FORMULA 1

Ferrari: Ένα αργοκίνητο "καράβι"

Ferrari: Ένα αργοκίνητο "καράβι"

Ο ατυχής χρονισμός άφησε τους Αλόνσο και Ράικονεν στο τέλος της εκκίνησης στο Σίλβερστοουν, όμως ο Ισπανός λέει ότι δεν έφταιξε μόνο ο καιρός...

Ο κακός χρονισμός σε εναλλασσόμενες καιρικές συνθήκες μπορεί να παγιδέψει τους πάντες, όμως για τη Ferrari ο αποκλεισμός από την πρώτη περίοδο των δοκιμών κατάταξης του GP Βρετανίας έμοιασε με το ναδίρ μιας χρονιάς που ξεκίνησε με βλέψεις τίτλου, πριν γκρεμιστούν με θόρυβο από την πλήρη ανωτερότητα της Mercedes.

Ο Φερνάντο Αλόνσο θα εκκινήσει από την 19η θέση στον αγώνα του Σίλβερστοουν και ο Κίμι Ράικονεν από την 20η, διότι είχαν την ατυχία να μείνουν με τα σλικς ελαστικά (για στεγνή άσφαλτο) στα τελευταία λεπτά του Q1, όταν άρχισε πάλι να βρέχει. Μάλιστα, ο Αλόνσο είχε και τετ-α-κε στη στροφή Luffield.

Παρότι ο ατυχής χρονισμός φέρει το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης της μίζερης έκβασης των πραγμάτων για τη Scuderia, ο Αλόνσο δεν έκρυψε ότι η Ferrari δεν είχε τη σπιρτάδα άλλων ομάδων, ειδικά μικρότερων, την αμεσότητα στη λήψη αποφάσεων.

Ο Ισπανός εξήγησε: " Αυτά συμβαίνουν, ενίοτε, με τέτοιο καιρό. Τριάντα δευτερόλεπτα πριν ή μετά, μπορεί να έχεις τα σωστά ελαστικά τη σωστή στιγμή και να είσαι ο ήρωας, ή εκείνος που κάνει το λάθος".

"Αν η βροχή είχε έρθει δύο λεπτά νωρίτερα, οι άλλοι οδηγοί θα είχαν καταλήξει στις μπαριέρες και όλοι θα τους ρωτούσαν ‘γιατί βάλατε σλικς ελαστικά ενώ η πίστα ήταν ακόμα βρεγμένη;’. Μετά τις δοκιμές κατάταξης είναι εύκολο [να ξέρει τι έπρεπε να κάνεις], όμως εκείνη τη στιγμή δεν είναι και τόσο ξεκάθαρο".

" Στο τέλος της εκκίνησης υπάρχουν δύο οδηγοί της Ferrari και δύο της Williams, συνεπώς κάτι κάναμε λάθος σε σχέση με τις άλλες ομάδες. Πρέπει να μελετήσουμε τι συνέβη, αλλά δεν πιστεύω ότι υπάρχει κάτι που θα μπορούσαμε να είχαμε κάνει διαφορετικά".

Σχετικά με τον τρόπο της λήψης αποφάσεων στη Ferrari, συμπλήρωσε: " Όμως, συμφωνώ, υπήρχαν ορισμένα αυτοκίνητα με σλικς που έκαναν ταχύτερα περάσματα από τους επιμέρους τομείς της πίστας, κι εμείς ήμασταν ακόμα στο γκαράζ. Οπότε αυτό είναι κάτι που πρέπει να βελτιώσουμε για την επόμενη φορά".

" Είναι αλήθεια ότι αυτό έχει συμβεί κι άλλες φορές, και πολλές άλλες σωθήκαμε από τύχη. Πρέπει να είμαστε καλύτεροι την επόμενη φορά. Νομίζω ότι οι μεγαλύτερες ομάδες έχουν μεγαλύτερες διαδικασίες σε σχέση με τις μικρότερες, οπότε πρέπει να επιταχύνουμε την επικοινωνία, και άλλες παραμέτρους, μεταξύ μας".

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