Μιλώντας εκ νέου για την άφιξη του Λιούις Χάμιλτον στο Μαρανέλο το 2025, ο διευθυντής της Scuderia Φρεντ Βασέρ είπε ότι ο Βρετανός δεν θα φέρει στη Ferrari μόνο την ταχύτητά του, αλλά και την πολύπλευρη εμπειρία του που θα συμβάλλει στο χτίσιμο του επόμενου κεφαλαίου της ιταλικής ομάδας.
Ο ιταλικός Τύπος εμφανίζεται βέβαιος ότι ο Άντριαν Νιούι θα συνεχίσει την καριέρα του στη Scuderia Ferrari, αμέσως μετά την αποδέσμευσή του από τη Red Bull Racing το Μάρτιο του 2025, που σημαίνει ότι θα επηρεάσει -ως έναν βαθμό- το cavallino για τους νέους τεχνικούς κανονισμούς του 2026.
Η Scuderia ανακοίνωσε και επίσημα ότι δύο υψηλόβαθμα στελέχη της Mercedes F1 θα φτάσουν από το Μπράκλεϊ στο Μαρανέλο λίγο πριν τον Λιούις Χάμιλτον: ο αναπληρωτής διευθυντής της ομάδας Ζερόμ Ντ’ Αμπρόζιο θα βρίσκεται από τον Οκτώβριο δίπλα στον Φρεντ Βασέρ, ενώ ο Λικ Σερά θα ενισχύσει την τεχνική ομάδα της Scuderia.
Στον ορίζοντα του Κάρλος Σάινθ μετά την αποχώρησή του από τη Ferrari στο τέλος του 2024 φέρεται πλέον να βρίσκονται μόνο δύο προτάσεις: για μονοετές συμβόλαιο από τη Mercedes και για πολυετές από την Audi - και ο Ισπανός πρέπει να αποφασίσει μέχρι το GP του Μονακό στο τέλος Μαΐου.
Μετά την πρώτη του νίκη στη Formula 1, στο GP του Μαϊάμι το περασμένο τριήμερο, ο Λάντο Νόρις πιστεύει ότι η McLaren έχει τη δυναμική για να διεκδικήσει περισσότερες νίκες φέτος, και έπειτα το παγκόσμιο πρωτάθλημα το 2025.
Ο Λιούις Χάμιλτον παραδέχθηκε -σε συνέντευξη που παραχώρησε στο αμερικανικό δίκτυο CBS- ότι νιώθει παράξενα στη μεταβατική αυτή περίοδο της τελευταίας του σεζόν με τη Mercedes F1 και επιβεβαίωσε ότι θα μεταβεί του χρόνου στη Ferrari με ξεκάθαρο στόχο να επιστρέψει στις νίκες και στους τίτλους της Formula 1.
Για πρώτη φορά η Aston Martin F1, μέσω του διευθυντή της Μάικ Κρακ, επιβεβαίωσε το ενδιαφέρον της για τις υπηρεσίες του Άντριαν Νιούι - έπειτα από τη νέα συνάντηση του πιο επιτυχημένου σχεδιαστή της F1 με τον ιδιοκτήτη της ομάδας, Λόρενς Στρολ, στο Μαϊάμι.
Ο διευθυντής της Scuderia μίλησε στη γαλλική εφημερίδα L’ Equipe για όλα όσα πιστεύει ότι θα φέρει στην ιταλική ομάδα το 2025 ο Λιούις Χάμιλτον, και ξεκαθάρισε ότι στόχος του Βρετανού επτάκις πρωταθλητή είναι να κερδίζει με το cavallino, στο τεράστιο τελευταίο κεφάλαιο της καριέρας του.
Μετά την ανακοίνωση της αποχώρησής του από τη Red Bull Racing, ο σχεδιαστής Άντριαν Νιούι ξεκαθάρισε ότι δεν προγραμματίζει ακόμα να πάει σε κάποια άλλη ομάδα της Formula 1, καθώς και ότι θα κάνει ένα διάλειμμα ξεκούρασης "μέχρι να σκεφτώ ότι ήρθε ο καιρός για μια νέα περιπέτεια".
Στο περιθώριο του GP του Μαϊάμι, ο Μαξ Φερστάπεν μίλησε για το ηγεμονικό συμβόλαιο που του προσφέρει η Mercedes, ενώ παράλληλα θέλησε να κατεβάσει τους τόνους για τις επιπτώσεις της αποχώρησης του Άντριαν Νιούι από τη Red Bull Racing.
