Τα supercars που έκλεψαν την παράσταση

Εκτός από αυτοκίνητα για κοινούς θνητούς, στο Παρίσι είδαμε υπερ-αυτοκίνητα αλλά και πρωτότυπα που εντυπωσίασαν.

Πάμε να δούμε τα supercars που έκλεψαν την παράσταση στο σαλόνι αυτοκινήτου στο Παρίσι.

Porsche 911 Speedster Concept

Στο Παρίσι ανακοινώθηκε ότι το πρωτότυπο μπαίνει στην παραγωγή. Θα κατασκευαστούν μόλις 1.948 μονάδες του ανοιχτού διθέσιου, που θα κυκλοφορήσει το 2019.

Ο αριθμός θυμίζει το Porsche 356 "Number 1" που έλαβε την άδεια λειτουργίας τον Ιούνιο του 1948, και το 948 ακριβώς τη χρονολογία. Το Speedster Concept είναι μια αναφορά στο 911 Speedster του 1988, της γενιάς G-Model.

Οι νέοι τροχοί των 21 ιντσών σε σταυρωτές ράμπες και το μαύρο δερμάτινο εσωτερικό δημιουργούν μια γευστική και σπορ εμφάνιση.

Ο σχεδιασμός των τροχών τους είναι παρόμοιος με αυτόν των αγωνιστικών 911 RSR και το GT3 R. Τα φώτα ημέρας ήταν επίσης εμπνευσμένα από τους αγώνες. Το αμάξωμα βασίζεται στο 911 Carrera 4 Cabriolet.

Τα φτερά, καθώς και το εμπρόσθιο και οπίσθιο κάλυμμα, είναι κατασκευασμένα από ελαφρύ σύνθετο υλικό από ανθρακονήματα, ενώ το πλαίσιο προέρχεται από το 911 GT3.

Το Speedster Concept τροφοδοτείται από έναν κινητήρα επίπεδο, 6κύλινδρο ατμοσφαιρικό, που αναπτύσσει πάνω από 500 hp στις 9.000 σ.α.λ.

Aspark Owl

Ένα πρωτότυπο, ιαπωνικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο που επιταχύνει σε 1,92 δευτ. στα 0-100 χλμ./ώρα.

Εφοδιάζεται με ένα ζεύγος κινητήρων 40kW, που χαρίζουν 429 hp ισχύ και 763 Nm ροπής. Ζυγίζει μόλις 850 κιλά και σε ύψος είναι μόλις 99 εκατοστά.

AUDI P-18 e-Tron

Παρουσιάστηκε πρώτα τον Αύγουστο στην Καλιφόρνια και αποτελεί την ιδέα για ένα supercar του μέλλοντος. Το μονοθέσιο όχημα έχει δύο ανεξάρτητα μοτέρ σε καθέναν από τους πίσω τροχούς που αποδίδουν συνολικά 603 ίππους και έναν κινητήρα μπροστά ισχύος 200 ίππων.

Η συνολική ισχύς, ωστόσο, είναι 671 hp, με τη ροπή να αγγίζει τα 764 hp. Και βέβαια, με τέτοιες επιδόσεις επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 2 δευτ.  

Bugatti Chiron

Ένα γνώριμο αυτοκίνητο, το οποίο όπου κι αν παρουσιάζεται προκαλεί θαυμασμό.

Η επιτομή της πολυτέλειας με ένα 8λιτρο W16 μοτέρ, με την απίστευτη ισχύ των 1.500 hp και τα 1.600 Nm ροπής. Τα λόγια είναι περιττά.

Ferrari Monza SP2

Ντεμπούτο το Παρίσι για ένα σπορ διθέσιο με καταβολές από το παρελθόν. Δίπλα του ήταν και το αντίστοιχο μονοθέσιο SP1. Μόλις 499 αντίτυπα θα κατασκευαστούν και θα μοιραστούν ανάμεσα στις δύο εκδόσεις, ανάλογα τις παραγγελίες. Εκαστο κοστίζει 1,6 εκατ. ευρώ, μαζί με τους φόρους στην Ιταλία.

Το αυτοκίνητο εξελίχθηκε κάτω από την επίβλεψη του πρόσφατα αποθανώντα προέδρου της Fiat, Σέρτζιο Μαρκιόνε. Το πισωκίνητο, supersport τέλο, εφοδιάζεται με ατμοσφαιρικό μοτέρ V12 με 799 hp, επιταχύνοντας σε 2,9 δευτ. στα 0-100 χλμ./ώρα.

