ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Η αεροδυναμική, μεγάλο ατού του νέου Opel Corsa

Η αεροδυναμική, μεγάλο ατού του νέου Opel Corsa

Κορυφαίος συντελεστής οπισθέλκουσας - μόλις 0,29. Το νέο Opel Corsa θα κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα του στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης,12-22 Σεπτεμβρίου 2019.

Το νέο Opel Corsa θα κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα του στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, 12-22 Σεπτεμβρίου 2019. Η έκτη γενιά του μικρού αυτοκινήτου της Opel, διαθέτει πλειάδα συστημάτων υποστήριξης οδηγού, ενώ διαθέτει και εξαιρετική αεροδυναμική.

Σύμφωνα με τη μέθοδο που ακολουθεί σε όλα τα νέα μοντέλα της, η Opel βελτιστοποίησε την αεροδυναμική του Corsa, στην αεροδυναμική σήραγγα του Πανεπιστημίου της Στουτγάρδης.

Το αποτέλεσμα είναι ένας συντελεστής οπισθέλκουσας μόλις 0,29 - εξαιρετική τιμή για αυτοκίνητο του μεγέθους του - και συγκριτικά με τον προκάτοχό του έχει μειωμένη μετωπική επιφάνεια μόλις 2,13 τ.μ., κάτι που καθιστά το νέο Corsa ένα από τα πιο αεροδυναμικά αυτοκίνητα στην κατηγορία του. Επίσης, η νέα γενιά του bestseller της Opel ήδη πληροί το μελλοντικό πρότυπο εκπομπών ρύπων Euro 6d, με τους νέους κινητήρες.

Η αεροδυναμική, μεγάλο ατού του νέου Opel Corsa

Λόγω των προκλήσεων που προκύπτουν από τα μειωμένα πρότυπα εκπομπών CO2, η άριστη αεροδυναμική αποκτά μεγάλη σημασία στη βιομηχανία αυτοκινήτου αλλά και για τους πελάτες. Χαμηλή αντίσταση σημαίνει ότι απαιτείται λιγότερη ενέργεια για την κίνηση του αυτοκινήτου, το οποίο με τη σειρά του μεταφράζεται σε μειωμένη κατανάλωση και χαμηλότερες εκπομπές ρύπων.

Για παράδειγμα, 10% μείωση στην αντίσταση έχει ως αποτέλεσμα μείωση της κατανάλωσης περίπου 2% ή μέχρι 5% κατά την οδήγηση με 130 χλμ./ώρα.

Οι μηχανικοί της Opel πέτυχαν τον κορυφαίο συντελεστή οπισθέλκουσας 0,29 Cd δίνοντας προσοχή και στην παραμικρή λεπτομέρεια. Για παράδειγμα, το κάτω τμήμα του αμαξώματος, από τον χώρο του κινητήρα μέχρι τον πίσω άξονα, φέρει επίπεδη επένδυση για βελτίωση της ροής του αέρα. Επίσης, εφοδιάζεται με αεροτομή στο πίσω τμήμα της οροφής, που βελτιώνει τη ροή αέρα και μειώνει το στροβιλισμό που προκαλεί η αντίσταση. Η αεροτομή μειώνει την αεροδυναμική άνωση και στον πίσω άξονα, γεγονός το οποίο βελτιώνει περαιτέρω την ευστάθεια του νέου Corsa στην ευθεία.

Εξάλλου, το νέο Corsa επωφελείται επίσης από ένα κλείστρο αέρα που μειώνει την αντίσταση και βελτιώνει την κατανάλωση, κλείνοντας αυτόματα το εμπρός άνοιγμα όταν δεν χρειάζεται αέρας ψύξης. Μέχρι τώρα, αυτή η καινοτομία προσφερόταν αποκλειστικά στα πολύ ακριβότερα μοντέλα ανώτερων κατηγοριών.

Όταν είναι κλειστό, το σύστημα αυξάνει τις αεροδυναμικές επιδόσεις επανακατευθύνοντας τη ροή αέρα γύρω από το εμπρός τμήμα του οχήματος και στα άκρα, αντί μέσω του λιγότερο αεροδυναμικού διαμερίσματος του κινητήρα.

Το κλείστρο ανοίγει ή κλείνει ανάλογα με τη θερμοκρασία του ψυκτικού του κινητήρα και την ταχύτητα. Για παράδειγμα, το κλείστρο ανοίγει όταν το αυτοκίνητο κινείται σε ανηφορική διαδρομή ή σε συνθήκες πόλης σε υψηλές θερμοκρασίες. Το κλείστρο κλείνει όταν απαιτείται λιγότερη ψύξη του κινητήρα, για παράδειγμα σε ταχύτητες αστικών διαδρομών…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