Σε μια "φυσιολογική" πίστα, όπως της Ιαπωνίας, η McLaren MCL60 είχε αεροδυναμική απόδοση αντίστοιχη της Red Bull RB19 και κέρδισε με καθαρή διαφορά τις Ferrari και Mercedes - δικαιώνοντας την απόφαση των δύο τελευταίων να αλλάξουν εντελώς τη σχεδιαστική φιλοσοφία των μονοθεσίων τους για την επόμενη σεζόν της Formula 1.
Στον ενθουσιασμό του για άλλο ένα βάθρο -εμπρός από τις Ferrari και Mercedes- στο GP Ιαπωνίας ο Λάντο Νόρις φώναξε "Red Bull, σου ερχόμαστε". Αργότερα, πιο ψύχραιμα, είπε ότι η McLaren δεν είναι πλέον τόσο μακριά από το ταχύτερο φετινό μονοθέσιο της Formula 1.
Ο Σέρτζιο Πέρεζ είχε στη Σουζούκα έναν από τους πιο μίζερους αγώνες της ζωής του, με δύο συγκρούσεις, δύο αλλαγές εμπρός πτέρυγας, δύο ποινές και δύο εγκαταλείψεις - και εντέλει με 4 βαθμούς ποινής στο αγωνιστικό του δίπλωμα.
Μετά το "διάλειμμα" της Σιγκαπούρης ο Μαξ Φερστάπεν επέστρεψε στις γνωστές φετινές του επιβλητικές εμφανίσεις κερδίζοντας με χαρακτηριστική άνεση το GP Ιαπωνίας εμπρός από τις δύο McLaren των Λάντο Νόρις και Όσκαρ Πιάστρι. Παγκόσμια πρωταθλήτρια κατασκευαστών η Red Bull Racing.
Απίστευτο κι όμως αληθινό: ο Σέρτζιο Πέρεζ εγκατέλειψε στον 15ο γύρο του Grand Prix της Ιαπωνίας, αλλά επέστρεψε λίγη ώρα αργότερα για να εκτίσει την ποινή των 5'' που του είχε επιβληθεί.
Ο Μαξ Φερστάπεν επανήλθε με συντριπτικό τρόπο στις κυρίαρχες εμφανίσεις στη Formula 1, μετά την παρένθεση της Σιγκαπούρης, κατακτώντας την πολ ποζίσιο του GP Ιαπωνίας με δύο διαστημικούς γύρους που δεν κατάφερε να πλησιάσει κανείς.
Ο Μαξ Φερστάπεν σημείωσε τον πρώτο χρόνο και στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών της Σουζούκα, αλλά αυτή τη φορά η Ferrari τον πλησίασε στα τρία δέκατα με τον Σαρλ Λεκλέρ.
Η Red Bull δεν θα γίνει φέτος η μόνη ομάδα της ιστορίας με νίκες σε όλους τους αγώνες της σεζόν. Ένα θεμελιώδες πρόβλημα έσπασε το σερί 14 νικών της στο GP της Σιγκαπούρης, και ο ευφυής Κάρλος Σάινθ με την -άρτια μετά από καιρό- Ferrari ήταν εκεί για να δρέψουν τους εξωτικούς καρπούς μιας συμβολικής νίκης.
Ο Κάρλος Σάινθ είδε πρώτος την καρό σημαία στο Grand Prix της Σιγκαπούρης και έσπασε την κυριαρχία της Red Bull. Ο Λάντο Νόρις και ο Λούις Χάμιλτον συμπλήρωσαν το βάθρο.
Ο Κάρλος Σάινθ κράτησε τη Scuderia στην κορυφή όλων των ελεύθερων δοκιμών σημειώνοντας τον ταχύτερο γύρο και στην τρίτη περίοδο, με διαφορά 69 χιλιοστών από τον Τζορτζ Ράσελ της Mercedes. Τέταρτος ο Μαξ Φερστάπεν, τρία δέκατα μακριά από τον Ισπανό.
Η Θεσσαλονίκη ετοιμάζεται, η Oracle Red Bull Racing προετοιμάζει την RB7, ο Πάτρικ Φρισάχερ φοράει την αγωνιστική του φόρμα, οι Red Bull Driftbrothers τεστάρουν τα λάστιχά τους και ο "Άρας" τελειοποιεί τα κόλπα πάνω στην GSX600R του.
Η Scuderia έκανε το 1-2 και στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP Σιγκαπούρης, αυτή τη φορά με τον Κάρλος Σάινθ οριακά εμπρός από τον Σαρλ Λεκλέρ. Στα επτά δέκατα μακριά οι δύο Red Bull, με προβλήματα στις ρυθμίσεις της RB19.
