FORMULA 1

Φέτελ: Πέτυχε ή απέτυχε στην Ferrari;

Ferrari driver Sebastian Vettel of Germany answers a question during the drivers press conference ahead of the Australian Formula One Grand Prix in Melbourne, Australia, Thursday, March 14, 2019. The season-opening Australian Grand Prix will be raced here on Sunday, March 17. (AP Photo/Andy Brownbill)
Ferrari driver Sebastian Vettel of Germany answers a question during the drivers press conference ahead of the Australian Formula One Grand Prix in Melbourne, Australia, Thursday, March 14, 2019. The season-opening Australian Grand Prix will be raced here on Sunday, March 17. (AP Photo/Andy Brownbill) AP

Με το τέλος του 2020 θα ολοκληρωθεί και τυπικά η συνεργασία του Σεμπάστιαν Φέτελ με την Ferrari και οι ιστορικοί του αθλήματος θα πρέπει να αποφασίσουν εάν ο Γερμανός απέτυχε ή όχι στην Scuderia.

Λίγες ώρες μετά από την επισημοποίηση του διαζυγίου ανάμεσα στη Ferrari και τον Σεμπάστιαν Φέτελ , έχει ξεκινήσει μεγάλη συζήτηση για τους λόγους που οδήγησαν σε αυτό και εάν ο Γερμανός πέτυχε ή όχι στο πέρασμά του από την Scuderia.

Σίγουρα, ο 33χρονος πιλότος δεν πέτυχε αφού η αποστολή του να οδηγήσει την κόκκινη ομάδα στην κατάκτηση τίτλων δεν στέφθηκε με επιτυχία.

Δεν φταίει όμως μόνο εκείνος για αυτό. Κάτι που αποτελεί μεγάλο ελαφρυντικό για εκείνον μιας που το μονοθέσιο που είχε στα χέρια του ήταν σαφέστατα χειρότερο από εκείνον που είχαν αντίπαλοι του τις περισσότερες χρονιές.

Η ΨΥΧΡΗ ΓΛΩΣΣΑ ΤΩΝ ΑΡΙΘΜΩΝ

Πάμε όμως να κάνουμε μία άτυπη σύγκριση ανάμεσα στο τι έκανε ο Φέτελ πριν πάει στη Ferrari και τι με το κόκκινο μονοθέσιο.

Τα χρόνια της κυριαρχίας του με την Red Bull, κατά τα οποία κατέκτησε τέσσερα παγκόσμια πρωταθλήματα, εκκίνησε 113 φορές. Από αυτές τις 38 πήρε τη νίκη, 65 βρέθηκε στο πόντιουμ των νικητών και τις 44 εκκίνησε από την pole position. Ο Φέτελ εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο την υπεροχή που του έδινε το μονοθέσιό του και έτσι έφτασε στις νίκες που του έδωσαν τα πρωταθλήματα.

Στην Ferrari έπρεπε εκείνος να πάει το μονοθέσιο ένα βήμα παραπάνω και ταυτόχρονα να συναγωνιστεί τις Mercedes που ήταν πάντοτε μπροστά. Σε αυτά τα χρόνια που βρέθηκε πίσω από το τιμόνι του κόκκινου μονοθεσίου έτρεξε σε 101 αγώνες και μέτρησε 14 νίκες, 54 φορές βρέθηκε στο πόντιουμ και 12 κατέκτησε την pole position.

Σίγουρα οι αριθμοί του δεν είναι τόσο κακοί εάν αναλογιστούμε τη διαφορά της Mercedes με την Ferrari, αλλά και τα πολλά λάθη που έκαναν σε στρατηγική και κατά τη διάρκεια των pit stops οι άνθρωποι και οι μηχανικοί της Scuderia.

ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΣΟΥΜΑΧΕΡ

Η Ferrari επέλεξε το 2015 να βάλει στο τιμόνι ενός εκ των δύο μονοθεσίων της τον Σεμπάστιαν Φέτελ προσδοκώντας ότι αυτός θα ήταν που θα την οδηγούσε στη νέα εποχή.

Ο Γερμανός έδωσε τον καλύτερο του εαυτό, πολλές φορές πάλεψε άνισα κόντρα σε ένα σαφέστατα ανώτερο μονοθέσιο στο βάθος αυτή της πενταετίας και στο τέλος λύγισε. Ειδικά την περσινή χρονιά ο Φέτελ έδειχνε έξω εντελώς από τα νερά του.

Red Bull Formula One driver Sebastian Vettel of Germany, left, and Mercedes Formula One driver Michael Schumacher of Germany, right,  chat as McLaren Formula One driver Lewis Hamilton of Britain, top, answers questions from a journalist during the press conference of the Chinese Formula One Grand Prix at the Shanghai International Circuit in Shanghai, China, Thursday, April 14, 201. (AP Photo/Eugene Hoshiko)
Red Bull Formula One driver Sebastian Vettel of Germany, left, and Mercedes Formula One driver Michael Schumacher of Germany, right, chat as McLaren Formula One driver Lewis Hamilton of Britain, top, answers questions from a journalist during the press conference of the Chinese Formula One Grand Prix at the Shanghai International Circuit in Shanghai, China, Thursday, April 14, 201. (AP Photo/Eugene Hoshiko) ASSOCIATED PRESS

Στα 33του χρόνια η πρόταση μείωσης που έγινε στον Γερμανό και κυρίως η χρονική διάρκεια της συνεργασίας που του προτάθηκε έδειχνε να ραγίζει οριστικά το γυαλί. Η Ferrari και οι θαυμαστές της σε όλο τον κόσμο ζήτησαν από τον τέσσερις φορές παγκόσμιο πρωταθλητή Φέτελ να μπει στα παπούτσια του θρυλικού Μίκαελ Σουμάχερ και να κάνει ότι και εκείνος.

Ο «Σούμι» πήγε στη Ferrari το 1996 και έβαλε τέλος σε μια μακρά περίοδο ανομβρίας τόσο στους κατασκευαστές όσο και στους οδηγούς. Μόνο τα παπούτσια αποδείχτηκαν μεγάλα τόσο για τον Φέτελ όσο όμως και για τους ανθρώπους της Scuderia που στην υβριδική εποχή της Formula 1 ηττήθηκαν πανηγυρικά από εκείνους της Mercedes.

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