ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Ιδού το πρώτο pick-up της Jeep

Ιδού το πρώτο pick-up της Jeep

Ντεμπούτο σήμερα στο CampJeep, την ετήσια συνάντηση των φίλων της Jeep.

Να λοιπόν που και η Jeep μπήκε στο χορό των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων, στα pick-up, με το Gladiator.

Μάλιστα, σήμερα το παρουσιάζουν στην ετήσια συνάντηση των φίλων της μάρκας, στο Camp Jeep, που πραγματοποιείται στο San Martino di Castrozza, στους Δολομίτες, μέχρι και την Κυριακή 14 Ιουλίου.

Το νέο Jeep Gladiator στηρίζεται στην πλούσια κληρονομιά της μάρκας προσφέροντας αυθεντικό σχεδιασμό Jeep, πρακτικότητα, αποδοτικούς κινητήρες, κορυφαίες εντός και εκτός δρόμου δυνατότητες και προηγμένα τεχνολογικά συστήματα υποβοήθησης οδήγησης και συνδεσιμότητας.

Το πρώτο pick-up της μάρκας, έχει 152 εκ. Μήκους χώρο φόρτωσης και μεγάλες δυνατότητες εκτός δρόμου, χάρη στα συστήματα τετρακίνησης Command-Trac και Rock-Trac, τους 3γενιάς άξονες Dana 44, τα εμπρός και πίσω διαφορικά με ηλεκτρονικό κλείδωμα και την ηλεκτρονικά απενεργοποιουμένη αντιστρεπτική ράβδο.

Κατασκευασμένο στο Toledo του Οχάιο, το νέο Jeep Gladiator θα προσφέρεται από το δεύτερο εξάμηνο του 2020 σε τρία επίπεδα εξοπλισμού: Sport, Overland και Rubicon.

Η σχεδιαστική ομάδα της Jeep διατήρησε την κλασσική γρίλια με τις επτά κάθετες εισαγωγές αέρα, διευρύνοντας το μέγεθος τους ώστε να προσφέρουν περισσότερο αέρα στον κινητήρα.

Οι εκδόσεις Overland και Rubicon προσφέρουν φώτα και προβολείς ομίχλης τεχνολογίας LED το λευκό χρώμα των οποίων ενισχύουν τη μοντέρνα εικόνα του Gladiator.

Στην πίσω πλευρά τα παραδοσιακά τετράγωνα φώτα είναι επίσης τεχνολογίας LED και βρίσκονται στις άκρες του αμαξώματος ώστε να επιτρέπουν το μέγιστο πλάτος για την πόρτα του χώρου φόρτωσης η οποία μπορεί να κλειδώσει σε τρεις διαφορετικές θέσεις.

Ιδού το πρώτο pick-up της Jeep

Έξυπνος και πρακτικός είναι και ο ανθεκτικός χώρος φόρτωσης του Gladiator. Ο κρυφός φωτισμός και η εξωτερική ηλεκτρική παροχή (230V) ενισχύουν περαιτέρω την πρακτικότητα, ενώ το σύστημα Trail Rail Cargo Management System προσφέρει επιπλέον επιλογές για την οργάνωση του χώρου και την ασφάλιση του φορτίου.

Τέσσερις βίδες στο πάνω μέρος του παρμπρίζ επιτρέπουν την εύκολη και γρήγορη αναδίπλωση του. Μία μπάρα συνδέει τις κολόνες και μένει στη θέση της επιτρέποντας εκτός των άλλων και τη στήριξη του εσωτερικού καθρέπτη ανεξάρτητα από τη θέση του παρμπρίζ. Αντίστοιχα οι κατασκευασμένες από ειδικό κράμα αλουμινίου πόρτες έχουν χαμηλό βάρος και είναι ιδιαίτερα στιβαρές, ενώ μπορούν να αφαιρεθούν πολύ εύκολα μέσω βιδών τύπου Torx. Τέλος τα Gladiator Overland και Rubicon χρησιμοποιούν μια βαμμένη στο χρώμα του αμαξώματος σκληρή οροφή τριών τεμαχίων, η οποία μπορεί να αφαιρεθεί με μεγάλη ευκολία μέσω ενός συστήματος quick release.

