Toyota: Με δύναμη WRC το νέο GR Yaris παραγωγής

Πιστή στο ραντεβού της με τις σπορ εκδόσεις του Yaris, είναι η Toyota, η οποία λίγους μήνες πριν την άφιξη της νέας γενιάς του supermini μοντέλου της, παρουσίασε την πιο ισχυρή του έκδοση.

Το νέο GR Yaris, είναι ένα καθαρόαιμο σπορ αυτοκίνητο παραγωγής, που "γεννήθηκε" από την εμπειρία της Toyota στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, με επικεφαλής της αγωνιστικής ομάδας τον Τόμι Μάκινεν. Αργότερα, θα ακολουθήσει το GR Supra, ως το δεύτερο παγκόσμιο μοντέλο GR της Toyota.

Το GR Yaris παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο το 2020, βασίζεται σε μια ολοκαίνουργια πλατφόρμα, με νέο κινητήρα, νέα ανάρτηση, αεροδυναμική σχεδίαση και ένα νέο σύστημα μόνιμης τετρακίνησης GR-FOUR.

Η εξειδικευμένη ομάδα σχεδιαστών και μηχανικών της Tommi Mäkinen Racing επικεντρώθηκε στην τελειοποίηση της αεροδυναμικής, της κατανομής βάρους και του χαμηλού βάρους του νέου αυτοκινήτου, για την επίτευξη της βέλτιστης απόδοσης.

Με χαμηλότερη γραμμή οροφής και τοποθετώντας τον καινούργιο κινητήρα 1.6 turbo πίσω προς το κέντρο του αυτοκινήτου, υπάρχει καλύτερη ισορροπία στο πλαίσιο για βελτιωμένο χειρισμό, σταθερότητα και απόκριση.

Το αμάξωμα ε]ίναι κατασκευασμένο από ελαφριά υλικά, όπως ανθρακονήματα και αλουμίνιο, για να προσφέρει μια εντυπωσιακή αναλογία βάρους / ισχύος, 4,9 κιλά / ίππο, ενώ η νέα πλατφόρμα επιτρέπει νέο πίσω σύστημα ανάρτησης με διπλά ψαλίδια.

Το νέο GR Yaris, φέρει πόρτες χωρίς πλαίσιο, δεσπόζει η μάσκας και η αεροτομή, τα μυώδη φτερά και οι ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών.

Ο νέος Turbo κινητήρας 1.6 lt, αποδίδει 261 hp (192 kW) και ροπή 360 Nm, επιταχύνοντας το μοντέλο σε 5,5 δευτ. στα 0-100 χλμ./ώρα, με ηλεκτρονικά περιορισμένη τελική ταχύτητα 230 χλμ./ώρα.

Επίσης, η απόδοση του GR Yaris υποστηρίζεται από ένα νέο σύστημα τετρακίνησης GR-FOUR που έχει σχεδιαστεί για να βελτιστοποιεί την ισχύ του κινητήρα σε κάθε τροχό, ενώ ταυτόχρονα είναι απλό και ελαφρύ.

Στην επιλογή Circuit-Pack (λεπτομέρειες παρακάτω), υπάρχουν δύο διαφορικά περιορισμένης ολίσθησης της Torsen, που διαχειρίζονται τη ροπή μεταξύ αριστερών και δεξιών τροχών για να παρέχουν άμεσο έλεγχο του αυτοκινήτου.

Επίσης, ο οδηγός μπορεί να προσαρμόσει την απόδοση της τετρακίνηση, χρησιμοποιώντας έναν διακόπτη 4WD. Σε κανονική λειτουργία, η κατανομή ροπής εμπρός / πίσω είναι 60:40. Στη λειτουργία Sport η ισορροπία μετατοπίζεται προς τα πίσω, με διανομή 30:70 για να επιτύχει πιο σπορ οδήγηση και στη λειτουργία Track, η βασική ρύθμιση είναι 50:50 για γρήγορη, ανταγωνιστική οδήγηση σε πίστες ή ειδικές διαδρομές. Σε κάθε λειτουργία, η ισορροπία ροπής ρυθμίζεται αυτόματα ανάλογα με τις εισόδους του οδηγού, τη συμπεριφορά του οχήματος και τις συνθήκες του δρόμου.

Το σύστημα πέδησης επιδόσεων διαθέτει μεγάλους, εμπρόσθιους αεριζόμενους δίσκους 356 χλστ...

www.driveandtravel.gr

 
SHARE

24MEDIA NETWORK

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

 

HIGHLIGHTS