Ford Ranger: Ακούραστος "εργάτης"

Ford Ranger: Ακούραστος "εργάτης"

Είτε λόγω της σχεδίασής του, με την τραπεζοειδή του μάσκα και τα συμπαγή του φωτιστικά σώματα, είτε λόγω των ικανοτήτων του, το Ranger παίζει τον πρώτο ρόλο στην πρωτιά πωλήσεων των επαγγελματικών οχημάτων της Ford στην Ελλάδα, για δεύτερη χρονιά.

Η πρόσφατη ανανέωσή του, το έκανε πολύ πιο κομψό, και στις τρεις του εκδόσεις - Regular Cab, Super Cab, Double Cab - και αρκετά πιο αποδοτικό και οικονομικό στους κινητήρες του.

Το Ranger έχει μια έκδοση 130 ίππων του κινητηρα 2.2 TDCi - που ξεκινά από τα 24.196 ευρώ - όμως μαζί με την έκδοση 160 ίππων του ίδιου κινητήρα, ο τελευταίος έχει βελτιωμένη κατανάλωση κατά 17% χάρη και στη βοήθεια των νέων σχέσεων μετάδοσης του - μηχανικού ή αυτόματου - κιβωτίου 6 σχέσεων, χάρη στη λειτουργία Auto-Start-Stop και χάρη στο σύστημα Electric Power Assisted Steering που μεταβάλλει ανάλογα με τις συνθήκες κίνησης την αίσθηση του τιμονιού.

Η έκδοση των 160 ίππων -που είναι κι εκείνη με τις περισσότερες παραλλαγές εξοπλισμού- παρότι υστερεί λίγο σε απόλυτη ροπή από τον ανταγωνισμό, την αποδίδει από χαμηλά και έχει μέση (εργοστασιακή) κατανάλωση 6,5 l/100 χλμ. και εκπέμπει 171 γρ./χλμ. CO2, σε σχέση με τα 7,8 λίτρα και τα 206 γρ. προηγουμένως.

Το σύστημα τετρακίνησης του Ranger, που υπάρχει σε όλες τις εκδόσεις πλην της προαναφερόμενης βασικής, δίνει στον οδηγό τη δυνατότητα τριών ρυθμίσεων, μέσω περιστροφικού διακόπτη: 2Η για κίνηση πίσω σε ομαλό δρόμο, 4Η για τετρακίνηση και 4L για δύσκολες εκτός δρόμου συνθήκες, στις οποίες επιστρατεύτει πολλή περισσότερη ροπή χαμηλά και μηχανικό φρενάρισμα.

Μέσω ηλεκτρονικού συστήματος (Shift-on-the-Fly) ο οδηγός μπορεί να μεταπηδήσει μεταξύ των δύο πρώτων ρυθμίσεων εν κινήσει, και μέχρι τα 120 χλμ./ώρα. Φυσικά, διατίθεται προαιρετικά και ηλεκτρονικό μπλοκέ πίσω διαφορικό, και -στάνταρ ή όχι- μια πλειάδα βοηθητικών ηλεκτρονικών συστημάτων: Hill Launch Assist, για άνετη εκκίνηση σε δρόμους με κλίση, Hill Descent Control για έλεγχο καθόδου σε απότομες κλίσεις με σταθερή ταχύτητα και Adaptive Load Control για προσαρμογή του συστήματος Electronic Stability Control στο φορτίο του οχήματος.

Το Ranger έχει κορυφαία για την κατηγορία ικανότητα βύθισης σε υδάτινο πέρασμα έως 80 εκ., ενώ το δάπεδό του απέχει από το έδαφος 22,9 εκ., που είναι επίσης μια από τις κορυφαίες τιμές. Η γωνία προσέγγισης είναι 28 μοίρες και διαφυγής 25 μοίρες, ενώ κορυφαία είναι και η ικανότητα ρυμούλκησης ως 3.500 κιλά και η τιμή ωφέλιμου φορτίου, που αγγίζει τα 1.269 κιλά.

Στο πρότυπο της "καμπίνας SUV" των σύγχρονων pick-ups, το Ford Ranger είναι από τα πιο φιλόξενα και άνετα της κατηγορίας, προσφέροντας το σύστημα συνδεσιμότητας της Ford SYNC 2 με φωνητική ενεργοποίηση και έγχρωμη οθόνη αφής 8 ιντσών για εύκολη πλοήγηση. Πίσω από το τιμόνι, επίσης, υπάρχει ένας νέος πίνακας οργάνων με δίχρωμες ψηφιακές ενδείξεις, τα υλικά είναι άκρως ικανοποιητικά, ενώ από τα επιβατικά της Ford μεταφέρονται σχεδόν όλες οι προηγμένες ηλεκτρονικές τεχνολογίες υποβοήθησης της οδήγησης.

Η βασική τετρακίνηση έκδοση του Ranger ξεκινά από 29.386 ευρώ, ενώ οι πιο ιδιαίτερες είναι οι Black Edition με 40.450 και η κορυφαία Wildtrack με (βασική) 39.592 ευρώ, παρέχοντας μεταξύ άλλων απόχρωση Pride Orange, τραπεζοειδή μάσκα, καθρέπτες, λαβές θυρών, πλαϊνούς αεραγωγούς και ράγες καρότσας σε γκρι μεταλλική απόχρωση, ορθογώνιους προβολείς ομίχλης, μία σπορ μπάρα, 18άρες ζάντες αλουμινίου και γραφικά Wildtrak.

FORD RANGER

ΕΚΔΟΣΕΙΣ: Regular Cab, Super Cab, Double Cab

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: Πετρέλαιο 2.198 κ.εκ. 130 ή 160 hp, 330 ή 385 Nm

ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΚΙΝΗΣΗΣ: 2Η-4Η-4L

ΩΦΕΛΙΜΟ ΦΟΡΤΙΟ: 1.033-1.269 κιλά

ΡΥΜΟΥΛΚΗΣΗ: 1,8-3,5 τόνοι (με φρένα), 750 kg (χωρίς φρένα)

ΒΑΣΙΚΗ ΤΙΜΗ: 24.196 ευρώ (Regular) / 31.101 (RAP) / 32.180 ευρώ (Double Cab)

www.driveandtravel.gr

 
SHARE

24MEDIA NETWORK

Το μαύρο τζιν θα σώσει και φέτος το στυλ σου

10 διαφορετικά black jeans για να διαλέξεις αυτό που θα ταιριάξει τέλεια στο σώμα σου.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

 

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ SPORT24