Η εταιρεία του Μίλτον Κινς ανακοίνωσε την κατασκευή ενός hypercar 1.250 ίππων, σχεδιασμένου από τον Άντριαν Νιούι αυτοπροσώπως, που θα κατασκευάσει σε μόλις 50 αντίτυπα για να προσφέρει την εμπειρία της οδήγησης μιας Formula 1 σε "απλούς θνητούς".
Ο "πόλεμος εξέλιξης" των δύο κορυφαίων φετινών μονοθεσίων της Formula 1 συνεχίζεται με πλήρη ισχύ για τη μάχη των φετινών τίτλων, και οι Red Bull RB18 και Ferrari F1-75 θα έχουν σημαντικές αναβαθμίσεις στο Βρετανικό GP το προσεχές τριήμερο.
Πώς η Red Bull έφτιαξε το ταχύτερο μονοθέσιο και το έφερε στα μέτρα του Μαξ Φερστάπεν, χαρίζοντάς του το αβαντάζ για τον τίτλο στη Formula 1 μετά το grand prix του Καναδά.
Δείτε πώς διαμορφώθηκε η βαθμολογία της Formula 1 σε οδηγούς και κατασκευαστές μετά το Grand Prix του Καναδά, με τον Φερστάπεν να βλέπει πρώτος την καρό σημαία.
Ο Μαξ Φερστάπεν πήρε τη δεύτερή του σερί νίκη και έκτη συνολικά τη φετινή σεζόν. Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής είδε πρώτος την καρό σημαία μπροστά από Σάινθ και Χάμιλτον που επέστρεψε στο podium σε έναν αγώνα για γερά νεύρα, με τη μάχη να επικεντρώνεται στην στρατηγική.
Ο Μαξ Φερστάπεν στις δύσκολες συνθήκες του Καναδά κατάφερε να πάρει την pole position με χρόνο 1:21.299. Δεύτερος θα εκκινήσει ο Αλόνσο, τρίτος ο Σάινθ.
Ο Σέρτζιο Πέρεζ είχε μία έξοδο ανάμεσα στις στροφές τρία και τέσσερα, με αποτέλεσμα να "παγιδευτεί" στις μπαριέρες και να προκαλέσει την κόκκινη σημαία.
Κατεβάζοντας διαδοχικά τον ταχύτερο χρόνο στο σιρκουί Ζιλ Βιλνέβ του Μόντρεαλ, ο Μαξ Φερστάπεν παρέμεινε στην κορυφή και στη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών του GP Καναδά, αλλά αυτή τη φορά ο Σαρλ Λεκλέρ τον πλησίασε στα 0,081 δευτερόλεπτα.
Στο αρκετά ευνοϊκό για τη Red Bull RB18 σιρκουί "Ζιλ Βιλνέβ" ο Μαξ Φερστάπεν ξεκίνησε τον 9ο φετινό γύρο της F1, το GP Καναδά, με τον ταχύτερο χρόνο στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών - με δυόμισι δέκατα διαφορά από τον Κάρλος Σάινθ και 0,37'' από τον Φερνάντο Αλόνσο.
H FIA παρενέβη με μια σειρά από τεχνικές ντιρεκτίβες για να λύσει το πρόβλημα των αναπηδήσεων (porpoising) των μονοθεσίων, για "λόγους ασφάλειας". Πώς επηρεάζει αυτή η απόφαση τη Mercedes και τη Ferrari, και γιατί δεν είναι απαραίτητα καλό για εκείνες.
Οι τρεις σερί αποκαρδιωτικοί αγώνες της Ferrari δεν έχουν στερήσει από τον Σαρλ Λεκλέρ τις ελπίδες του για την κατάκτηση του φετινού τίτλου της Formula 1. "Θα ορθοποδήσουν", λέει ο διευθυντής της RBR Κρίστιαν Χόρνερ.
Μπορεί μετά το GP του Αζερμπαϊτζάν να φαίνεται σαν οι καμπάνες του Μαρανέλο να ετοιμάζονται να χτυπήσουν πένθιμα, σε μια λιτανεία περιφοράς νεκρών ονείρων, αλλά η Scuderia δεν έχει χάσει ακόμα τα πάντα για το φετινό τίτλο - αρκεί να λύσει τα προβλήματα αξιοπιστίας της σύντομα.
Δείτε πώς διαμορφώθηκε η βαθμολογία της Formula 1 σε οδηγούς και κατασκευαστές μετά το Grand Prix του Αζερμπαϊτζάν, με τον Φερστάπεν να βλέπει πρώτος την καρό σημαία.
Ο Μαξ Φερστάπεν ανέβηκε στην κορυφή του βάθρου, μπροστά από τον Σέρτζιο Πέρεζ και τον Τζορτζ Ράσελ. Φιάσκο για την Ferrari, καθώς ο Σαρλ Λεκλέρ και ο Κάρλος Σάινθ αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν με μηχανικό πρόβλημα.
Ο Σαρλ Λεκλέρ ήταν αλάνθαστος στις κατατακτήριες του GP του Αζερμπαϊτζάν και πήρε την 4η συνεχόμενη pole position της σεζόν (1:41.359). Δεύτερος ο Πέρεζ, τρίτος ο Φερστάπεν.
Ο Σέρτζιο Πέρεζ της RBR συνέχισε την εξαιρετική του φόρμα και μετά τη νίκη στο Μονακό σημείωσε τον ταχύτερο γύρο στις εναρκτήριες ελεύθερες δοκιμές του GP του Αζερμπαϊτζάν, με 1 δέκατο από τον Σαρλ Λεκλέρ και 3 δέκατα από τον Μαξ Φερστάπεν. Προβλήματα για τις ομάδες με τον άνεμο και τις αναπηδήσεις.
