Τα διαθέσιμα σετ ελαστικών για το GP

Τα διαθέσιμα σετ ελαστικών για το GP

Η Pirelli μας ενημερώνει για τον αριθμό σετ και το είδος γομών που έχει κάθε οδηγός για το πρώτο Grand Prix του πρωταθλήματος στην Αυστραλία.

Το 2017 είναι μία σεζόν που επιτέλους τα ελαστικά θα έχουν την απαιτούμενη αντοχή ώστε οι οδηγοί να τα πιέζουν πραγματικά! Είναι ίσως η πρώτη φορά από το 2011 που η Pirelli ανέλαβε το ρόλο του αποκλειστικού προμηθευτή του σπορ, που η απαιτήσεις της παγκόσμιας ομοσπονδίας το επέτρεψαν, μιας και οι γόμες γίνονται βάσει των… θέλω της FIA.

Τα νέα ελαστικά λοιπόν που είναι φαρδύτερα κατά 60mm εμπρός και 80mm πίσω, προσφέρονται και φέτος σε τρεις γόμες για κάθε Grand Prix. Για την πρεμιέρα της Αυστραλίας, η σκληρή και η μέση γόμα έμειναν στο ράφι και οι οδηγοί έχουν στη διάθεσή τους τη μαλακή (κίτρινα διακριτικά), την πολύ μαλακή (κόκκινα διακριτικά) και την πάρα πολύ μαλακή.(μωβ διακριτικά).

Ποιες όμως γόμες και σε πόσα σετ είναι ακόμα διαθέσιμες ενόψει του αγώνα του Άλμπερτ Παρκ; Η ιταλική εταιρεία μοιράστηκε μαζί μας ένα κατατοπιστικό infographic που δείχνει πως έχουν τα πράγματα. Ο κάτοχος της pole position, Lewis Hamilton, έχει ακριβώς τις ίδιες επιλογές με τους οδηγούς της Ferrari – τον Sebastian Vettel που εκκινεί δίπλα του στην πρώτη σειρά του grid και τον Kimi Raikkonen που εκκινεί τέταρτος. Δηλαδή ένα φρέσκο σετ μαλακής γόμας, ένα φρέσκο και ένα χρησιμοποιημένο πολύ μαλακής καθώς και τρία πατημένα σετ πάρα πολύ μαλακής γόμας.

Αντίθετα ο έτερος οδηγός της Mercedes, o Valtteri Bottas, έχει αντί για χρησιμοποιημένο super soft, ένα χρησιμοποιημένο σετ soft. Δείτε αναλυτικά τις διαθέσιμες επιλογές:

 

Τα παραπάνω προέκυψαν ενώ κάθε οδηγός είχε στο ξεκίνημα του τριημέρου στη διάθεσή του 7 σετ πάρα πολύ μαλακής γόμας, 4 σετ πολύ μαλακής και 2 σετ μαλακής γόμας.

Όλα αυτά σε ένα σιρκουί όπου η Pirelli έχει θέσει ως κατώτερα όρια πιέσεων για την εκκίνηση, τα 22 psi για τα εμπρός ελαστικά και τα 19.5 psi για τα πίσω. Όπου η λεία άσφαλτος έχει ως αποτέλεσμα μειωμένη φθορά και θερμική καταπόνηση ενώ το ελαστικό που έχει την πιο «δύσκολη» δουλειά είναι το πίσω αριστερά.

 
SHARE

BEST OF NETWORK

Η Lorena Medina είναι η γυμνή θεά της διπλανής πόρτας

Τώρα το μόνο που μένει είναι να εντοπίσουμε αυτή την πόρτα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

 

Ο ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΟΥ GP ΤΟΥ ΜΠΑΧΡΕΙΝ

Και η Ferrari θέλει τον… Γερμανό της

Ο Δημήτρης Μπαλής γράφει για το εντυπωσιακό ξεκίνημα του Σεμπάστιαν Φέτελ και αναφέρεται στο ατύχημα στα πιτ της Ferrari για το οποίο δεν φταίει ο Ραϊκονεν.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ SPORT24