Παρότι δήλωσε πως βιώνει φέτος το "χειρότερο ξεκίνημά" του από ποτέ στη Formula 1, o Λιούις Χάμιλτον είπε -μετά την εγκατάλειψή του από μηχανικό πρόβλημα στο GP Αυστραλίας- ότι εξακολουθεί να πιστεύει πως η ομάδα της Mercedes F1 μπορεί να αναστρέψει τη φτωχή απόδοση της W15.
Εξηγώντας τους λόγους που τον ανάγκασαν σε αποκλεισμό από το Q2 των δοκιμών κατάταξης και την πρώτη δεκάδα της εκκίνησης του GP Αυστραλίας, ο Λιούις Χάμιλτον είπε ότι μια μικρή αλλαγή της φοράς ή της δύναμης του ανέμου μπορεί να αλλάξει εντελώς την απόδοση της Mercedes W15.
Ο Λιούις Χάμιλτον δεν έκρυψε την απογοήτευσή του και ο Τότο Βολφ τον εκνευρισμό του για την αποτυχημένη σημερινή προσπάθεια της Mercedes -στις ελεύθερες δοκιμές του GP Αυστραλίας- να πειραματιστεί με τις ρυθμίσεις που ήλπιζε ότι θα έβγαζαν στην επιφάνεια τη δυναμική της W15.
Ένα από τα μεγάλα ερωτήματα της μεταγραφής του Λιούις Χάμιλτον στη Scuderia το 2025 είναι αν θα μπορέσει να προσαρμοστεί στο ιδιαίτερο περιβάλλον του Μαρανέλο. Αλλά ο πρώην μηχανικός της Ferrari, Ρομπ Σμέντλεϊ, λέει ότι ο Άγγλος "θα ευδοκιμήσει εκεί και η Ferrari θα τον λατρέψει".
Για μία ακόμη φορά -και σίγουρα όχι για τελευταία- ο Λιούις Χάμιλτον κλήθηκε να μιλήσει για τη μεταγραφή του στη Scuderia το 2025, και είπε ότι την αποφάσισε για την πρόκληση να κερδίσει με τον cavallino - και όχι γιατί έπαψε να πιστεύει στις δυνατότητες της Mercedes.
Ο πρώην επικεφαλής στρατηγικής της Mercedes F1 και νυν διευθυντής της Williams Racing, Τζέιμς Βάουλς, μοιράστηκε ορισμένα από τα ξεχωριστά και σπάνια χαρακτηριστικά των ικανοτήτων που έκαναν τον Λιούις Χάμιλτον επτά φορές παγκόσμιο πρωταθλητή της Formula 1.
Το κακό ξεκίνημα του Λιούις Χάμιλτον στην τελευταία του σεζόν με τη Mercedes F1 παρακίνησε πολλούς να σκεφτούν ότι ο Βρετανός πνευματικά βρίσκεται στο 2025 και στο Μαρανέλο, αλλά εκείνος επιμένει ότι “είμαι 100% οδηγός της Mercedes αυτή τη στιγμή”. Πληροφορίες ότι δεν θα τον ακολουθήσει στη Scuderia ο μηχανικός του, Πίτερ Μπόνινγκτον.
Ο Λιούις Χάμιλτον τράβηξε όλα τα βλέμματα πάνω του, φορώντας το νέο κατακόκκινο πανάκριβο μπουφάν του, το οποίο μπορεί να αποκτήσει κανείς μόνο με προ παραγγελία.
O Φλάβιο Μπριατόρε, πρώην διευθυντής της Renault F1 και -ακόμα- μάνατζερ του Φερνάντο Αλόνσο, εκτιμά ότι ο Σαρλ Λεκλέρ είναι υποτιμημένος και ότι ο Λιούις Χάμιλτον θα δυσκολευτεί να μένει μπροστά του από το 2025 που θα μοιράζονται το γκαράζ της Ferrari.
