Ο πρώην εμπορικός διευθυντής της Formula 1 Μπέρνι Έκλεστοουν προσπάθησε να διασκεδάσει τις εντυπώσεις της αισχρολογίας ο Πικέ κατά του Λιούις Χάμιλτον. Η F1 καταδίκασε τα λεγόμενα του 91χρονου, ενώ ο Χάμιλτον εξήγησε στο Σίλβερστοουν τις σκέψεις του το τελευταίο διήμερο.
Είναι δεδομένο πως το αυτί του Λιούις Χάμιλτον δεν ιδρώνει από τέτοιες επιθέσεις. Όμως κάποια στιγμή ο Νέλσον Πικέ θα πρέπει να ξέρει τι λέει και πώς το λέει. Ο παλαίμαχος πιλότος αναφέρθηκε στο χρώμα του δέρματος του Βρετανού, σχολιάζοντας το ατύχημα που είχε με τον Μαξ Φερστάπεν στο grand prix του Σιλβερστόουν τον περασμένο Νοέμβριο.
Ο Λιούις Χάμιλτον εξέφρασε την αντίδρασή του στην απόφαση του Ανωτάτου Δικαστηρίου των ΗΠΑ που ανέτρεψε απόφαση του 1973 για τη νομιμοποίηση των αμβλώσεων, και άνοιξε το δρόμο για την κατάργηση του συνταγματικού αυτού δικαιώματος των γυναικών.
Ο τρις παγκόσμιος πρωταθλητής της F1 Σερ Τζάκι Στιούαρτ είπε ότι ο Λιούις Χάμιλτον πρέπει πλέον να "κρεμάσει τα γάντια του" λόγω της σταθερά ταχύτερης απόδοσης του Τζορτζ Ράσελ δίπλα του στη Mercedes - αλλά παραδέχθηκε ότι ο Λιούις λογίζεται δίπλα στους Σένα και Προστ.
Δείτε πώς διαμορφώθηκε η βαθμολογία της Formula 1 σε οδηγούς και κατασκευαστές μετά το Grand Prix του Καναδά, με τον Φερστάπεν να βλέπει πρώτος την καρό σημαία.
Ο Μαξ Φερστάπεν πήρε τη δεύτερή του σερί νίκη και έκτη συνολικά τη φετινή σεζόν. Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής είδε πρώτος την καρό σημαία μπροστά από Σάινθ και Χάμιλτον που επέστρεψε στο podium σε έναν αγώνα για γερά νεύρα, με τη μάχη να επικεντρώνεται στην στρατηγική.
Αν υπήρχε η παραμικρή αμφιβολία ότι η φετινή χρονιά τελείωσε για τη Mercedes, ο Λιούις Χάμιλτον την εξανέμισε και αυτήν λέγοντας ότι η W13 "γίνεται όλο και χειρότερη" και ότι η ομάδα του Μπράκλεϊ πρέπει πλέον να αφοσιωθεί στο μονοθέσιο του 2023.
Στο αρκετά ευνοϊκό για τη Red Bull RB18 σιρκουί "Ζιλ Βιλνέβ" ο Μαξ Φερστάπεν ξεκίνησε τον 9ο φετινό γύρο της F1, το GP Καναδά, με τον ταχύτερο χρόνο στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών - με δυόμισι δέκατα διαφορά από τον Κάρλος Σάινθ και 0,37'' από τον Φερνάντο Αλόνσο.
Ο Μαξ Φερστάπεν εξέφρασε τις αντιρρήσεις του με τη ντιρεκτίβα της FIA ενόψει των τεχνικών μέτρων που -όπως ανακοίνωσε την Πέμπτη (16/6) - επίκειται να λάβει για τον περιορισμό των αναπηδήσεων των μονοθεσίων. "Είναι δικό σου λάθος αν δεν μπορείς να σχεδιάσεις το αυτοκίνητο σωστά, όχι των κανονισμών", τόνισε.
H FIA παρενέβη με μια σειρά από τεχνικές ντιρεκτίβες για να λύσει το πρόβλημα των αναπηδήσεων (porpoising) των μονοθεσίων, για "λόγους ασφάλειας". Πώς επηρεάζει αυτή η απόφαση τη Mercedes και τη Ferrari, και γιατί δεν είναι απαραίτητα καλό για εκείνες.
Η βίαιη καταπόνηση της μέσης του Λιούις Χάμιλτον και οι ισχυροί πόνοι που ένιωθε κατά τη διάρκεια και μετά το τέλος του GP του Αζερμπαϊτζάν ενδέχεται να τον βγάλουν νοκ-άουτ από τον αγώνα του Μόντρεαλ το ερχόμενο Σαββατοκύριακο.
Δείτε πώς διαμορφώθηκε η βαθμολογία της Formula 1 σε οδηγούς και κατασκευαστές μετά το Grand Prix του Αζερμπαϊτζάν, με τον Φερστάπεν να βλέπει πρώτος την καρό σημαία.
Ο Μαξ Φερστάπεν ανέβηκε στην κορυφή του βάθρου, μπροστά από τον Σέρτζιο Πέρεζ και τον Τζορτζ Ράσελ. Φιάσκο για την Ferrari, καθώς ο Σαρλ Λεκλέρ και ο Κάρλος Σάινθ αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν με μηχανικό πρόβλημα.
