Ο Μαξ Φερστάπεν είδε πρώτος την καρό σημαία στο GP του Μαϊάμι και πανηγύρισε την τρίτη του νίκη τη φετινή σεζόν, κάνοντας έναν άριστο αγώνα. Στη δεύτερη θέση ο Πέρεζ, ο Φερνάντο Αλόνσο συμπλήρωσε το βάθρο.
Ο Μαξ Φερστάπεν επέστρεψε στην κορυφή στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP του Μαϊάμι, με διαφορά 4 δεκάτων από τις δύο Ferrari των Κάρλος Σάινθ και Σαρλ Λεκλέρ - πριν ο Μονεγάσκος καταλήξει στις μπαριέρες της στροφής 7.
Τα TOP 5 συμπεράσματα από το Γκραν Πρι του Αζερμπαϊτζάν όπου ο Σέρτζιο Πέρεζ πήρε τη νίκη με τον Μαξ Φερστάπεν να ολοκληρώνει ένα ακόμη 1-2 για τη Red Bull.
Το ξέσπασμα του Μαξ Φερστάπεν εναντίον του Τζορτζ Ράσελ στο τέλος του αγώνα Sprint στο Αζερμπαϊτζάν είχε και συνέχεια, καθώς επεφύλασσε έναν ακόμα άκρως προσβλητικό χαρακτηρισμό για τον Βρετανό όταν έμαθε για τις απόψεις που εξέφρασε ο οδηγός της Mercedes.
Ο Μαξ Φερστάπεν έσπευσε εκνευρισμένος να ζητήσει εξηγήσεις από τον Τζορτζ Ράσελ για τη μεταξύ τους σύγκρουση στον αγώνα, αποκαλώντας τον δημοσίως "μ@λ@κ@".
Με έναν γρήγορο γύρο στο τέλος ο Μαξ Φερστάπεν σημείωσε τον πρώτο χρόνο στις εναρκτήριες ελεύθερες δοκιμές του GP Αζερμπαϊτζάν, με οριακή διαφορά από τον Σαρλ Λεκλέρ της Ferrari που δείχνει αναγεννημένη. Διακοπή το πρώτο ημίωρο λόγω φωτιάς της Alpine του Πιέρ Γκασλί.
Ο πατέρας του δις παγκόσμιου πρωταθλητή της F1 Μαξ Φερστάπεν μίλησε για τα δημοσιεύματα του τελευταίου έτους σχετικά με ορισμένες από τις μεθόδους με τις οποίες μεγάλωσε το γιό του, αρνούμενος ότι η τυφλή του φιλοδοξία τον έκανε βίαιο απέναντί του.
Ο Πάνος Διαμάντης κοιτάει πίσω από την έκβαση του αυστραλιανού grand prix και εξηγεί αν μαζεύεται η απόσταση που χωρίζει τη Red Bull από τον ανταγωνισμό και τον Μαξ Φερστάπεν από τους υπόλοιπους πιλότους.
Ο Μαξ Φερστάπεν είχε οικοδομήσει διαφορά 11,5 δευτερολέπτων στην κορυφή του GP Αυστραλίας πριν τα γεγονότα των τριών τελευταίων γύρων στη Μελβούρνη, αλλά ο Τζορτζ Ράσελ πιστεύει ότι αυτή η διαφορά ήταν πολύ μικρή για να είναι η αληθινή.
Αυτά είναι τα TOP 5 συμπεράσματα από το GP Αυστραλίας, όπου ο Φερστάπεν πήρε τη δεύτερη νίκη του, οι Mercedes έδειξαν αναβαθμισμένες και οι Ferrari ήταν για μια ακόμη φορά στην αφάνεια.
Ο Μαξ Φερστάπεν άντεξε όλες τις απειλές για τη νίκη του από τα διάφορα ατυχήματα στο GP Αυστραλίας, εξέφρασε την αμφιβολία του για τις δεύτερες κόκκινες σημαίες και κατηγόρησε τον Λιούις Χάμιλτον για τον τρόπο που τον προσπέρασε στον πρώτο γύρο του αγώνα της Μελβούρνης.
