Πώς η Red Bull έφτιαξε το ταχύτερο μονοθέσιο και το έφερε στα μέτρα του Μαξ Φερστάπεν, χαρίζοντάς του το αβαντάζ για τον τίτλο στη Formula 1 μετά το grand prix του Καναδά.
Δείτε πώς διαμορφώθηκε η βαθμολογία της Formula 1 σε οδηγούς και κατασκευαστές μετά το Grand Prix του Καναδά, με τον Φερστάπεν να βλέπει πρώτος την καρό σημαία.
Ο Μαξ Φερστάπεν πήρε τη δεύτερή του σερί νίκη και έκτη συνολικά τη φετινή σεζόν. Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής είδε πρώτος την καρό σημαία μπροστά από Σάινθ και Χάμιλτον που επέστρεψε στο podium σε έναν αγώνα για γερά νεύρα, με τη μάχη να επικεντρώνεται στην στρατηγική.
Ο Μαξ Φερστάπεν στις δύσκολες συνθήκες του Καναδά κατάφερε να πάρει την pole position με χρόνο 1:21.299. Δεύτερος θα εκκινήσει ο Αλόνσο, τρίτος ο Σάινθ.
Κατεβάζοντας διαδοχικά τον ταχύτερο χρόνο στο σιρκουί Ζιλ Βιλνέβ του Μόντρεαλ, ο Μαξ Φερστάπεν παρέμεινε στην κορυφή και στη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών του GP Καναδά, αλλά αυτή τη φορά ο Σαρλ Λεκλέρ τον πλησίασε στα 0,081 δευτερόλεπτα.
Ο Μαξ Φερστάπεν εξέφρασε τις αντιρρήσεις του με τη ντιρεκτίβα της FIA ενόψει των τεχνικών μέτρων που -όπως ανακοίνωσε την Πέμπτη (16/6) - επίκειται να λάβει για τον περιορισμό των αναπηδήσεων των μονοθεσίων. "Είναι δικό σου λάθος αν δεν μπορείς να σχεδιάσεις το αυτοκίνητο σωστά, όχι των κανονισμών", τόνισε.
Μπορεί μετά το GP του Αζερμπαϊτζάν να φαίνεται σαν οι καμπάνες του Μαρανέλο να ετοιμάζονται να χτυπήσουν πένθιμα, σε μια λιτανεία περιφοράς νεκρών ονείρων, αλλά η Scuderia δεν έχει χάσει ακόμα τα πάντα για το φετινό τίτλο - αρκεί να λύσει τα προβλήματα αξιοπιστίας της σύντομα.
Ο Μαξ Φερστάπεν δήλωσε ότι θα μπορούσε να είχε κερδίσει το GP του Αζερμπαϊτζάν ακόμα κι αν δεν εγκατέλειψε, με πρόβλημα στη μονάδα ισχύος στον 20ό γύρο, ο μέχρι τότε πρωτοπόρος του αγώνα Σαρλ Λεκλέρ.
Δείτε πώς διαμορφώθηκε η βαθμολογία της Formula 1 σε οδηγούς και κατασκευαστές μετά το Grand Prix του Αζερμπαϊτζάν, με τον Φερστάπεν να βλέπει πρώτος την καρό σημαία.
Ο Μαξ Φερστάπεν ανέβηκε στην κορυφή του βάθρου, μπροστά από τον Σέρτζιο Πέρεζ και τον Τζορτζ Ράσελ. Φιάσκο για την Ferrari, καθώς ο Σαρλ Λεκλέρ και ο Κάρλος Σάινθ αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν με μηχανικό πρόβλημα.
Ο Σέρτζιο Πέρεζ της RBR συνέχισε την εξαιρετική του φόρμα και μετά τη νίκη στο Μονακό σημείωσε τον ταχύτερο γύρο στις εναρκτήριες ελεύθερες δοκιμές του GP του Αζερμπαϊτζάν, με 1 δέκατο από τον Σαρλ Λεκλέρ και 3 δέκατα από τον Μαξ Φερστάπεν. Προβλήματα για τις ομάδες με τον άνεμο και τις αναπηδήσεις.
Ο παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1, Μαξ Φερστάπεν, είναι μόλις 24 χρονών, αλλά έχει ήδη επτά σεζόν στη Formula 1 πίσω του - κι έτσι, δεν απέκλεισε ακόμα και να αποχωρήσει από το σπορ όταν λήξει το συμβόλαιό του με τη Red Bull Racing, το 2028.
Δείτε πώς διαμορφώθηκε η βαθμολογία της Formula 1 σε οδηγούς και κατασκευαστές μετά το Grand Prix του Μονακό, με τον Πέρεζ να βλέπει πρώτος την καρό σημαία.
Ο Σέρχιο Πέρεζ είδε πρώτος την καρό σημαία στο GP του Μονακό για την τρίτη νίκη στην καριέρα του. Στη δεύτερη θέση ο Σάινθ, τρίτος ο Φερστάπεν, καταστροφική στρατηγική για τον poleman Λεκλέρ, που τερμάτισε τέταρτος.
