάμιλτον είναι και επίσημα οδηγός της Scuderia Ferrari. Διαβάστε όλα όσα αξίζει να γνωρίζετε για τη μεταγραφή του Βρετανού επτάκις πρωταθλητή της Formula 1 στο Μαρανέλο.
Με ένα teaser στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης η Red Bull Racing γνωστοποίησε ότι θα παρουσιάσει το νέο της μονοθέσιο για το 2025 στις 18 Φεβρουαρίου, στη μεγάλη γιορτή των 75 ετών της F1 στο Λονδίνο - Χόρνερ: "Έχουμε κατανοήσει καλά τους τομείς στους οποίους δεν ήμασταν τόσο δυνατοί [το 2025]".
H 75η σεζόν της ιστορίας της Formula 1 ξεκινά στις 16 Μαρτίου από την Αυστραλία και τελειώνει στις 16 Μαρτίου στο Άμπου Ντάμπι, μετά από 24 GP. Δείτε το πρόγραμμα της σεζόν, ποιοι θα οδηγούν σε κάθε ομάδα και τις 5 βασικές ειδήσεις της χρονιάς που έρχεται.
Το 2024 η McLaren έγινε και πάλι παγκόσμια πρωταθλήτρια της Formula 1 μετά από 26 χρόνια, όμως στις επτάμισι δεκαετίες της ιστορίας του σπορ δεν υπήρξε καμία άλλη χρονιά στην οποία 4 ομάδες να κέρδισαν από τουλάχιστον 4 νίκες η καθεμία.
Μετά από τους θριαμβευτικούς “περιπάτους” του Μαξ Φερστάπεν στα πρώτα GP της σεζόν του 2024, κανείς δεν περίμενε όσα θα επακολουθούσαν από το GP του Μαϊάμι το Μάιο και μετά. Δείτε 10 εντυπωσιακά στατιστικά της εκπληκτικής, όπως εξελίχθηκε, χρονιάς που φεύγει.
Το Project 677, όπως είναι γνωστό το νέο μονοθέσιο της Scuderia για τη F1 2025, θα έχει “λιγότερο από 1% κοινά εξαρτήματα” με τη φετινή SF-24, σύμφωνα με τον Φρεντ Βασέρ. Τι ακριβώς σημαίνει αυτό, και πώς η ιταλική ομάδα θέλει να κάνει το τελικό βήμα για να κερδίσει τα πρωταθλήματα της νέας σεζόν.
Ο Αντρέα Στέλλα, διευθυντής της McLaren, χαρακτήρισε “εντελώς παράλογες” τις ιστορίες που αναπτύχθηκαν νωρίτερα φέτος περί ενός περίεργου “τρικ” ψεκασμού νερού στο εσωτερικό των ελαστικών του φετινού της μονοθεσίου MCL38 για την καλύτερη ψύξη τους.
Το 2025 ο Μαξ Φερστάπεν θα επιδιώξει ένα επίτευγμα που κατέχει μόνο ο Μίκαελ Σουμάχερ, το πέμπτο διαδοχικό του πρωτάθλημα στη Formula 1, αλλά ο Ολλανδός λέει ότι αυτό θα συμβεί μόνο αν η Red Bull κάνει ένα μεγάλο άλμα εξέλιξης με την RB21 της νέας χρονιάς - Μοντόγια: “Αδύνατο να θεωρήσει κανείς πλέον φαβορί τον Φερστάπεν για το 2025”
Ο διευθυντής της Scuderia είπε πως είναι προς όφελος της Ferrari να αφήνει τους οδηγούς της ελεύθερους να μάχονται μεταξύ τους στην πίστα, και ότι αυτό θα συνεχιστεί και το 2025 που δίπλα στον Σάρλ Λεκλέρ θα βρίσκεται ο Λιούις Χάμιλτον.
Καθώς η McLaren ανελίχθηκε σε υπερδύναμη της F1 και -μετά το φετινό τίτλο κατασκευαστών- δείχνει ικανή να στοχεύσει στο νταμπλ του χρόνου, οι Λάντο Νόρις και Όσκαρ Πιάστρι μίλησαν για όσα χρειάζεται να βελτιώσουν στην απόδοσή τους προκειμένου να διεκδικήσουν με αξιώσεις το παγκόσμιο πρωτάθλημα των οδηγών τη νέα σεζόν.
Μετά την επιβλητική κυριαρχία της Red Bull Racing το 2023 ο διευθυντής της ομάδας, Κρίστιαν Χόρνερ, είδε τη μεγαλύτερη αύξηση στο μισθό του φέτος από όλους τους διευθυντές της F1 - όμως ο Τότο Βολφ της Mercedes F1 είχε και το 2024 τα περισσότερα έσοδα.
Με μια φράση του ο σύμβουλος της Red Bull Racing, Χέλμουτ Μάρκο, επιβεβαίωσε ότι η ομάδα του Μίλτον Κινς είναι "χτισμένη" αποκλειστικά πάνω στον Μαξ Φερστάπεν, που σημαίνει ότι στη “δεύτερη μοίρα” που βρισκόταν ο Σέρτζιο Πέρεζ θα περάσει και ο αντικαταστάτης του, Λίαμ Λόσον, από το 2025.