Ο Λιούις Χάμιλτον κατά τη διάρκεια του αγώνα στην Αυστραλία έσπασε ένα ρεκόρ του Μίκαελ Σουμάχερ που έμοιαζε δύσκολο να σπάσει, ενώ ο Μαξ Φερστάπεν έπιασε τον Άιρτον.
Το επεισοδιακό GP Αυστραλίας διακόπηκε τρεις φορές με κόκκινες σημαίες, είχε δύο οχήματα ασφαλείας και οκτώ εγκαταλείψεις, αλλά ο Μαξ Φερστάπεν βγήκε νικητής από όλο αυτό το χάος, εμπρός από τον Λιούις Χάμιλτον και τον Φερνάντο Αλόνσο.
Ο Μαξ Φερστάπεν κατέκτησε την pole position και θα εκκινήσει πρώτος στο GP Αυστραλίας. Πέφτοντας για πρώτη φορά στο διήμερο κάτω από το 1:17, με τον εξαιρετικό του γύρο ο Ολλανδός πιλότος της Red Bull άφησε τις Mercedes και Aston Martin στα δυόμισι και τέσσερα δέκατα πίσω του. Δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Χάμιλτον, τελευταίος εκκινεί ο Πέρεζ.
Ο Μαξ Φερστάπεν σημείωσε τον ταχύτερο γύρο της τρίτης περιόδου ελεύθερων δοκιμών του GP Αυστραλίας, ενάμισι δέκατο εμπρός από τον Φερνάντο Αλόνσο. Και οι δύο Alpine στην πεντάδα, μαζί με τη Mercedes του Τζορτζ Ράσελ.
Ο Μαξ Φερστάπεν σημείωσε τον ταχύτερο γύρο στις πρώτες ελεύθερες δοκιμές του GP της Μελβούρνης, με διαφορά 0,43'' από τον Λιούις Χάμιλτον που χώρισε τις δύο Red Bull μπροστά από τον Σέρτζιο Πέρεζ.
Ο Μαξ Φερστάπεν είπε ότι η ασθένειά του πριν το GP Σαουδικής Αραβίας -το οποίο κέριδσε ο ομόλογός του στη Red Bull Σερτζιο Πέρεζ- ήταν χειρότερη από όσο φάνηκε, καθώς "στις πρώτες δοκιμές μετά από έναν γρήγορο γύρο χρειαζόμουν άλλους δύο για να αναπνεύσω κανονικά".
Καθώς η Ferrari τοποθετεί την υστέρηση της SF-23 από τη Red Bull RB19 στο 1,2 δευτ. ανά γύρο και η Mercedes της W14 στο 1,5'', σε συνθήκες αγώνα, προσπαθούμε να εντοπίσουμε τι είναι αυτό που κάνει το μονοθέσιο του Μίλτον Κινς τόσο κυρίαρχο στη φετινή Formula 1.
Ο Μαξ Φερστάπεν άσκησε δριμεία κριτική στη Red Bull Racing για το πρόβλημα αξιοπιστίας που είχε το Σάββατο και του στέρησε τη νίκη στο αποψινό GP Σαουδικής Αραβίας, λέγοντας πως "θα έπρεπε να είχα κερδίσει" αντί του ομολόγου του, Σέρτζιο Πέρεζ.
Αυτά είναι τα TOP 5 συμπεράσματα από το GP Σαουδικής Αραβίας, όπου ο Πέρεζ δεν έκανε τη χάρη στον Φερστάπεν, ο Λεκλέρ κόλλησε πίσω από τον μετριότατο Σάινθ και ο Αλόνσο που κέρδισε, στη συνέχεια έχασε και τελικά ξαναπήρε πίσω την τρίτη θέση μετά από παλινωδίες της FIA.