Η κατάκτηση του τρίτου σερί πρωταθλήματος της Formula 1 από τον Μαξ Φερστάπεν είναι από καιρό προδιαγεγραμμένη, οπότε απομένει να φανεί σε ποιο από τα επόμενα 2 ή 3 GP -στη Σιγκαπούρη, την Ιαπωνία ή το Κατάρ- θα το εξασφαλίσει και μαθηματικά.
Ο Σέρτζιο Πέρεζ άφησε για πρώτη φορά την υπόνοια του ενδεχομένου να φύγει στο τέλος του 2024 από την RBR, οπότε και λήγει το συμβόλαιό του με την ομάδα του Μίλτον Κινς. Ποιοι είναι οι πιθανοί προορισμοί του Μεξικανού.
Ο Κάρλος Σάινθ με Ferrari θα βρίσκεται στην pole position του GP Ιταλίας. Αυτή είναι η 4η φορά στην καριέρα του στη Formula 1 που θα εκκινήσει πρώτος και τα κατάφερε στο "σπίτι" της σκουντερία. Ήταν 13 χιλιοστά πιο γρήγορος από τον Μαξ Φερστάπεν και 67 χιλιοστά από τον Σαρλ Λεκλέρ.
Ο ιθύνων νους πίσω από τη Red Bull RB19, ίσως το πιο κυρίαρχο μονοθέσιο στην ιστορία της Formula 1, μίλησε για όσα κάνουν ξεχωριστό τον Μαξ Φερστάπεν - που εκτιμά ότι πλέον αναμφίβολα είναι ένας από τους καλύτερους οδηγούς όλων των εποχών.
Με 23 χιλιοστά διαφορά από τον Μαξ Φερστάπεν, ο Λάντο Νόρις έγραψε τον πρώτο χρόνο στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP Ολλανδίας. Στα τρία δέκατα ο Άλμπον με τη Williams και ο Χάμιλτον με τη Mercedes.
Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής της Formula 1, Μαξ Φερστάπεν, κινδυνεύει με τιμωρία καθώς εθεάθη να οδηγεί μία Aston Martin κάνοντας μία σειρά από παραβάσεις.
Το καινοτομικό σύστημα DRS των Red Bull RB18 και RB19 των δύο τελευταίων ετών είναι ένα από τα βασικά «συστατικά» της επιτυχίας τους, και ο τεχνικός διευθυντής Πιέρ Βάσε θεωρεί «τρελό» το γεγονός ότι δεν το έχουν καταλάβει απόλυτα οι αντίπαλές ομάδες.
Η Formula 1 εξετάζει το ενδεχόμενο να απαγορεύσει τη χρήση του συστήματος DRS στις δοκιμές κατάταξης των GP, και η ομάδα που θα επηρεαστεί περισσότερο από αυτό -αν εφαρμοστεί- θα είναι η Red Bull Racing.
Ο διευθυντής της RBR Κρίστιαν Χόρνερ ξεκαθάρισε το τοπίο της ενδεχόμενης επιστροφής του Ντάνιελ Ρικιάρντο, λέγοντας ότι οι φιλοδοξίες του Αυστραλού να γυρίσει στο Μίλτον Κινς δεν θα μπορούσαν να ευοδωθούν πριν από το 2025.
Οι άνθρωποι της Red Bull έσπασαν ξανά το τρόπαιο που κέρδισαν, αυτή τη φορά στο GP Βελγίου, την ώρα της πανηγυρικής φωτογραφίας της ομάδας με τον Φερστάπεν να φωνάζει "Έσπασε ξανά, το τρόπαιο έσπασε ξανα".
Ο Μαξ Φερστάπεν απολογήθηκε στον μηχανικό του, Τζιανπιέρο Λαμπιάσε, για τα σκληρά του λόγια στο τέλος της δεύτερης περιόδου των δοκιμών κατάταξης του GP Βελγίου, όπου όπως είπε ήταν "τυχερός" που κατάφερε να περάσει στο Q3 και στην πρώτη δεκάδα.
Ο Μαξ Φερστάπεν σημείωσε τον ταχύτερο γύρο με 0,8'' (!) διαφορά από τον Σαρλ Λεκλέρ στις δοκιμές κατάταξης του GP Βελγίου, αλλά με την ποινή 5 θέσεων του Ολλανδού από την πολ ποζίσιον την Κυριακή θα εκκινήσει ο Μονεγάσκος της Ferrari.
Ο Μαξ Φερστάπεν κυριάρχησε ολοκληρωτικά και το GP Ουγγαρίας, διατήρησε το φετινό αήττητο της Red Bull και αύξησε στους 110 τους βαθμούς της διαφοράς του στην κορυφή του πρωταθλήματος. Δίπλα του στο βάθρο οι Νόρις και Πέρεζ.
