ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ

Κοντά στη νίκη ο Gronholm

Κοντά στη νίκη ο Gronholm
acropral31507ssss1

Μετά την ολοκλήρωση της 2ης Υπερειδικής ο Gronholm είναι πολύ κοντά στη νίκη, δεύτερος ο Loeb

Ο Marcus Gronholm εκτός απροόπτου θα κατακτήσει τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη του τόσο στο πρωτάθλημα, όσο και στο Ράλι Ακρόπολις. Η διαφορά 43,3 δευτερολέπτων απο το δεύτερο Sebastian Loeb μπορεί να είναι μεγάλη όμως στο Ράλι Ακρόπολις μέχρι και την τελευταία ειδική όλα μπορούν να αλλάξουν. Ο Petter Solberg δεν μπορέσε να τρέξει όσο θα ήθελε χάρη στο πρόβλημα στο αμορτισέρ, και πλέον η διαφορά του με τη δεύτερη θέση έχει αυξηθεί στα 24,3 δευτερόλεπτα.O Άρης Βωβός με Subaru Impreza WRC S11, βρίσκεται στην 15η θέση της προσωρινής κατάταξης μετά την ολοκλήρωση του δεύτερου σκέλους.
Αξίζει να σημειωθεί πως βρίσκονται στη χώρα μας δύο σπουδαίες προσωπικότητες του αυτοκινήτου όπως είναι ο Μάξ Μόσλεΐ και ο Μάρκο Πιτσινίνι, πρόεδρος και αντιπρόεδρος της Διεθνούς Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου (FIA).

Τα κύρια σημεία των ειδικών

SS10



Το δεύτερο σκέλος ξεκίνησε όπως και το πρώτο με τον Marcus Gronholm, να είναι ταχύτερος όλων και να βρίσκεται στη πρώτη θέση. Δεύτερος στη ειδική των Αγιών Θεοδώρων, ήταν ο παγκόσμιος πρωταθλητής, Sebastian Loeb , ενώ το τρίτο καλύτερο χρόνο με διαφορά μόλις 1,1 δευτερολέπτου τον έκανε ,ο Νορβηγός οδηγός της Subaru, Petter Solberg. Dani Sordo και Mikko Hirvonen ακολουθούσαν από την τέταρτη και πέμπτη θέση αντίστοιχα. Στη 13η θέση ο δικός μας Άρης Βωβός με διαφορά 11,5 δευτερολέπτων από την κορυφή (34:59.4).

SS11



Στην ειδική, στο Λουτράκι ο Sebastian Loeb πραγματοποίησε τον καλύτερο χρόνο (7:21.1) αφήνοντας πίσω του τον Marcus Gronholm που ήταν κατά ο,8 δευτερόλεπτα πιο αργός. Και πάλι τρίτος ο Petter Solberg, ενώ στη τέταρτη θέση βρέθηκε o ομόσταυλος του Loeb, Dani Sordo. Πέμπτος ήταν ο Mikko Hirvonen ο,2 δευτερόλεπτα πιο γρήγορος από τον έκτο Chris Atkinson. Ο Άρης Βωβός, ήταν 15ος με χρόνο 7:47.1.

SS12



Μετά τη κατάκτηση των δύο πρώτων ειδικών του πρώτου σκέλους από το Gronholm και το Loeb σειρά πήρε ο Petter Solberg με το Subaru, που κατέκτησε την ειδική στην Αγιά Τριάδα. Δεύτερο καλύτερο χρόνο έκανε ο 39χρονος Marcus Gronholm με Ford Focus, ενώ τρίτος με διαφορά μόλις ο,3 δευτερολέπτων ήταν ο Sebastian Loeb. Τέταρτος ήταν ο έτερος οδηγός της Subaru Chris Atkinson, με τον Jari-Matti Latvala να ακολουθεί από την πέμπτη θέση. Στη 28η θέση βρέθηκε ο Έλληνας οδηγός Άρης Βωβός, με χρόνο (8:35.1).

SS13



Στην ειδική που πραγματοποιήθηκε στο Μαρκόπουλο, ο Petter Solberg έκανε και πάλι το καλύτερο χρόνο αφήνοντας πίσω του, τον Marcus Gronholm, που ήταν μόλις 0,2 δευτερόλεπτα πιο αργός. Από κοντά ακολουθούσε και ο Sebastian Loeb που βρέθηκε στη τρίτη θέση, ενώ τέταρτος ήταν ο Jari-Matti Latvala με Ford Focus. Πέμπτο καλύτερο χρόνο πέτυχε ο Chris Atkinson, ενώ ο Άρη Βωβός με χρόνο 3:39.9 ήταν 16ος.