Παρότι σε όλες τις ελεύθερες δοκιμές του GP Σαουδικής Αραβίας η Red Bull RB19 του ήταν ολοκληρωτικά κυρίαρχη, ο Μαξ Φερστάπεν δεν θέλησε να παρασυρθεί σε μεγάλα λόγια περί νίκης στον αυριανό αγώνα, μετά την 15η θέση στην οποία ξέμεινε με το μηχανικό πρόβλημα στο Q2 των δοκιμών κατάταξης.
Ο Μαξ Φερστάπεν δεν κατάφερε να ολοκληρώσει την προσπάθειά του στο Q2 αφού το μονοθέσιο της Red Bull παρουσίασε μηχανικό πρόβλημα με τον Ολλανδό να αναγκάζεται να εγκαταλείψει.
Στις τελευταίες ελεύθερες δοκιμές πριν τις κατατακτήριες του GP Σαουδικής Αραβίας, ο Μαξ Φερστάπεν και η RBR έφτασαν στα όρια του ολοκληρωτισμού, με χρόνο ένα δευτερόλεπτο μπροστά από κάθε άλλη ομάδα - Μάχη στα χιλιοστά πίσω τους μεταξύ Aston Martin, Mercedes και Ferrari.
Ο Μαξ Φερστάπεν κυριάρχησε στις πρώτες ελεύθερες δοκιμές του GP Σαουδικής Αραβίας, με διαφορά μισού δευτερολέπτου από τον Σέρτζιο Πέρεζ με την έταιρη Red Bull RB19 και 0,7'' από τον Φερνάντο Αλόνσο της Aston Martin.
Ο Μαξ Φερστάπεν αναμένεται το βράδυ της Πέμπτης στην Τζέντα και θα λείψει από τις συμβατικές υποχρεώσεις των πιλότων. Πρόβλημα υγείας μετέθεσε το ταξίδι του Ολλανδού παγκόσμιου πρωταθλητή.
Οι λόγοι για τους οποίους ο Μαξ Φερστάπεν δεν πιστεύει ότι θα έχει την ίδια διαφορά -κυρίως- από τη Ferrari στο επόμενο GP, της Σαουδικής Αραβίας (17-19 Μαρτίου), μετά το θριαμβευτικό του "περίπατο" στο εναρκτήριο φετινό GP του Μπαχρέιν.
Η έναρξη της νέας σεζόν ήταν ένας εφιάλτης για τους περισσότερους, καθώς από το GP του Μπαχρέιν μόνοι ευχαριστημένοι έφυγαν η Red Bull, η Aston Martin και η Williams. Αυτά είναι τα 5 HOT συμπεράσματα από τον πρώτο αγώνα της χρονιάς.
Μετά το βάθρο του Φερνάντο Αλόνσο και της Aston Martin στο GP του Μπαχρέιν -που θα ήταν εντελώς αναπάντεχο πριν από δύο εβδομάδες- ο Μαξ Φερστάπεν είπε ότι ο 41χρονος Ισπανός είναι έτοιμος για νίκες στο φετινό πρωτάθλημα της Formula 1.
Ο Φερνάντο Αλόνσο πήρε την πρώτη θέση στις τρίτες ελεύθερες δοκιμές στο GP του Μπαχρέιν, έχοντας διαφορά πέντε χιλιοστών του δευτερολέπτου με τον Μαξ Φερστάπεν.
Η αυλαία της σεζόν του 2023 της Formula 1 άνοιξε στο Μπαχρέιν, με τις πρώτες ελεύθερες δοκιμές στο Σακίρ. Ταχύτερος ο Σέρτζιο Πέρεζ της Red Bull, με διαφορά 0,44'' από τον Φερνάντο Αλόνσο (Aston Martin) και 0,62'' από τον Μαξ Φερστάπεν. Μπελάδες για τη Ferrari, τετ-α-κε ο Σάινθ.
Ο Μαξ Φερστάπεν ήταν πολύ προσεκτικός μιλώντας για το μονίμως ανοιχτό θέμα της αντιπαλότητάς του με τον Λιούις Χάμιλτον, μετά τις πολλαπλές τους συγκρούσεις το 2021.