Εν όψει του Red Bull Showrun που είναι προγραμματισμένο να γίνει στη Θεσσαλονίκη το Σεπτέμβριο, αξίζει να δούμε τις πρέπει να περιμένουμε από μια τέτοια γιορτή του motorsport.
Ο Σέρτζιο Πέρεζ ακούστηκε απελπισμένος στο ατύχημά του στα πρώτα λεπτά των πρώτων ελεύθερων δοκιμών του GP Ουγγαρίας, ενώ ο διευθυντής της Red Bull Racing Κρίστιαν Χόρνερ χαρακτήρισε το συμβάν ως "εκνευριστικό".
Παρότι έχει κερδίσει και τα 10 φετινά μέχρι στιγμής GP της Formula 1, η Red Bull προχώρησε σε μια σημαντική και πολύπλευρη αναβάθμιση της κυρίαρχης RB19 - με αλλαγές που μπορούν να την κάνουν μέχρι και 2 δέκατα ταχύτερη στο γύρο.
Ο διευθυντής της Red Bull Racing, Κρίστιαν Χόρνερ, παραδέχθηκε ότι ο Ντάνιελ Ρικιάρντο αντικρίζει τη φετινή του επιστροφή στα GP με την Alpha Tauri ως το πρώτο βήμα για να γυρίσει στο κόκπιτ της RBR -και στη θέση του Σέρτζιο Πέρεζ- το 2025.
Μετά την επιβεβαιώση του ενδιαφέροντος της Red Bull για τον Λάντο Νόρις, στο Σίλβερστοουν η μεταγραφική φημολογία έκανε λόγο για προσύμφωνο του Βρετανού με τη Ferrari, καθώς και -πάλι- για τάσεις φυγής του Κάρλος Σάινθ προς τη Sauber/Audi.
Η απόφαση της Red Bull να αντικαταστήσει στην Alpha Tauri τον Νικ ντε Βρις με τον Ντάνιελ Ρικιάρντο και η κίνηση του Κρίστιαν Χόρνερ να πλέξει δημοσίως το εγκώμιο του Αυστραλού εντείνουν τις φήμες ότι η θέση του Σέρτζιο Πέρεζ στη Red Bull Racing είναι επισφαλής.
Οι ψίθυροι για την ενδεχόμενη μεταγραφή του Λάντο Νόρις στη Red Bull Racing αναθερμάνθηκαν στο Σίλβερστοουν, όταν ο μάνατζερ του Βρετανού εθεάθη να συνομιλεί με τον Χέλμουτ Μάρκο - ο οποίος εν συνεχεία έπλεξε δημοσίως το εγκώμιο του οδηγού της McLaren.
Η McLaren κέρδισε με τις δικές της δυνάμεις τη δεύτερη θέση τόσο της εκκίνησης όσο και του αγώνα στο Σίλβερστοουν, αλλά ο διευθυντής της Αντρέα Στέλα αρνήθηκε τους ισχυρισμούς ότι η ομάδα του Ουόκινγκ "απλώς αντέγραψε" τη Red Bull RB19.
Ο Μαξ Φερστάπεν ήταν ο μεγάλος νικητής (και) στο GP Βρετανίας, φτάνοντας στην 6η διαδοχική νίκη σε οκτώ αγώνες φέτος στη Formula 1 και αφήνοντας πίσω του τους Λάντο Νόρις και Λιούις Χάμιλτον στο εντός έδρας αγώνα τους.
Το 10ο φετινό αγωνιστικό τριήμερο της Formula 1 ξεκίνησε στην πίστα του Σίλβερστοουν, αλλά ο πρωταγωνιστής παρέμεινε ο ίδιος: ο πρωταθλητής Μαξ Φερστάπεν, που ήταν μισό δευτερόλεπτο ταχύτερος του ομολόγου του στη Red Bull Σέρτζιο Πέρεζ και του Άλεξ Άλμπον της Williams.
Ο πρωταθλητής είπε ότι το μονοθέσιο της Formula 1 με τις αλλαγές κανονισμών του 2026 φαίνεται «απαίσιο» στον προσομοιωτή, ενώ ο διευθυντής της RBR Κρίστιαν Χόρνερ έκανε λόγο για ένα τεχνικό «τέρας Φρανκενστάιν». Τι υποπτεύεται ο Τότο Βολφ πως κρύβεται πίσω από τις δηλώσεις αυτές.
Παρότι ο Μαξ Φερστάπεν πήρε στην Αυστρία την 7η νίκη του σε 9 αγώνες της F1 μέχρι στιγμής, παρότι έχει προβάδισμα 80 βαθμών στη βαθμολογία και οδηγεί ένα από τα πιο κυρίαρχα μονοθέσια της ιστορίας -τη Red Bull RB19- δεν θέλει να μιλά ακόμα για το τρίτο διαδοχικό του πρωτάθλημα.