Στο εσωτερικό του νέου Jeep Gladiator, με ποιοτικά υλικά, ξεχωρίζει η οθόνη αφής των 7 -ή προαιρετικά των 8,4 ιντσών- του συστήματος Uconnect. Παράλληλα ο πίνακας οργάνων περιλαμβάνει μία οθόνη τεχνολογίας TFT 3,5 ή προαιρετικά 7 ιντσών, η οποία μπορεί να διαμορφωθεί με περισσότερους από 100 τρόπους.

Τα πίσω καθίσματα έχουν επίσης μοναδικό σχεδιασμό τα οποία επιτρέπει τη διαμόρφωση επιπλέον χώρου φόρτωσης, ενώ στο εσωτερικό διάσπαρτες βρίσκονται έξυπνες θέσεις αποθήκευσης. Τέλος η βάση των πίσω καθισμάτων διαθέτει επιπλέον αποθηκευτικό χώρο.

Επίσης, στις εκδόσεις Rubicon υπάρχει μία εμπρός κάμερα που είναι ιδιαίτερα χρήσιμη στις εκτός δρόμου διαδρομές. Για επιπλέον ευκολία η κάμερα διαθέτει σύστημα αυτοκαθαρισμού που εξασφαλίζει την αποτελεσματική της χρήση ακόμα και στις πιο δύσκολες συνθήκες.

Στην Ευρώπη, θα είναι διαθέσιμο με το νέο V6 πετρελαιοκινητήρα EcoDiesel χωρητικότητας 3.0 lt EcoDiesel με απόδοση 260 ίππους και 600 Nm ροπής (κατασκευάζεται από την FCA στην Ευρώπη). Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων.

Ιδού το πρώτο pick-up της Jeep

Στον τομέα της τετρακίνησης, το σύστημα Command-Trac 4x4 εφοδιάζει τις εκδόσεις Sport και Overland και διαθέτει δύο τελικές σχέσεις μετάδοσης και ανθεκτικούς άξονες Dana 44 3γενιάς.
Στο Gladiator Rubicon, το σύστημα Rock-Trac 4x4 συνδυάζεται με ενισχυμένους άξονες Dana 44 3ς γενιάς και την επιλογή "4LO" που προσφέρει ιδιαίτερα «κοντή» σχέση μετάδοσης 4:1.

Και τα δύο συστήματα τετρακίνησης προσφέρουν βέλτιστη διαχείρισης της ροπής επιτρέποντας τα υψηλότερα δυνατά επίπεδα πρόσφυσης σε κάθε συνθήκη. Παράλληλα διαθέσιμο είναι το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Trac-Lok στις εκδόσεις Sport και Overland για ακόμα καλύτερη πρόσφυση σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης (π.χ. άμμος, χίονι, κτλ.).

Πέραν αυτών, οι εκδόσεις Gladiator Sport, Overland και Rubicon, φέρουν προστατευτικές ποδιές πατώματος εμπρός και πίσω, ενισχυμένους προφυλακτήρες (Rubicon), έχουν γωνία προσέγγισης 43,6, γωνία ράμπας 20,3, γωνία αποχώρησης 26και 28,2 εκ. απόσταση από το έδαφος, δυνατότητα υπέρβασης υδάτινου κωλύματος ύψους 76 εκ., δυνατότητα ρυμούλκησης έως 2.722 κιλά και μεταφορική ικανότητα 725 κιλών.

Το Gladiator εκτός από το ενισχυμένο πλαίσιο διαθέτει ένα σύστημα ανάρτησης 5 σημείων που προσφέρει υψηλά επίπεδα άνεσης και ασφάλειας. Στα συστήματα παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας, φέρει σύστημα επόπτευσης τυφλής γωνίας, σύστημα προειδοποίησης σύγκρουσης και αυτόματου φρεναρίσματος, ενεργό σύστημα διατήρησης ταχύτητας, καθώς βέβαια και το προηγμένο σύστημα ελέγχου ευστάθειας με σύστημα αποφυγής ανατροπής…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