FORMULA 1

Νικητής ο Φέτελ στη Μαλαισία

Νικητής ο Φέτελ στη Μαλαισία

Οδηγώντας εξαιρετικά και με όπλο του την τακτική των δύο πιτ στοπ ο Σεμπάστιαν Φέτελ πήρε τη νίκη στο GP της Μαλαισίας. Δεύτερο ο Χάμιλτον και τρίτος ο Ρόσμπεργκ.

Καλύτερο τρόπο για να πανηγυρίσει τη 40η νίκη της καριέρας του στη Formula 1 ίσως να μην είχε ονειρευτεί ούτε ο ίδιος. Μόλις στο δεύτερο GP του με τη Ferrari o Σεμπάστιαν Φέτελ κατάφερε να πάρει την πρώτη του νίκη σε ένα ιδανικό αγώνα για τον ίδιο.

Κάποτε, όχι στο πολύ μακρινό παρελθόν, μια πολυεθνική παρέα στο Maranello έγραψε ιστορία σαρώνοντας στο διάβα της νίκες και τίτλους με πρωταγωνιστή τον τεράστιο Michael Schumacher.

Tα χρόνια πέρασαν, η παρέα διαλύθηκε και ακολούθησαν δύσκολες εποχές, με χαμένα Πρωταθλήματα και πολλές αποτυχίες με αποκορύφωμα την περσινή σεζόν.

Πολλά άλλαξαν τους τελευταίους 12 μήνες στις τάξεις της Ferrari για να φτάσουμε σήμερα, στην πίστα της Sepang, όπου ο Sebastian Vettel, ο νέος ηγέτης της Scuderia, με μια εμφάνιση επιβλητική, έφερε την ιταλική ομάδα και πάλι στην κορυφή μετά από σχεδόν δύο χρόνια.

Από την 12η Μαϊου του 2013, τότε που ο Fernando Alonso είχε πανηγυρίσει την τελευταία του νίκη με τους κόκκινους στην Catalunya δηλώντας στο βάθρο το αξέχαστο “Ισπανός πιλότος, νίκησε με ιταλική ομάδα και μονοθέσιο που σχεδίασε Έλληνας”…

Mε ξεκάθαρη στρατηγική, αρμονία και εξαιρετική ομαδική δουλειά, η Ferrari έδειξε στη Μαλαισία ότι επέστρεψε. Η επιτυχία του Vettel δεν είναι κάτι τυχαίο. Ο ρυθμός του καθ' όλη τη διάρκεια του 3ημέρου ήταν πολύ δυνατός γεγονός που αναγνώρισαν και οι αντίπαλοι. Τόσο με τη μέση όσο και με τη σκληρή γόμα, ο Γερμανός είχε εξαιρετικό ρυθμό.

Σίγουρα ευνοήθηκε από την απόφαση της Mercedes να τραβήξει στα pits για αλλαγή ελαστικών τους Hamilton - Rosberg στον 4ο γύρο όταν το safety car έκανε την εμφάνισή του στην πίστα μέχρι να απομακρυνθεί το μονοθέσιο του Ericsson. Και οι δύο πιλότοι επιβαρύνθηκαν με ένα επιπλέον pit stop, με αποτέλεσμα να βρεθούν σε θέση κυνηγού, χωρίς ωστόσο να μπορέσουν να απειλήσουν τον Vettel, που ήταν σε στρατηγική δύο pit-stops.

Tην αγωνιστική ανάσταση της Ferrari έρχεται να επιβεβαιώσει και ο kimi Raikkonen με την 4η θέση που πήρε σε έναν αγώνα που ξεκίνησε στραβά για τον ίδιο καθώς πριν συμπληρωθεί ο πρώτος γύρος είχε κλαταρισμένο ελαστικό και χρειάστηκε να μπει στα pits για να το αλλάξει.

O Φινλανδός, θυμίζουμε, ξεκίνησε από την 11η θέση, βρέθηκε στην 18η και με αντεπίθεση διαρκείας κατάφερε να σκαρφαλώσει μέχρι την 4η, έχοντας μάλιστα σημαντική διαφορά από τις Williams των Bottas - Massa που τερμάτισαν στις θέσεις 5-6.

Ο Max Verstappen έφερε την Toro Rosso στην 7η θέση και έγραψε ιστορία καθώς έγινε ο νεότερος σε ηλικία πιλότος που βαθμολογείται (17 χρόνων, 5 μηνών και 29 ημερών). Πολύ καλή εμφάνιση και από τον ομόσταβλό του, Carlos Sainz Jr που τερμάτισε στην 8η θέση. Και οι δύο έβαλαν τα… γυαλιά στη μεγάλη αδερφή Red Bull που είδε τους Kvyat - Ricciardo να δέχονται γύρο από τον -τι ειρωνία- Sebastian Vettel.

Καμία από τις δύο McLaren δεν κατάφερε να τερματίσει, με τον Fernando Alonso να εγκαταλείπει στον 23ο γύρο με πρόβλημα στο σύστημα ψύξης του ERS και τον Jenson Button να ακολουθεί στον 44ο γύρο με πρόβλημα στο turbo. Στα θετικά, το γεγονός ότι όσο αγωνίστηκαν είχαν σχετικά καλό ρυθμό, σχεδόν στα ίδια επίπεδα με αυτόν των Red Bull.

Το Πρωτάθλημα συνεχίζεται με το Grand Prix της Κίνας που διεξάγεται στις 12 Απριλίου, ανήμερα του Πάσχα…

Θυμηθείτε το LIVE του GP Μαλαισίας.

Αναλυτικά η τελική κατάταξη και η βαθμολογία των οδηγών:

Νικητής ο Φέτελ στη Μαλαισία

ΠΗΓΗ: Caranddriver.gr

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