Μια απόφαση που, αν ληφθεί, θα είναι εξαιρετικά δημοφιλής για ένα μεγάλο ποσοστό των (παλιών) φίλων της Formula 1, εξετάζεται ήδη: η επιστροφή στους οκτακύλινδρους κινητήρες, χωρίς πλέον υβριδική τεχνολογία αλλά με τη χρήση βιώσιμων καυσίμων, που θα δώσει ξανά στα μονοθέσια το παλιό τους "ουρλιαχτό".
Η Peugeot γίνεται ο πρώτος κατασκευαστής στοn θεσμό του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής (WEC) που λαμβάνει την περίφημη περιβαλλοντική αξιολόγηση της FIA.
Ένας δεύτερος ισχυρισμός -μετά από τη φερόμενη εμπλοκή του στο αποτέλεσμα του GP Σαουδικής Αραβίας 2023- από πληροφοριοδότες βαραίνει τον πρόεδρο της FIA Μοχάμεντ Μπεν Σουλαγέμ: αυτή τη φορά για τη φερόμενη πίεση να μην δοθεί έγκριση στο σιρκουί του Λας Βέγκας.
Ο Μοχάμεντ Μπεν Σουλαγέμ, πρόεδρος της FIA, βρίσκεται -σύμφωνα με πληροφορίες του BBC- υπό διερεύνηση από τη Διεθνή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου για τη φερόμενη παρέμβασή του στο τελικό αποτέλεσμα του GP Σαουδικής Αραβίας 2023.
Ο πρόεδρος της FIA Μοχάμεντ Μπεν Σουλαγέμ είχε συνάντηση με τον Τούρκο Πρόεδρο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν στο θέρετρο της Μαρμαρίδας για το ενδεχόμενο επιστροφής της γειτονικής μας χώρας στο πρόγραμμα τόσο της Formula 1 όσο και του WRC, μετά το 2021 και 2020 αντίστοιχα.
Η δεύτερη πλήρης σεζόν της ομάδας ξεκινά εν όψη μιας χρονιάς που υπόσχεται να είναι απόλυτα συναρπαστική, με υψηλής κλάσης ανταγωνισμό και έναν όγδοο γύρο να προστίθεται στο ημερολόγιο των αγώνων.
Στις 21 Μαΐου, η BMW M Hybrid V8 που φιλοτέχνησε η Τζούλι Μεχρετού και πρόκειται να συμμετάσχει στις 24 Ώρες του Le Mans στις 15/16 Ιουνίου, θα παρουσιαστεί στο Κέντρο Ζορζ Πομπιντού στο Παρίσι.
Ο Άντριαν Νιούι, διευθύνων τεχνικός σύμβουλος της πρωταθλήτριας της Formula 1 Red Bull Racing, και ο διευθυντής του τομέα μονοθεσίων της FIA Νικόλας Τομπάζης, μιλούν για τη σημασία της επέκτασης των ενεργών αεροδυναμικών εξαρτημάτων -πέραν του DRS- στα μονοθέσια του 2026.
Η παράδοξη και αμφιλεγόμενη ιστορία των δύο τελευταίων ημερών, σχετικά με την έρευνα της FIA για ενδεχόμενη μεταφορά εμπιστευτικών πληροφοριών από το ζεύγος Βολφ, έληξε μετά από δύο 24ωρα από την ίδια τη Ομοσπονδία.
Όλες οι αντίπαλες ομάδες της Mercedes στη Formula 1 αρνήθηκαν, με πανομοιότυπες ανακοινώσεις, ότι προσέγγισαν τη FIA για να διερευνήσει πιθανή διαρροή εμπιστευτικών πληροφοριών από τη FOM στον Τότο Βολφ μέσω της συζύγου του, Σούζι Βολφ. Κι αυτό μπορεί να μεταφράζεται ως η απαρχή ενός νέου πολιτικού “πολέμου” στο σπορ: της FIA με τη FOM.
Η FIA ανακοίνωσε ότι το Πειθαρχικό της Συμβούλιο διερευνά τον διευθυντή της Mercedes F1 Τότο Βολφ και τη σύζυγό του Σούζι για ενδεχόμενη διαρροή εμπιστευτικών πληροφοριών και σύγκρουση συμφερόντων. Τι ακριβώς σημαίνει αυτό, και τι πληροφορίες περιλαμβάνει;