GP Μ. Βρετανίας: Pole Position #67 για Hamilton

GP Μ. Βρετανίας: Pole Position #67 για Hamilton

Σε μία συναρπαστική περίοδο κατατακτήριων δοκιμών, ο τρεις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1 πανηγύρισε την έκτη φετινή του Pole Position.

Ο Lewis Hamilton πανηγύρισε μία εντυπωσιακή pole position, με χρόνο δυόμιση δευτερόλεπτα κάτω από τον αντίστοιχο περυσινό στο Σίλβερστοουν. Όσο κι αν προσπάθησαν οι Ferrari, ο Βρετανός είχε πάντα μία απάντηση και έτσι πήρε την pole #67 της καριέρας του.

Ιδανική εξέλιξη στην προσπάθειά του να κατακτήσει τον φετινό τίτλο, καθώς έχοντας μείνει 20 πόντους πίσω από τον Sebastian Vettel στη βαθμολογία, χρειάζεται ένα θετικό αποτέλεσμα εντός έδρας. Δίπλα του θα εκκινήσει αύριο ο Kimi Raikkonen!

Όμως ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Η πίστα του Νορθάμπτονσαϊρ υποδέχθηκε ομάδες και οδηγούς με βροχή, θερμοκρασία αέρα στους 17 βαθμούς Κελσίου και οδοστρώματος λίγο ψηλότερα, στους 20. Παρότι ακόμα ψιχάλιζε, όλοι βγήκαν άμεσα στην πίστα για να γράψουν χρόνους και μάλιστα οι οδηγοί των Mercedes, Williams, Force India, Sauber τόλμησαν να βγουν στο Q1 με σλικ ελαστικά! Επιλογή που αποδείχθηκε άμεσα λανθασμένη και όλοι επέστρεψαν στα pit, ώστε η μάχη για πρόκριση στον επόμενο γύρο να γίνει με τα ενδιάμεσα ελαστικά.

O Daniel Ricciardo τοποθέτησε εαυτόν στην κορυφή των χρόνων αλλά τράβηξε πάνω του τα βλέμματα για τον λάθος λόγο, καθώς η RB13 ακινητοποιήθηκε με πρόβλημα στην υβριδική μηχανή. Ο Αυστραλός πάρκαρε στο γρασίδι της στροφής Γούντκοτ, σημείο που κρίθηκε επικίνδυνο και προκάλεσε καθεστώς κόκκινης σημαίας. Το χρονόμετρο σταμάτησε στα 10.07 ενώ η διακοπή διήρκησε μόνο μερικά λεπτά. Όσο για ον Ricciardo, ήταν η πρώτη φορά μετά από 38 Grand Prix που έμεινε εκτός του Q3. Η τελευταία φορά ήταν το 2015 στη Μόντσα!

Με τη βροχή να μειώνεται, η κατάσταση του οδοστρώματος άρχισε να βελτιώνεται και οι χρόνοι να πέφτουν μετά την επανεκκίνηση της διαδικασίας. Hamilton, Vettel και εν συνεχεία ο Verstappen πέρασαν από την κορυφή, με τον Ολλανδό να κατεβαίνει στο 1.38.912! Όμως λογάριαζαν όλοι χωρίς τον ξενοδόχο, στο ρόλο του οποίου βρέθηκε ο Fernando Alonso. Έχοντας ποινή 30 θέσεων στο grid λόγω αλλαγών στην υβριδική μηχανή της Honda (ναι, ξανά!) δεν είχε απολύτως τίποτα να χάσει. Τόλμησε να βάλει σλικ ελαστικά στο τέλος, κατάφερε να εκκινήσει τον γύρο του… δέκατα πριν μηδενίσει το χρονόμετρο και σημείωσε τον καλύτερο χρόνο και μάλιστα με διαφορά 1.3sec από τον δεύτερο!

Στην άλλη άκρη της κατάταξης δεν είχαμε εκπλήξεις. Εκτός συνέχειας έμειναν ο Lance Stroll με τη Williams, ο Kevin Magnussen με τη Haas, οι δύο Sauber και φυσικά ο Ricciardo.

Στο Q2 είδαμε σλικ ελαστικά εξ αρχής, με τον Bottas να βάζει τη μαλακή γόμα και να σταματάει τα χρονόμετρα στο 1.29.687! Κίνηση… στρατηγικής καθώς σύμφωνα με τους κανονισμούς, όσοι περνούν στο Q3 καλούνται να εκκινήσουν τον αγώνα με το ίδιο σετ με το οποίο σημείωσαν τον καλύτερο χρόνο τους στο Q2. Έτσι, δεδομένου πως κουβαλάει ποινή 5 θέσεων στο grid για αλλαγή κιβωτίου, μάλλον η Mercedes θα ακολουθήσει εναλλακτική στρατηγική. Με τη λογική επιλογή των σλικ πολύ μαλακής γόμας, ο teammate του, Hamilton, σημείωσε χρόνο 1.29.097 που τον κράτησε πρώτο μέχρι το τελευταίο λεπτό της διαδικασίας. Τότε οι Ferrari πάτησαν γκάζι και έκαναν το 1-2 με τον Vettel στο 1.18.978 αν και τα ασημί βέλη, είχαν ξανά απάντηση!