Ο Σαρλ Λεκλέρ ήταν αλάνθαστος στις κατατακτήριες του GP του Αζερμπαϊτζάν και πήρε την 4η συνεχόμενη pole position της σεζόν (1:41.359). Δεύτερος ο Πέρεζ, τρίτος ο Φερστάπεν.
Ο Σέρτζιο Πέρεζ της RBR συνέχισε την εξαιρετική του φόρμα και μετά τη νίκη στο Μονακό σημείωσε τον ταχύτερο γύρο στις εναρκτήριες ελεύθερες δοκιμές του GP του Αζερμπαϊτζάν, με 1 δέκατο από τον Σαρλ Λεκλέρ και 3 δέκατα από τον Μαξ Φερστάπεν. Προβλήματα για τις ομάδες με τον άνεμο και τις αναπηδήσεις.
Ο Σεμπάστιαν Φέτελ και η Mercedes εκφράζουν μέσω της Formula 1 τα μηνύματα πλήρους εξάλειψης των κοινωνικών διακρίσεων για την κοινότητα των ΛΟΑΤΚΙ+, ενόψει του μήνα Pride που ξεκινά.
Δείτε πώς διαμορφώθηκε η βαθμολογία της Formula 1 σε οδηγούς και κατασκευαστές μετά το Grand Prix του Μονακό, με τον Πέρεζ να βλέπει πρώτος την καρό σημαία.
Ο Λεκλέρ πήρε στο Μονακό άλλη μια pole position, αφήνοντας πίσω του τους Σάινθ και Πέρεζ, αλλά και τον Φερστάπεν που στο Πριγκιπάτο δείχνει έξω από τα νερά του. Ποιος πιστεύετε ότι θα κερδίσει τον αγώνα; Ψηφίστε στο poll του SPORT24.
Ο Σαρλ Λεκλέρ θα εκκινήσει πρώτος στον αγώνα της Κυριακής, καθώς με χρόνο 1:11.376 πήρε την pole position στο GP της Μονακό. Στη δεύτερη θέση ο Σάινθ, τρίτος ο Πέρεζ.
Ο Σέρχιο Πέρεζ βγήκε νικητής της άτυπης «μονομαχίας» του με τον Σαρλ Λεκλέρ στην 3η περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP του Μονακό, με διαφορά μόλις 41 χιλιοστών από το Μονεγάσκο. Με άλυτο το γρίφο των ρυθμίσεων της RB18, ο Μαξ Φερστάπεν έμεινε 4 δέκατα μακριά.
Ο Σαρλ Λεκλέρ με τη Ferrari F1-75 ανέβηκε στην κορυφή των χρόνων στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP του Μονακό, δύο δέκατα μπροστά από τον Μαξ Φερστάπεν. Επέστρεψε ο "εφιάλτης" των αναπηδήσεων για τη Mercedes.
Παρότι η εγκατάλειψη του Σαρλ Λεκλέρ στον 26ο γύρο του GP Ισπανίας μας στέρησε μια καθαρή εικόνα για τις ισορροπίες στην κορυφή, διαφαίνεται ότι η Ferrari έλυσε στη Βαρκελώνη το μεγάλο πρόβλημα της διαχείρισης των ελαστικών, και η Mercedes W13 άρχισε να βγάζει στην επιφάνεια την ταχύτητά της.
Ο Τζορτζ Ράσελ τερμάτισε στην 3η θέση στο GP της Ισπανίας και έγινε ο μοναδικός οδηγός φέτος που έχει πάρει βαθμούς σε όλους τους αγώνες. Παράλληλα, τερματίζει πάντα μέσα στην πεντάδα.
Ο Μαξ Φερστάπεν ήταν ο νικητής του GP της Ισπανίας, με τον οδηγό της Red Bull να βλέπει πρώτος την καρό σημαία, μπροστά από τον Πέρεζ και τον Τζορτζ Ράσελ. Άτυχος ο Λεκλέρ, ο οποίος αναγκάστηκε να εγκαταλείψει στα μέσα του αγώνα.
Ο Σαρλ Λεκλέρ πήρε την pole position στο GP της Ισπανίας την τέταρτή του του για τη φετινή σεζόν. Από τη δεύτερη θέση θα ξεκινήσει ο Μαξ Φερστάπεν, τρίτος ο Σάινθ.
Οι δύο διεκδικητές του τίτλου Σαρλ Λεκλέρ και Μαξ Φερστάπεν χωρίστηκαν από 72 χιλιοστά του δευτερολέπτου στην 3η περίοδο δοκιμών του GP Ισπανίας, ενώ η Mercedes έδειξε ξανά τη δυναμική ότι αρχίζει να πλησιάζει τις Ferrari και RBR.
Ο Σαρλ Λεκλέρ και η Ferrari παρέμειναν στην κορυφή των χρόνων και στη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών της Βαρκελώνης, αλλά αυτή τη φορά οι Τζορτζ Ράσελ και Λιούις Χάμιλτον με τις δύο Mercedes W13 τον χώρισαν από τον Κάρλος Σάινθ. Πέμπτος, τρία δέκατα μακριά ο Μαξ Φερστάπεν.
Για πρώτη φορά ο διευθυντής της πρωταθλήτριας, Τότο Βολφ, παραδέχθηκε ότι η Mercedes F1 ενδέχεται να εγκαταλείψει τις προσπάθειές της να κάνει το φετινό της μονοθέσιο να δουλέψει - παρά την ενθαρρυντική του απόδοση στις ελεύθερες δοκιμές του Μαϊάμι.