WRC

WRC, Κροατία, ΕΔ4: Εκτός μάχης ο Ροβάνπερα

WRC, Κροατία, ΕΔ4: Εκτός μάχης ο Ροβάνπερα

Εκτός μάχης ο πρωτοπόρος Φινλανδός, Ροβάνπερα, που γλίστρησε στην έξοδο μιας δεξιάς στροφής.

Έξοδος και εγκατάλειψη του Φινλανδού πρωτοπόρου του πρωταθλήματος. Προβάδισμα του Νεβίλ της Hyundai, με διαφορά 7,3 δευτερολέπτων από τον Έβανς και 12,3’’ από τον Οζιέ της Toyota.

Εκκινώντας πρώτος ως πρωτοπόρος της βαθμολογίας, ο Ροβάνπερα βγήκε από το δρόμο στα 5,4 χιλιόμετρα μετά την εκκίνηση της αρχικής Ειδικής του αγώνα, Ρούντε-Πλεσίβιτσα, πρώτης του πρωινού loop των τεσσάρων Ειδικών Διαδρομών πριν το μεσημβρινό Σέρβις Παρκ.

Ο Φινλανδός γλίστρησε στην έξοδο μιας δεξιάς στροφής, πιθανώς πέφτοντας θύμα του χώματος που έχει βγει στην κροατική άσφαλτο από τα περάσματα των αναγνωρίσεων. Το Yaris WRC ανετράπη στο πρανές του βουνού, και κατέληξε μέσα σε δασωμένο σημείο αρκετά μέτρα κάτω από το δρόμο. Ο Ροβάνπερα και ο συνοδηγός του, Γιόνε Χάλτουνεν, δεν υπέστησαν τραυματισμό και βγήκαν μόνοι τους από το αυτοκίνητο.

Καθώς η πρόβλεψη για βροχή δεν επιβεβαιώθηκε το -ηλιόλουστο- πρώτο πρωί του αγώνα η πλειοψηφία των οδηγών επέλεξε τη μίξη (2+2) σκληρών-μαλακών ελαστικών, αν και το χώμα και οι πέτρες που έχουν ξεβράσει στις Ειδικές νωρίτερα περάσματα των αυτοκινήτων και ‘κοψίματα’ των στροφών έχει μειώσει δραματικά την πρόσφυση. Είναι συνθήκες που ευνοούν τα Hyundai, σε αντίθεση με την Toyota που θα επιθυμούσε πιο καθαρή άσφαλτο.

Ο Τερί Νεβίλ της Hyundai ήταν ο πρωταγωνιστής του πρώτου πρωινού, κερδίζοντας τρεις από τις τέσσερις Ειδικές. Έχασε μόνο την τρίτη, με 0,9 από τους Έβανς και Οζιέ που σημείωσαν ακριβώς τον ίδιο -πρώτο- χρόνο.

«Οδηγώ όσο καλύτερα μπορώ και το αυτοκίνητο μου δίνει καλή αίσθηση. Η επιλογή ελαστικών μας δεν δείχνει τόσο κακή», είπε ο Βέλγος. Και αποκάλυψε ότι γλίτωσε από ένα συμβάν στην πρώτη Ειδική, λέγοντας στον τερματισμό της: «Μηδέν πρόσφυση. Είχα μηδέν πρόσφυση. Με περίμεναν πολλές εκπλήξεις κι ένα μεγάλο άλμα από το οποίο προσγειωθήκαμε άσχημα, αλλά είμαι εδώ και είμαι τυχερός».

Καθώς ο Έβανς διατήρησε μονοψήφια την υστέρησή του, ο Οζιέ πλήρωσε ένα κλατάρισμα που είχε στην πρώτη Ειδική. Ευτυχώς για τον Γάλλο, αυτή ήταν η μικρότερη Ειδική του αγώνα, κι έτσι έχασε μόνο 6,5 δευτερόλεπτα από τον Νεβίλ. Αργότερα, όπως είπε, άρχισε να προσαρμόζεται στην αίσθηση των νέων ελαστικών της Pirelli.

Ο Οττ Τάνακ της Hyundai ξεκίνησε την ημέρα μέσα στη μάχη κορυφής, καθώς στην πρώτη Ειδική ήταν 2,1 δευτ. πίσω από τον Νεβίλ, αλλά στη συνέχεια έχασε χρόνο και κατέληξε 25,3’’ πίσω από τον ομόλογό του. «Απλώς αυτός είναι ο ρυθμός μας, προς το παρόν», είπε ο Εσθονός, που ίσως πληρώνει την επιλογή του να είναι ο μόνος που διάλεξε αποκλειστικά σκληρή γόμα.

Αμέσως μετά το μεσημεριανό Σέρβις Παρκ, οι αγωνιζόμενοι θα κάνουν το απογευματινό loop των ίδιων τεσσάρων Ειδικών Διαδρομών, πριν την επιστροφή στο Ζάγκρεμπ για τη διανυκτέρευση.

WRC - ΡΑΛΙ ΚΡΟΑΤΙΑΣ - ΕΔ4

1. Τιερί Νεβίλ (Hyundai i20 WRC) +27:47.9

2. Έλφυν Έβανς (Toyota Yaris WRC) +7.3

3. Σεμπαστιάν Οζιέ (Toyota Yaris WRC) +12.3

4. Οττ Τάνακ (Hyundai i20 WRC) +25.3

5. Κρεγκ Μπριν (Hyundai i20 WRC) +33.4

6. Αντριέν Φουρμό (M-Sport Ford Fiesta WRC) +44.4

7. Γκας Γκρίνσμιθ (M-Sport Ford Fiesta WRC) +49.5

8. Πιέρ Λουί Λουμπέ (Hyundai i20 WRC) +55.4

Photo credits: Hyundai Motorsport Media

TAGS WRC
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