Ο νέος τεχνικός διευθυντής της Scuderia, Λικ Σερά, μίλησε για την επερχόμενη άφιξη του επτάκις πρωταθλητή στο Μαρανέλο λέγοντας πως “το μεγαλύτερο λάθος είναι να υποτιμήσεις τον Χάμιλτον” και εξήγησε πώς και σε τι διαφέρει η ομάδα του Μαρανέλο από την προηγούμενή του, Mercedes F1.
Η Pirelli δημοσίευσε μια σειρά από εντυπωσιακά στατιστικά των συνολικών χιλιομέτρων και της χρήσης των 5+2 τύπων ελαστικών της στα 24 GP της Formula 1 κατά τη σεζόν που πέρασε - τη μεγαλύτερη της ιστορίας του σπορ.
Πέραν του Αντρέα Στέλλα, φυσικά, υπάρχει κι ένας άλλος άνθρωπος που συνέβαλλε καίρια στη ριζική ανέλιξη της απόδοσης των μονοθεσίων της McLaren και στη φετινή κατάκτηση του πρωταθλήματος κατασκευαστών της Formula 1 από την αγγλική ομάδα: ο Ρομπ Μάρσαλ, που άφησε πέρσι τη Red Bull Racing για να πιάσει από φέτος δουλειά στο Ουόκινγκ.
Ο Κρίστιαν Χόρνερ, διευθυντής της Red Bull Racing, είπε ότι είναι μια πρόκληση για όλους στην ομάδα του Μίλτον Κινς η κατασκευή του πρώτου τους μονοθεσίου στο οποίο “δεν είχε καμία απολύτως εμπλοκή ο Άντριαν [Νιούι]”, και άφησε να εννοηθεί ότι θα παρουσιαστεί μέσα στον Ιανουάριο.
Ο διευθυντής της Scuderia, Φρεντ Βασέρ, μίλησε εκτενώς για την άφιξη του Λιούις Χάμιλτον στο Μαρανέλο -που είναι πλέον θέμα λίγων ημερών- προσθέτοντας ότι το ξεκίνημα του επτάκις πρωταθλητή με τη Ferrari θα γίνει "χωρίς τυμπανοκρουσίες".
Η αμερικανική Liberty Media, κάτοχος των εμπορικών δικαιωμάτων της Formula 1, φέρεται να είχε έσοδα άνω των 3 δισεκατομμυρίων δολαρίων (2,87 δισ. ευρώ) κατά τη σεζόν του 2024, και σημαντική επέκταση της απήχησής της όπως αυτή αποτυπώνεται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Μετά το τέλος της καριέρας του στη Red Bull Racing, και πιθανώς στη Formula 1, ο Σέρτζιο Πέρεζ φέρεται να είναι σε προχωρημένες επαφές με τη Scuderia Ferrari για να ενταχθεί στην ομάδα AF Corse για τους αγώνες αντοχής - με προφανή στόχο να προσθέσει και τη νίκη στις 24 Ώρες του ΛεΜάν στο παλμαρέ του.
Ο Φερνάντο Αλόνσο με τη φόρμα του Άιρτον Σένα, στο κόκπιτ της McLaren MP4/5B που οδηγούσε ο μυθικός Βραζιλιάνος το 1990, δεν ήταν τίποτα λιγότερο από μια “βιβλική” συνάντηση δύο θεοτήτων της ιστορίας της Formula 1.
Τώρα που έκλεισε και τυπικά το θέμα του Σέρτζιο Πέρεζ και της Red Bull Racing, με την αντικατάσταση του Μεξικανού από τον Λίαμ Λόσον, οριστικοποιήθηκε και οι εικοσάδα των οδηγών που θα συμμετέχει το 2025 στα GP της Formula 1.
Ο Γαλλο-Αλγερινός Ισάκ Χάντζαρ είναι ο οδηγός που θα βρίσκεται δίπλα στον Γιούκι Τσουνόντα στο γκαράζ της δεύτερης ομάδας της Red Bull, της RB (Racing Bulls), όπως ανακοίνωσε η αυστριακή εταιρεία μετά την προαγωγή του Λίαμ Λόσον στη Red Bull Racing (και στη θέση του απελθόντα Σέρτζιο Πέρεζ) για τη σεζόν της Formula 1 του 2025.
Αποχαιρετώντας τη Scuderia μετά από τέσσερα χρόνια στο Μαρανέλο, ο Κάρλος Σάινθ ανοίχτηκε για πρώτη φορά για τα συναισθήματα που τον κατέκλυσαν τον περασμένο Ιανουάριο του 2024, όταν πληροφορήθηκε ότι η ιταλική ομάδα είχε πάρει την απόφαση να τον αντικαταστήσει το ‘25 με τον Λιούις Χάμιλτον.
Οι Πιέρ Γκασλί, Άλεξ Άλμπον και Σέρτζιο Πέρεζ είναι εξαίρετοι οδηγοί, όμως όλοι τους γνώρισαν τη συντριβή στη σκιά του Μαξ Φερστάπεν την τελευταία επταετία. Παρόλα αυτά, ο διευθυντής της RBR Κρίστιαν Χόρνερ πιστεύει ότι ο Λίαμ Λόσον θα ανταποκριθεί καλύτερα το 2025 - και εξηγεί γιατί.