FORMULA 1

Ρόσμπεργκ: "Είχα τη νίκη υπό έλεγχο"

Ρόσμπεργκ: "Είχα τη νίκη υπό έλεγχο"

Ο Γερμανός είπε ότι είχε την ταχύτητα για να κερδίσει στο Σίλβερστοουν, αν δεν τον προλάβαινε το πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων και η πρώτη του φετινή εγκατάλειψη.

Μετά από δύο εγκαταλείψεις του Λιούις Χάμιλτον φέτος από μηχανικό πρόβλημα, στο GP Βρετανίας ήρθε ένα σπασμένο κιβώτιο για να στερήσει αυτή τη φορά από τον Νίκο Ρόσμπεργκ 25 ολόκληρους βαθμούς στη μάχη του φετινού πρωταθλήματος - καθώς πλέον το προβάδισμα του Γερμανού από τον Άγγλο συρρικνώθηκε μεμιάς από τους 29 στους 4 βαθμούς.

Εξηγώντας τι ακριβώς συνέβη, ο Ρόσμπεργκ είπε: "Το πρόβλημα εμφανίστηκε σταδιακά - αρχικά περίπου στον 20ο γύρο, μετά το πιτ-στοπ μου, και στη συνέχεια χειροτέρευε. Προσπαθούσα να σκεφτώ αν υπήρχε καμιά ρύθμιση ασφαλείας ή αν μπορούσα να οδηγήσω με διαφορετικό τρόπο για να τερματίσω - εντάξει, θα άφηνα τον Λιούις να περάσει, αλλά και πάλι αν τερμάτιζα θα κέρδιζα πολύτιμους βαθμούς. Όμως δεν υπήρχε τίποτα να σώσει το κιβώτιο".

" Η σκέψη μου άλλαξε, και είπα ότι θα πρέπει να πάψω να ανταγωνίζομαι τον Λιούις και να προσπαθήσω κάπως να τερματίσω, διότι έχω τέτοια διαφορά ταχύτητας που μπορώ να κάνω ορισμένες ριζοσπαστικές ρυθμίσεις για να προσπαθήσω να κρατήσω το κιβώτιο ζωντανό. Όμως δεν υπήρχε τίποτα που να μπορούσε να γίνει με τις ρυθμίσεις".

Ο Γερμανός υποστήριξε ότι είχε την ταχύτητα να κερδίσει σήμερα: " Είχα σε μεγάλο βαθμό τον έλεγχο μέχρι τότε, και αυτό το κάνει ακόμα πιο πικρό. Είμαι αρκετά βέβαιος ότι θα κέρδιζα τον αγώνα. Όλα πήγαιναν καλά μέχρι τότε. Το μονοθέσιο είχε καλή ισορροπία, αισθάνθηκα άνετα. Τι να πω; Είναι απλά ένα πρόβλημα αξιοπιστίας, και είναι κρίμα. Αυτό είναι όλο".

Ο αγωνιστικός διευθυντής της Mercedes-Benz, Τότο Βολφ, τόνισε: " Για τον Νίκο ερχόταν η καταστροφή, κι όμως ήταν πολύ ψύχραιμος ψάχνοντας τις ρυθμίσεις. Προσπαθήσαμε πολύ για να λύσουμε το πρόβλημα. Δύο φορές προσπαθήσουμε να σβήσουμε και να επανεκκινήσουμε τα προγράμματα".

" Εν έτει 2014 δεν θα περίμενε κανείς να εγκαταλείψει λόγω προβλήματος του κιβωτίου ταχυτήτων. Πρέπει να αναλύσουμε γιατί συνέβη. Μπορείς να έχεις μια τέτοια εγκατάλειψη, αλλά όχι και δεύτερη", κατέληξε ο Αυστριακός.

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