Μετά το "διάλειμμα" της Σιγκαπούρης ο Μαξ Φερστάπεν επέστρεψε στις γνωστές φετινές του επιβλητικές εμφανίσεις κερδίζοντας με χαρακτηριστική άνεση το GP Ιαπωνίας εμπρός από τις δύο McLaren των Λάντο Νόρις και Όσκαρ Πιάστρι. Παγκόσμια πρωταθλήτρια κατασκευαστών η Red Bull Racing.
Ο Μαξ Φερστάπεν επανήλθε με συντριπτικό τρόπο στις κυρίαρχες εμφανίσεις στη Formula 1, μετά την παρένθεση της Σιγκαπούρης, κατακτώντας την πολ ποζίσιο του GP Ιαπωνίας με δύο διαστημικούς γύρους που δεν κατάφερε να πλησιάσει κανείς.
Ο Μαξ Φερστάπεν σημείωσε τον πρώτο χρόνο και στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών της Σουζούκα, αλλά αυτή τη φορά η Ferrari τον πλησίασε στα τρία δέκατα με τον Σαρλ Λεκλέρ.
H γνωστή φετινή ισορροπία της κορυφής της Formula 1 επανήλθε στην Ιαπωνία, καθώς ο Μαξ Φερστάπεν με τη Red Bull RB19 ήταν με σημαντική διαφορά ταχύτερος του Κάρλος Σάινθ της Ferrari και του Λάντο Νόρις της McLaren στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών.
Ο Μαξ Φερστάπεν δήλωσε «σοκαρισμένος» με τον αποκλεισμό του από την πρώτη δεκάδα της εκκίνησης του GP Σιγκαπούρης, για μια Red Bull RB19 που «δεν οδηγείται» και απάντησε «σίγουρα όχι» σε ερώτηση αν μπορεί αύριο να διατηρήσει το φετινό αήττητο της RBR.
Η κατάκτηση του τρίτου σερί πρωταθλήματος της Formula 1 από τον Μαξ Φερστάπεν είναι από καιρό προδιαγεγραμμένη, οπότε απομένει να φανεί σε ποιο από τα επόμενα 2 ή 3 GP -στη Σιγκαπούρη, την Ιαπωνία ή το Κατάρ- θα το εξασφαλίσει και μαθηματικά.
Ο Μαξ Φερστάπεν είδε πρώτος την καρό σημαία και στην πίστα της Μόντσα και είναι πια ο οδηγός με τις περισσότερες διαδοχικές νίκες στην ιστορία της Formula 1.
Ο Μαξ Φερστάπεν ήταν ασταμάτητος και στην πίστα της Μόντσα, είδε πρώτος την καρό σημαία στο ιταλικό GP και κατάφερε να γράψει ιστορία. Ξανά 1-2 από την Red Bull.
Ο Κάρλος Σάινθ με Ferrari θα βρίσκεται στην pole position του GP Ιταλίας. Αυτή είναι η 4η φορά στην καριέρα του στη Formula 1 που θα εκκινήσει πρώτος και τα κατάφερε στο "σπίτι" της σκουντερία. Ήταν 13 χιλιοστά πιο γρήγορος από τον Μαξ Φερστάπεν και 67 χιλιοστά από τον Σαρλ Λεκλέρ.
Ο ιθύνων νους πίσω από τη Red Bull RB19, ίσως το πιο κυρίαρχο μονοθέσιο στην ιστορία της Formula 1, μίλησε για όσα κάνουν ξεχωριστό τον Μαξ Φερστάπεν - που εκτιμά ότι πλέον αναμφίβολα είναι ένας από τους καλύτερους οδηγούς όλων των εποχών.
Ο Μαξ Φερστάπεν ισοφάρισε κερδίζοντας σήμερα το GP της πατρίδας του Ολλανδίας τις 9 διαδοχικές νίκες που είχε πετύχει ο Σεμπάστιαν Φέτελ -επίσης με τη Red Bull- το 2013, αλλά είπε ότι το ρεκόρ των 10 νικών είναι κάτι που θα σκεφτεί την επόμενη εβδομάδα, στη Μόντσα.
Σε θρίλερ εξελίχθηκε το φινάλε του GP της Ολλανδίας με τον Μαξ Φερστάπεν να παίρνει τη νίκη στην πατρίδα του σ' έναν αγώνα που είχε διακοπεί 45 λεπτά λόγω της δυνατής βροχής. Στη δεύτερη θέση ο Αλόνσο, τρίτος ο Γκασλί μετά την ποινή του Πέρεζ.
