Μετά τη χειρουργική επέμβαση σκωληκοειδεκτομής στην οποία υπεβλήθη στη Τζέντα το απόγευμα της Παρασκευής (8/03), δεν είναι βέβαιο ότι ο Κάρλος Σάινθ θα έχει ανακτήσει τις δυνάμεις του για να λάβει μέρος στο GP Αυστραλίας στις 22-24 Μαρτίου.
O Λιούις Χάμιλον εκτιμά ότι η Mercedes πρέπει να κάνει μεγάλες αλλαγές στο φετινό της μονοθέσιο W15, καθώς είπε ωμά πως αισθανόταν ότι αγωνιζόταν σε διαφορετική κατηγορία απέναντι στις άλλες κορυφαίες ομάδες στο GP της Τζέντα. Βολφ: "Το πρόβλημα είναι βαθύτερο στο σχεδιασμό της W15".
Παρότι ο Χέλμουτ Μάρκο φέρεται να έλαβε εγγυήσεις ότι θα μείνει στη Red Bull Racing, κάτι που ο Μαξ Φερστάπεν θέτει ως όρο για να μείνει στο Μίλτον Κινς, φαίνεται ότι η κατάσταση εντός των τειχών της πρωταθλήτριας παραμένει τεταμένη.
Ο Όλιβερ Μπέρμαν έγινε -σε ηλικία 18 ετών, ο πρώτος rookie που έκανε το ντεμπούτο του στη F1 με τη Ferrari μετά το 1972, και με την εντυπωσιακή του 7η θέση στο GP της Τζέντ -εμπρός από τους Λάντο Νόρις και Λιούις Χάμιλτον- έδειξε ότι αξίζε μια θέση στη F1, πιθανότατα με τη Haas, το 2025.
Καθώς ο “πόλεμος ισχύος” στα ενδότερα της Red Bull Racing συνεχίζει να επισκιάζει το θρίαμβό της στην πίστα, ο διευθυντής της ομάδας Κρίστιαν Χόρνερ δήλωσε μετά την κυριαρχική νίκη του Μαξ Φερστάπεν στο GP Σαουδικής Αραβίας ότι κανένας δεν είναι πάνω από την RBR.
Ελλείψει ιδιαίτερου ενδιαφέροντος για τον ίδιο στο GP Σαουδικής Αραβίας, αφού η Red Bull ήταν πολύ μπροστά και οι McLaren, Aston Martin και Mercedes πολύ πίσω του, ο Σαρλ Λεκλέρ μίλησε μετά τον αγώνα της Τζέντα για το εκπληκτικό ντεμπούτο του Όλι Μπέρμαν στη Formula 1 με την έτερη Ferrari.
Δύο στα δύο για τον Μαξ Φερστάπεν στο φετινό πρωτάθλημα της Formula 1: ο Ολλανδός κυριάρχησε ολοκληρωτικά στο GP Σαουδικής Αραβίας, σε άλλο ένα επιβλητικό 1-2 της Red Bull με τη δεύτερη θέση του Σέρτζιο Πέρεζ. Στην τρίτη θέση του βάθρου ο Σαρλ Λεκλέρ, εντυπωσιακή 7η θέση του rookie Όλι Μπέρμαν με την έτερη Ferrari.
Ο Μαξ Φερστάπεν προχώρησε στην άνευ όρων στήριξη του Χέλμουτ Μάρκο μετά την είδηση ότι ο Αυστριακός ενδέχεται να αποπεμφθεί από τη Red Bull Racing, λέγοντας για πρώτη φορά ότι το μέλλον του συνδέεται με την παρουσία του Αυστριακού στο Μίλτον Κινς.
Με έναν εκθαμβωτικό πρώτο γύρο στην τρίτη περίοδο των δοκιμών κατάταξης στη Τζέντα, ο Μαξ Φερστάπεν κατέκτησε την πολ ποζίσιον του GP Σαουδικής Αραβίας με διαφορά 3 δεκάτων του δευτερολέπτου από τον Σαρλ Λεκλέρ της Ferrari. Μόλις 55 χιλιοστά χώρισαν τον Μονεγάσκο από τους Σέρτζιο Πέρεζ και Φερνάντο Αλόνσο στη δεύτερη σειρά.
Ο Γκουανιού Τσόου στην διάρκεια των δοκιμαστικών της Παρασκευής (8/3) έχασε τον έλεγχο της Sauber και έπεσε με σφοδρότητα στις μπαριέρες. Δείτε το VIDEO.