Η Red Bull Racing ανακοίνωσε επίσημα ότι ο Άντριαν Νιούι θα αποχωρήσει από το Μίλτον Κινς κατά το πρώτο τρίμηνο του 2025, καθώς και ότι ο Βρετανός σχεδιαστής είναι ελεύθερος να ενταχθεί σε αντίπαλη ομάδα από την ίδια κιόλας χρονιά.
Η ηγεσία της Daimler και οι ιδιοκτήτες της Mercedes F1 θα έχουν επίσημη συνάντηση με την πλευρά του Μαξ Φερστάπεν μετά την επιστροφή της Formula 1 από την Αμερική, μετά το GP του Μαϊάμι το Πάσχα, προκειμένου να προσελκύσουν τον Ολλανδό στο Μπράκλεϊ για τη θέση του Λιούις Χάμιλτον.
Η Sauber ανακοίνωσε και επίσημα το πολυετές της συμβόλαιο με τον 36χρονο Γερμανό Νίκο Χούλκενμπεργκ, ο οποίος θα μετακομίσει στο Χίνβιλ το 2025 και θα παραμείνει εκεί και το ‘26 που η ομάδα θα μετονομαστεί σε Audi F1.
Επιβεβαιώνται από πολλαπλές και αξιόπιστες πηγές ότι ο σχεδιαστής των κυρίαρχων μονοθεσίων της RBR των τελευταίων τριών σεζόν της Formula 1 έλαβε την απόφαση να φύγει από την ομάδα του Μίλτον Κινς στο τέλος της φετινής χρονιάς. Ποιοί είναι οι πιθανοί προορισμοί του 65χρονου.
Μετά την εντελώς απρόσμενη δεύτερη θέση του Λάντο Νόρις στο GP της Κίνας, η McLaren έχει ετοιμάσει την πρώτη μεγάλη φετινή αναβάθμιση της MCL38 για το επερχόμενο GP του Μαϊάμι - “Σε 12 μήνες θα είμαστε σε θέση να μαχόμαστε με τη Red Bull για νίκες”, λέει ο Αντρέα Στέλλα.
Παρότι δεν θα μπει στη Formula 1 πριν το 2026, η Audi ήδη επιλέγει τους οδηγούς της Stake/Sauber για το 2025. Φέρεται να έχει έρθει ήδη σε κατ’ αρχήν συμφωνία με τον Νίκο Χούλκενμπεργκ της Haas, και παράλληλα δίνει περαιτέρω διορία στον Κάρλος Σάινθ για να λάβει τις αποφάσεις του.
Η ανανέωση του συμβολαίου του Σέρτζιο Πέρεζ με τη Red Bull Racing πέραν του 2024 δείχνει όλο και πιο πιθανή μέρα με τη μέρα, καθώς ο 34χρονος Μεξικανός έχει φέτος αναβαθμίσει σημαντικά την απόδοσή του και βάσει αυτής φέρεται να διεκδικεί διετούς διάρκειας νέα συμφωνία με την ομάδα του Μίλτον Κινς.
Ο Αντρέα Κίμι Αντονέλι οδήγησε για πρώτη φορά μονοθέσιο της Formula 1, τη Mercedes W12 του 2021 στην πίστα του Σπίλμπεργκ στην Αυστρία, φιλοδοξώντας να κερδίσει από τον Κάρλος Σάινθ το κόκπιτ που θα αφήσει το 2025 ο Λιούις Χάμιλτον φεύγοντας για τη Ferrari.
Ο Λιούις Χάμιλτον απάντησε στην πληθώρα σχολίων που προδιαγράφουν ότι το μεγάλο του βήμα στη Scuderia το 2025 θα είναι από δύσκολο μέχρι αποτυχημένο, λέγοντας ότι μόνο ο ίδιος μπορεί να γνωρίζει τι είναι το σωστό για εκείνον και ότι δεν αμφέβαλλε ποτέ για την απόφασή του από τη στιγμή που την έλαβε.
Με την επέκταση του συμβολαίου του Φερνάντο Αλόνσο με την Aston Martin F1 μέχρι το τέλος του 2026, έκλεισαν όλες οι θέσεις των οδηγών-ηγετών των ομάδων της Formula 1 για το 2025. Διαβάστε, παρακάτω, πώς έχουν τα δεδομένα για όλες τις υπόλοιπες.
