FORMULA 1

"Χαλαρά" 1-2 η McLaren

"Χαλαρά" 1-2 η McLaren
αλονσο-χαμιλτον 1-2

Τα μονοθέσια της McLaren έκαναν πάρτι πετυχαίνοντας το 1-2 στην έδρα της Ferrari, με τον Αλόνσο νικητή

Η ανωτερότητα της McLaren ήταν εμφανής για άλλο ένα γκραν πρι καθώς το αντίπαλο δέος, Ferrari, είδε το μονοθέσιο του Φελίπε Μάσα να εγκαταλείπει πρόωρα τον αγώνα και τον Κίμι Ραϊκόνεν να μην καταφέρνει να πιάνει τις επιδόσεις της Βρετανικής ομάδας.
Αποτέλεσμα; Αλόνσο και Χάμιλτον μετέτρεψαν σε υπόθεση McLaren το γκραν πρι στην έδρα της σκουντερία, με τον Ισπανό παγκόσμιο πρωταθλητή να κατακτά για πρώτη φορά στην καριέρα του την νίκη στην Μόντσα.

Το μόνο που κατάφερε η Ιταλική εταιρία ήταν να δει τον Κίμι Ραϊκόνεν να ανεβαίνει στο τελευταίο σκαλί του βάθρου και τις ελπίδες για κατάτακτηση πρωταθλήματος τόσο στους κατασκευαστές, όσο και στους οδηγούς να εξανεμίζονται.

Η στεθρότητα της BMW, έδωσε το παρόν και στο γκραν πρι της Μόντσα, καθώς ο Νικ Χάιντφιλντ τερμάτισε στην τέταρτη θέση και ο ομόσταβλος του Ρόμπερτ Κούμπιτσα ήταν πέμπτος.

Οι καλές επιδόσεις του Νίκο Ρόζμπεργκ στις ανεπίσημες δοκιμές και στις κατακτήριες συνεχίστηκαν και στον αγώνα με τον Γερμανό πιλότο να τερματίζει στην έκτη θέση και να αφήνει πίσω του, τον Χέικι Κοβαλάινεν με το μονοθέσιο της παγκόσμιας πρωταθλήτριας Renault.

Πρώτος βαθμός στο πρωτάθλημα για την Honda με τον Τζέισον Μπάτον να συμπληρώνει την βαθμολογούμενη οκτάδα και να σπάει το ρόδι για την Γιαπωνέζικη εταιρία.

Κάθε αρχή και...εύκολη για τον Αλόνσο
Ο Φερνάντο Αλόνσο έδειξε απο την αρχή ποιος θα είναι το αφεντικό του Ιταλικού γκραν πρι και εκμεταλλευόμενος με τον καλύτερο τρόπο την pole position, διατηρηθήκε στην πρώτη θέση και μετά την εκκίνηση.

Η μάχη όταν έσβησαν τα φώτα, αφορούσε την δεύτερη θέση, με τον Φελίπε Μάσα να περνάει τον Λιούις Χάμιλτον όχι όμως για πολύ, καθώς ο Βρετανός πιλότος της McLaren, αναγκάστηκε να κόψει δρόμο και επανέκτησε την δεύτερη θέση απο τον Βραζιλιάνο.

Ο Μάσα μπορεί να μην κατάφερε να "κλέψει" την θέση του Χάμιλτον, όμως ο ομόσταβλός του Κίμι Ραϊκόνεν κατάφερε να περάσει τον Νικ Χάιντφιλντ και να πάρει την τέταρτη θέση.

Σε ρόλο κομπάρσου η Ferrari
Όσο οι γύροι περνούσαν μετά την εκκίνηση τα μονοθέσια της McLaren είχαν αποκτήσει σαφές προβάδισμα απο τους υπόλοιπους διεκδικητές και η υπόθεση πρωτιά, είχε πρωταγωνίστρια μονάχα την Βρετανική ομάδα. Οι Φερνάντο Αλόνσο και Λιούις Χάμιλτον μάχονταν για την πρώτη θέση και αρκετά πίσω ο Μάσα προσπαθούσε χωρίς αποτέλεσμα να πιάσει τον ρυθμό των δύο πρωτοπόρων.

