FORMULA 1

Formula 1: Ο Ράσελ επικεφαλής στο 1-2 της Mercedes στις δεύτερες δοκιμές της Ιαπωνίας

Formula 1: Ο Ράσελ επικεφαλής στο 1-2 της Mercedes στις δεύτερες δοκιμές της Ιαπωνίας
AP IMAGES

Υπό βροχή και πάλι, ο Τζορτζ Ράσελ και ο Λιούις Χάμιλτον βρέθηκαν μπροστά από τις δύο Red Bull στην κορυφή της δεύτερης περιόδου ελεύθερων δοκιμών στη Σουζούκα. Μπελάδες ρυθμίσεων για Φερστάπεν και Ferrari.

Και πάλι σε βρεγμένη άσφαλτο στην πίστα της Σουζούκα, με την ενδιάμεση γόμα ο Τζορτζ Ράσελ σημείωσε τον πρώτο χρόνο της δεύτερης περιόδου ελεύθερων δοκιμών του GP Ιαπωνίας, με δυόμισι δέκατα από τον Λιούις Χάμιλτον. Προβλήματα ρυθμίσεων του Μαξ Φερστάπεν και της Ferrari, που έμειναν 0,85'' και 1,27'' μακριά από την κορυφή.

Στο πρώτο ημίωρο δεν έγιναν πολλά, με τα πλήρως βρόχινα ελαστικά: ο Λιούις Χάμιλτον διατηρούσε με αυτά τον πρώτο χρόνο με ενάμισι δέκατο από τον Κάρλος Σάινθ, ενώ οι Σαρλ Λεκλέρ και Μαξ Φερστάπεν δεν μπήκαν στον κόπο να βγουν στην πίστα με τη βρόχινη γόμα.

Η δεύτερη περίοδος ελεύθερων δοκιμών του GP Ιαπωνίας
Η δεύτερη περίοδος ελεύθερων δοκιμών του GP Ιαπωνίας

Όμως, ακριβώς στο 30λεπτο ο Τζορτζ Ράσελ δοκίμασε πρώτος την ενδιάμεση γόμα βροχής και ήταν αμέσως δυόμισι δευτερόλεπτο ταχύτερος του Χάμιλτον. Ως αποτέλεσμα, όλοι οι οδηγοί ξεκίνησαν μια σειρά γρήγορων γύρων -ίσως και προσομοίωσης δοκιμών κατάταξης- με αυτά τα ελαστικά: καθώς ο Ράσελ εξακολουθούσε να κατεβάζει τον χρόνο του ταχύτερου γύρου, αρχικά ο Φερστάπεν έφτασε στο ενάμισι δέκατο πίσω του.

Ο Ράσελ συνέχισε να κατεβάζει κι άλλο, και παρέμενε στην πρώτη θέση, ώσπου ο Χάμιλτον ήταν αυτός που ανέβηκε δεύτερος, στα 0,235'' πίσω από τον συμπατριώτη του με την έτερη Mercedes W13. Την ίδια στιγμή, ο Φερστάπεν ανέφερε στην ομάδα του ότι τα ενδιάμεσα βρόχινα ελαστικά αρχίζουν να υπερθερμαίνονται κατά τη διάρκεια ενός γρήγορου γύρου.

Δεν ήταν λίγες οι φορές που ο Ολλανδός αναγκαζόταν να διορθώσει την ουρά της RB18 στην έξοδο της δεξιάς στροφής 9 (πριν το πέρασμα κάτω από τη γέφυρα). Η υπεστροφική τάση του μονοθεσίου του μαρτυρούσε τα προβλήματα ρύθμισης που αντιμετώπιζε, και τα οποία προέκυπταν από την έντονη υποστροφή που ανέφερε ο Φερστάπεν στη ραδιοεπικοινωνία με την ομάδα του.

Ίσως έτσι εξηγείται η διαφορά 0,8'' δευτερολέπτων του πρωταθλητή από τον Ράσελ - αλλά τα πράγματα δεν ήταν καλύτερα και για τη Ferari. Ο Σάινθ έμεινε 1,3'' μακριά από την κορυφή, και ο μόλις 10ος Λεκλέρ στα 2,8 δευτερόλεπτα πίσω. O Ισπανός ανέφερε, τότε, ότι η αίσθηση της Ferrari F1-75 "είναι αρκετά κακή προς το παρόν", καθώς ο Σέρτζιο Πέρεζ του πήρε την 4η θέση με την έτερη RB18, φτάνοντας λίγο αργότερα στα 48 χιλιοστά από τον Φερστάπεν.

Στο τρίτο και τελευταίο ημίωρο, πάντα με την ενδιάμεση γόμα καθώς η βροχή επανερχόταν ελαφρώς, δεν άλλαξε τίποτα καθώς όλοι οι οδηγοί που έμπαιναν στην πίστα το έκαναν για να συλλέξουν δεδομένα για τα ενδιάμεσα βρόχινα ελαστικά -με βαρύ φορτίο καυσίμων- σε περίπτωση που τα χρειαστούν στον αγώνα της Κυριακής.

Το τριήμερο του GP Ιαπωνίας συνεχίζεται αύριο (Σάββατο 8/10) με την τρίτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών στις 06:00 το πρωί (ώρα Ελλάδας) και έπειτα στις 09:00 π.μ. με τις δοκιμές κατάταξης στην πίστα της Σουζούκα - αλλά κατά πάσα πιθανότητα με ηλιοφάνεια, σύμφωνα με τις μετεωρολογικές προβλέψεις.

TAGS FORMULA 1 F1 ΤΖΟΡΤΖ ΡΑΣΕΛ MERCEDES F1 GP ΙΑΠΩΝΙΑΣ FERRARI RED BULL ΛΙΟΥΙΣ ΧΑΜΙΛΤΟΝ ΜΑΞ ΦΕΡΣΤΑΠΕΝ ΣΑΡΛ ΛΕΚΛΕΡ ΚΑΡΛΟΣ ΣΑΙΝΘ ΣΕΡΤΖΙΟ ΠΕΡΕΖ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