SS14



Στην δεύτερη ειδική των Αγίων Θεοδώρων, ο Marcus Gronholm, πέτυχε τον καλύτερο χρόνο και παρέμεινε στη κορυφή της κατάταξης. Δεύτερος ήταν ο Petter Solberg που συνεχίζει το κυνήγι της πρώτης θέσης, ενώ ο Γάλλος πρωταθλητής Sebastian Loeb ήταν και πάλι τρίτος. Ο μεγάλος αδελφός του Petter, Henning Solbarg ήταν τέταρτος, με τον Chris Atkinson να τον ακουλουθεί από την πέμπτη θέση. Ο μοναδικός αντιπρόσωπος της Ελλάδας με αυτοκίνητο WRC, Άρης Βωβός, πάτησε τέρμα γκάζι και βρέθηκε στη δέκατη θέση με χρόνο 34:22.00.

SS15
Ο Sebastian Loeb ήταν ταχύτερος όλων στην δεύτερη ειδική του Λουτρακίου, την ώρα που τα Ιστορικά Αγωνιστικά αυτοκίνητα άρχισαν τις "κόντρες" στο Ιπποδρομιακό κέντρο του Μαρκόπουλου. Δεύτερος με διαφορά 2,9 δευτερολέπτων ήταν ο Marcus Gronholm που όπως γίνεται εύκολα αντιληπτό συνεχίζει να παραμένει στη κορυφή της μέχρι τώρα κατάταξης. Στη τρίτη θέση ο έτερος οδηγός της Ford, Mikko Hirvonen, ενώ τέταρτος ήταν ο Henning Solberg με Stobart Ford. Όσο για τον μικρό αδερφό Petter Solberg, έκανε το πέμπτο καλύτερο χρόνο με αποτέλεσμα η διαφορά του απο τον πρωτοπόρο Gronholm να αυξηθεί και να φτάσει τα 41,9 δευτερόλεπτα. Στην 14η θέση με χρόνο 7:44.7 βρέθηκε ο Άρης Βωβός με Subaru Impreza WRC S11.

SS16

Ο Sebastian Loeb ξεκίνησε την αντεπίθεση όπως φαίνεται καθώς κέρδισε και στην ειδική "Αγία Τριάδα 2" και έριξε τον Petter Solberg απο τη δεύτερη θέση της προσωρινής κατάταξης. Δεύτερος με μικρή διαφορά μόλις 2,4 δευτερολέπτων ήταν ο Marcus Gronholm που πλησιάζει ολοένα και πιο κοντά στη κατάκτηση της νίκης. Το τρίτο ταχύτερο χρόνο πραγματοποίησε ο Jari-Matti Latvala με Stobart Ford, τέταρτος ήταν Mikko Hirvonen Ford Focus, ενώ στη πέμπτη θέση βρέθηκε ο Henning Solberg. Ο Petter Solberg που συνεχίζει με σπασμένο αμοσρτισέρ, δεν μπόρεσε να τρέξει και έκανε τον ένατο ταχύτερο γύρο. Τα προβλήματα συνεχίστηκαν για τη Subaru, καθώς και ο Chris Atkinson, έχει σπασμένο αμορτισέρ και ήταν στην 21η θέση. Μια θέση πιο πάνω (20ος) ήταν ο Άρης Βωβός, που συνεχίζει να βρίσκεται στη ενδέκατη θέση της κατάξης.

SSS17

Χατ-τρικ (κέρδισε τρεις συνεχόμενες ειδικές) για τον Γάλλο παγκόσμιο πρωταθλητή Sebastian Loeb, καθώς κατέκτησε και την Σούπερ Ειδική στον Ιπποδρομο και παρέμεινε στη δεύτερη θέση της κατάταξης. Το δεύτερο ταχύτερο χρόνο πέτυχε ο Marcus Gronholm, που έκανε άλλο ένα βήμα για τη νίκη στο 54ο BP Ultimate Ράλι Ακρόπολις. Στη τρίτη θέση ήταν ο Mikko Hirvonen που μπορεί να έχασε στη κόντρα με το Loeb, αλλά κέρδισε τις εντυπώσεις. Εντυπωσιακός ήταν επίσης ο Urmo Aava, με Mitsubishi, καθώς έκανε το τέταρτο καλύτερο χρόνο τη στιγμή που το Ακρόπολις είναι ο πρώτος αγώνας που συμμετέχει με αυτοκίνητο τύπου WRC.

Πέμπτος ήταν ο Jari Matti Latvala που κέρδισε στη τελική ευθεία την κόντρα με τον Henning Solberg. Ωστόσο μας απογοήτευσε χωρίς να το θέλει ο Petter Solberg, που ήρθε δέκατος, καθώς με το σπασμένο αμορτισέρ, δεν μπορούσε να τρέξει και να μας προσφέρει θέαμα όπως μόνο αυτός ξέρει. Μάλιστα γνωρίζει πολύ καλά πως το Ελληνικό κοινό τον λατρεύει και γι' αυτό το λόγο ζήτησε συγνώμη και υποσχέθηκε πως την επόμενη χρονιά θα πάρει τη νίκη. Απολαυστικός όχι μόνο στο δρόμο αλλά και στις δηλώσεις ο Νορβηγός. Στη 14η θέση ο Άρης Βωβός που έχασε τη κόντρα με το Wilson, δίνοντας πραγματικά το καλύτερο του εαυτό.