Ο Μαξ Φερστάπεν διέλυσε τον ανταγωνισμό στις δοκιμές κατάταξης του GP Ολλανδίας, εμπρός στην "πορτοκαλί στρατιά" του, κερδίζοντας την πρώτη θέση της εκκίνησης από τον Λάντο Νόρις της McLaren με διαφορά μισού δευτερολέπτου σε μια πίστα μόνο 4 χιλιομέτρων.
Ο Μαξ Φερστάπεν ξεκίνησε το 13ο φετινό τριήμερο της Formula 1, το GP της πατρίδας του Ολλανδίας, με τον πρώτο χρόνο στις εναρκτήριες ελεύθερες δοκιμές με διαφορά 0,27'' από τον Φερνάντο Αλόνσο και 0,37'' από τον Λιούις Χάμιλτον.
Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής της Formula 1, Μαξ Φερστάπεν, κινδυνεύει με τιμωρία καθώς εθεάθη να οδηγεί μία Aston Martin κάνοντας μία σειρά από παραβάσεις.
Φαντάζει -και είναι- πολύ μακρινό το 2029, αλλά ο ίδιος ο Μαξ Φερστάπεν έχει αφήσει ανοικτό το ενδεχόμενο να αποσυρθεί από τη Formula 1 στο τέλος του συμβολαίου του με τη Red Bull, σε πέντε χρόνια - κι ο σύμβουλος της ομάδας Χέλμουτ Μάρκο εξηγεί τις προϋποθέσεις για μια τέτοια απόφαση του Ολλανδού.
Έχοντας κερδίσει διά περιπάτου τα 10 από τα 12 φετινά GP της F1 μέχρι στιγμής, και στο κατώφλι του τρίτου του διαδοχικού πρωταθλήματος, ο Μαξ Φερστάπεν παραχώρησε μια εκτενή συνέντευξη για τα ρεκόρ που σπάει, για την πίεση του πρωταθλητισμού και για την αναζήτηση της τελειότητας.
Οι άνθρωποι της Red Bull έσπασαν ξανά το τρόπαιο που κέρδισαν, αυτή τη φορά στο GP Βελγίου, την ώρα της πανηγυρικής φωτογραφίας της ομάδας με τον Φερστάπεν να φωνάζει "Έσπασε ξανά, το τρόπαιο έσπασε ξανα".
Κανένα πρόβλημα δεν είχε να κερδίσει ο Μαξ Φερστάπεν και το GP Βελγίου, παρότι εκκίνησε από την 6η θέση, περνώντας με άνεση ακόμα και τον Σέρτζιο Πέρεζ με το δεύτερο "διαστημόπλοιο" της RBR πριν το μέσον του αγώνα. Στο βάθρο δίπλα του ο Μεξικανός και ο Σαρλ Λεκλέρ.
Ο Μαξ Φερστάπεν απολογήθηκε στον μηχανικό του, Τζιανπιέρο Λαμπιάσε, για τα σκληρά του λόγια στο τέλος της δεύτερης περιόδου των δοκιμών κατάταξης του GP Βελγίου, όπου όπως είπε ήταν "τυχερός" που κατάφερε να περάσει στο Q3 και στην πρώτη δεκάδα.
Ο Μαξ Φερστάπεν σημείωσε τον ταχύτερο γύρο με 0,8'' (!) διαφορά από τον Σαρλ Λεκλέρ στις δοκιμές κατάταξης του GP Βελγίου, αλλά με την ποινή 5 θέσεων του Ολλανδού από την πολ ποζίσιον την Κυριακή θα εκκινήσει ο Μονεγάσκος της Ferrari.
Ο Μαξ Φερστάπεν θα εκκινήσει στο GP Βελγίου πέντε θέσεις πιο πίσω από αυτήν που θα καταλάβει στις σημερινές (28/7) δοκιμές κατάταξης, καθώς η Red Bull Racing άλλαξε το κιβώτιο ταχυτήτων της RB19 του Ολλανδού ξεπερνώντας το μέγιστο επιτρεπτό όριο της σεζόν.
Ο Μαξ Φερστάπεν κυριάρχησε ολοκληρωτικά και το GP Ουγγαρίας, διατήρησε το φετινό αήττητο της Red Bull και αύξησε στους 110 τους βαθμούς της διαφοράς του στην κορυφή του πρωταθλήματος. Δίπλα του στο βάθρο οι Νόρις και Πέρεζ.
Ο Μαξ Φερστάπεν ήταν ο μεγάλος νικητής (και) στο GP Βρετανίας, φτάνοντας στην 6η διαδοχική νίκη σε οκτώ αγώνες φέτος στη Formula 1 και αφήνοντας πίσω του τους Λάντο Νόρις και Λιούις Χάμιλτον στο εντός έδρας αγώνα τους.