O Λιούις Χάμιλον εκτιμά ότι η Mercedes πρέπει να κάνει μεγάλες αλλαγές στο φετινό της μονοθέσιο W15, καθώς είπε ωμά πως αισθανόταν ότι αγωνιζόταν σε διαφορετική κατηγορία απέναντι στις άλλες κορυφαίες ομάδες στο GP της Τζέντα. Βολφ: "Το πρόβλημα είναι βαθύτερο στο σχεδιασμό της W15".
Ο Λιούις Χάμιλτον διέφυγε της ποινής -με μια απλή προειδοποίηση από τους αγωνοδίκες- για το εξαιρετικά επικίνδυνο μπλοκάρισμα στον Λόγκαν Σάρτζεαντ της Williams στη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών του GP Σαουδικής Αραβίας. Χρηματικό πρόστιμο στη Mercedes F1.
Πέντε εβδομάδες μετά τη “βόμβα” της μεταγραφής του Λιούις Χάμιλτον από τη Mercedes στη Ferrari το 2025, ο διευθυντής της Scuderia μίλησε πιο διεξοδικά για τα κίνητρα του Βρετανού να πάει στο Μαρανέλο και για τον τρόπο που έγιναν οι εν κρυπτώ διαπραγματεύσεις του με τον επτάκις πρωταθλητή της Formula 1.
Ο Λιούις Χάμιλτον δήλωσε ενθουσιασμένος για το γεγονός ότι μια μεγάλη αλλαγή κατεύθυνσης που έκανε στις ρυθμίσεις της Mercedes W15 θα του δώσει ελπίδες για κάτι καλό στο αυριανό GP του Μπαχρέιν, παρότι αυτή ακριβώς η αλλαγή τον άφησε σήμερα στην 9η θέση των δοκιμών κατάταξης.
Ο Ιταλός πρώην πιλότος της F1 Ιβάν Καπέλι, οδηγός της Ferrari το 1992, άφησε να εννοηθεί ότι η Scuderia Ferrari και ο Λιούις Χάμιλτον ήθελαν να κρατήσουν τη συμφωνία τους για το 2025 μυστική -και να την ανακοινώσουν προς το τέλος της φετινής χρονιάς- αλλά τους πρόλαβε ο Τότο Βολφ.
Ο Λιούις Χάμιλτον αποκάλυψε στη νέα σεζόν 6 του ‘Drive to Survive’ πως παρακάλεσε τη Mercedes F1 να κάνει συγκεκριμένες αλλαγές στο μονοθέσιό της για το 2023, αλλά έλαβε από την ομάδα μια άκρως υποτιμητική απάντηση.
Τέσσερις εβδομάδες μετά τη μεταγραφική “βόμβα” της μετακίνησης του Λιούις Χάμιλτον στη Ferrari το 2025, ο Βρετανός εξήγησε πώς έλαβε την απόφαση να αφήσει τη Mercedes F1 μετά από 12 χρόνια και να δεχθεί τη μεγάλη πρόκληση της Scuderia. Τι είπε και για τη βελτίωση της "διαφορετικότητας" στο Μαρανέλο.
Το τριήμερο δοκιμών εξέλιξης των φετινών μονοθεσίων βρήκε τον Λιούις Χάμιλτον ικανοποιημένο από τον ανασχεδιασμό της Mercedes W15, την οποία χαρακτήρισε “ευχάριστη στην οδήγηση και μια καλή βάση εξέλιξης”. Όμως, παραδέχθηκε ότι η απόσταση που τη χωρίζει από τη νέα Red Bull RB20 είναι μεγάλη.
Ο Λιούις Χάμιλτον ξεκίνησε την τελευταία του σεζόν με τη Mercedes F1 στις δοκιμές εξέλιξης του Μπαχρέιν και μετά από την πρώτη του ημέρα με τη νέα W15, δέχθηκε καταιγισμό ερωτήσεων για το νέο του κεφάλαιο που θα ξεκινήσει του χρόνου με τη Scuderia Ferrari.
Ο Μαξ Φερστάπεν είπε πως "νομίζω ότι θα δείχνει cool" ο Λιούις Χάμιλτον στη Scuderia, αλλά σε ερώτηση αν θα φανταζόταν τον εαυτό του να κάνει την ίδια μετακίνηση στο Μαρανέλο στο απώτερο μέλλον απάντησε "όχι, δεν είναι απαραίτητο να κάνω κι εγώ το ίδιο".
