Ο Κάρλος Σάινθ έδειξε δυσαρεστημένος από την απόφαση της Ferrari για το πρόωρο πρώτο πιτ-στοπ του, ενώ ο Σαρλ Λεκλέρ την υπερασπίστηκε για το γεγονός ότι άργησε πολύ να τοποθετήσει στις δύο SF-23 τα ενδιάμεσα ελαστικά βροχής.
Ο Φερνάντο Αλόνσο είπε ότι η εκπληκτική οδηγική απόδοσή του Μαξ Φερστάπεν για 52 γύρους με ένα σετ μέσης γόμας στο GP του Μονακό -πριν τα πιτ-στοπς στη βροχή- ήταν αυτή που χάλασε το ρίσκο του για τη σημερινή νίκη στο πριγκηπάτο.
Ο Μαξ Φερστάπεν ήταν ο απόλυτος κυρίαρχος στο GP του Μονακό, δεν τον σταμάτησε ούτε η βροχή και τερμάτισε μπροστά από Αλόνσο και Οκόν που συμπλήρωσαν το βάθρο. Τέταρτη φετινή νίκη για τον Ολλανδό παγκόσμιο πρωταθλητή.
Ο Νεϊμάρ και ο Μάρκο Βεράτι δεν έχασαν την ευκαιρία και βρέθηκαν στο Μονακό για το Grand Prix της Formula 1, την επομένη της κατάκτησης του τίτλου στη Ligue 1 από την Παρί Σεν Ζερμέν.
Ο Φερνάντο Αλόνσο δηλώνει αποφασισμένος να αξιοποιήσει τη σπάνια ευκαιρία του Μονακό για να "κλέψει" τη σημερινή νίκη από τη Red Bull και τον Μαξ Φερστάπεν, μετά από τη δεύτερη θέση που πήρε "με αρκετά ρίσκα" στις δοκιμές κατάταξης.
Ο Σαρλ Λεκλέρ αντί για τρίτος θα εκκινήσει από την 6η θέση στο GP του Μονακό, καθώς οι αγωνοδίκες αποφάσισαν πως παρεμπόδισε τον Νόρις σε γρήγορο γύρο του.
Ο Μαξ Φερστάπεν απάντησε με τον πρώτο χρόνο στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP του Μονακό, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρ και Κάρλος Σάινθ βρέθηκαν στο ίδιο δέκατο του δευτερολέπτου από τον Ολλανδό - πριν ο Ισπανός καταλήξει στις μπαριέρες.
Τα σιρκουί του Μπακού και του Μαϊάμι που ακολουθούν στο πρόγραμμα της Formula 1 ταιριάζουν σαν γάντι στη Red Bull RB19, αλλά το ίδιο ισχύει για την Aston Martin AMR23 στους στενούς δρόμους του Μονακό.
Για ποιους λόγους η Scuderia έδειχνε -και ήταν- πανίσχυρη στο Μονακό και ποια ήταν τα δύο κρίσιμα λάθη στον αγώνα που της στέρησαν μια νίκη που της ήταν απολύτως απαραίτητη για τη φετινή μάχη των τίτλων.
Μετά το τέλος του GP του Μονακό η Ferrari βάζει «φωτιά» στο αποτέλεσμα του αγώνα, καθώς κατέθεσε ένταση στους αγωνοδίκες υποστηρίζοντας ότι οι Σέρχιο Πέρεζ και Μαξ Φερστάπεν πάτησαν τη γραμμή της εξόδου των πιτς μετά τη δεύτερη αλλαγή ελαστικών τους.
Ο Σέρχιο Πέρεζ είδε πρώτος την καρό σημαία στο GP του Μονακό για την τρίτη νίκη στην καριέρα του. Στη δεύτερη θέση ο Σάινθ, τρίτος ο Φερστάπεν, καταστροφική στρατηγική για τον poleman Λεκλέρ, που τερμάτισε τέταρτος.
Ένα τρομακτικό ατύχημα είχε ο Μικ Σουμάχερ στην πίστα του Μονακό με το μονοθέσιό του να κόβεται στα δύο και τον Γερμανό να βγαίνει δίχως να έχει πάθει κάτι.
Καθυστέρηση υπήρξε πριν από την έναρξη του GP του Μονακό, καθώς η βροχή δημιούργησε αναμπουμπούλα στο grid, με τους ανθρώπους των ομάδων να τρέχουν να αλλάξουν ελαστικά.
Οι δύο οδηγοί αναγκάστηκαν να αλλάξουν και το κιβώτιο, στο πλαίσιο των επισκευών που έκαναν στα μονοθέσιά τους μετά τη σύγκρουση που είχαν στις κατατακτήριες δοκιμές του Σαββάτου.