Ο Λεκλέρ πήρε στο Μονακό άλλη μια pole position, αφήνοντας πίσω του τους Σάινθ και Πέρεζ, αλλά και τον Φερστάπεν που στο Πριγκιπάτο δείχνει έξω από τα νερά του. Ποιος πιστεύετε ότι θα κερδίσει τον αγώνα; Ψηφίστε στο poll του SPORT24.
Ο Μαξ Φερστάπεν ήλπιζε ότι το βράδυ της Παρασκευής, μετά τις δύο πρώτες περιόδους ελεύθερων δοκιμκών του GP Μονακό, θα έβρισκε λύσεις και κατευθύνσεις για ρύθμιση της RB18. Αλλά το αποτέλεσμα των τρίτων δοκιμών δείχνει ότι δεν τα κατάφερε - αφήνοντας τον Σαρλ Λεκλέρ φαβορί για τη σημερινή πολ ποζίσιον.
Ο Σέρχιο Πέρεζ βγήκε νικητής της άτυπης «μονομαχίας» του με τον Σαρλ Λεκλέρ στην 3η περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP του Μονακό, με διαφορά μόλις 41 χιλιοστών από το Μονεγάσκο. Με άλυτο το γρίφο των ρυθμίσεων της RB18, ο Μαξ Φερστάπεν έμεινε 4 δέκατα μακριά.
Ο Σαρλ Λεκλέρ με τη Ferrari F1-75 ανέβηκε στην κορυφή των χρόνων στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP του Μονακό, δύο δέκατα μπροστά από τον Μαξ Φερστάπεν. Επέστρεψε ο "εφιάλτης" των αναπηδήσεων για τη Mercedes.
Ο Μαξ Φερστάπεν ήταν ο νικητής του GP της Ισπανίας, με τον οδηγό της Red Bull να βλέπει πρώτος την καρό σημαία, μπροστά από τον Πέρεζ και τον Τζορτζ Ράσελ. Άτυχος ο Λεκλέρ, ο οποίος αναγκάστηκε να εγκαταλείψει στα μέσα του αγώνα.
Ο Σαρλ Λεκλέρ πήρε την pole position στο GP της Ισπανίας την τέταρτή του του για τη φετινή σεζόν. Από τη δεύτερη θέση θα ξεκινήσει ο Μαξ Φερστάπεν, τρίτος ο Σάινθ.
Οι δύο διεκδικητές του τίτλου Σαρλ Λεκλέρ και Μαξ Φερστάπεν χωρίστηκαν από 72 χιλιοστά του δευτερολέπτου στην 3η περίοδο δοκιμών του GP Ισπανίας, ενώ η Mercedes έδειξε ξανά τη δυναμική ότι αρχίζει να πλησιάζει τις Ferrari και RBR.
Σαρλ Λεκλέρ και Μαξ Φερστάπεν μάχονται φέτος για τον τίτλο της Formula 1, μεταφέροντας μια κόντρα από το παρελθόν, στην οποία κυριαρχούσε το μίσος. Τι συμβαίνει τώρα;
Πώς προέκυψε η τρίτη φετινή νίκη του Μαξ Φερστάπεν, στο Μαϊάμι, η προφανής πια ανωτερότητα της Red Bull RB18 απέναντι στη Ferrari F1-75 κατά 1-2 δέκατα στο γύρο, και πώς σκοπεύει να απαντήσει η Scuderia στην Ισπανία σε δύο εβδομάδες.
Ο Μαξ Φερστάπεν είδε πρώτος την καρό σημαία στο Μαϊάμι και πανηγύρισε την δεύτερη του σερί νίκη και τρίτη συνολικά στο πρωτάθλημα της Formula 1. Στη δεύτερη θέση ο Λεκλέρ και στην τρίτη ο Σάινθ.
Pole position του Σαρλ Λεκλέρ και ολική επαναφορά της Ferrari με το 1-2 του Μονεγάσκου και του Κάρλος Σάινθ στις κατατακτήριες δοκιμές του GP του Μαϊάμι. Έχασε τον τελευταίο του γρήγορο γύρο στο Q3 ο Μαξ Φερστάπεν με ένα μικρό αλλά χρονοβόρο οδηγικό λάθος.
Η Red Bull Racing θεωρεί ότι απέκτησε ένα μικρό προβάδισμα στον βηματισμό προς τους φετινούς τίτλους της Formula 1, τον οποίο η Ferrari θα είναι δύσκολο να καλύψει στον επερχόμενο αγώνα των αναβαθμίσεων της RB18 και της F1-75, όπως λέει ο σύμβουλος της πρώτης Χέλμουτ Μάρκο.
Ο Μαξ Φερστάπεν ανέφερε ότι η Red Bull άξιζε με το παραπάνω το 1-2 και υποστήριξε ότι ο "περίπατός" του στην Ίμολα είχε τις δυσκολίες του, ειδικά βγαίνοντας με τα σλικς ελαστικά στην πίστα που δεν είχε στεγνώσει απόλυτα.