Ο Σαρλ Λεκλέρ αντί για τρίτος θα εκκινήσει από την 6η θέση στο GP του Μονακό, καθώς οι αγωνοδίκες αποφάσισαν πως παρεμπόδισε τον Νόρις σε γρήγορο γύρο του.
Ο διευθυντής της Scuderia Ferrari, Φρεντ Βασέρ, αποκάλυψε ένα επιθετικό πλάνο αναβαθμίσεων του φετινού της μονοθεσίου σε κάθε αγώνα μετά από το GP του Μονακό αυτού του τριημέρου, και μίλησε για τις προσδοκίες της Ferrari στον αγώνα αυτού του διημέρου.
Ο Κάρλος Σάινθ σημείωσε τον πρώτο χρόνο στις εναρκτήριες ελεύθερες δοκιμές του GP του Μονακό, με διαφορά 0,3'' από τον Φερνάντο Αλόνσο της Aston Martin. Δύο διακοπές λόγω ατυχημάτων, στην 6η θέση με προβλήματα ρυθμίσεων της Red Bull RB19 ο Μαξ Φερστάπεν.
Ο Λιούις Χάμιλτον θέλησε να πάρει θέση μετά το όργιο φημών που θέλουν την Ferrari να του προσφέρει ένα μυθικό συμβόλαιο για να μετακομίσει στο Μαρανέλο, τονίζοντας πως είναι κοντά στο να ανανεώσει τη συνεργασία του με την Mercedes.
Ο Τότο Βολφ διέψευσε κατηγορηματικά το δημοσίευμα της Daily Mail ότι ο Λιούις Χάμιλτον έχει δεχθεί πρόταση 40 εκατομμυρίων λιρών από τη Ferrari για το 2024, και εξήγησε σε ποιο σημείο βρίσκονται οι συνομιλίες τους για την ανανέωση του συμβολαίου του Βρετανού με τη Mercedes.
Η Ferrari φέρεται, σύμφωνα με βρετανικά δημοσιεύματα, να προσφέρει συμβόλαιο 40 εκατομμυρίων ευρώ στον Λιούις Χάμιλτον για να μετακομίσει στο Μαρανέλο το 2024. Την ίδια στιγμή, όμως, πρόεδρος της Ferrari Τζον Έλκαν έδινε εγγυήσεις στον Σαρλ Λεκλέρ για την επέκταση του συμβολαίου του.
Η Scuderia, όπως και η Mercedes, βρίσκονται σε ένα κρίσιμο σταυροδρόμι όπου η μία κατεύθυνση είναι να συνεχίσουν να εξελίσσουν την τωρινή φιλοσοφία των μονοθεσίων τους, και η άλλη να ακολουθήσουν εκείνη των ανίκητων Red Bull RB18 και RB19 των δύο τελευταίων ετών.
Η Ferrari άσκησε για πρώτη φορά κριτική στον Σαρλ Λεκλέρ και στον Κάρλος Σάινθ, μέσω του αντιπροέδρου της Πιέρο Φεράρι, αυξάνοντας την πίεσή της στους οδηγούς της για τη βελτίωση των φετινών της αποτελεσμάτων.
Οδηγοί, διευθυντές, τεχνικοί και ένας Ιταλός δημοσιογράφος προσπαθούν να βρουν τις αιτίες πίσω από το φετινό "ναυάγιο" της Ferrari στη Formula 1, στο οποίο από πολύ νωρίς καταρρακώθηκαν οι ελπίδες πρωταθλητισμού της Scuderia.
Ο Ζλάταν Ιμπραχίμοβιτς και η Έλενα Σέγκερ επισκέφθηκαν μια αντιπροσωπία πολυτελών αυτοκινήτων και αντάλλαξαν την Ferrari SF90 Spider με την νέα Ferrari Daytona SP3, η αξία της οποίας υπολογίζεται στα 2 εκατομμύρια ευρώ χωρίς τους φόρους.
Αυτά είναι τα TOP 5 συμπεράσματα από το Γκραν Πρι του Μαϊάμι, πέμπτο αγώνα του φετινού πρωταθλήματος F1, όπου ο Φερστάπεν πήρε μια άνετη και επιβλητική νίκη.
Ο Μαξ Φερστάπεν επέστρεψε στην κορυφή στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP του Μαϊάμι, με διαφορά 4 δεκάτων από τις δύο Ferrari των Κάρλος Σάινθ και Σαρλ Λεκλέρ - πριν ο Μονεγάσκος καταλήξει στις μπαριέρες της στροφής 7.