Λίγες μέρες πριν τη μεταγραφική “βόμβα” της Ferrari με τον Λιούις Χάμιλτον, ο Σαρλ Λεκλέρ υπέγραψε την πολυετή επέκταση του δικού του συμβολαίου, λέγοντας ότι η δική του συμφωνία δεν σχετιζόταν με του Λιούις και ότι η Scuderia “επέλεξε να έχει διαφάνεια ώστε να μην το μάθω κι εγώ εκ των υστέρων”.
Ο Λιούις Χάμιλτον θέλει να κλείσει κατά τη φετινή σεζόν της Formula 1 την ένδοξη 12ετία του στη Mercedes F1 με τον καλύτερο τρόπο, και σε όλη τη διάρκεια του περασμένου έτους μίλησε για όλα όσα θα ήθελε από το τελευταίο “ασημένιο βέλος” της καριέρας του. Και ο τεχνικός διευθυντής Τζέιμς Άλισον εξηγεί πώς η ομάδα άκουσε τις επιθυμίες του Βρετανού.
Στο περιθώριο της παρουσίασης της νέας Mercedes W15, της τελευταίας Mercedes που θα οδηγήσει ο Λιούις Χάμιλτον στη Formula 1, ο Βρετανός μίλησε για τα συναισθήματά του ενόψει της σεζόν κατά την οποία θα αποχαρετίσει την ομάδα που δοξάστηκε.
Η Scuderia ανακοίνωσε την 1η Φεβρουαρίου 2024 τη συμφωνία της με τον Λιούις Χάμιλτον για το 2025, μια ολόκληρη σεζόν πριν την έλευση του Βρετανού στο Μαρανέλο, και ο διευθυντής της ομάδας Φρεντ Βασέρ εξήγησε γιατί το έκανε τόσο νωρίς. Τι λέει ο Γάλλος για την “πολύ δύσκολη” στιγμή που είπε τα νέα στον Κάρλος Σάινθ.
Ο Φερνάντο Αλόνσο ρωτήθηκε στην παρουσίαση της νέας Aston Martin AMR24 για τα νέα της μετακίνησης του Λιούις Χάμιλτον στη Scuderia το 2025, και δεν φάνηκε ιδιαίτερα πεπεισμένος για τα λόγια του Βρετανού ότι ονειρευόταν από παιδί να οδηγήσει για τη Ferrari.
Ο Σαρλ Λεκλέρ δεν κατονόμασε τον Λιούις Χάμιλτον στις πρώτες του δηλώσεις μετά την είδηση της μεταγραφής του Βρετανού στο Μαρανέλο το 2025, αλλά είπε ότι “μοναδικός μου στόχος είναι η κατάκτηση του πρωταθλήματος και όχι η δεύτερη θέση”.
Ο Ιταλός Άλντο Κόστα, πρώην μηχανικός του Μίκαελ Σουμάχερ στη Ferrari και τεχνικός διευθυντής στη Mercedes του Λιούις Χάμιλτον, συγκρίνει τους δύο μεγάλους επτάκις πρωταθλητές της Formula 1 και εκφράζει τη δική του άποψη για το κίνητρο του Βρετανού να πάει στη Scuderia το 2025.
Στις δοκιμές ελαστικών της Pirelli στην πίστα της Χερέθ ο Βρετανός επτάκις πρωταθλητής της Formula 1 αντίκρισε για πρώτη φορά τα μέλη της ομάδας του μετά την είδηση της προηγούμενης εβδομάδας για τη μεταγραφή του στη Scuderia το 2025.
Μετά την απώλεια των υπηρεσιών του Λιούις Χάμιλτον για το 2025, οπότε ο Βρετανός θα μετακομίσει στη Ferrari, ο διευθυντής της Mercedes F1 Τότο Βολφ είπε ότι κατανοεί την επιθυμία του επτάκις πρωταθλητή να τελειώσει την καριέρα του με τη Scuderia, λέγοντας ότι “δεν με εξέπληξε καθόλου”.