Ο Μαξ Φερστάπεν ήταν 0,022'' ταχύτερος από τον Κάρλος Σάινθ της Ferrari στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών στο Σίλβερστοουν. Τρίτος χρόνος του Άλεξ Άλμπον της Williams στα δύο δέκατα πίσω, ένα ηλεκτρικό πρόβλημα της SF-23 άφησε τον Σαρλ Λεκλέρ καθηλωμένο στα πιτς.
Το 10ο φετινό αγωνιστικό τριήμερο της Formula 1 ξεκίνησε στην πίστα του Σίλβερστοουν, αλλά ο πρωταγωνιστής παρέμεινε ο ίδιος: ο πρωταθλητής Μαξ Φερστάπεν, που ήταν μισό δευτερόλεπτο ταχύτερος του ομολόγου του στη Red Bull Σέρτζιο Πέρεζ και του Άλεξ Άλμπον της Williams.
Ο πρωταθλητής είπε ότι το μονοθέσιο της Formula 1 με τις αλλαγές κανονισμών του 2026 φαίνεται «απαίσιο» στον προσομοιωτή, ενώ ο διευθυντής της RBR Κρίστιαν Χόρνερ έκανε λόγο για ένα τεχνικό «τέρας Φρανκενστάιν». Τι υποπτεύεται ο Τότο Βολφ πως κρύβεται πίσω από τις δηλώσεις αυτές.
Παρότι ο Μαξ Φερστάπεν πήρε στην Αυστρία την 7η νίκη του σε 9 αγώνες της F1 μέχρι στιγμής, παρότι έχει προβάδισμα 80 βαθμών στη βαθμολογία και οδηγεί ένα από τα πιο κυρίαρχα μονοθέσια της ιστορίας -τη Red Bull RB19- δεν θέλει να μιλά ακόμα για το τρίτο διαδοχικό του πρωτάθλημα.
Ο Μαξ Φερστάπεν δεν κράτησε κρυφό τον εκνευρισμό του για τη μονομαχία του με τον Σέρτζιο Πέρεζ στις πρώτες στροφές του αγώνα Sprint της Αυστρίας, όπου οι δύο λίγο έλειψε να συγκρουστούν δύο φορές, και ζήτησε από τη Red Bull να καθίσουν και οι τρεις στο τραπέζι.
Ο Μαξ Φερστάπεν κατέκτησε κυριαρχικά την pole position για το σημερινό αγώνα Sprint του GP Αυστρίας, με μισό δευτερόλεπτο διαφορά από τον ομόλογό του στη Red Bull Σέρτζιο Πέρεζ και από τον Λάντο Νόρις της McLaren.
Με έναν γρήγορο γύρο στο τέλος των μοναδικών ελεύθερων δοκιμών στο Σπίλμπεργκ ο Μαξ Φερστάπεν σημείωσε τον ταχύτερο γύρο με διαφορά 0,24'' και 0,27'' από τους Κάρλος Σάινθ και Σαρλ Λεκλέρ αντίστοιχα. Μισό δευτερόλεπτο μακριά οι Χάμιλτον και Στρολ.
Ο πιο επιτυχημένος οδηγός της ιστορίας της Formula 1, Λιούις Χάμιλτον, χαρακτήρισε "εκπληκτική" την απόδοση του Μαξ Φερστάπεν και είπε ότι ο Ολλανδός θα σπάσει τα ρεκόρ του στο σπορ.
Η πολύ χαμηλή θερμοκρασία στο σημερινό GP Καναδά προέβαλλε ένα σημαντικό μειονέκτημα στη Red Bull σχετικά με τη διαχείριση ελαστικών, και για αυτό το λόγο ο Μαξ Φερστάπεν δήλωσε πως «στο τέλος η διαφορά με την οποία κερδίσαμε δεν ήταν τόσο μεγάλη».
Ο Μαξ Φερστάπεν ήταν απόλυτος κυρίαρχος και στο Grand Prix του Καναδά και πήρε την τέταρτη συνεχόμενη νίκη του και έκτη συνολικά φέτος. Έφτασε τις 41 στην καριέρα του, όσες είχε και ο Άιρτον Σένα. Δεύτερος ο Αλόνσο, τρίτος ο Χάμιλτον.
Ο Μαξ Φερστάπεν πανηγύρισε την pole position στον Καναδά σε μία διαδικασία που κυριάρχησε το χάος που δημιούργησε η βροχή. Δεύτερο καλύτερο χρόνο ο Χούλκενμπεργκ, τρίτο ο Αλόνσο.