Ο Τζορτζ Ράσελ ήταν δύο δέκατα ταχύτερος του ομολόγου του στη Mercedes Λιούις Χάμιλτον στις εναρκτήριες δοκιμές του GP του Μαϊάμι στις ΗΠΑ, οι οποίες διακόπηκαν για 9 λεπτά μετά από πρόσκρουση του Νίκο Χούλκενμπεργκ με την Haas στον τοίχο της στροφής 3.
Ο Φρεντ Βασέρ, διευθυντής της Scuderia Ferrari, τήρησε στάση ισχύος όταν ρωτήθηκε στο Μπακού για τις φήμες περί συνομιλιών του Σαρλ Λεκλέρ με τη Mercedes F1, λέγοντας ότι και ο ίδιος ο Μονεγάσκος συμβάλλει στην απόδοση της ιταλικής ομάδας. Πλήρης διάψευση των σεναρίων από τον Λεκλέρ.
Μετά τη γνωστοποίηση της αποχώρησής του από τη θέση του αγωνιστικού διευθυντή της Ferrari, έγινε γνωστό ότι ο Λορέν Μεκίς θα είναι ο αντικαταστάτης του Φραντς Τοστ στην ηγεσία της Alpha Tauri από τη νέα σεζόν της Formula 1.
Νέα δημοσιεύματα του ιταλικού Τύπου ρίχνουν «λάδι στη φωτιά» της φημολογίας περί συνομιλιών του Σαρλ Λεκλέρ με τη Mercedes, γράφοντας πως ο Μονεγάσκος προς το παρόν δεν θέλει να ανανεώσει το συμβόλαιό του με τη Scuderia - που λήγει το 2024.
Άλλο ένα κορυφαίο στέλεχος της Scuderia αφήνει το Μαρανέλο: ο αγωνιστικός της διευθυντής φέρεται να έχει συμφωνήσει για τη μετακίνησή του στην Alpha Tauri, η οποία αναδιοργανώνεται μετά την απόφαση της Red Bull να μην πουλήσει την ομάδα της Φαέντσα.
Την ώρα που ο πρόεδρος της Ferrari Τζον Ελκάν προανήγγειλε ριζικές αλλαγές στη Scuderia, ο αδερφός του Λάπο έγραφε στο twitter "αρκετά με την πολιτική και τα παιχνίδια, με αυτόν τον τρόπο ποτέ δεν θα κερδίσουμε".
Το αίτημα της Ferrari να επανεξεταστεί από τη FIA η ποινή 5 δευτερολέπτων που επιβλήθηκε στον Κάρλος Σάινθ στο GP Αυστραλίας, που τον έριξ από την 4η στη 12η θέση της τελικής κατάταξης, απορρίφθηκε - όπως ανακοίνωσε η Διεθνής Ομοσπονδία.
Ο κορυφαίος σχεδιαστής της F1 βρίσκεται συχνά στο επίκεντρο της φημολογίας για διάφορες ομάδες του σπορ -και τώρα και της Ferrari-, αλλά ο Ντέιβιντ Κούλθαρντ θεωρεί ότι ο 64χρονος Βρετανός δύσκολα θα άφηνε τη Red Bull Racing.
Η Red Bull RB19 εξολόθρευσε τον ανταγωνισμό στα πρώτα της τρία GP στη Formula 1, στο ξεκίνημα της σεζόν του 2023, όμως στο παρελθόν υπήρξαν αρκετά εξίσου κυρίαρχα μονοθέσια. Διαλέξαμε δέκα από αυτά.
Η FIA ανακοίνωσε ότι το αίτημα της Ferrari για την επανεξέταση της ποινής 5 '' που επεβλήθη στον Κάρλος Σάινθ στο GP Αυστραλίας θα επανεξεταστεί μετά από ακροαματική διαδικασία που θα διεξαχθεί την προσεχή Τρίτη (18 Απριλίου).
Ο πρώην οδηγός της Ferrari στη Formula 1, Γκέρχαρντ Μπέργκερ, έριξε περισσότερο νερό στο μύλο της φημολογίας που θέλει τον Λιούις Χάμιλτον στα κόκκινα της Ferrari ίσως και το 2024.
Ο Φρεντ Βασέρ ξεκαθάρισε ότι δεν επείκειται ριζικός ανασχεδιασμός του φετινού Cavallino, παρά μόνο ένα δραστικό πλάνο αναβαθμίσεών της - το οποίο θα περιλαμβάνει σημαντικά νέα εξαρτήματα στα τρία από τα πέντε προσεχή GP της Formula 1.
