ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Τα SsangYong Tivoli & XLV και με υγραέριο

Τα SsangYong Tivoli & XLV και με υγραέριο

Το υγραέριο αποτελεί μια συμφέρουσα λύση στην Ελλάδα, έτσι όπως έχει εξελιχθεί η κατάσταση με τα καύσιμα. Πολλοί επιλέγουν αυτή τη λύση στη μετατροπή, ωστόσο υπάρχουν και εργοστασιακές εκδόσεις με υγραέριο ή τοποθετημένα κιτ από τις εισαγωγικές εταιρείες στην Ελλάδα.

Μία από αυτές είναι η Chevellas, εισαγωγική των κορεατικών μοντέλων SsangYong, μιας μάρκας μετρ στα SUV.

Με τα νέα Tivoli και XLV να βρίσκονται ήδη προς διάθεση στην ελληνική αγορά, η εταιρεία προσφέρει μια ακόμη δυνατότητα επιλογής με τις εκδόσεις «ECO» που χρησιμοποιούν σύστημα υγραεριοκίνησης,

Με το κόστος της βενζίνης και του πετρελαίου να έχει αυξηθεί, το υγραέριο κίνησης είναι εναλλακτική επιλογή για τη σύγχρονη ελληνική πραγματικότητα. Έτσι, τα SsangYong Tivoli & XLV, τα νέα crossover της παλαιότερης premium κορεάτικης φίρμας αυτοκινήτων, διατίθενται με σύστημα υγραεριοκίνησης, στις νέες εκδόσεις «ECO». Κατά αυτόν τον τρόπο αποτελούν πλέον τα μοναδικά μοντέλα στις κατηγορίες τους που διατίθενται με κινητήρες βενζίνης (128 hp), πετρελαίου (116 hp) και βενζίνης - υγραερίου (128hp). Οι εκδόσεις «ECO» των Tivoli και XLV συνδυάζονται είτε με αυτόματο είτε με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων.

Εξοπλισμένα με μία μεγάλη δεξαμενή καυσίμου 54 λίτρων, που δεν περιορίζει καθόλου από το μεγάλο χώρο αποσκευών των μοντέλων (Tivoli: 423 λίτρα / XLV: 720 λίτρα), τα δύο SUV της SsangYong, διπλασιάζουν, σχεδόν, την αυτονομία τους, η οποία εκτοξεύεται στα 1.250 χιλιόμετρα με ένα γέμισμα και των δύο δεξαμενών (βενζίνης & υγραερίου).

Τα οφέλη της υγραεριοκίνησης

H κίνηση με υγραέριο είναι κα\u001Fτά, τουλάχιστον, 45% πιο συμφέρουσα από την κίνηση με βενζίνη, ενώ οι εκπομπές βασικών ρύ\u001Fπων είναι χαμηλότερες. Τα αυτοκίνητα που λειτουργούν με υγραέριο εκπέμπουν κατά 10% – 20% λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα. Χαμηλότερες είναι οι εκπομπές και των υπόλοιπων ρύπων, ιδιαίτερα των αρωματικών υδρογονανθράκων (μείωση έως 30%), των οξειδίων του αζώτου 40%, ενώ του μονοξειδίου του άνθρακα μειώνονται έως και 50%.

Έτσι, σε σύγκριση με τη βενζίνη, είναι αισθητά πιο «καθαρό» καύσιμο. Επίσης, σε σύγκριση με τους κινητήρες πετρελαίου, ακόμη και τους πιο σύγχρονους, οι κινητήρες υγραερίου έχουν το προσόν ότι εκπέμπουν λιγότερα σωματίδια άνθρακα.

Σύστημα υγραερίου ειδικά σχεδιασμένο για τα Tivoli – XLV

Τόσο το Tivoli όσο και το XLV «ECO» εξοπλίζονται με σύστημα υγραερίου που είναι ειδικά σχεδιασμένο και εξελιγμένο σε συνεργασία με τη SsangYong από κορυφαία εταιρεία συστημάτων του είδους. Το σύστημα ακολουθεί πιστά τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές – όντας συμβατό με το πρότυπο ποιότητας UNI EN ISO 9001:2000.

www.driveandtravel.gr

 
SHARE

BEST OF NETWORK

Πώς είναι σήμερα η Ναζλί και ο Νίκος

Δώδεκα χρόνια μετά την προβολή του πρώτου τουρκικού σίριαλ στην Ελλάδα, ψάξαμε να βρούμε πώς είναι σήμερα οι Ναζλί και ο Νίκος από τα "Σύνορα της αγάπης".

Τα ποδοσφαιρικά look που στοίχειωσαν τις Κυριακές μας

Το φουλάρι του Λουτσέσκου μας έκανε να θυμηθούμε τα στιλ παικτών, προπονητών και προέδρων που σημάδεψαν τα ελληνικά γήπεδα.

ΒΙΝΤΕΟ

Η Κύπρια παρουσιάστρια που 'έσκασε' 20.000 ευρώ για γαρύφαλλα πρώτο τραπέζι πίστα

Η νεαρή αποκαλύπτει για ποιο λόγο δεν πλήρωσε τελικά τον λογαριασμό

11 θαυμάσιοι, αλλά όχι πραγματικά σπουδαίοι

Πώς είναι να μη φτάνεις ποτέ στα όρια του εαυτού σου, να μην μπαίνεις στην ιερά εξέταση του νου σου, αλλά πάλι να μνημονεύεσαι επειδή έκανες τη διάσταση της ζωής με την οποία ασχολήθηκες πιο όμορφη.

ΦΩΤΟ

Απόκοσμο τοπίο στο Τσέρνομπιλ: Εκεί όπου ο χρόνος 'πάγωσε' για πάντα

Ανατριχιαστικές εικόνες από το σημείο μιας από τις χειρότερες τραγωδίες που βίωσε ποτέ ο πλανήτης, εκεί όπου τα επίπεδα ραδιενέργειας παραμένουν υψηλά προκαλώντας ανυπολόγιστες συνέπειες στο περιβάλλον και τον πληθυσμό της περιοχής

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

 
ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ SPORT24