Ο παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1, Μαξ Φερστάπεν, είναι μόλις 24 χρονών, αλλά έχει ήδη επτά σεζόν στη Formula 1 πίσω του - κι έτσι, δεν απέκλεισε ακόμα και να αποχωρήσει από το σπορ όταν λήξει το συμβόλαιό του με τη Red Bull Racing, το 2028.
Δύο μέρες μετά το θρίαμβο του Σέρτζιο Πέρεζ στο Μονακό, η RBR ανακοίνωσε την επέκταση του συμβολαίου του Μεξικανού για δύο ακόμη χρόνια, που θα τον κρατήσει στο Μίλτον Κινς μέχρι το τέλος του 2024.
Για ποιους λόγους η Scuderia έδειχνε -και ήταν- πανίσχυρη στο Μονακό και ποια ήταν τα δύο κρίσιμα λάθη στον αγώνα που της στέρησαν μια νίκη που της ήταν απολύτως απαραίτητη για τη φετινή μάχη των τίτλων.
Μετά το τέλος του GP του Μονακό η Ferrari βάζει «φωτιά» στο αποτέλεσμα του αγώνα, καθώς κατέθεσε ένταση στους αγωνοδίκες υποστηρίζοντας ότι οι Σέρχιο Πέρεζ και Μαξ Φερστάπεν πάτησαν τη γραμμή της εξόδου των πιτς μετά τη δεύτερη αλλαγή ελαστικών τους.
Δείτε πώς διαμορφώθηκε η βαθμολογία της Formula 1 σε οδηγούς και κατασκευαστές μετά το Grand Prix του Μονακό, με τον Πέρεζ να βλέπει πρώτος την καρό σημαία.
Ο Σέρχιο Πέρεζ είδε πρώτος την καρό σημαία στο GP του Μονακό για την τρίτη νίκη στην καριέρα του. Στη δεύτερη θέση ο Σάινθ, τρίτος ο Φερστάπεν, καταστροφική στρατηγική για τον poleman Λεκλέρ, που τερμάτισε τέταρτος.
Οι δύο οδηγοί αναγκάστηκαν να αλλάξουν και το κιβώτιο, στο πλαίσιο των επισκευών που έκαναν στα μονοθέσιά τους μετά τη σύγκρουση που είχαν στις κατατακτήριες δοκιμές του Σαββάτου.
Ο Λεκλέρ πήρε στο Μονακό άλλη μια pole position, αφήνοντας πίσω του τους Σάινθ και Πέρεζ, αλλά και τον Φερστάπεν που στο Πριγκιπάτο δείχνει έξω από τα νερά του. Ποιος πιστεύετε ότι θα κερδίσει τον αγώνα; Ψηφίστε στο poll του SPORT24.
Ο Σαρλ Λεκλέρ θα εκκινήσει πρώτος στον αγώνα της Κυριακής, καθώς με χρόνο 1:11.376 πήρε την pole position στο GP της Μονακό. Στη δεύτερη θέση ο Σάινθ, τρίτος ο Πέρεζ.
Ο Μαξ Φερστάπεν ήλπιζε ότι το βράδυ της Παρασκευής, μετά τις δύο πρώτες περιόδους ελεύθερων δοκιμκών του GP Μονακό, θα έβρισκε λύσεις και κατευθύνσεις για ρύθμιση της RB18. Αλλά το αποτέλεσμα των τρίτων δοκιμών δείχνει ότι δεν τα κατάφερε - αφήνοντας τον Σαρλ Λεκλέρ φαβορί για τη σημερινή πολ ποζίσιον.
Ο Σέρχιο Πέρεζ βγήκε νικητής της άτυπης «μονομαχίας» του με τον Σαρλ Λεκλέρ στην 3η περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP του Μονακό, με διαφορά μόλις 41 χιλιοστών από το Μονεγάσκο. Με άλυτο το γρίφο των ρυθμίσεων της RB18, ο Μαξ Φερστάπεν έμεινε 4 δέκατα μακριά.
Ο Μαξ Φερστάπεν ήταν ο νικητής του GP της Ισπανίας, με τον οδηγό της Red Bull να βλέπει πρώτος την καρό σημαία, μπροστά από τον Πέρεζ και τον Τζορτζ Ράσελ. Άτυχος ο Λεκλέρ, ο οποίος αναγκάστηκε να εγκαταλείψει στα μέσα του αγώνα.
Ο Σαρλ Λεκλέρ πήρε την pole position στο GP της Ισπανίας την τέταρτή του του για τη φετινή σεζόν. Από τη δεύτερη θέση θα ξεκινήσει ο Μαξ Φερστάπεν, τρίτος ο Σάινθ.
Οι δύο διεκδικητές του τίτλου Σαρλ Λεκλέρ και Μαξ Φερστάπεν χωρίστηκαν από 72 χιλιοστά του δευτερολέπτου στην 3η περίοδο δοκιμών του GP Ισπανίας, ενώ η Mercedes έδειξε ξανά τη δυναμική ότι αρχίζει να πλησιάζει τις Ferrari και RBR.
Ο Σαρλ Λεκλέρ και η Ferrari παρέμειναν στην κορυφή των χρόνων και στη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών της Βαρκελώνης, αλλά αυτή τη φορά οι Τζορτζ Ράσελ και Λιούις Χάμιλτον με τις δύο Mercedes W13 τον χώρισαν από τον Κάρλος Σάινθ. Πέμπτος, τρία δέκατα μακριά ο Μαξ Φερστάπεν.