Η Scuderia κατέθεσε αίτημα στη FIA να ανοίξει ξανά το φάκελο της υπόθεσης για την ποινή που επεβλήθηκε στον Κάρλος Σάινθ στο τελείωμα του GP Αυστραλίας, ελπίζοντας να ανακτήσει ο Ισπανός την 4η θέση της κατάταξης του αγώνα.
Γιατί η FIA δεν προχώρησε άμεσα το 2008 στην έρευνα που θα ακύρωνε το αποτέλεσμα του GP Σιγκαπούρης και θα άλλαζε την έκβαση του πρωταθλήματος; Ο Πάνος Διαμάντης καταγράφει τα γεγονότα.
Οι δηλώσεις του Μπέρνι Έκλεστοουν για το πρωτάθλημα του 2008 προκάλεσε αντίδραση από τον Φελίπε Μάσα, ο οποίος ενδέχεται να διεκδικήσει νομικά τον τίτλο που έχασε από τον Λιούις Χάμιλτον.
Ο Πάνος Διαμάντης κοιτάει πίσω από την έκβαση του αυστραλιανού grand prix και εξηγεί αν μαζεύεται η απόσταση που χωρίζει τη Red Bull από τον ανταγωνισμό και τον Μαξ Φερστάπεν από τους υπόλοιπους πιλότους.
Έβγαζε καπνούς ο Κάρλος Σάινθ για την ποινή 5 δευτερολέπτων που του επιβλήθηκε για τη σύγκρουσή του με τον Φερνάντο Αλόνσο στην τρίτη εκκίνηση του GP Αυστραλίας, η οποία τον έριξε από την 4η στην 12η θέση της τελικής κατάταξης.
Ο Μαξ Φερστάπεν κατέκτησε την pole position και θα εκκινήσει πρώτος στο GP Αυστραλίας. Πέφτοντας για πρώτη φορά στο διήμερο κάτω από το 1:17, με τον εξαιρετικό του γύρο ο Ολλανδός πιλότος της Red Bull άφησε τις Mercedes και Aston Martin στα δυόμισι και τέσσερα δέκατα πίσω του. Δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Χάμιλτον, τελευταίος εκκινεί ο Πέρεζ.
Ο Μαξ Φερστάπεν σημείωσε τον ταχύτερο γύρο της τρίτης περιόδου ελεύθερων δοκιμών του GP Αυστραλίας, ενάμισι δέκατο εμπρός από τον Φερνάντο Αλόνσο. Και οι δύο Alpine στην πεντάδα, μαζί με τη Mercedes του Τζορτζ Ράσελ.
H Scuderia δοκιμάζει το νέο δάπεδο της SF-23 στη Μελβούρνη, ενόψει του μεγάλου της πακέτου αναβάθμισης στο GP της Ίμολα στο τέλος Μαΐου - αλλά οι Σαρλ Λεκλέρ και Κάρλος Σάινθ δεν τρέφουν καμία ελπίδα για νίκη αυτό το τριήμερο στο GP Αυστραλίας.
Μπορεί ακόμα να έχουμε δει μόλις δύο αγώνες στη Formula 1 ωστόσο μια ματιά στην περσινή βαθμολογία των κατασκευαστών το ίδιο διάστημα σε σύγκριση με τη φετινή καταστεί απόλυτα σαφές το προβάδισμα της Red Bull.
Η Ferrari δεν βρίσκεται σε κρίση και "είναι απόλυτα ξεκάθαρο σε εμάς τι πρέπει να βελτιώσουμε, πώς πρέπει να το κάνουμε, και ποιοί είναι οι στόχοι μας", ισχυρίζεται ο Κάρλος Σάινθ. Η ιταλική ομάδα δεν φαίνεται να ενδιαφέρεται για τον απελθόντα από τη McLaren Τζέιμς Κι.
Η Scuderia ξεκίνησε το φετινό πρωτάθλημα της F1 απροσμενα μακριά από τη RBR, αλλά διευθυντής της Φρεντ Βασέρ είπε ότι μπορεί να κλείσει την απόσταση - αν και "δεν είναι αυτή η σωστή προσέγγιση που πρέπει να έχουμε".
Η φτωχή απόδοση της W14 και η καθυστέρηση ανανέωσης του συμβολαίου του με τη Mercedes, ανάβουν τη φημολογία περί ανταλλαγής Χάμιλτον-Λεκλέρ στο Μαρανέλο και το Μπράκλεϊ - αλλά ο Βρετανός λέει ότι "δεν βλέπω τον εαυτό μου να τα παρατάει και δεν θα πάω πουθενά".