FORMULA 1

Πρωταθλητές σε ρήξη

SPIELBERG, AUSTRIA - JUNE 20:  Sebastian Vettel of Germany and Infiniti Red Bull Racing exits the garage during practice ahead of the Austrian Formula One Grand Prix at Red Bull Ring on June 20, 2014 in Spielberg, Austria.  (Photo by Mathias Kniepeiss/Getty Images) *** Local Caption *** Sebastian Vettel
SPIELBERG, AUSTRIA - JUNE 20: Sebastian Vettel of Germany and Infiniti Red Bull Racing exits the garage during practice ahead of the Austrian Formula One Grand Prix at Red Bull Ring on June 20, 2014 in Spielberg, Austria. (Photo by Mathias Kniepeiss/Getty Images) *** Local Caption *** Sebastian Vettel GETTY IMAGES

Μετά την τρίτη φετινή εγκατάλειψη του Σεμπάστιαν Φέτελ, μέσα στην πατρίδα της, η Red Bull δεν αποκλείει να βάλει τέλος στη συνεργασία της με τη Renault στο εγγύς μέλλον. Ποιες είναι οι δύο εναλλακτικές της λύσεις.

Η τρίτη φετινή εγκατάλειψη του πρωταθλητή Σεμπάστιαν Φέτελ σε οκτώ αγώνες, στο GP Αυστρίας (μετά την Αυστραλία και το Μονακό) βάθυνε τη ρήξη της Red Bull Racing με την προμηθεύτρια κινητήρων Renault, σε μια εποχή που -σύμφωνα με λεγόμενα κορυφαίων στελεχών της ομάδας- η Red Bull φέρεται να αποφασίζει για τους κινητήρες που θα χρησιμοποιεί στο μέλλον.

Οι δύο πιο έντονες φήμες, που έχουν κάποια λογική υπόσταση, είναι είτε πως η αυστριακή εταιρεία έχει πείσει τη Volkswagen να μπει στη F1, προμηθεύοντάς την με εργοστασιακούς κινητήρες, είτε πως σκέφτεται στο εγγύς μέλλον να κατασκευάζει τους δικούς της κινητήρες, προσλαμβάνοντας τον πρώην "εγκέφαλο" των κινητήρων της Mercedes Μάριο Ίλιεν.

Θυμίζουμε ότι ο Σεμπάστιαν Φέτελ, σήμερα στο GP Αυστρίας, έχασε την ισχύ του κινητήρα στο δεύτερο γύρο, έπεσε τελευταίος και τελικά εγκατέλειψε στον 36ο γύρο, στο μέσον του αγώνα. Σε μια πίστα που δίνει έμφαση στην απόδοση των κινητήρων, ο Γερμανός δεν μπήκε στην πρώτη δεκάδα της εκκίνησης, ενώ και ο Ντάνιελ Ρικιάρντο έκανε έναν μη ανταγωνιστικό αγώνα, τερματίζοντας όγδοος.

Ο διευθυντής της RBR, Κρίστιαν Χόρνερ, είπε στο τέλος του Αυστριακού GP: " Ήταν εκνευριστικό, πάλι είχαμε πρόβλημα σήμερα. Στο τέλος της ημέρας, όμως, έχουμε κερδίσει όλους τους τίτλους και τις νίκες μας με τη Renault και πρέπει να την εμπιστευτούμε ότι θα βρει λύσεις για αυτά τα προβλήματα. Είναι πολλά αυτά, όμως το γνωρίζει καλά".

Σχετικά με τις φήμες περί κατασκευής κινητήρα από τη Red Bull Racing, διευκρίνισε: " Δεν είναι κάτι που θέλουμε να κάνουμε. Είμαστε σχεδιαστές και κατασκευαστές; μονοθεσίων, όχι κινητήρων, αυτός δεν είναι κεντρικός πυρήνας της φιλοσοφίας της Red Bull. Όμως θέλουμε να είμαστε ανταγωνιστικοί, θέλουμε να αγωνιζόμαστε σε κορυφαίες θέσεις και η Renault πρέπει να λύσει τα προβλήματά της. Πρέπει να αλλάξει κάτι, για να μην προχωρήσει το συγκεκριμένο πλάνο".

" Δεν πρόκειται για απειλή. Θα έχουμε κινητήρες της Renault του χρόνου, ίσως και τα επόμενα χρόνια. Όμως πρέπει να βγάλουμε την ομάδα μας από τη θέση που βρίσκεται και η Renault στην ουσία το ξέρει. Είχαμε οκτώ μονοθέσια με κινητήρες Mercedes στην πρώτη δεκάδα σήμερα και αυτό δεν είναι συμπτωματικό".

Φέτελ: "Είναι μέρος του παιχνιδιού"

Την ίδια στιγμή, ο Σεμπάστιαν Φέτελ παρουσιάστηκε ιδιαίτερα ψύχραιμος μετά την τρίτη φετινή του εγκατάλειψη. Ο πρωταθλητής, που είναι ήδη 95 βαθμούς μακριά από τον πρωτοπόρο του πρωταθλήματος Νίκο Ρόσμπεργκ, είπε: "Σταματήσαμε διότι θέλαμε να προφυλάξουμε τον κινητήρα. Ελπίζαμε να βγει το όχημα ασφαλείας, αλλά αυτό δεν συνέβαινε και ήταν άσκοπο να συνεχίζουμε ενώ βρισκόμασταν ήδη έναν γύρο πίσω από όλους".

"Είναι μέρος του παιχνιδιού [η εγκατάλειψη]. Προφανώς το πρώτο μισό της σεζόν ήταν κακό για εμάς, με τρεις εγκαταλείψεις και πολλά προβλήματα. Ορισμένες φορές βρίσκεις τον εαυτό σου να μην έχει κανένα πρόβλημα, άλλες φορές να έχει πολλά. Είναι μέρος του παιχνιδιού και έχουμε μάθει πολλά", κατέληξε.

Ο Ντάνιελ Ρικιάρντο, την ίδια ώρα, τα έβαλε πιο πολύ με τον εαυτό του για την πολύ κακή εκκίνηση, που τον έριξε στην 10η θέση: " Ήταν εκνευριστικό, δεν είναι ποτέ καλό να πέφτεις τόσες θέσεις στον πρώτο γύρο. Έμεινα εκνευρισμένος με τον εαυτό μου. Θέλω να δω αν μπορούσα να είχα κάνει τα πράγματα διαφορετικά, καλύτερα".

" Στο τέλος, η προσπέραση [στον Χούλκενμπεργκ για την 8η θέση] με χαροποίησε, αλλά κατά τα άλλα ήταν ένας λυπηρός αγώνας. Δεν είχα κάνει τίποτα καλό όλη την ημέρα και στέφτηκα στο τέλος ότι έπρεπε να κάνω κάτι", είπε ο Αυστραλός.

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