FORMULA 1

Η πίστα της Σεπάνγκ στροφή-στροφή

Η πίστα της Σεπάνγκ στροφή-στροφή

O πρώτος αγώνας της χρονιάς ολοκληρώθηκε στην Αυστραλία με την Red Bull και τον Φέτελ να παίρνουν σπουδαία νίκη. Στη Σεπάνγκ όπου ο καιρός πάντα παίζει τα δικά του παιχνίδια ποιος θα θριαμβεύσει; Μάθετε τα πάντα για το απαιτητικό σιρκουί.

Το δεύτερο εμπόδιο στο πρωτάθλημα για τις ομάδες ακούει στο όνομα "Σεπάνγκ". Οι πιλότοι θα πρέπει εκτός από όσα προβλήματα αντιμετωπίζουν με τα μονοθέσιά τους, να συνηθίσουν τις καιρικές συνθήκες που είναι πολύ περίεργες.

Το τροπικό-υγρό κλίμα της Μαλαισίας σε συνδυασμό με την υπερβολική ζέστη, το μεγάλο ποσοστό υγρασίας, αλλά και τη βροχή, δημιουργούν το απόλυτο εφιάλτη για τους ανθρώπους που ετοιμάζουν το στήσιμο του μονοθέσιου και την τακτική της κάθε ομάδας.

Όπως συνήθως συμβαίνει, έτσι και φέτος δεν αποκλείεται να συμβεί διακοπή του αγώνα, αφού οι προβλέψεις θέλουν τη βροχή να κάνει την παρουσία της το Σάββατο (ημέρα κατατακτήρων).

Τα εγκαίνια του σιρκουί της Κουάλα Λουμπούρ έγιναν το 1999 από τις μοτοσικλέτες του Moto GP, πέντε μήνες πριν από το Grand Prix της Formula 1.

Ο σχεδιαστής της είναι ο μετρ του είδους Χέρναν Τίλκε. Η Σεπάνγκ χαρακτηρίζεται για το πλάτος της, επιτρέποντας στους πιλότους να επιχειρούν συχνά προσπεράσματα. Αποτελείται από 15 στροφές (10 δεξιές και 5 αριστερές) συνολικού μήκους 5.543 χιλιομέτρων.

Το ρεκόρ χρόνου της πίστας ανήκει στον Χουάν Πάμπλο Μοντόγια, ο οποίος το 2004 με το μονοθέσιο της Williams έκανε χρόνο 1:34:223.

Η πίστα στροφή-στροφή από το AUTO 24.

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