Ο Γκουάνιου Τσόου της Sauber διέκοψε την 3η περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP Σαουδικής Αραβίας έπειτα από σφοδρό ατύχημα, χωρίς σοβαρές συνέπειες. Ταχύτερος ο Μαξ Φερστάπεν της Red Bull με διαφορά 2 δεκάτων από τον Σαρλ Λεκλέρ της Ferrari, εξαιρετικό ντεμπούτο για τον Όλιβερ Μπέρμαν με τη Scuderia.
Ο Βρετανός Όλιβερ Μπέρμαν συνοδεύεται εδώ και καιρό από το χαρακτηρισμό “ο νέος Λεκλέρ” λόγω της εντυπωσιακής του ανέλιξης στην Ακαδημία της Ferrari. Διαβάστε για ποιο λόγο ο 18χρονος αξίζει τη μεγάλη ευκαιρία της αντικατάστασης του Κάρλος Σάινθ -που θα απουσιάσει λόγω σκωληκοειδίτιδας- στο GP Σαουδικής Αραβίας.
Ο Λιούις Χάμιλτον διέφυγε της ποινής -με μια απλή προειδοποίηση από τους αγωνοδίκες- για το εξαιρετικά επικίνδυνο μπλοκάρισμα στον Λόγκαν Σάρτζεαντ της Williams στη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών του GP Σαουδικής Αραβίας. Χρηματικό πρόστιμο στη Mercedes F1.
Ο Φερνάντο Αλόνσο έγινε ο πρώτος οδηγός που κατέβασε τον ταχύτερο γύρο κάτω από το 1:29 στο σιρκουί της Τζέντα, κατά τη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών του GP Σαουδικής Αραβίας, αφήνοντας δυόμισι δέκατα πίσω του τον Τζορτζ Ράσελ και τριάμισι τον Μαξ Φερστάπεν.
Η πρώτη περίοδος ελεύθερων δοκιμών του GP Σαουδικής Αραβίας βρήκε τον Μαξ Φερστάπεν 0,186’’ ταχύτερο του Φερνάντο Αλόνσο της Aston Martin, ο οποίος μπήκε ανάμεσα στις δύο Red Bull RB20 με διαφορά 23 χιλιοστών μπροστά από τον Σέρτζιο Πέρεζ.
Σε μια νέα -και αρκετά ενδεικτική- εξέλιξη των τεκταινόμενων στο σήριαλ του Κρίστιαν Χόρνερ προχώρησε η Red Bull Racing, θέτοντας σε διαθεσιμότητα την γυναίκα υπάλληλό της που κατήγγειλε τον Βρετανό διευθυντή της ομάδας για “απρεπή συμπεριφορά”.
Η Formula 1 επιστρέφει για το δεύτερο φετινό της αγώνα αμέσως μετά την πρεμιέρα του Μπαχρέιν, στη γειτονική Σαουδική Αραβία -αλλά στην αντίπερα όχθη, της Ερυθράς Θάλασσας- και στους δρόμους της προβλήτας (Corniche) της Τζέντα. Δείτε τις αναλυτικές ώρες των ελεύθερων και κατατακτήριων δοκιμών, και του GP που θα διεξαχθεί ξανά το Σάββατο (9/03).
Η Formula 1 επιστρέφει για το 2ο φετινό GP της χρονιάς στους δρόμους της Τζέντα, και μπορείτε να παρακολουθήσετε όλες τις δοκιμές, τις κατατακτήριες και τον αγώνα ζωντανά και αποκλειστικά στον ΑΝΤ1+.
Ο Κάρλος Σάινθ κέρδισε την 3η θέση στο GP του Μπαχρέιν, αλλά στα τηλεοπτικά πλάνα φάνηκε να μην τον περιμένει κανένα από τα μέλη της Scuderia στο παρκ φερμέ για να πανηγυρίσει μαζί του. Όμως, στην προκειμένη περίπτωση, τα φαινόμενα απατούν.
Ο σχεδιασμός και η διαφορετική άσφαλτος του σιρκουί της Τζέντα -στο 2ο GP της φετινής Formula 1 (7-9/03)- θα δώσουν περισσότερες πιθανότητες στη Ferrari να πλησιάσει τη Red Bull, όπως άφησε να εννοηθεί ο Φρεντ Βασέρ, έπειτα από το GP του Μπαχρέιν σε μια πίστα που ταίριαζε ιδιαίτερα στη RB20 του Μαξ Φερστάπεν.