Ο Μαξ Φερστάπεν δείχνει έτοιμος να ισοφαρίσει φέτος τα τέσσερα παγκόσμια πρωταθλήματα του Αλέν Προστ στη F1, όμως ο Γάλλος πιστεύει ότι οι τίτλοι του Ολλανδού θα είχαν περισσότερη αξία αν τα κέρδιζε μαχόμενος με άλλες ομάδες. Τι είπε για τους οδηγούς-ηγέτες των Ferrari και Mercedes και για τη μεταγραφή του Λιούις Χάμιλτον στη Scuderia, 35 χρόνια μετά τη δική του.
Παρότι έχουν διεξαχθεί μόνο τα 4 από τα 24 GP της φετινής Formula 1, η FIA και η Liberty Media ανακοίνωσαν το πρόγραμμα της επόμενης σεζόν, που περιλαμβάνει τους ίδιους αγώνες αλλά με σημαντικές αλλαγές στις ημερομηνίες τους.
Ο Μαξ Φερστάπεν επιβεβαίωσε το ενδιαφέρον της Mercedes αλλά αρνήθηκε ότι θα φύγει από τη Red Bull το 2025, λέγοντας πως "δεν σκέφτομαι αυτή τη στιγμή ότι θα μπορούσα να οδηγώ κάπου αλλού" - την ώρα που ο διευθυντής της RBR Κρίστιαν Χόρνερ λέει πως "ο Μαξ θα μείνει μαζί μας 100 τοις εκατό".
Ο Φερνάντο Αλόνσο φέρεται αποφασισμένος να ανανεώσει το συμβόλαιό του με την Aston Martin και πέραν του 2024, παρότι το όνομά του ακούγεται και για τη Mercedes και για τη Red Bull Racing, καθώς ο Ισπανός πιστεύει ότι “καμία άλλη ομάδα δεν έχει τόσο φιλόδοξα πλάνα όσο εμείς”.
Εν μέσω των δημοσιευμάτων που θέλουν τον Φερνάντο Αλόνσο σε συζητήσεις με τη Mercedes F1 και με τη Red Bull Racing, ο διευθυντής της Aston Martin F1 Μάικ Κρακ είπε ότι η αγγλική ομάδα θα προσπαθήσει να δώσει το καλύτερο δυνατό μονοθέσιο φέτος στον Ισπανό για να τον κρατήσει στις τάξεις της το 2025.
Ο πρωταγωνιστής της Formula 2 Αντρέα Κίμι Αντονέλι φέρεται να συγκεντρώνει προς στιγμήν τις περισσότερες πιθανότητες για τη διαδοχή του Λιούις Χάμιλτον στο κόκπιτ της Mercedes το 2025, παρότι ο Τότο Βολφ ανησυχεί μήπως ένα τέτοιο άλμα “πνίξει” τον Ιταλό έφηβο.
Ο ιταλικός Τύπος αναφέρει ότι η προσπάθεια της Ferrari να προσελκύσει στο Μαρανέλο τον κορυφαίο σχεδιαστή της ιστορίας της F1, Άντριαν Νιούι, θα ενταθεί την μεθεπόμενη εβδομάδα με κατ’ ιδίαν συνάντηση με τον Βρετανό σχεδιαστή μετά τον αγώνα της Σουζούκα (5-7 Απριλίου).
Ο διευθυντής της Mercedes F1 Τότο Βολφ άφησε να εννοηθεί ότι θα περιμένει τις αποφάσεις του Μαξ Φερστάπεν καθώς ψάχνει τον διάδοχο του Λιούις Χάμιλτον για το 2025, και επιβεβαίωσε ότι άλλες επιλογές για τη θέση είναι οι Φερνάντο Αλόνσο, Κάρλος Σάινθ και Αντρέα Κιμι Αντονέλι.
Μετά τη νίκη του Κάρλος Σάινθ στο GP Αυστραλίας, ο Κρίστιαν Χόρνερ παραδέχθηκε ότι ο Ισπανός είναι ένας από τους υποψήφιους για τη μια θέση στη Red Bull Racing του χρόνου - και επίσης ότι η Ferrari “αναμφίβολα έχει κλείσει την απόσταση” από την πρωταθλήτρια στην πίστα.
Ο Σαρλ Λεκλέρ παρέμεινε στην κορυφή των χρόνων στην 3η περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP Αυστραλίας, κατεβάζοντας το γύρο στο 1:16.714, όμως μέσα στο ίδιο δέκατο του δευτερολέπτου βρέθηκαν οι Μαξ Φερστάπεν, Κάρλος Σάινθ και -απρόσμενα- ο Λιούις Χάμιλτον.
