Η ηγεσία της Daimler και οι ιδιοκτήτες της Mercedes F1 θα έχουν επίσημη συνάντηση με την πλευρά του Μαξ Φερστάπεν μετά την επιστροφή της Formula 1 από την Αμερική, μετά το GP του Μαϊάμι το Πάσχα, προκειμένου να προσελκύσουν τον Ολλανδό στο Μπράκλεϊ για τη θέση του Λιούις Χάμιλτον.
Τα πρώτα “σύννεφα” στη σχέση του Τότο Βολφ με τον Λιούις Χάμιλτον άρχισαν να εμφανίζονται μετά το GP της Κίνας, καθώς ο Αυστριακός διευθυντής της Mercedes F1 μίλησε για μια “τόσο λανθασμένη κατεύθυνση ρύθμισης της W15" από τον Βρετανό "που το αυτοκίνητο δεν μπορούσε να στρίψει”, και πρόσθεσε ότι “είναι χειρότερο να χάνεις έναν μηχανικό από έναν οδηγό”.
Το κακό ξεκίνημα της Mercedes στο φετινό πρωτάθλημα της Formula 1, για τρίτη διαδοχική χρονιά, πυροδότησε τις υποψίες ότι η πρώην πρωταθλήτρια θα αφήσει σε δεύτερη μοίρα το φετινό και το επόμενό της μονοθέσιο για να αφοσιωθεί πλήρως στους νέους τεχνικούς κανονισμούς του 2026. Όμως ο Τότο Βολφ αρνήθηκε κατηγορηματικά αυτό το ενδεχόμενο.
Ο πρωταγωνιστής της Formula 2 Αντρέα Κίμι Αντονέλι φέρεται να συγκεντρώνει προς στιγμήν τις περισσότερες πιθανότητες για τη διαδοχή του Λιούις Χάμιλτον στο κόκπιτ της Mercedes το 2025, παρότι ο Τότο Βολφ ανησυχεί μήπως ένα τέτοιο άλμα “πνίξει” τον Ιταλό έφηβο.
Ο διευθυντής της Mercedes F1 Τότο Βολφ άφησε να εννοηθεί ότι θα περιμένει τις αποφάσεις του Μαξ Φερστάπεν καθώς ψάχνει τον διάδοχο του Λιούις Χάμιλτον για το 2025, και επιβεβαίωσε ότι άλλες επιλογές για τη θέση είναι οι Φερνάντο Αλόνσο, Κάρλος Σάινθ και Αντρέα Κιμι Αντονέλι.
Ο Λιούις Χάμιλτον δεν έκρυψε την απογοήτευσή του και ο Τότο Βολφ τον εκνευρισμό του για την αποτυχημένη σημερινή προσπάθεια της Mercedes -στις ελεύθερες δοκιμές του GP Αυστραλίας- να πειραματιστεί με τις ρυθμίσεις που ήλπιζε ότι θα έβγαζαν στην επιφάνεια τη δυναμική της W15.
Η Formula 1, που έχει πολλές άλλες πτυχές πέραν της αμιγώς αγωνιστικής, έχει παράδοση στις ξαφνικές αλλαγές κανονισμών για να κόβει την κυριαρχία μιας ομάδας που κάνει βαρετά τα GP. Όμως, οι Φρεντ Βασέρ και Τότο Βολφ δεν θέλουν κάτι τέτοιο, για την τρέχουσα εποχή της παντοκρατορίας της Red Bull Racing.
Μια αινιγματική δήλωση επεφύλασσε ο διευθυντής της Mercedes F1 Τότο Βολφ, που μπορεί να αφορά και στο μέλλον της ομάδας και του Μαξ Φερστάπεν, όταν κλήθηκε να σχολιάσει τα τεκταινόμενα των τελευταίων εβδομάδων στη Red Bull Racing.
O Λιούις Χάμιλον εκτιμά ότι η Mercedes πρέπει να κάνει μεγάλες αλλαγές στο φετινό της μονοθέσιο W15, καθώς είπε ωμά πως αισθανόταν ότι αγωνιζόταν σε διαφορετική κατηγορία απέναντι στις άλλες κορυφαίες ομάδες στο GP της Τζέντα. Βολφ: "Το πρόβλημα είναι βαθύτερο στο σχεδιασμό της W15".
O Τότο Βολφ δήλωσε ανενδοίαστα ότι θα ήθελε να προσλάβει τον “αγαπημένο μας εχθρό” Χέλμουτ Μάρκο, αν ο Αυστριακός αποπεμφθεί από τη Red Bull Racing, αφήνοντας να εννοηθεί πως κάτι τέτοιο θα βοηθούσε να εξασφαλίσει τις υπηρεσίες του Μαξ Φερστάπεν.
