FORMULA 1

Formula 1: Ο Φερστάπεν λέει ότι υποτίμησε τη Ferrari στην Αυστρία

Ο Μαξ Φερστάπεν
Ο Μαξ Φερστάπεν AP IMAGES

Ο Μαξ Φερστάπεν λέει ότι δεν περίμενε πως η Ferrari F1-75 θα ήταν τόσο γρήγορη στο GP του Σπίλμπεργκ, και είπε -όπως και ο Χέλμουτ Μάρκο- ότι τα προβλήματα φθοράς των ελαστικών που αντιμετώπισε παραμένουν ακόμα ανεξήγητα για την RBR.

Παρά το γεγονός ότι η Ferrari είχε διαγνώσει από τον αγώνα Sprint του Σαββάτου (9/7) το πρόβλημα φθοράς των ελαστικών που αντιμετώπιζε ο Μαξ Φερστάπεν με τη Red Bull RB18, ενδεχομένως ούτε και η Scuderia να περίμενε την άνεση με την οποία ο Σαρλ Λεκλέρ κέρδισε στο Σπίλμπεργκ τον 11ο φετινό αγώνα της Formula 1.

Ο Ολλανδός σίγουρα δεν το περίμενε και ανέφερε ότι το πρόβλημα φθοράς των ελαστικών της RB18 ήταν πολύ μεγαλύτερο από όσο πίστευε εκ των προτέρων ο ίδιος και η Αυστριακή ομάδα. Το ίδιο υποστήριξε και ο σύμβουλος της RBR, Δρ. Χέλμουτ Μάρκο.

"Περίμενα ότι η Ferrari θα ήταν δυνατή, αλλά δεν περίμενα ότι θα ήταν τόσο γρήγορη» είπε, συγκεκριμένα, ο Φερστάπεν. «Και νομίζω ότι κι εμείς ήμασταν λίγο πιο κάτω από ό,τι προβλέπαμε. Ο αγώνας ήταν πιο δύσκολος από όσο νομίζαμε. Με κάθε τύπο γόμας πάσχιζα με υπερβολική φθορά. Είναι κάτι που δεν μπορώ να εξηγήσω προς το παρόν, γιατί η φθορά ήταν τόσο ψηλή, διότι φυσιολογικά είμαστε αρκετά εντάξει με τα ελαστικά.

Οπότε πρέπει να το αναλύσουμε για να διαπιστώσουμε τι συνέβη. Αλλά θεωρώ πως είναι καλό ότι χάσαμε μόνο 5 βαθμούς σε ένα δύσκολο για εμάς τριήμερο", κατέληξε ο Ολλανδός, που κατάφερε με τη νίκη στον αγώνα Sprint και τη 2η θέση την Κυριακή (10/7) να χάσει μόνο 5 βαθμούς από τον Λεκλέρ στη μάχη του τίτλου. Και να διατηρήσει προβάδισμα 38 βαθμών από τον Μονεγάσκο.

Ο Μαξ Φερστάπεν με τον Καρλ Λεκλέρ
Ο Μαξ Φερστάπεν με τον Καρλ Λεκλέρ AP IMAGES

Πάντως, το πρόβλημα της RBR πρέπει να ήταν συγκεκριμένο και εστιασμένο μόνο στη συγκεκριμένη πίστα, καθώς όπως είπε σε άλλους αγώνες δεν έχει τέτοια προβλήματα - κάτι που συνεπώς καταρρίπτει τις πρόσφατες φήμες ότι η RB18 παραμένει αρκετά βαριά, περίπου 10 κιλά πάνω από το κατώτατο επιτρεπτό όριο βάρους του μονοθεσίου μαζί με τον οδηγό.

Τα λόγια του Χέλμουτ Μάρκο ήταν σε ανάλογο μήκος κύματος: "Είχαμε ακραία φθορά των ελαστικών που δεν μπορούμε να την εξηγήσουμε. Η ταχύτητά μας και η φθορά της γόμας στο τελευταίο σετ ελαστικών μας ήταν εντελώς απρόσμενη", είπε ο Αυστριακός.

Και συνέχισε: "Ελπίζω να βρούμε άκρη για αυτό, αλλά τουλάχιστον περιορίσαμε τη ζημιά. Η Ferrari κι εμείς είμαστε λίγο πολύ στο ίδιο επίπεδο όλη τη χρονιά. Όλα εξαρτώνται από τις λεπτομέρειες. Οπότε δεν ανησυχούμε. Δεν είναι ότι ξαφνικά χάνουμε το πρωτάθλημα εδώ".

Λεκλέρ: "Γυρίσαμε σε τροχιά τίτλου"

Από την πλευρά του, ο Σαρλ Λεκλέρ δήλωνε ανακουφισμένος που μπήκε ένα τέλος στο σερί των πέντε αποκαρδιωτικών για εκείνων τελευταίων GP, στα οποία έχασε 2 ή και 3 νίκες από προβλήματα αξιοπιστίας (Βαρκελώνη, Μπακού, Καναδάς) ή κακές στρατηγικές επιλογές της Ferrari (Μονακό, Βρετανία).

Ο Μονεγάσκος δήλωσε, έτσι, ότι ποτέ η Ferrari δεν υστερούσε σε ταχύτητα από την RB18 τους τελευταίους μήνες: "Πέραν του Μαϊάμι, ίσως, που ήμασταν λίγο πιο κάτω από τη Red Bull, ήμασταν δυνατοί στους πέντε τελευταίους αγώνες", είπε ο 24χρονος. "Απλά δεν μπορούσαμε να τα κάνουμε όλα τέλεια. Οπότε είναι σπουδαίο που είχα επιτέλους έναν φυσιολογικό αγώνα".

Ο Λεκλέρ μείωσε τη διαφορά του από τον πρωτοπόρο του πρωταθλήματος Φερστάπεν από τους 43 στους 38 βαθμούς, και είπε ότι αυτό είναι το έναυσμα για να μπει και πάλι στην τροχιά του φετινού τίτλου.

"Αναμφίβολα χρειαζόμουν αυτή τη νίκη. Θέλω να πω, πήγαινα σε κάθε επόμενο αγώνα με το χαμόγελο και έμενα αισιόδοξος, αλλά μετά από κάθε δύσκολο για μένα αγώνα άρχισα να αισθάνομαι ότι όλα είναι εναντίον μου. Όμως επιτέλους το αφήσαμε πίσω και αισθάνομαι ωραία που κέρδισα ξανά", κατέληξε.

TAGS FORMULA 1 F1 ΜΑΞ ΦΕΡΣΤΑΠΕΝ FERRARI RED BULL
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