Το αμάξωμα από ανθρακονήματα με τροχούς 21 ιντσών, θα μπει στην παραγωγή τον ερχόμενο μήνα και οι παραδόσεις θα ξεκινήσουν το καλοκαίρι του 2019.

GAC Enverge

Ο έκτος μεγαλύτερος κατασκευαστής αυτοκινήτων στην Κίνα, η Guangzhou Automobile Co. (GAC), είχε παρουσιάσει στην Αμερική το πρωτότυπο Enverge, το οποίο έφερε και στην Ευρώπη. Το αμιγώς ηλεκτρικό SUV, έχει τέσσερις ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε τροχό, που χαρίζουν τετρακίνηση.

Η συνολική ισχύς αγγίζει τους 235 ίππους, επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 4,4 δευτ. και διαθέτει μπαταρία 71 kWh που προσφέρει αυτονομία 600 χλμ. Αν και πρωτότυπο, σύντομα κάτι σχετικό θα μπει στην παραγωγή.

Hyundai Le Fil Rouge

Εκανε ντεμπούτο στο φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, αλλά οι Κορεάτες το έστειλαν και στο Παρίσι. Είναι η απόδειξη ότι το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον της Hyundai συνδέονται με ένα κοινό νήμα. Αυτό το concept car ενσωματώνει την τελευταία σχεδιαστική προσέγγιση της μάρκας.

Το "Sensuous Sportiness" θα ενσωματωθεί σε όλα τα μελλοντικά οχήματα της Hyundai, από sedans έως SUV.

"Τα concept cars της Hyundai είναι μια υπόσχεση της επόμενης γενιάς των αυτοκινήτων μας", δήλωσε η Diana Kloster, Head of Hyundai Color & Trim της Hyundai Motor Company.

"Τα concept cars που παρουσιάσαμε στα Σαλόνια Αυτοκινήτου τα τελευταία χρόνια, όπως το i-oniq, το FE concept και το Intrado, έχουν όλα οδηγήσει σε πραγματικά μοντέλα παραγωγής - το IONIQ, το NEXO και το Kona".

Infiniti Project Black S

Βασισμένο στο σπορ κουπέ INFINITI Q60, το "Project Black S" είναι ένα επίτευγμα της μηχανικής που διερευνά πώς η τεχνολογία διπλού υβριδικού κινητήρα της Formula 1, θα μπορούσε να αναπτυχθεί σε ένα αυτοκίνητο δρόμου. Τη συνδυάζει με τον βραβευμένο V6, twin-turbo κινητήρα 3.0 lt με "σύστημα ανάκτησης ενέργειας" (ERS), παράγοντας 563hp, ενώ μόνο ο συμβατικός κινητήρας VR30 παράγει 400hp.

Ο λόγος ισχύος/βάρους εκτιμάται σε 235 W/κιλό, επιτυγχάνοντας επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε κάτω από τέσσερα δευτερόλεπτα. Το κινητήριο σύνολο του πρωτοτύπου, ενσωματώνει τρεις μονάδες κινητήρων (MGU). Κάθε MGU-K ('K' σημαίνει 'kinetic') συλλέγει κινητική ενέργεια από το φρενάρισμα.

Παράλληλα, οι διπλοί ηλεκτρικοί υπερσυμπιεστές του κινητήρα είναι εξοπλισμένοι με δύο μονάδες MGU-H (όπου 'H' για 'θερμότητα'), για την επεξεργασία της θερμικής ενέργειας από τα καυσαέρια. Αυτό επιτρέπει στον κινητήρα να παράγει ηλεκτρική ισχύ τόσο υπό την πέδηση, όσο και κατά την επιτάχυνση.

Το πρωτότυπο είναι επίσης το πρώτο όχημα INFINITI με ηλεκτρομηχανικά χειριστήρια ελέγχου "by-wire". Έχει νέα δισκόφρενα κεραμικού άνθρακα και διαμέτρου 380 mm και 360 mm, εμπρός και πίσω αντίστοιχα.

Lamborghini Urus

Το πρώτο Super Sport Utility Vehicle στον κόσμο. Στο εσωτερικό, o αεροναυτικός σχεδιασμός και οι τρεις οθόνες TFT θέτουν τις ανάγκες του οδηγού στο προσκήνιο. Το εσωτερικό ανάλογα έχει φυσικό δέρμα, Alcantara, φινίρισμα από ξύλο, αλουμίνιο ή ανθρακόνημα.

