FORMULA 1

Οι πρώτες δοκιμές του Κίμι με την F2008

Οι πρώτες δοκιμές του Κίμι με την F2008
ραικονεν δοκιμες F2008

Ο Κίμι Ραϊκόινεν είχε την πρώτη του επαφή με την F2008, στην πίστα της Ferrari στο Φιοράνο, όπου έτρεξε 55 γύρους

Ο Φινλανδός πιλότος ολοκλήρωσε 55 γύρους στην πίστα της "σκουντερία" στο Φιοράνο, με τις καιρικές συνθήκες να μην είναι και οι καλύτερες, αφού είχε πολύ υγρασία, ενώ το κρύο και η ομίχλη κράτησε ολόκληρη την ημέρα.
Ο ταχύτερος γύρος που πέτυχε ο "ice man" ήταν 1:00.897, δηλαδή 2,5 δευτερόλεπτα παραπάνω από το ρεκόρ πίστας, όμως η συγκεκριμένη επίδοση ικανοποίησε καθώς τα ελαστικά με τα οποία έτρεχε ήταν τα υγρά και όχι τα ειδικά στεγνά ελαστικά της Bridgestone.

"Οι πρώτες μου εντυπώσεις από το μονοθέσιο ήταν πολύ θετικές", δήλωσε μεταξύ άλλων ο Κίμι Ραϊκόνεν, ενώ συνέχισε λέγοντας: "Δεν πιστεύω πως χρειάζεται να κάνουμε οποιεσδήποτε βελτιώσεις προς το παρόν".



Αναφορικά με τα ελαστικά ο Φινλανδός πιλότος της Ferrari υπογράμμισε: "Υπήρξαν μερικά προβλήματα σήμερα (Τρίτη 8/1) και ακόμα δεν έχουμε τα τελικά ελαστικά που θα θέλαμε, όμως η εντύπωσε που μου δημιουργήθηκε ήταν πραγματικά πολύ καλή. Την προσεχή εβδομάδα θα έχουμε την δυνατότητα να δούμε καλύτερα πως συμπεριφέρεται το μονοθέσιο".



Ο Κίμι Ραϊκόνεν που στην καριέρα του στην F1 έχει οδηγήσει μόλις 5 φορές χωρίς traction control -στις αρχές του 2001- ήταν αρκετά συγκρατημένος στην οδήγηση του και είπε πως ήταν καλύτερα να ήταν ασφαλής παρά να ζορίσει το μονοθέσιο.

"Δεν έχει πολλά σημεία να αναφερθώ ακόμα. Μπορώ μόνο να το συγκρίνω με το προηγούμενο μονοθέσιο. Έκανα μια δοκιμή χωρίς traction control πριν τα Χριστούγεννα και μπορώ να πω ότι καταρχήν θα πρέπει να οδηγούμε πολύ προσεκτικά και να σκεφτούμε πως το μονοθέσιο δίχως traction control είναι πιο γρήγορο και μπορεί να ανταποκριθεί με πιο γρήγορες επιδόσεις.

Σίγουρα η πρώτη μου επαφή ήταν πραγματικά πολύ καλή και μπορούμε να χειριστούμε το μονοθέσιο ακόμα και χωρίς traction control. Ο καιρός δεν ήταν ο καλύτερος, όμως είναι πολύ ευχάριστο να οδηγείς αυτό το μονοθέσιο".






TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