Ηρθε το ηλεκτρικό Skoda CITIGOe iV με προσφορά 19.800 ευρώ

Το 2020 θα είναι χρονιά εξηλεκτρισμού της αγοράς αυτοκινήτου καθώς περιμένουμε πλειάδα μοντέλων, υβριδικών, plug-in υβριδικών και αμιγώς ηλεκτρικών.

Ποδαρικό για τα αμιγώς ηλεκτρικά στη νέα χρονιά, κάνει το Skoda CITIGOe iV, το πρώτο ηλεκτρικό όχημα παραγωγής στην 125χρονη ιστορία της τσέχικης μάρκας. Η χωρητικότητας 36,8 kWh (ωφέλιμα οι 32,3 kWh) μπαταρία ιόντων λιθίου, επιτρέπει αυτονομία μέχρι 260 χλμ. - αρκετή για καθημερινές ανάγκες κίνησης, αστικές και υπερ-αστικές.

Ο ηλεκτροκινητήρας του SKODA CITIGOe iV λειτουργεί έως και τις 11.000 στροφές/λεπτό. Αποδίδει ισχύ 61 kW (83 ίππους) και έχει μέγιστη ροπή 212 Nm, η οποία είναι διαθέσιμη από μηδενικές στροφές, με το πάτημα του πεντάλ.

To κιβώτιο ταχυτήτων είναι ενσωματωμένο στον κινητήρα και μεταφέρει ενέργεια στους εμπρός τροχούς. Αυτό μειώνει τις μηχανικές απώλειες και προσφέρει υψηλότερο επίπεδο απόδοσης από ένα συμβατικό κιβώτιο ταχυτήτων. Ένας ηλεκτρομηχανικός ενισχυτής φρένων, ο οποίος επιτρέπει τη ρύθμιση της δύναμης πέδησης πιο γρήγορα και με ακρίβεια, βοηθά στην εξασφάλιση εξαιρετικών τιμών πέδησης.

Η μπαταρία ιόντων λιθίου, με ύψος μόλις 30 εκ., είναι ενσωματωμένη στο πάτωμα του πλαισίου κάτω από τα καθίσματα και τη σήραγγα μετάδοσης. Ως αποτέλεσμα, το CITIGOe iV έχει χαμηλότερο κέντρο βάρους από το συμβατικό CITIGO, κάτι που έχει θετικό αντίκτυπο στα χαρακτηριστικά οδήγησης του αυτοκινήτου. Τα ηλεκτρονικά ελέγχου χειρίζονται τη σύνδεση μεταξύ της μπαταρίας υψηλής τάσης και του ηλεκτροκινητήρα. Μετατρέπουν την έξοδο DC της μπαταρίας στο εναλλασσόμενο ρεύμα που χρησιμοποιείται για την τροφοδοσία του κινητήρα και επίσης ρυθμίζουν τη μεταφορά ροπής σε σχέση με το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας, τη θερμοκρασία και το συνολικό φορτίο.

Το SKODA CITIGOe iV προσφέρει στον οδηγό του την επιλογή τριών διαφορετικών τρόπων οδήγησης. Στην κανονική λειτουργία, ο οδηγός έχει πρόσβαση στη μέγιστη ισχύ εξόδου των 61 kW (83 hp) και 212 Nm ροπής (επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 12,3 δευτερόλεπτα - μέγιστη ταχύτητα 130 χλμ./ώρα). Στη λειτουργία Eco, τα ηλεκτρονικά περιορίζουν την ισχύ στα 50 kW (68 hp) και τη ροπή στα 167 Nm (επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 14,3 δευτερόλεπτα - μέγιστη ταχύτητα 120 χλμ./ώρα).

Η απόδοση του κλιματισμού είναι επίσης ελαφρώς ρυθμισμένη σε λειτουργία Eco. Το SKODA CITIGOe iV είναι πιο αποδοτικό όταν οδηγείται σε λειτουργία Eco+, η οποία περιορίζει την απόδοση του κινητήρα στα 40 kW (55 hp) και ροπή 133 Nm, παρέχοντας μέγιστη ταχύτητα 95 χλμ./ώρα. Η μέγιστη αυτονομία επιτυγχάνεται με τη μονάδα κλιματισμού απενεργοποιημένη και οδήγηση στη λειτουργία Eco+.

Το CITIGOe iV διαθέτει προηγμένη τεχνολογία η οποία υποστηρίζει κάθε τύπο φόρτισης: σε δημόσιο ταχυφορτιστή 40 kW δεν χρειάζεται περισσότερο από μία ώρα για να φορτιστεί η μπαταρία από άδεια στο 80%. Με χρήση wallbox AC των 7,2 kWh, μια μπαταρία μπορεί να φορτιστεί στο 80% σε 4 ώρες και 15 λεπτά ενώ είναι δυνατή η φόρτιση του αυτοκινήτου συνδέοντάς το σε μια συμβατική πρίζα, στο σπίτι ή το γραφείο, με έξοδο εναλλασσόμενου ρεύματος 2,3 kW, με φόρτιση στο 80% σε περίπου 12 ώρες. Φυσικά, το SKODA CITIGOe iV επαναφορτίζει τη μπαταρία του και κατά τη διάρκεια της οδήγησης, με ανάκτηση της ενέργειας που απελευθερώνεται κατά την πέδηση και την αποθήκευσή της απευθείας στη μπαταρία του. Το ποσό της ανάκτησης μπορεί να οριστεί σε πέντε επίπεδα.

Στη χώρα μας, το SKODA CITIGOe iV διατίθεται αποκλειστικά ως πεντάθυρο σε μία πλούσια έκδοση εξοπλισμού, με ορισμένες σχεδιαστικές αλλαγές.

Το νέο SKODA CITIGOe iV είναι άμεσο διαθέσιμο για παραγγελία με προτεινόμενη τιμή λιανικής 22.300 ευρώ, ενώ ειδικά για την περίοδο του λανσαρίσματος το μοντέλο προφέρεται στα 19.800 ευρώ...

www.driveandtravel.gr

 
SHARE

24MEDIA NETWORK

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

 

HIGHLIGHTS