Τετρακίνητο το νέο Toyota Prius

Το νέο μοντέλο θα προσφέρεται με νέο υβριδικό σύστημα AWD-i.

Όλο εκπλήξεις είναι η Toyota, όσον αφορά τις τεχνολογικές εξελίξεις. Από χθες, 28 Νοεμβρίου, η ιαπωνική μάρκα παρουσιάζει στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Λος Αντζελες, το ολοκαίνουργιο Prius, σημειώνοντας περαιτέρω πρόοδο στην οδηγική ικανότητα και την ελκυστικότητα του πιο δημοφιλούς υβριδικού αυτοκινήτου. Στην Ευρώπη, το αυτοκίνητο θα κάνει την πρώτη του εμφάνιση στο Σαλόνι Αυτοκινήτου των Βρυξελλών, στις 18 Ιανουαρίου 2019.

Από το πρώτο κιόλας μοντέλο, το 1997, το Prius κατέχει ηγετική θέση στην τεχνολογική καινοτομία, καθιστώντας ολοένα και μεγαλύτερη πρόοδο στην αποδοτικότητα, την τελειοποίηση και την ευχαρίστηση οδήγησης μέσα από τέσσερις γενιές.

Τώρα, το νέο Prius είναι το πρώτο Toyota που επωφελείται από το Hybrid AWD-i, ένα νέο, έξυπνο, ηλεκτρικό σύστημα τετρακίνησης, το οποίο προσφέρει πιο ασφαλή χειρισμό και οδηγική απόλαυση.

Το έξυπνο σύστημα χρησιμοποιεί ένα επιπλέον ηλεκτρικό μοτέρ υψηλής ροπής για να παρέχει επιπλέον κίνηση στον πίσω άξονα, όταν απαιτείται. Είναι σχεδιασμένο να ενεργοποιείται αυτόματα σε ταχύτητες έως και 10 χλμ./ώρα και όταν οι αισθητήρες εντοπίζουν συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης, όπως σε χιόνι ή σε ολισθηρές επιφάνειες, σε ταχύτητες μεταξύ 10 και 70 χλμ./ώρα. Η μονάδα είναι συμπαγής και ελαφριά, χωρίς κεντρικό διαφορικό ή συνεκτικό άξονα κίνησης εμπρός προς και πίσω, ώστε να παραμένει μεγάλος ο χώρος αποσκευών, να εξοικονομείται καύσιμο και να μένουν χαμηλά οι εκπομπές ρύπων.

 

Το σύστημα Hybrid AWD-i διαθέτει μια νέα, συμπαγή υβριδική μπαταρία νικελίου-μεταλλικού υδριδίου, σχεδιασμένη για εξαιρετική απόδοση σε ψυχρό καιρό, ενώ το Prius είναι εξοπλισμένο με μια νέα υβριδική μπαταρία ιόντων λιθίου.

Το Prius βασίζεται στη νέα πλατφόρμα της μάρκας (Toyota New Global Architecture - TNGA), εξασφαλίζοντας άνευ προηγουμένου δυναμική απόδοση και άνεση οδήγησης με χαμηλότερο κέντρο βάρους και σημαντικά αυξημένη ακαμψία του αμαξώματος.

Σχεδιαστικά, οι νέες μονάδες προβολέων ανεβαίνουν ψηλά και προσφέρουν ευρεία δέσμη φωτισμού, με λυχνίες LED δύο διόδων. Επίσης, ο προφυλακτήρας έχει ανυψωθεί, η μάσκα είναι λεπτή με το σήμα στη μέση, ενώ στις άκρες υπάρχουν μεγάλες εισαγωγές αέρα που συνεισφέρουν στην αεροδυναμική. Στο πίσω μέρος, τα νέα φωτιστικά είναι σε οριζόντια γραμμή για να τονίσουν το χαμηλό κέντρο βάρους του αυτοκινήτου.

Στην καμπίνα η αισθητική ποιότητα έχει βελτιωθεί με μικρές αλλά διακριτικές αλλαγές στη διάταξη της κεντρικής κονσόλας και σε μερικά από τα χειριστήρια του πίνακα οργάνων. Νέα υφάσματα έχουν προστεθεί στην ταπετσαρία, ενώ σε εξοπλισμό υπάρχει ασύρματη φόρτιση για smartphones και μια οθόνη αφής πολυμέσων Toyota Touch 2 που προσφέρει ταχύτερη απόκριση και μπορεί να λειτουργήσει χρησιμοποιώντας χειρονομίες «τσίμπημα και κίνηση», όπως στα smartphone…

www.driveandtravel

 
SHARE

24MEDIA NETWORK

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