Ο Hamilton σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 1.27.893 και ήταν τρομακτικά γρήγορος ενώ ο teammate του, ακόμα με τη μαλακή γόμα, πλασαρίστηκε δεύτερος. Στην ουρά της 15άδας, είχαμε συναρπαστική μονομαχία καθώς όσο βελτιωνόταν η κατάσταση της πίστας, άλλαζαν συνεχώς τα πρόσωπα που βρίσκονταν στη ζώνη αποκλεισμού. Τελικά εκτός συνέχειας έμειναν o Jolyon Palmer της Renault, οι δύο Toro Rosso, o Alonso που για πρώτη φορά μετά από 10 χρόνια έχασε από teammate του σε κατατακτήριες στο Σίλβερστοουν και ο Felipe Massa με τη Williams.

Στο Q3 βγήκαν εύλογα όλοι με super soft ελαστικά και εξ αρχής οι Mercedes είχαν το πάνω χέρι, με τον Hamilton στο 1.27 231 – επίδοση που ήταν δύο δευτερόλεπτα κάτω από την περυσινή Pole (1.29.287). Όμως σύντομα ο Vettel, που αυτό το Σαββατοκύριακο έχει στη διάθεσή του την αναβαθμισμένη υβριδική μηχανή της Ferrari, βρέθηκε μόνο δύο δέκατα του δευτερολέπτου μακριά του.

Στην τελευταία ζαριά ο Bottas πέρασε πρώτος το γραμμή του τερματισμού βελτιώνοντας χρόνο και θέση αλλά επισκιάστηκε από το 1.26.600 που χάρισε στον Hamilton την 67 pole position της καριέρας του! Θέλει άλλη μία για να φτάσει το ρεκόρ του Michael Schumacher.

Ωστόσο υπάρχει ένας αστερίσκος καθώς είναι υπό εξέταση από τους αγωνοδίκες γιατί φέρεται να έκλεισε στο Q3 τον Romain Grosjean. Αν όλα πάνε καλά, δίπλα του θα εκκινήσει ο Kimi Raikkonen που επικράτησε του Sebastian Vettel στην εσωτερική μονομαχία της Ferrari. Τέταρτος κατατάχθηκε ο Bottas αλλά λόγω της ποινής του θα εκκινήσει ένατος, με τον Max Verstappen να προβιβάζεται στη δεύτερη σειρά του grid.

Αναλυτικά η κατάταξη:

Update: Οι αγωνοδίκες έκριναν πως δεν υπήρχε λόγος να τιμωρήσουν τον Hamilton, έτσι ο Βρετανός κρατάει την pole position!

Photo credits: Mercedes F1

 
SHARE

BEST OF NETWORK

Εξπρές Σάμινα: 17 χρόνια μετά το ναυάγιο στην Πάρο με τους 81 νεκρούς

Λίγες μέρες πριν συμπληρωθεί, η επέτειος μιας εκ των μεγαλύτερων ναυτικών τραγωδιών της χώρας, το News 24/7 ανατρέχει στη μοιραία νύχτα με τη βοήθεια του δημοσιογράφου Θανάση Λαμπρόπουλου, που έζησε τα γεγονότα από κοντά. Το χρονικό και τα ντοκουμέντα

11 πράγματα που θα θυμόμαστε από τον Αλαφούζο στον Παναθηναϊκό

Ο πρώην πρόεδρος του τριφυλλιού έχει αφήσει ανεξίτηλα τα σημάδια του στο ελληνικό ποδόσφαιρο.

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΘΕΜΑ "ΕΘΝΟΣ"

Αποκάλυψη: Με πόσα χιλιόμετρα έτρεχε η μοιραία Πόρσε στο δυστύχημα στην Αθηνών - Λαμίας

Τι αποκαλύπτει η έκθεση πραγματογνωμοσύνης για το φρικτό δυστύχημα, που συγκλόνισε το πανελλήνιο στις 26 Φεβρουαρίου. Οι απαντήσεις στα ερωτήματα για την ασύλληπτη τραγωδία, με τους τέσσερις νεκρούς, στην Εθνική οδό Αθηνών - Λαμίας. Πόσο έτρεχε ο 24χρονος οδηγός, υπήρξε πρόβλημα με τα ελαστικά;

Ο άνθρωπος που πήρε Champions League με τον ΠΑΟ, έγινε προπονητής

Η ζωή του Jerald Tan είναι βγαλμένη από τα υγρά όνειρα κάθε παίκτη του Football Manager.

 

ΚΟΡΥΦΩΘΗΚΑΝ ΟΙ ΕΠΑΦΕΣ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΜΕΡΕΣ

Το τέλος μίας σχέσης

Τις επόμενες ώρες αναμένονται καθοριστικές εξελίξεις σε ότι αφορά στη διακοπή της συνεργασίας της McLaren με τη Honda.

ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ
UNIQUE

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ SPORT24