Σαν να μην έφταναν όλα αυτά για την Ferrari, ήρθε και η αποχώρηση του Φελίπε Μάσα λίγο μετά τον δέκατο γύρο.

Συγκεκριμένα ο Βραζιλιάνος πιλότος της σκουντερία, αιφνιδιάσε τους πάντες, μπάινοντας στον pit stops στον 9ο γύρο καθώς αντιμετώπισε πρόβλημα, όμως οι μηχανικοί της Ferrari δεν κατάφεραν να αλλάξουν κάτι, με αποτελέσμα λίγο μετά την έξοδο του απο τα pits, να αναγκαστεί να εγκαταλείψει τον αγώνα.

Την έξοδο του Μάσα, εκμεταλλεύτηκε ο ομόσταβλός του Κίμι Ραϊκόνεν, που πέρασε στην τρίτη θέση χωρίς όμως να μπορεί να απειλήσει τα μονοθέσια της McLaren.

Ο Λιούις Χάμιλτον ήταν αυτός που μπήκε πρώτος στα πιτ στον 19ο γύρο, ενώ στον αμέσως επόμενο (20ο) μπήκε για ανεφοδιασμό και ο Φερνάντο Αλόνσο, με τους δύο οδηγούς να μην αντιμετωπίζουν κάποιο πρόβλημα και τον Ισπανό να βρίσκεται μπροστά.

Η στρατηγική ενός pit stop για την Ferrari δεν απέφερε καρπούς
Οι μηχανικοί της σκουντερία βλέποντας πως ο Ραϊκόνεν δεν μπορεί να πιάσει τον ρυθμό των Αλόνσο και Χάμιλτον, αποφάσισαν να ακολουθήσουν στρατηγική ενός pit stop. Ο Φινλανδός πιλότος της Ferrari, μπήκε για ανεφοδιασμό αρκετά αργότερα και συγκεκριμένα στον 25ο γύρο και μέλημα του ήταν να κρατήσει την διαφορά κάτω απο τα 20 δευτερόλεπτα απο τον Ισπανό παγκόσμιο πρωταθλητή.

Λίγο όμως το γεμάτο ντεμπόζιτο, λίγο η ανωτερότητα της McLaren αύξησαν την διαφορά του Ραϊκόνεν απο τον πρωτοπόρο Αλόνσο με αποτέλεσμα το όνειρο της νίκης για την Ferrari να απομακρύνεται. Παράλληλα ο Ισπανός παγκόσμιος πρωταθλητής, όσο περνούσαν οι γύροι μεγάλωνε την ψαλίδα απο τον δεύτερο Χάμιλτον και έθετε τον εαυτό του ως ακλόνητο φαβορί για την νίκη στην Μόντσα.

Στον 39ο γύρο ο Λιούις Χάμιλτον, μπήκε στα pits για δεύτερο ανεφοδιασμό και μετά την έξοδο του βρέθηκε στην τρίτη θέση πίσω απο τον Κίμι Ραϊκόνεν. Ο Φινλανδός δεν μπόρεσε όμως να διατηρήσει για πολύ την δεύτερη θέση καθώς ο ρούκι πιλότος της McLaren τον προσπέρασε και το 1-2 για την McLaren μόνο με θαύμα θα χανόταν.

Τίποτα δεν άλλαξε απο εκεί και πέρα και ο Φερνάντο Αλόνσο πήρε την πρώτη του νίκη στο γκραν πρι της Μόντσα, μειώνοντας την διαφορά του στην βαθμολογία απο τον πρωτοπόρο Χάμιλτον στους 3 βαθμούς. Όσο για την βαθμολογία κατασκευαστών η McLaren, είναι το ακλόνητο φαβορί για την κατάκτηση του πρωταθλήματος καθώς η Ferrari δεν δείχνει την σταθερότητα που απαιτείται για να την απειλήσει.