Ο διευθυντής της Mercedes F1 Τότο Βολφ φέρεται να είχε δείπνο με τον Γιος Φερστάπεν το βράδυ της Παρασκευής, αλλά -εν μέσω της “θύελλας” που εξελίσσεται στη Red Bull Racing- επισήμως υποστηρίζει ότι δεν θα βιαστεί να λάβει την απόφασή του για την αντικατάσταση του Λιούις Χάμιλτον το 2025.
Το συνεχιζόμενο σήριαλ της υπόθεσης Κρίστιαν Χόρνερ στη Red Bull Racing αρχίζει να επιβεβαιώνει ότι δεν αφορά μόνο τον ίδιο και τη γυναίκα υπάλληλο που τον κατήγγειλε, αλλά είναι η “κορυφή του παγόβουνου” μιας διαμάχης ισχύος στη Red Bull, που θα μπορούσε να καρπωθεί ο Τότο Βολφ για να αποκτήσει τις υπηρεσίες του Μαξ Φερστάπεν.
Ο Γιος Φερστάπεν, πατέρας του παγκόσμιου πρωταθλητή Μαξ, πήρε θέση με οξύ τρόπο για το συνεχιζόμενο σήριαλ του Κρίστιαν Χόρνερ, ζητώντας εμμέσως πλην σαφώς την απομάκρυνση του Βρετανού από τη διεύθυνση της Red Bull Racing.
Όχι μόνο σε “άλλη κατηγορία” αλλά σε “άλλο γαλαξία” βρίσκεται ο Μαξ Φερστάπεν, σύμφωνα με τον διευθυντή της Mercedes F1 Τότο Βολφ, έπειτα από τον τρόπο με τον οποίο ο Ολλανδός της Red Bull Racing κυριάρχησε στο πρώτο GP του 2024 στο Μπαχρέιν.
Ο Ιταλός πρώην πιλότος της F1 Ιβάν Καπέλι, οδηγός της Ferrari το 1992, άφησε να εννοηθεί ότι η Scuderia Ferrari και ο Λιούις Χάμιλτον ήθελαν να κρατήσουν τη συμφωνία τους για το 2025 μυστική -και να την ανακοινώσουν προς το τέλος της φετινής χρονιάς- αλλά τους πρόλαβε ο Τότο Βολφ.
Το νέο, φετινό μονοθέσιο της Red Bull Racing ενσωματώνει δύο από τις ιδέες των Mercedes των τελευταίων ετών, αλλά ο Τότο Βολφ χαρακτηρίζει τη RB20 ως ένα “εξαιρετικά θαρραλέο βήμα”.
Συγκεκριμένοι όροι απόδοσης στο συμβόλαιό του με τη RBR επιτρέπουν στον Μαξ Φερστάπεν να φύγει πριν τη λήξη του, στο τέλος του 2028, παραδέχθηκε ο σύμβουλος της Red Bull Χέλμουτ Μάρκο. Όμως, συμπλήρωσε, δεν είναι τα χρήματα ενός ηγεμονικού συμβολαίου της Mercedes εκείνα που θα τον προσελκύσουν.
Μια φωτογραφία που ανέβηκε στο Instagram απεικονίζει τον διευθυντή της Mercedes F1 Τότο Βολφ σε συνάντηση με τον Φλάβιο Μπριατόρε, που εξακολουθεί να εκπροσωπεί τον Φερνάντο Αλόνσο. Τη φωτογραφία ανέβασε ο ίδιος ο Μπριατόρε στο λογαριασμό του.
Ο διευθυντής της Mercedes F1, Τότο Βολφ, δεν αρνήθηκε ότι ο τρις παγκόσμιος πρωταθλητής της F1 Μαξ Φερστάπεν θα μπορούσε να βρεθεί στο στόχαστρο της ομάδας του Μπράκλεϊ για τη μελλοντική διαδοχή του Λιούις Χάμιλτον. Χέλμουτ Μάρκο: “Ο Τότο θα το προσπαθήσει, αλλά θα αποτύχει”.
Μετά την απώλεια των υπηρεσιών του Λιούις Χάμιλτον για το 2025, οπότε ο Βρετανός θα μετακομίσει στη Ferrari, ο διευθυντής της Mercedes F1 Τότο Βολφ είπε ότι κατανοεί την επιθυμία του επτάκις πρωταθλητή να τελειώσει την καριέρα του με τη Scuderia, λέγοντας ότι “δεν με εξέπληξε καθόλου”.
