FORMULA 1

Φερστάπεν: "Στη θέση του Σάρτζεαντ, θα διέλυα το αυτοκίνητο και θα έπαιρνα το πρώτο αεροπλάνο"

RED BULL CONTENT POOL
JEDDAH, SAUDI ARABIA - MARCH 08: Max Verstappen of the Netherlands and Oracle Red Bull Racing looks on in the garage during qualifying ahead of the F1 Grand Prix of Saudi Arabia at Jeddah Corniche Circuit on March 08, 2024 in Jeddah, Saudi Arabia. (Photo by Mark Thompson/Getty Images) RED BULL CONTENT POOL

Ο Μαξ Φερστάπεν σχολίασε την ανεκδιήγητη απόφαση της Williams να δώσει το μονοθέσιο του Λόγκαν Σάρτζεαντ στον Άλεξ Άλμπον στο GP Αυστραλίας, λέγοντας πως αν βρισκόταν στη θέση του Αμερικανού θα είχε κάνει γυαλιά καρφιά και το δικό του μονοθέσιο, “ώστε να μην μπορεί κανένας πια να το οδηγήσει”, και την ομάδα.

Στις πρώτες ελεύθερες δοκιμές του GP Αυστραλίας ο Άλεξ Άλμπον διάλυσε τη Williams FW46 στους προστατευτικούς τοίχους της πίστας του Άλμπερτ Παρκ. Η ζημιά ήταν τόσο σοβαρή που κατέστρεψε το σασί, και κατέστησε το μονοθέσιό του μη επισκευάσιμο. Τουλάχιστον όχι μέσα σε λίγες ώρες.

Η βρετανική ομάδα, όμως, δεν είχε τρίτο (εφεδρικό) σασί, κι έτσι πήρε τη σκληρή και ανεκδιήγητη απόφαση να πάρει το μονοθέσιο του Λόγκαν Σάρτζεαντ και να τον δώσει στον Άλμπον για το υπόλοιπο διήμερο, προκειμένου να μεγιστοποιήσει τις πιθανότητές της να κερδίσει έστω και έναν βαθμό. Δεν τα κατάφερε, καθώς ο Άλμπον τερμάτισε το GP Αυστραλίας στην 11η θέση.

Η Williams δέχθηκε κριτική από τους σχολιαστές και ειδικούς της F1 κυρίως για την αποτυχία της να έχει εφεδρικό σασί, παρά για το ότι κατέστρεψε -ενδεχομένως και ανεπανόρθωτα- όχι μόνο την αυτοπεποίθηση, αλλά και την αξιοπρέπεια του Σάρτζεαντ.

Σε αυτό, όμως, στάθηκε ο Φερστάπεν, λέγοντας στην ολλανδική εφημερίδα De Telegraaf: Καταλαβαίνω ότι η ομάδα πήρε αυτή την απόφαση από την πτυχή της απόδοσης, αλλά δεν είναι καλή. Εγώ δεν θα έδινα το αυτοκίνητό μου σε μια τέτοια περίπτωση. Όχι αν βρισκόμουν στη θέση του.

Και θα έπαιρνα το πρώτο αεροπλάνο, αφού πρώτα θα είχα καταστρέψει και το δικό μου αυτοκίνητο ώστε να μην μπορεί κανένας πια να το οδηγήσει. Ευτυχώς, στη δική μου θέση, δεν έχω να ανησυχώ ότι μπορεί να συμβεί κάτι τέτοιο και σε μένα”, είπε ο τρις πρωταθλητής.

Για τον Άλμπον, το ενδεδειγμένο που είχε να κάνει ήταν απλά να προσπαθήσει να ξεχάσει την όλη ιστορία: “Κανείς δεν θέλει να αγωνιστεί με το αυτοκίνητο του ομολόγου του, και ούτε κι εγώ το ήθελα. Δεν έχω βρεθεί ποτέ σε τέτοια κατάσταση, και είναι περίεργο το συναίσθημα. Πρέπει απλά να προσπαθήσω να αγνοήσω την όλη ιστορία όσο το δυνατόν περισσότερο”, είπε ο Αγγλο-Ταϊλανδός!

Ο διευθυντής της Williams Racing, Τζέιμς Βάουλς, αφού πρώτα προσπάθησε να εξηγήσει τα ανεξήγητα, στη συνέχεια έπλεξε το εγκώμιο του Σάρτζεαντ, λέγοντας πως “δέχθηκε τα νέα με περισσότερη ωριμότητα από εκείνη που θα είχα εγώ στην ηλικία του. Η ηθική του είναι πολύ ισχυρή από την άποψη αυτή”.

Κι εξηγώντας ότι ήταν δύσκολο να δώσει εξηγήσεις στον Σάρτζεαντ για την απόφασή του, ο Βάουλς συνέχισε: “Του είπα τα δεδομένα. Έχει βελτιωθεί, είναι πιο κοντά στον Άλεξ όσο ποτέ άλλοτε, αλλά δεν είναι ακόμα στο επίπεδο να είναι μπροστά από τον Άλεξ. Όμως δεν έχω αλλάξει γνώμη για τον Λόγκαν. Τον υπέγραψα και τον στήριξα όσο μπορούσα διότι πιστεύω σε εκείνον”.

Ακόμα χειρότερα για τον Σάρτζεαντ, η Williams -μια ομάδα-σκιά του παρελθόντος της, μετά την αγορά της από το αμερικανικό επενδυτικό fund Dorilton Capital πριν από τρία χρόνια- δεν είναι 100% σίγουρη ότι θα έχει δύο μονοθέσια ούτε καν στο επόμενο GP, στην Ιαπωνία (5-7 Απριλίου).

TAGS FORMULA 1 F1 F1 2024 WILLIAMS ΜΑΞ ΦΕΡΣΤΑΠΕΝ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