Αναλυτικά η τελική κατάταξη του γκραν πρι της Μόντσα


ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΟΣ ΟΜΑΔΑ ΧΡΟΝΟΣ ΒΑΘΜΟΙ
1 Φερνάντο Αλόνσο McLaren 1:18:37.806 10
2 Λιούις Χάμιλτον McLaren +6.00 8
3 Κίμι Ραϊκόνεν Ferrari +27.3 6
4 Νικ Χάιντφιλντ BMW +56.5 5
5 Ρόμπερτ Κούμπιτσα BMW +60.5 4
6 Νίκο Ρόζμπεργκ Williams +65.8 3
7 Χέικι Κοβαλάινεν Renault +66.7 2
8 Τζέισον Μπάτον Honda +72.1 1
9 Μαρκ Γουέμπερ Red Bull +75.8 0
10 Ρούμπενς Μπαρικέλο Honda +76.9 0
11 Γιάρνο Τρούλι Toyota +77.7 0
12 Τζιανκάρλο Φισικέλα Renault +1 γύρο 0
13 Άλεξ Βούρτζ Williams +1 γύρο 0
14 Άντονι Ντάβιντσον Super Aguri +1 γύρο 0
15 Ραλφ Σουμάχερ Toyota +1 γύρο 0
16 Τακούμα Σάτο Super Aguri +1 γύρο 0
17 Βιταντόνιο Λιούιτζι Toro Rosso +1 γύρο 0
18 Σεμπάστιαν Βέτελ Toro Rosso +1 γύρο 0
19 Άντριαν Σούτιλ Spyker +1 γύρο 0
20 Σακόν Γιαμαμότο Spyker +1 γύρο 0
21 Φελίπε Μάσα Ferrari Εγκατέλειψε 0
22 Ντέιβιντ Κούλθαρντ Red Bull Εγκατέλειψε 0


Βαθμολογία οδηγών

ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΟΣ ΟΜΑΔΑ ΒΑΘΜΟΙ
1 Λιούις Χάμιλτον McLaren 92
2 Φερνάντο Αλόνσο McLaren 89
3 Κίμι Ραϊκόνεν Ferrari 74
4 Φελίπε Μάσα Ferrari 69
5 Νικ Χάιντφιλντ BMW 52
6 Ρόμπερτ Κούμπιτσα BMW 33
7 Χέικι Κοβαλάινεν Renault 21
8 Τζιανκάρλο Φισικέλα Renault 17
9 Άλεξ Βουρτζ Williams 14
10 Νίκο Ρόζμπεργκ Williams 12
11 Μαρκ Γουέμπερ Red Bull 8
11= Ντέιβιντ Κούλθαρντ Red Bull 8
13 Γιάρνο Τρούλι Toyota 7
14 Ραλφ Σουμάχερ Toyota 5
15 Τακούμα Σάτο Super Aguri 4
16 Τζέισον Μπάτον Honda 2
17 Σεμπάστιαν Βέτελ Toro Rosso 1
18 Ρούμπενς Μπαρικέλο Honda 0
18= Σκοτ Σπιντ Toro Rosso 0
18= Άντονι Ντάβιντσον Super Aguri 0
18= Άντριαν Σούτιλ Spyker 0
18= Κρίστιαν Άλμπερς Spyker 0
18= Βιταντόνιο Λιουίτζι Toro Rosso 0
18= Μάρκους Γουίνκελχοκ Spyker 0
18= Σακόν Γιαμαμότο Spyker 0


Βαθμολογία κατασκευαστών

ΘΕΣΗ ΟΜΑΔΑ ΒΑΘΜΟΙ
1 McLaren-Mercedes 166
2 Ferrari 143
3 BMW 86
4 Renault 38
5 Williams 25
6 Red Bull 16
7 Toyota 12
8 Super Aguri 4
9 Honda 2
10 Toro Rosso 0
10= Spyker 0


















































TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