Η Lamborghini Urus εφοδιάζεται με κινητήρα V8 bi-turbo 650 ίππων, με 850 Nm ροπής. Το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 8 ταχυτήτων, μαζί με το μόνιμο σύστημα τετρακίνησης με ενεργή διόρθωση ροπής, επιτρέπουν στον οδηγό να οδηγεί εξαιρετικά σε κάθε περίσταση.

Σε επίπεδο ασφάλειας, διαθέτει τρία πακέτα ADAS (Advanced Driver Assistance Systems): "Urban Road", "Full ADAS" και "Highway". Περιέχουν νέα, καινοτόμα και έξυπνα συστήματα βοήθειας και ασφάλειας που ταιριάζουν στις ιδιαίτερες προτιμήσεις οδήγησης.

Ωστόσο αυτό που πραγματικά κάνει την Urus μια αληθινή Lamborghini, είναι η ηλεκτρονική πλατφόρμα που ελέγχει τα συστήματα. Υπάρχουν τρεις λειτουργίες on-road: STRADA για ευκολία οδήγησης, άνεση και ασφάλεια, SPORT για ευελιξία και διασκεδαστική οδήγηση, CORSA για ακρίβεια και μέγιστη απόδοση.

Εξάλλου, υπάρχουν τρεις επιλογές off-road βελτιώνουν ακόμα περισσότερο την απόδοση της Urus: η NEVE εξασφαλίζει την ευκολία και την ασφάλεια ακόμη και σε ολισθηρές επιφάνειες, η TERRA εξασφαλίζει άνεση και ευκολία στις συνθήκες εκτός δρόμου και το SABBIA είναι ιδανικό για αμμώδεις επιφάνειες.

Τέλος, ο τρόπος EGO επιτρέπει στον οδηγό να επαναπροσδιορίζει τη δυναμική του οχήματος ανάλογα με τις προτιμήσεις και τις ανάγκες όσον αφορά τη διεύθυνσή του.

Lexus RC

Στην παραγωγή βρίσκεται ένα ακόμη πισωκίνητο μοντέλο της πολυτελούς μάρκας της Toyota. Εφοδιάζεται με κινητήρα 2.0 lt – 241 hp turbo, που συνδυάζεται με 8άρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

Επιταχύνει σε 7,3 δευτ. και φέρει υψηλού επιπέδου τεχνολογία.

Maserati Levante

Είναι γνωστή από παλιότερα, όμως δεν σταματάμε να θαυμάζουμε ένα ιταλικό, πολυτελές SUV με την τρίαινα στη μάσκα. Στα 5 μέτρα μήκος είναι επιβλητική στον δρόμο και με 3 μ. μεταξόνιο τεράστια σε χώρους.

Το αμάξωμα, βάρους περίπου 2 τόνων, κινείται εύκολα ανάλογα την έκδοση, είτε από V6 κινητήρα βενζίνης 3.0 lt – 350 hp (Levante) που αυξάνει την ισχύ στους 430 ίππους (Levante S), από τα V8 μοτέρ των 3.8 lt – 550hp (Levante GTS), που αγγίζει τους 590 ίππους (Levante Trofeo). Η πάντα τετρακίνητη Levante, εφοδιάζεται και με κινητήρα πετρελαίου V6 3.0lt – 275hp.

Mercedes EQ Silver Arrow

Το χρώμα στο ασημένιο alubeam θυμίζει τα ιστορικά Silver Arrows τα οποία, για λόγους βάρους, δεν είχαν λευκό στρώμα βαφής. Το εσωτερικό κυριαρχείται από παραδοσιακά, υψηλής ποιότητας υλικά όπως το γνήσιο δέρμα, το γυαλισμένο αλουμίνιο και το ξύλο καρυδιάς.

Το ψηφιακό πιλοτήριο, εν τω μεταξύ, δείχνει κατευθείαν στο μέλλον: Περιλαμβάνει καμπύλη πανοραμική οθόνη με οπίσθια προβολή, καθώς και οθόνη αφής ενσωματωμένη στο τιμόνι.

Το μήκους περίπου 5,3 μέτρων και ενός μέτρου ύψους, αμάξωμα, είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα. Ξεχωρίζει το εμπρός σπόιλερ και η συνεχόμενη λωρίδα φωτισμού στο μπροστινό μέρος.

