Ράλι Ντακάρ, ΕΔ2: Ο Λεμπ στην αντεπίθεση

Ο Λεμπ (Peugeot) και ο Βάλκνερ (ΚΤΜ) ταχύτεροι τη δεύτερη μέρα, επέστρεψαν στη μάχη της νίκης. Επικεφαλής γενικής οι Ντε Βιγέρ (Toyota) και Μπαρέδα (Honda).

Ο Σεμπάστιαν Λεμπ αντέστρεψε το κακό του ξεκίνημα στο 41ο Ράλι Ντακάρ, διέψευσε όσους έλεγαν ότι υστερεί στους αμμόλοφους και κερδίζοντας με το ιδιωτικό του Peugeot 3008DKR τη 2η Ειδική Διαδρομή επέστρεψε στη μάχη της νίκης. Στις μοτοσικλέτες τον πρώτο χρόνο πέτυχε ο περσινός νικητής Ματίας Βάλκνερ της ΚΤΜ, αλλά επικεφαλής παρέμεινε ο Χοάν Μπαρέδα της Honda.

Η δεύτερη σε μέγεθος Ειδική του αγώνα είχε μήκος 342 χιλιόμετρα, από το Πίσκο στο Σαν Χουάν ντε Μαρκόνα του Περού. Αρχικά έστειλε τους αγωνιζόμενους στους ψηλούς αμμόλοφους της επαρχίας της Ίκα, έπειτα για περίπου 100 χιλιόμετρα στην ψιλή άμμο της παραλίας του Ειρηνικού ωκεανού, και τέλος ξανά στην αμμώδη έρημο του Οκουκάχε.

Κερδίζοντας τον Νάνι Ρόμα της Mini X-Raid με μόλις 8 δευτερόλεπτα, με αυτή τη νίκη ο Λεμπ ανέβηκε 5ος και πλησίασε στα δύο λεπτά την κορυφή του αγώνα - η οποία τώρα πέρασε στα χέρια του Ζινιέλ ντε Βιγέρ της Toyota. Ο ομόλογος του τελευταίου, Νάσερ Αλ Ατίγια, έχασε χρόνο σε μια προβληματική ημέρα ανοίγοντας το δρόμο, και μάλιστα ξεκινώντας αυτή τη φορά πριν τις μοτοσικλέτες - που σήμαινε ότι δεν είχε τις γραμμές των αναβατών για να πλοηγείται.

Ο Λεμπ, που με την 11η νίκη του έχει πλέον κερδίσει Ειδική σε καθένα από τα τέσσερα Ράλι Ντακάρ που εκκίνησε, είπε: «Ναι, ήταν καλή Ειδική για μένα, χωρίς προβλήματα. Προσπαθήσαμε να βρούμε καλό ρυθμό και να τον κρατήσουμε. Δεν ήταν εύκολο, αλλά τελικά δεν κάναμε λάθη και κερδίσαμε. Ήταν καλό ότι εκκινούσαμε από λίγο πιο πίσω θέση. Ήταν καλή επιλογή, και προς στιγμήν όλα πάνε καλά.»

Ο Μπέρναρντ τεν Μπρίνκε απειλούσε αρχικά τον Λεμπ αλλά στο τέλος έμεινε με τον τρίτο χρόνο, και πλησίασε στα 28 δευτερόλεπτα τον ντε Βιγέρ στην κορυφή της γενικής. Ο Κάρλος Σάινθ έπεσε στην 6η θέση της γενικής έπειτα από δύο κλαταρίσματα, αλλά είναι μόλις 2,5 λεπτά μακριά από την κορυφή.

