FORMULA 1

"Μη αναστρέψιμες", πριν το 2015, οι ατυχείς μέρες του Ράικονεν

SPA FRANCORCHAMPS (BELGIO) 23/08/2014 
© FOTO STUDIO COLOMBO X FERRARI
SPA FRANCORCHAMPS (BELGIO) 23/08/2014 © FOTO STUDIO COLOMBO X FERRARI © FOTO STUDIO COLOMBO

Η ασυμβατότητα της Ferrari F14 T με το οδηγικό στιλ του Κίμι είναι θέμα δομικό του μονοθεσίου, λέει ο Τζέιμς Άλισον, παρά τη σχετική πρόοδο που έκανε ο Φινλανδός και στο Σπα.

Η ρύθμιση της Ferrari F14 T στα μέτρα του Κίμι Ράικονεν συνεχίστηκε σχετικά καλά -μετά την καλύτερή του φετινή εμφάνιση, στην Ουγγαρία- και στο Βέλγιο, όμως ο τεχνικός διευθυντής της Scuderia Τζέιμς Άλισον ξεκαθαρίζει ότι τα προβλήματα του Φινλανδού αφορούν σε ορισμένα δομικά χαρακτηριστικά του μονοθεσίου, κι έτσι ο Κίμι δεν θα επιστρέψει στον γνώριμο πρωταγωνιστικό του ρόλο πριν το 2015.

Ο 35χρονος Κίμι, ο πιο επιτυχημένος εν ενεργεία οδηγός της Formula 1 στο Σπα με τέσσερις νίκες σε μια από τις πιο τεχνικές και γρήγορες πίστες του πλανήτη, ήταν αρκετά ανταγωνιστικός σημειώνοντας τον τέταρτο χρόνο στην τρίτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών, ενώ στις κατατακτήριες δοκιμές ήταν όγδοος έπειτα από ορισμένα μικρά λάθη στον τελευταίο γρήγορο γύρο του.

" Το αυτοκίνητο είναι εντάξει, αλλά οι συνθήκες ήταν αρκετά δύσκολες και έκανα όχι λίγα λάθη στον τελευταίο γύρο", είπε ο Κίμι. " Επίσης, χρειάστηκε να κάνω συμβιβασμούς στο γύρο εξόδου από τα πιτς, κάτι που επηρέασε την προετοιμασία του γρήγορου γύρου μου και των ελαστικών μου. Ορισμένες φορές όταν γλιστράει μπορεί να είσαι άτυχος και άλλες φορές να τα κάνεις όλα σωστά. Ελπίζω ότι αύριο θα πάρουμε τις σωστές αποφάσεις".

" Στο στεγνό σήμερα το πρωί το αυτοκίνητο δεν είχε τόσο κακή αίσθηση. Ο καλύτερός μου γύρος πιθανότατα δεν ήταν τίποτα σπουδαίο, αλλά το αυτοκίνητο που έδωσε αρκετά καλή αίσθηση, οπότε όλα δείχνουν να είναι εντάξει. Στη βροχή κρύβονται πολλές παγίδες, αλλά δεν ήταν και καταστροφή".

" Ελπίζω να συνεχίσουμε, αλλά ο αγώνας θα αποκαλύψει την αλήθεια. Ορισμένες φορές είσαι σε θέση να κάνεις έναν καλό γύρο αλλά στον αγώνα τα πράγματα είναι δύσκολα και οι άλλοι είναι ταχύτεροί σου στην ευθεία. Αλλά είναι καλό να διαπιστώνεις ότι δεν υπάρχει τεράστια διαφορά, αν και στο βρεγμένο είναι ξεκάθαρο ότι η Mercedes έχει το ταχύτερο μονοθέσιο".

Τα προβλήματα του 2014

"Πιστεύω ότι λίγο-λίγο βελτιωθήκαμε από την αρχή της χρονιάς" είπε σήμερα ο Κίμι, αλλά η φετινή διαδρομή του μόνο εύκολη δεν ήταν. Ο Ράικονεν προσπαθεί όλο το χρόνο να λύσει τα προβλήματα υποστροφής στην τελική φάση του φρεναρίσματος και της εισόδου στη στροφή.

Συγκεκριμένα, ο ίδιος είχε εξηγήσει πριν λίγο καιρό: " Το μισώ όταν δεν έχω υπάκουο μπροστινό του μονοθεσίου. Και αυτή την εποχή, αν τακτοποιήσουμε το μπροστινό μέρος χάνουμε το πίσω. Έτσι, προσπαθούμε να βρούμε μια ισορροπία και κατά κάποιο τρόπο να το κάνουμε να λειτουργεί".

Ο Τζέιμς Άλισον είπε ότι είναι θέμα της αρχικής δομής και αρχιτεκτονικής της Ferrari F14 T το γεγονός ότι δεν γίνεται, με οποιαδήποτε λύση κι αν έχει δοκιμαστεί, να ταιριάξει στο οδηγικό στιλ του Ράικονεν: " Βελτιώσαμε πολλά στη διάρκεια της χρονιάς", είπε ο Βρετανός, με τον οποίο μέχρι πέρσι ο Ράικονεν κέρδιζε Γκραν Πρι καθώς οι δύο συνεργάζονταν τη Lotus.

" Το αυτοκίνητο του ταιριάζει λίγο περισσότερο από όσο στην αρχή, όμως υπάρχουν ορισμένα δομικά χαρακτηριστικά του μονοθεσίου που βρίσκονται εκεί από το σχεδιασμό και την κατασκευή του".

"Αυτή η αρχιτεκτονική του αυτοκινήτου δεν είναι ακριβώς τροποποιήσιμη στη διάρκεια μιας αγωνιστικής χρονιάς. Μπορείς να τη βελτιώσεις, και τη βελτιώσαμε, και συνεχίζουμε να τη βελτιώνουμε. Αλλά υπάρχουν περιορισμοί", κατέληξε ο Άλισον.

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