Ο Σαρλ Λεκλέρ εξήγησε το πρόβλημα στα φρένα της Ferrari SF-24 που τον έκανε εύκολο στόχο για τον Κάρλος Σάινθ και τον Τζορτζ Ράσελ στο πρώτο φετινό GP της Formula 1, και τον άφησε εκτός βάθρου.
Όχι μόνο σε “άλλη κατηγορία” αλλά σε “άλλο γαλαξία” βρίσκεται ο Μαξ Φερστάπεν, σύμφωνα με τον διευθυντή της Mercedes F1 Τότο Βολφ, έπειτα από τον τρόπο με τον οποίο ο Ολλανδός της Red Bull Racing κυριάρχησε στο πρώτο GP του 2024 στο Μπαχρέιν.
Η κυριαρχία της Red Bull RB20 στο πρώτο GP του 2024, στο Μπαχρέιν, ήταν ακόμα μεγαλύτερη από όσο περίμενε και ο ίδιος ο Μαξ Φερστάπεν, όπως είπε ο Ολλανδός μετά τον αγωνιστικό του “περίπατο” στο Σακίρ που του χάρισε την 18η νίκη του στους τελευταίους 19 αγώνες της Formula 1.
Ο Μαξ Φερστάπεν συνεχίζει ακάθεκτος και επιβλητικός την περσινή του κυριαρχία και στο φετινό πρωτάθλημα της Formula 1. "Περίπατος" του Ολλανδού στο εναρκτήριο φετινό GP στο Μπαχρέιν, 1-2 για την διαστημική Red Bull RB20 με τον Σέρτζιο Πέρεζ, εντυπωσιακός ο Κάρλος Σάινθ κέρδισε τη μάχη του βάθρου.
Ο Λιούις Χάμιλτον δήλωσε ενθουσιασμένος για το γεγονός ότι μια μεγάλη αλλαγή κατεύθυνσης που έκανε στις ρυθμίσεις της Mercedes W15 θα του δώσει ελπίδες για κάτι καλό στο αυριανό GP του Μπαχρέιν, παρότι αυτή ακριβώς η αλλαγή τον άφησε σήμερα στην 9η θέση των δοκιμών κατάταξης.
Οι Φερνάντο Αλόνσο και Μαξ Φερστάπεν εναλλάσσονταν στην κορυφή των χρόνων της τρίτης περιόδου ελεύθερων δοκιμών του GP του Μπαχρέιν, πρώτου φετινού αγώνα της Formula 1, όμως ο Κάρλος Σάινθ τοποθέτησε στο τέλος τη Ferrari SF-24 στην κορυφή των χρόνων.
Με δύο σβέλτες προσομοιώσεις δοκιμών κατάταξης ο Λιούις Χάμιλτον ανέβηκε στην κορυφή των χρόνων στη 2η περίοδο των ελεύθερων δοκιμών του πρώτου GP του 2024. Στα δύο δέκατα πίσω του ο Τζορτζ Ράσελ με την έτερη Mercedes W14, ο Μαξ Φερστάπεν μισό δευτερόλεπτο μακριά.
Ο Ντάνιελ Ρικιάρντο της “νέας” ομάδας RB πέτυχε τον ταχύτερο γύρο στις εναρκτήριες ελεύθερες δοκιμές του πρώτου GP της Formula 1 για το 2024 στο Μπαχρέιν. Προβλήματα για τη Red Bull, έμεινε στην 6η θέση ο Μαξ Φερστάπεν, ταχύτερος με τη μέση γόμα ο Φερνάντο Αλόνσο.
Το νέο, φετινό μονοθέσιο της Red Bull Racing ενσωματώνει δύο από τις ιδέες των Mercedes των τελευταίων ετών, αλλά ο Τότο Βολφ χαρακτηρίζει τη RB20 ως ένα “εξαιρετικά θαρραλέο βήμα”.
Το τριήμερο δοκιμών εξέλιξης των φετινών μονοθεσίων βρήκε τον Λιούις Χάμιλτον ικανοποιημένο από τον ανασχεδιασμό της Mercedes W15, την οποία χαρακτήρισε “ευχάριστη στην οδήγηση και μια καλή βάση εξέλιξης”. Όμως, παραδέχθηκε ότι η απόσταση που τη χωρίζει από τη νέα Red Bull RB20 είναι μεγάλη.