Ωστόσο, περισσότερο άτυχος ήταν ο Στεφάν Πετερανσέλ, ο οποίος περίπου στο μέσον της διαδρομής έχασε 20 λεπτά στους αμμόλοφους - απ’ όπου τον βοήθησε να ξεκολλήσει ο ομόλογός του, Συρίλ Ντεπρέ. «Δεν ήταν εύκολη Ειδική για εμάς. Αρχικά κάποια ηλεκτρικά προβλήματα μας άφησαν χωρίς μικρόφωνα, κλιματισμό και υαλοκαθαριστήρες. Έχασα λίγο την αυτοσυγκέντρωσή μου και μετά κολλήσαμε σ’ ένα αληθινά άσχημο μέρος. Είμαστε χαρούμενοι για το ότι σταμάτησε και μας ξεκόλλησε ο Συρίλ. Χάσαμε πολύ χρόνο, και χωρίς τη βοήθειά του πάλι θα είχαμε το ίδιο αποτέλεσμα, αλλά είναι ok», είπε στον τερματισμό ο Πετερανσέλ.

Περίπου στο ίδιο σημείο της Ειδικής, στο χιλιόμετρο 178, ο Ορλάντο Τερανόβα με ένα από τα τετρακίνητα Mini της X-Raid είχε σφοδρό ατύχημα, και χρειάστηκε να μεταφερθεί με το ελικόπτερο στο νοσοκομείο της Ίκα, υποφέροντας από πόνους στη μέση.

Μοτοσικλέτες

Στους δύο τροχούς, ο Αυστριακός Ματίας Βάλκνερ της ΚΤΜ και ο Αμερικανός Ρίκι Μπράμπεκ της Honda είχαν μια σπουδαία μάχη σε όλη τη διάρκεια της Ειδικής - μάχη που έληξε με διαφορά 22 δευτερολέπτων υπέρ του πρώτου. Ωστόσο, και οι δύο έφτασαν στο ενάμισι λεπτό τον πρωτοπόρο της γενικής Χοάν Μπαρέδα Μπορτ, που έκανε σήμερα τον τρίτο χρόνο.

Ο Βάλκνερ, περσινός νικητής του αγώνα, είπε: «Δεν ξέρω αν ήταν καλή ιδέα να πιέσω τόσο πολύ, γιατί οι διαφορές δεν είναι και τόσο μεγάλες. Στο τέλος, είναι καλό να κερδίζεις μια Ειδική, αλλά έρχονται πολλές δύσκολες μέρες. Το πιο δύσκολο ήταν το φες-φες (σ.σ.: άμμος με υφή πούδρας) που σε ορισμένα σημεία ήταν πολύ σαθρό. Ορισμένες φορές ήταν τόσο βαθιές οι γραμμές που σε οδηγούσαν κατευθείαν πάνω σε πέτρες και ήταν επικίνδυνο – αλλά διασκεδαστικό.»

Και ο Χοάν Μπαρέδα συμπλήρωσε: «Είναι πάντοτε δύσκολο. Σε τέτοιου είδους Ειδικές όλοι είναι πολύ γρήγοροι πάνω στις γραμμές, κι έτσι είναι συναρπαστικό αλλά πολλές φορές μπορεί να γίνει κι επικίνδυνο. Πρέπει πάντα να προσέχουμε. Αλλά τελικά πιστεύω ότι οδήγησα καλά, έχω καλή αίσθηση και είμαι έτοιμος για τις επόμενες Ειδικές.»

Ο Τόμπι Πράις έχασε περίπου τρία λεπτά στην αρχή της Ειδικής, αλλά μονομάχησε με τον Πάμπλο Κιντανίγια της Husqvarna για την 4η θέση, ενώ η Yamaha συνέχισε το απογοητευτικό της ξεκίνημα καθώς ο Αντριέν βα Μπέβερεν έχασε εννέα λεπτά και ώρα βρίσκεται στην 7η θέση της γενικής, πάνω από 10 λεπτά μακριά από τον Μπαρέδα.

ΡΑΛΙ ΝΤΑΚΑΡ 2019

ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ (Μετά την 2η ΕΔ)

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ

ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΕΣ

 
SHARE

24MEDIA NETWORK

Γιατί γράφουμε στο Facebook αυτών που έχουν πεθάνει

Μία ανάλυση για το φαινόμενο του διαδικτυακού πένθους.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