Με ένα ποστάρισμά του στο Instagram, o διάσημος ηθοποιός του Χόλιγουντ θύμισε στον κόσμο ότι είναι υποστηρικτής του Λιούις Χάμιλτον, μετά την είδηση της Πέμπτης (1/02) ότι ο Άγγλος θα οδηγεί για τη Ferrari το 2025.
Ο θρυλικός "λέοντας" της Formula 1, Νάιτζελ Μάνσελ, σχολίασε στο BBC τη μεταγραφή-βόμβα του Λιούις Χάμιλτον στη Ferrari για το 2025, λέγοντας ότι η ηλικία δεν είναι εμπόδιο για να γίνει πρωταθλητής με τη Scuderia και ότι ο επτάκις πρωταθλητής "έχει πολλά χρόνια ακόμα μπροστά του".
Η τεράστια επένδυση της Ferrari στον Λιούις Χάμιλτον δεν θα περιορίζεται μόνο στην παρουσία του στο κόκπιτ του cavallino, από το 2025, αλλά θα επεκτείνεται στην παγκόσμια εκπροσώπηση της εταιρείας και στην επένδυση των Ιταλών στο ίδρυμα Mission 44 κατά τη διάρκεια αλλά και μετά το τέλος της αγωνιστικής καριέρας του πιο επιτυχημένου οδηγού της Formula 1.
Δύο μέρες μετά την είδηση-βόμβα της μεταγραφής του στη Ferrari το 2025, ο Λιούις Χάμιλτον μίλησε για το "παιδικό μου όνειρο να φορέσω τα κόκκινα της Ferrari" και είπε ότι έχει το ίδιο προαίσθημα ότι έκανε τη σωστή επιλογή όπως το 2013, που άφησε τη McLaren για λογαριασμό της Mercedes.
"Δεν θα μπορούσα να ευχηθώ κάποιον καλύτερο οδηγό-ηγέτη της ομάδας μετά την αποχώρηση του Λιούις" είπε ο διευθυντής της Mercedes F1, Τότο Βολφ, για τον Τζορτζ Ράσελ που καλείται να πάρει τα ηνία από το 2025 που ο Χάμιλτον θα οδηγεί για τη Ferrari. Τι λέει ο Βολφ για τον οδηγό που θα επιλέξει για αντικαταστάτη του Βρετανού.
Ο Τότο Βολφ είπε ότι θα είναι “συναρπαστική” η διαδικασία της επιλογής του οδηγού που θα πάρει τη θέση του Λιούις Χάμιλτον στη Mercedes F1 το 2025, και ήδη πέντε ονόματα φαίνεται να συγκεντρώνουν τις περισσότερες πιθανότητες.
Η Scuderia τίναξε τη μπάνκα στον αέρα για το 2025 με τα συμβόλαια του Λιούις Χάμιλτον και του Σαρλ Λεκλέρ. Διαβάστε τις λεπτομέρειες της συμφωνίας του Βρετανού με την ομάδα του Μαρανέλο, όπως έρχονται στο φως μία μέρα μετά τη μεταγραφική “βόμβα” της δεκαετίας.
Στον τεράστιο μύθο της ιστορίας της Ferrari, από το 2025 θα αναφέρεται και ένα νέο κεφάλαιο, με το όνομα ενός εκ των σπουδαιότερων οδηγών της ιστορίας της Formula 1: του Λιούις Χάμιλτον. Ειδικά αν κερδίσει το 8ο πρωτάθλημά του με το Cavallino. Κι αυτή είναι από μόνη της μια αιτία αρκετή, για τη μεγαλύτερη μεταγραφή της δεκαετίας.
Στην πρώτη του τοποθέτηση μετά την ανακοίνωση της μεταγραφής του Λιούις Χάμιλτον στη Ferrari το 2025, ο διευθυντής της Mercedes F1 Τότο Βολφ είπε ότι αποδέχεται την ανάγκη του Χάμιλτον για μια φρέσκια πρόκληση, αλλά και ότι “θα είναι συναρπαστικό να σκεφτούμε τις επιλογές μας εφεξής”.