Τα πλαϊνά ποδιές διαθέτουν επίσης μια λωρίδα φωτισμού και το μεγάλο, χαραγμένο γράμμα EQ μπροστά από τους πίσω τροχούς, οι οποίοι είναι μερικώς ακάλυπτοι.

Άλλα σημαντικά σημεία περιλαμβάνουν το πιλοτήριο του οδηγού, το οποίο μπορεί να διπλωθεί προς τα εμπρός, ενώ οι 168 ακτίνες ανά τροχό είναι κατασκευασμένες από ελαφρύ αλουμίνιο και είναι με ροζ χρυσό χρώμα.

Εξάλλου, ο πίσω διαχύτης θυμίζει το μηχανοκίνητο αθλητισμό. Δύο σπόιλερ λειτουργούν ως αεροδυναμική πέδηση με αύξηση της κάθετης δύναμης όταν είναι επιθυμητή η επιβράδυνση.

Honda NSX

Η ιαπωνική απάντηση στα σπορ αυτοκίνητα. Το Honda NSX, θέλει να αναμετρηθεί στα ίσα με τους Ευρωπαίους αντιπάλους του, αλλά και τον ιαπωνικό ανταγωνισμό. Αντιπροσωπεύει το νέο πρόσωπο της απόδοσης συνδυάζοντας την υβριδική τεχνολογία με τον κεντρικά τοποθετημένο biturbo V6 3.5lt κινητήρα.

Το τετρακίνητο coupe χρησιμοποιεί και ηλεκτρικούς κινητήρες. Το NSX έχει 573 hp ισχύ και 645 Nm ροπής, επιταχύνοντας το βάρους 1.725 κιλών αμάξωμα, σε 3 δευτ. στα 0-100 χλμ./ώρα.

Peugeot e-Legent

Ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο με κλασική σχεδίαση, που θυμίζει το Peugeot 504 coupe, ενώ έχει στοιχεία και από την τελευταία Mustang GT.

Οι πόρτες ανοίγουν επίσης ηλεκτρικά και το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης αποδίδει 456 ίππους (340kW), επιταχύντοντας σε κάτω από 4 δευτ. στα 0-100 χλμ./ώρα. Η αυτονομία του αγγίζει τα 600 χλμ. και το 80% την ενέργειας φορτίζεται σε περίπου 25 λεπτά.

Renault EZ-Ultimo

Ένα πλήρως ηλεκτρικό και αυτόνομο αυτοκίνητο – ρομπότ, που μπορεί να κινηθεί στην πόλη αλλά και εκτός αυτής, αρκεί να είναι χαρτογραφημένη η περιοχή.

Είναι επιπέδου 4 στην αυτόνομη οδήγηση, τετρακίνητο και με τετραδιεύθυνση για καλύτερη οδήγηση και ασφάλεια. Εχει ενεργητική ανάρτηση, ζυγίζει 1.800 κιλά, είναι ύψους μόλις 1,35 μ., μήκος 5,7 μ., διαθέτει μόλις έναν ηλεκτρικό κινητήρα και είναι προσθιοκίνητο.

Για να φορτιστεί, μπορεί να γίνει και επαγωγικά, χωρίς καλώδιο. Το μόνο που έχεις να κάνεις, είναι να κάθεσαι απολαυστικά στο πολυτελές σαλόνι και να σε πηγαίνει, αποκλειστικά, όπου θέλεις, άνετα και με ασφάλεια.

Tesla Model X

Η αμερικανική παρουσία στο Παρίσι, με ένα μεγάλο SUV ακόμα και για 7 επιβάτες. Με μπαταρία 100 kWh, 475 χιλιόμετρα αυτονομία και για τα 274 χλμ. η φόρτιση να είναι μόλις 30 λεπτά, διαθέτει πανοραμική κάλυψη με κάμερες, για ορατότητα 360 μοιρών, διαπιστώνοντας τα πάντα εμπρός και πίσω σε απόσταση 250 μέτρων.

Ασφαλώς τετρακίνητο, επιτυγχάνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε 2,9 δευτ., όντας το πιο γρήγορο SUV παραγωγής. Στην καμπίνα ξεχωρίζει η οθόνη 17 ιντσών που καλύπτει όλη την κονσόλα και μέσω της οποίας ελέγχεις όλες τις λειτουργίες του οχήματος.

www.driveandtravel.gr

 
SHARE

24MEDIA NETWORK

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

 

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ SPORT24