Μετά τον Φερνάντο Αλόνσο που είπε -κατά τη δεύτερη ημέρα των δοκιμών του Μπαχρέιν- ότι ο Μαξ Φερστάπεν είναι ήδη ο πρωταθλητής του 2024, έχοντας δει τη νέα Red Bull RB20 εν δράσει, τώρα και ο Ντάνιελ Ρικιάρντο της RB δήλωσε ότι η πρωταθλήτρια “θέλει να συνθλίψει” όλες τις άλλες ομάδες στο φετινό πρωτάθλημα της Formula 1.
Ο διευθυντής της Scuderia Ferrari, Φρεντ Βασέρ, επιβεβαίωσε ότι η ιταλική ομάδα έχει κάνει με τη φετινή SF-24 ένα μεγάλο βήμα βελτίωσης στο μεγάλο περσινό της μειονέκτημα, που ήταν η διαχείριση των ελαστικών στις συστοιχίες γύρων του αγώνα.
Ο Σαρλ Λεκλέρ παρέμεινε στην κορυφή των χρόνων σχεδόν σε όλη τη διάρκεια της τρίτης και τελευταίας ημέρας των δοκιμών εξέλιξης των φετινών μονοθεσίων της Formula 1 στο Μπαχρέιν, με τη μαλακή γόμα C4 - αν και ήταν 0,4'' πιο αργός από το χρόνο του Κάρλος Σάινθ της δεύτερης μέρας, που ήταν ο ταχύτερος του τριημέρου.
Μετά από δύο ημέρες δοκιμών εξέλιξης, οι ομάδες της Formula 1 σχημάτισαν την εντύπωση ότι η νέα Red Bull RB20 είναι από μισό ως ένα δευτερόλεπτο ταχύτερη όλων στο γύρο. Όμως, μια εντυπωσιακή συστοιχία γύρων του Κάρλος Σάινθ τη δεύτερη μέρα (22/02) αφήνει μια χαραμάδα αισιοδοξίας στη Scuderia.
Πριν καν το πρώτο φετινό αγωνιστικό τριήμερο της Formula 1, και στην 3η ημέρα δοκιμών του σπορ στο Μπαχρέιν, ο Φερνάντο Αλόνσο δηλώνει πως “νομίζω ότι 19 οδηγοί τώρα θα σκέφτονται ότι δεν θα κερδίσουν το πρωτάθλημα” και ότι “αυτό είναι ένα πολύ βάναυσο σπορ”.
Στις δοκιμές εξέλιξης του Μπαχρέιν αποκολλήθηκε -χθες, και πάλι σήμερα (23/02)- το ίδιο κάλυμμα απορροής των υδάτων στην πίστα, συνεχίζοντας το φαινόμενο που ξεκίνησε πέρσι στο GP του Λας Βέγκας. Πού οφείλεται, και πώς το προκαλούν τα σύγχρονα μονοθέσια της F1;
Τοποθετώντας για πρώτη φορά τη μαλακή γόμα (C4) ο Κάρλος Σάινθ έγραψε τον ταχύτερο γύρο της δεύτερης μέρας των δοκιμών εξέλιξης της F1 2024 στο Μπαχρέιν, με διαφορά 0,76'' από τον Σέρτζιο Πέρεζ (με τη μέση γόμα C3) που αντιμετώπισε αρκετά προβλήματα με τη Red Bull RB20.
Το πλατύ χαμόγελο του Τζιανπιέρο Λαμπιάσε, μηχανικού του Μαξ Φερστάπεν, φάνηκε λίγο τρομακτικό για τις αντιπάλους της Red Bull στο τέλος της πρώτης μέρας των δοκιμών εξέλιξης στο Μπαχρέιν - όμως είναι όντως η νέα RB20 όσο κυρίαρχη έδειξαν οι χρόνοι;
Το δεύτερο πρωί των δοκιμών εξέλιξης στο Μπαχρέιν έληξε μετά από 2 ώρες και 22 λεπτά, από τις συνολικά τέσσερις, λόγω της αποκόλλησης ενός καλύμματος απορροής των υδάτων. Ταχύτερος μέχρι τότε ήταν ο Σαρλ Λεκλέρ με τη Ferrari SF-24, ενώ ο Σέρτζιο Πέρεζ έχασε χρόνο με προβλήματα στα φρένα της Red Bull RB20.