Οι δηλώσεις των οδηγών μετά την ολοκλήρωση του δεύτερου σκέλους



1. LOEB Sebastien / ELENA Daniel «Ήταν μια καλή ημέρα. Το πρωί είχαμε πρόβλημα με το στήσιμο του αυτοκινήτου αλλά το απόγευμα τα πράγματα βελτιώθηκαν. Στη μεγάλη ειδική, ήμασταν πρώτοι μέχρι την στιγμή του κλαταρίσματος. Αύριο θα οδηγήσουμε προσεκτικά και θα προσπαθήσουμε να κρατήσουμε τον Petter πίσω μας».

3. GRONHOLM Marcus / RAUTIAINEN Timo

«Σήμερα όλα πήγαν καλά για εμάς. Το μυστικό ήταν ότι δεν είχαμε κλαταρίσματα όπως οι αντίπαλοι μας και πως ήμασταν προσεκτικοί στις ειδικές. Αύριο θα οδηγήσω και πάλι προσεκτικά».

4. HIRVONEN Mikko / LEHTINEN Jarmo

«Η μέρα ήταν πολύ μεγάλη. Μετά την πρωϊνή έξοδο, είχαμε και ένα κλατάρισμα το απόγευμα. Τώρα η 4 η θέση αποτελεί ένα καλό αποτέλεσμα».

5. STOHL Manfred / Ms MINOR Ilka

«Ήταν μια καλή ημέρα, όχι τόσο σκληρή όσο περιμέναμε».

7. SOLBERG Petter / MILLS Philip

«Σήμερα ήταν μια καλή ημέρα, μέχρι τις τελευταίες ειδικές όπου χάσαμε αρκετό χρόνο. Αύριο θα είναι δύσκολο να πιάσουμε τον Loeb στη δεύτερη θέση».

9. LATVALA Jari Matti / ANTTILA Miika

«Ήταν πολύ δυσάρεστο για εμάς να έχουμε 3 κλαταρίσματα στην μεγάλη ε.δ. καθώς χάσαμε πολύ χρόνο. Η αυριανή ημέρα δε νομίζω ότι έχει να μας προσφέρει κάτι, παρά μόνο εμπειρία».

11. PEREZ COMPANC Luis / DIAZ Jose

«Είχαμε προβλήματα στο δεύτερο πέρασμα και χάσαμε περίπου 3 λεπτά για να αλλάξουμε λάστιχο στην μεγάλη ειδική. Αύριο θα προσπαθήσουμε να πάμε ταχύτερα».

15. VOVOS Aris / « EL EM »

«Ήταν μια πολύ δύσκολη ημέρα. Το γεγονός ότι ανοίγαμε το δρόμο δε βοήθησε καθόλου. Βέβαια εκμεταλλευτήκαμε τις ατυχίες κάποιων άλλων που βρίσκονταν μπροστά και ανεβήκαμε κάποιες θέσεις στη γενική κατάταξη. Επειδή ήμασταν πολύ πίσω από τους προπορευμένους κάναμε πιο χαλαρό αγώνα. Αποτέλεσμα αυτής της χαλάρωσης ήταν το λάθος που κάναμε στην τελευταία ε.δ.».

18 WILKS Guy / PUGH Phil

«Το πρωινό ήταν κάπως περίεργο. Χάσαμε χρόνο από λανθασμένο στήσιμο του αυτοκινήτου, το αλλάξαμε το απόγευμα αλλά το αυτοκίνητο εξακολουθούσε να μας δυσκολεύει. Αύριο θα προσπαθήσουμε να τερματίσουμε».

19 KOPECKY Jan / SCHOVANEK Filip«Βελτιώσαμε τη θέση μας στη γενική κι αυτό είναι καλό. Το αυτοκίνητο δουλεύει καλά σήμερα και δεν έχουμε πρόβλημα με τα φρένα όπως χθες».

21 AAVA Urmo / SIKK Kuldar«Η ημέρα ήταν αρκετά καλή. Έχουμε συνηθίσει πλέον το αυτοκίνητο. Αύριο θα συνεχίσουμε να κάνουμε κι άλλα αγωνιστικά χιλιόμετρα».

Αναλυτικά οι οκτώ πρώτοι της προσωρινής γενικής κατάταξης

1. GRÖNHOLM Marcus (Ford Focus RS WRC 06) 1:19:16.0

2. LOEB Sebastien (CITROEN C4) +43.3

3. SOLBERG Petter (SUBARU Impreza WRC 06) +1:07.6

4. HIRVONEN Mikko (FORD Focus RS WRC 06) +2:32.1

5. SOLBERG Henning (FORD Focus RS WRC 06) +3:09.3

6. ATKINSON Chris (SUBARU Impreza WRC 06) +5:25.0

7. KOPECKY Jan (SKODA Fabia WRC) +6:55.4

8 STOHL Manfred (CITROEN Xsara WRC) +7:32.0
...
15. Άρης Βωβός (SUBARU Impreza WRC S11) +4:06.1




































































TAGS ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