Ο Λεκλέρ πήρε στο Μονακό άλλη μια pole position, αφήνοντας πίσω του τους Σάινθ και Πέρεζ, αλλά και τον Φερστάπεν που στο Πριγκιπάτο δείχνει έξω από τα νερά του. Ποιος πιστεύετε ότι θα κερδίσει τον αγώνα; Ψηφίστε στο poll του SPORT24.
Χαμός προς το τέλος των κατατακτηρίων στο Μόντε Κάρλο, με τον Σέρτζιο Πέρεζ να καταλήγει στις μπαριέρες και τον Κάρλος Σάινθ να πέφτει αμέσως μετά πάνω του.
Ο Σαρλ Λεκλέρ θα εκκινήσει πρώτος στον αγώνα της Κυριακής, καθώς με χρόνο 1:11.376 πήρε την pole position στο GP της Μονακό. Στη δεύτερη θέση ο Σάινθ, τρίτος ο Πέρεζ.
Ο Μαξ Φερστάπεν ήλπιζε ότι το βράδυ της Παρασκευής, μετά τις δύο πρώτες περιόδους ελεύθερων δοκιμκών του GP Μονακό, θα έβρισκε λύσεις και κατευθύνσεις για ρύθμιση της RB18. Αλλά το αποτέλεσμα των τρίτων δοκιμών δείχνει ότι δεν τα κατάφερε - αφήνοντας τον Σαρλ Λεκλέρ φαβορί για τη σημερινή πολ ποζίσιον.
Ο Σέρχιο Πέρεζ βγήκε νικητής της άτυπης «μονομαχίας» του με τον Σαρλ Λεκλέρ στην 3η περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP του Μονακό, με διαφορά μόλις 41 χιλιοστών από το Μονεγάσκο. Με άλυτο το γρίφο των ρυθμίσεων της RB18, ο Μαξ Φερστάπεν έμεινε 4 δέκατα μακριά.
Το Γκραν Πρι του Μονακό είναι ένας από τους πιο εμβληματικούς αγώνες στο καλαντάρι της Formula 1 και αυτοί είναι οι 8 κορυφαίοι πιλότοι στην ιστορία του.
Ο Σαρλ Λεκλέρ με τη Ferrari F1-75 ανέβηκε στην κορυφή των χρόνων στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP του Μονακό, δύο δέκατα μπροστά από τον Μαξ Φερστάπεν. Επέστρεψε ο "εφιάλτης" των αναπηδήσεων για τη Mercedes.
Ο Μονεγάσκος δεν έχει τερματίσει σε κανένα από τα τρία GP που έχει αγωνιστεί στην πατρίδα του, και παρότι χρειάζεται τη νίκη το προσεχές τριήμερο (27-29/5) για να επιστρέψει στην κορυφή του πρωταθλήματος, λέει ότι δεν πρόκειται να ρισκάρει όπως πέρσι για να την πετύχει.
Αυτό το ΠΣΚ 27-29 Μαΐου διεξάγεται ο έβδομος αγώνας της Formula 1 για φέτος, το εμβληματικό Γκραν Πρι του Μονακό. Δείτε το πρόγραμμα για τα FP1 και FP2 της Παρασκευής, τα FP3 και Qualifying του Σαββάτου και τον αγώνα της Κυριακής.
Ο Σαρλ Λεκλέρκ μίλησε για το μηχανικό πρόβλημα που δεν του επέτρεψε να εκκινήσει, από την πολ ποζίσιον, το GP του Μονακό, ενώ ο Κάρλος Σάινθ δεν χάρηκε τη δεύτερη θέση εξαιτίας αυτού του γεγονότος.
Ο Μαξ Φερστάπεν πήρε την πρώτη του νίκη στο Grand Prix του Μονακό καθώς τερμάτισε μπροστά απ' τον Κάρλος Σάινθ και τον Λάντο Νόρις. Πέρασε μπροστά απ' τον Χάμιλτον στη βαθμολογία.
Μεγάλη επιστροφή της Ferrari και του Μονεγάσκου στην κορυφή της εκκίνησης, παρότι ο Λεκλέρ στη δεύτερη του προσπάθεια προσέκρουσε στις μπαριέρες και διέκοψε πρόωρα τις δοκιμές κατάταξης του GP του Μονακό της Formula 1.
Με ελάχιστη διαφορά από τον δεύτερο Κάρλος Σάινθ της Ferrari, ο Πέρεθ σημείωσε τον πρώτο χρόνο στις πρώτες ελεύθερες δοκιμές του GP της F1, στο Μονακό.
Οι 20 οδηγοί της Formula 1 ετοιμάζονται να πατήσουν το πόδι στο γκάζι στην πίστα του Μπαχρέιν και το SPORT 24 σας φέρνει στην οθόνη σας όλα όσα πρέπει να ξέρετε για τη νέα χρονιά και όχι μόνο. Οι ομάδες και οι οδηγοί, το πρόγραμμα, οι νέοι κανονισμοί και το ρεκόρ με 23 GP μέσα σε μία χρονιά.