Ο τρις πρωταθλητής της Formula 1 Μαξ Φερστάπεν μίλησε εφ’ όλης της ύλης στο πάντοκ της Μελβούρνης για τις εξελίξεις στη Red Bull Racing και τα δημοσιεύματα που τον θέλουν να συζητά με τη Mercedes F1 - και κράτησε αποστάσεις από τα πάντα.
Οι νέες δηλώσεις του Φερνάντο Αλόνσο σχετικά με το μέλλον του -αν αποφασίσει να παραμείνει- στη Formula 1 μπορεί να μοιάζουν κοινότοπες, όμως ενδέχεται να κρύβουν και τη δυναμική που συγκεντρώνει η Aston Martin F1 για να γίνει πρωταγωνίστρια του σπορ τα προσεχή χρόνια.
Το δεύτερο μεγάλο της μεταγραφικό κόλπο γκρόσο της Formula 1 -μετά τον Λιούις Χάμιλτον- επιχειρεί η Ferrari, καθώς ο γερμανικός Τύπος αναφέρει ότι οι διαπραγματεύσεις της Scuderia με τον Άντριαν Νιούι είναι “σε προχωρημένο στάδιο”.
Ένα από τα μεγάλα ερωτήματα της μεταγραφής του Λιούις Χάμιλτον στη Scuderia το 2025 είναι αν θα μπορέσει να προσαρμοστεί στο ιδιαίτερο περιβάλλον του Μαρανέλο. Αλλά ο πρώην μηχανικός της Ferrari, Ρομπ Σμέντλεϊ, λέει ότι ο Άγγλος "θα ευδοκιμήσει εκεί και η Ferrari θα τον λατρέψει".
Για μία ακόμη φορά -και σίγουρα όχι για τελευταία- ο Λιούις Χάμιλτον κλήθηκε να μιλήσει για τη μεταγραφή του στη Scuderia το 2025, και είπε ότι την αποφάσισε για την πρόκληση να κερδίσει με τον cavallino - και όχι γιατί έπαψε να πιστεύει στις δυνατότητες της Mercedes.
“Εργαζόμαστε και αναζητούμε την καλύτερη μελλοντική επιλογή για τον Φερνάντο” είπε ο μάνατζερ του Αλόνσο, Φλάβιο Μπριατόρε, ο οποίος στους πρώτους αγώνες της σεζόν συναντήθηκε και με τον Τότο Βολφ της Mercedes F1 και με τον Κρίστιαν Χόρνερ της Red Bull Racing.
Με τον Μαξ Φερστάπεν να παραμένει -προς το παρόν- ένα μακρινό ενδεχόμενο για τη Mercedes F1, η ομάδα του Μπράκλεϊ υποδέχθηκε τους εκπροσώπους του Κάρλος Σάινθ για τις πρώτες διερευνητικές επαφές για τη θέση του Λιούις Χάμιλτον το 2025.
O Φλάβιο Μπριατόρε, πρώην διευθυντής της Renault F1 και -ακόμα- μάνατζερ του Φερνάντο Αλόνσο, εκτιμά ότι ο Σαρλ Λεκλέρ είναι υποτιμημένος και ότι ο Λιούις Χάμιλτον θα δυσκολευτεί να μένει μπροστά του από το 2025 που θα μοιράζονται το γκαράζ της Ferrari.
Ο διευθυντής της Scuderia Φρεντ Βασέρ παραδέχθηκε ότι “είναι πιθανό” ο Όλιβερ Μπέρμαν να αγωνίζεται στη Haas F1 το 2025 μετά το εκπληκτικό ντεμπούτο του Βρετανού στη F1 με τη Ferrari στη Τζέντα, αλλά ο Αγιάο Κομάτσου της αμερικανικής ομάδας κρατά αποστάσεις.
Ο Κάρλος Σάινθ θα απουσιάσει από το GP Σαουδικής Αραβίας του προσεχούς διημέρου καθώς διεγνώσθη ότι πάσχει από σκωληκοειδίτιδα, όπως ανακοίνωσε η Ferrari, και τη θέση του στο κόκπιτ του cavallino θα πάρει ο νεαρός οδηγός της Ακαδημίας της Ferrari, Όλιβερ Μπέρμαν.