"Δεν θα μπορούσα να ευχηθώ κάποιον καλύτερο οδηγό-ηγέτη της ομάδας μετά την αποχώρηση του Λιούις" είπε ο διευθυντής της Mercedes F1, Τότο Βολφ, για τον Τζορτζ Ράσελ που καλείται να πάρει τα ηνία από το 2025 που ο Χάμιλτον θα οδηγεί για τη Ferrari. Τι λέει ο Βολφ για τον οδηγό που θα επιλέξει για αντικαταστάτη του Βρετανού.
Στην πρώτη του τοποθέτηση μετά την ανακοίνωση της μεταγραφής του Λιούις Χάμιλτον στη Ferrari το 2025, ο διευθυντής της Mercedes F1 Τότο Βολφ είπε ότι αποδέχεται την ανάγκη του Χάμιλτον για μια φρέσκια πρόκληση, αλλά και ότι “θα είναι συναρπαστικό να σκεφτούμε τις επιλογές μας εφεξής”.
Ο Τότο Βολφ δήλωσε εμφατικά ότι ο Λιούις Χάμιλτον μπορεί να κερδίσει τον Μαξ Φερστάπεν αν η Mercedes δώσει στο Βρετανό ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο - και είπε πως στον προσομοιωτή η νέα W15 του 2024 δίνει και πάλι, μετά από δύο χρόνια, την αίσθηση ενός “κανονικού αυτοκινήτου”.
Ο Τότο Βολφ επιβεβαίωσε ότι υπέγραψε νέο συμβόλαιο διάρκειας τριών ετών για να παραμείνει στο τιμόνι της Mercedes F1, καλμάροντας προς το παρόν τη φημολογία ότι εποφθαλμιά την προεδρία της FIA ή τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου της Formula 1.
Μια από τις πιο ριζοσπαστικές ιδέες που εξετάζει η Liberty Media είναι η διεξαγωγή ορισμένων GP μέσα στη διάρκεια της εβδομάδας - όμως η ιδέα δεν βρίσκει σύμφωνο τον Τότο Βολφ, που φέρεται να εποφθαλμιά τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου του σπορ.
Ο διευθυντής της Mercedes F1, Τότο Βολφ, πήρε θέση για τη -φερόμενη- στάση του στην -"άδικη", όπως ο ίδιος τη χαρακτήρισε- ποινή 10 θέσεων στην εκκίνηση που επεβλήθη στον Κάρλος Σάινθ, μετά το συμβάν των πρώτων ελεύθερων δοκιμών του GP του Λας Βέγκας. Και η θέση του είναι αρκετά αμείλικτη.
Ο διευθυντής της Mercedes F1 Τότο Βολφ δήλωσε και πάλι την απόλυτη πίστη του ότι ο Λιούις Χάμιλτον, που γίνεται 39 ετών στις 7 Ιανουαρίου, μπορεί να κοιτάξει στα μάτια τη νέα γενιά των σπουδαίων οδηγών της Formula 1 και να κερδίσει το όγδοο πρωτάθλημα-ρεκόρ της καριέρας του.
Η παράδοξη και αμφιλεγόμενη ιστορία των δύο τελευταίων ημερών, σχετικά με την έρευνα της FIA για ενδεχόμενη μεταφορά εμπιστευτικών πληροφοριών από το ζεύγος Βολφ, έληξε μετά από δύο 24ωρα από την ίδια τη Ομοσπονδία.
Όλες οι αντίπαλες ομάδες της Mercedes στη Formula 1 αρνήθηκαν, με πανομοιότυπες ανακοινώσεις, ότι προσέγγισαν τη FIA για να διερευνήσει πιθανή διαρροή εμπιστευτικών πληροφοριών από τη FOM στον Τότο Βολφ μέσω της συζύγου του, Σούζι Βολφ. Κι αυτό μπορεί να μεταφράζεται ως η απαρχή ενός νέου πολιτικού “πολέμου” στο σπορ: της FIA με τη FOM.
Η FIA ανακοίνωσε ότι το Πειθαρχικό της Συμβούλιο διερευνά τον διευθυντή της Mercedes F1 Τότο Βολφ και τη σύζυγό του Σούζι για ενδεχόμενη διαρροή εμπιστευτικών πληροφοριών και σύγκρουση συμφερόντων. Τι ακριβώς σημαίνει αυτό, και τι πληροφορίες περιλαμβάνει;