ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Νέο Opel Insignia GSi

Νέο Opel Insignia GSi

Το βασικό Insignia GSi Grand Sport, που θυμίζει το παλιό Calibra, πιάνει τα 100 χλμ./ώρα σε 7,3 δευτερόλεπτα μέχρι την τελική ταχύτητα των 250 χλμ./ώρα.

Το Opel Insignia GSi παρουσιάστηκε τον Σεπτέμβριο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης και οι παραγγελίες άνοιξαν, με τιμή εκκίνησης από 44.350 ευρώ για την Ελλάδα.

Το βασικό Insignia GSi Grand Sport, που θυμίζει το παλιό Calibra, είναι εξοπλισμένο έναν υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 2.0lt - 260 hp, με μικτή κατανάλωση 8,6 λίτρα/100 χλμ., επίσημες, ειδικές εκπομπές CO2 197 γρ./χλμ.). Ο 2.0 turbo αποδίδει μέγιστη ροπή 400 Nm μεταξύ 2.500 – 4.000 σ.α.λ. Αυτός επιταχύνει το Insignia GSi Grand Sport από 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 7,3 δευτερόλεπτα μέχρι την τελική ταχύτητα των 250 χλμ./ώρα.

Ο κινητήρας διατίθεται με ένα ιδιαίτερα δυναμικό σετάρισμα του πλαισίου FlexRide, προσαρμοζόμενη τετρακίνηση (adaptive AWD) με έλεγχο κατανομής ροπής (torque vectoring), ελαστικά Michelin Pilot Sport 4 S υψηλής πρόσφυσης και ένα νέο, οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο που επιτρέπει μηχανικές αλλαγές σχέσεων μέσω των χειριστηρίων του τιμονιού.

Το νέο πλαίσιο του GSi είναι η βάση για μέγιστη οδηγική απόλαυση και αποδοτική ισχύ: Κοντύτερα ελατήρια χαμηλώνουν το GSi κατά δέκα χιλιοστά, ενώ ειδικά σπορ αμορτισέρ ελαχιστοποιούν τις κλίσεις του αμαξώματος. Μπορείς να αντιληφθείς επακριβώς τις ρυθμίσεις που έγιναν στο Insignia GSi σε κάθε στροφή και στην παραμικρή κίνηση – στο Nordschleife του Nürburgring, την σκληρότερη αγωνιστική πίστα στον κόσμο.

Το μηχανοτρονικό πλαίσιο FlexRide προσαρμόζει τα αμορτισέρ και το σύστημα διεύθυνσης σε κλάσματα του δευτερολέπτου. Η μονάδα ελέγχου μεταβάλλει επίσης την απόκριση του πεντάλ του γκαζιού και τα σημεία αλλαγών του οκτατάχυτου αυτόματου κιβωτίου. Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τα προγράμματα Standard, Tour και Sport. Ανάλογα με το επιλεγμένο πρόγραμμα, η απόκριση του συστήματος διεύθυνσης και του γκαζιού είναι ακόμα πιο άμεση. Αποκλειστικά με το GSi προσφέρεται το Competition mode, που ενεργοποιείται μέσω του μπουτόν ESP. Με διπλό πάτημα, οι έμπειροι οδηγοί μπορούν να εκμεταλλευτούν την αυξημένη ολίσθηση του αμαξώματος, ενώ απενεργοποιείται και ο έλεγχος πρόσφυσης. Οι οδηγοί του Insignia GSi που θέλουν να ελέγχουν τα πάντα οι ίδιοι, μπορούν να αλλάζουν σχέσεις μέσω των χειριστηρίων του τιμονιού (paddles).

Το σύστημα τετρακίνησης Twinster με έλεγχο κατανομής ροπής (torque vectoring) – μοναδικό στην κατηγορία – συμπληρώνει άριστα το σπορ πλαίσιο. Το συμβατικό διαφορικό του πίσω άξονα αντικαθίσταται από δύο συμπλέκτες, που μπορούν να επιταχύνουν κάθε τροχό ανεξάρτητα σε κλάσματα δευτερολέπτου…

www.driveandtravel.gr

 

 
SHARE

BEST OF NETWORK

Σεισμός στην Ανατολική Αττική: Συνέχεια του 'σμήνους μικροσεισμών' τα 4,4 Ρίχτερ

Συνέχεια των σεισμών της 9ης Ιανουαρίου, η χθεσινοβραδινή δόνηση - Καθησυχαστικοί οι σεισμολόγοι

Ποιος είπε ότι οι Ολυμπιακοί χαίρονται με την κατάσταση στον ΠΑΟ;

Ένας φίλος του Ολυμπιακού παραδέχεται ότι δεν ευχαριστιέται καθόλου πια τις ήττες του αντιπάλου του.

Η αλήθεια πίσω από το πρώτο viral βίντεο των '90s

Αποκαλύφθηκε η πλεκτάνη πίσω από το ξεκαρδιστικό βίντεο με τον κύριο που έσπασε τον υπολογιστή του. Η συνωμοσία που παρέμενε μυστική εδώ και 20 χρόνια

Το Italus έχει μυθικό brunch και θρυλικό καφέ

Τούτο το μαγαζί στην Καλλιθέα δεν μοιάζει με τα άλλα. Έχει ιστορία, έχει concept μα πάνω από όλα και λιχουδιές για όλη την μέρα που θα σε τρελάνουν.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

 
ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ SPORT24