FORMULA 1

Formula 1, GP Ισπανίας: O Λεκλέρ ταχύτερος στις δεύτερες δοκιμές, μπροστά από τις Mercedes

Ο Λεκλέρ στο GP της Βαρκελώνης
Ο Λεκλέρ στο GP της Βαρκελώνης 2022 AP PHOTO/JOAN MONFORT

Ο Σαρλ Λεκλέρ και η Ferrari παρέμειναν στην κορυφή των χρόνων και στη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών της Βαρκελώνης, αλλά αυτή τη φορά οι Τζορτζ Ράσελ και Λιούις Χάμιλτον με τις δύο Mercedes W13 τον χώρισαν από τον Κάρλος Σάινθ. Πέμπτος, τρία δέκατα μακριά ο Μαξ Φερστάπεν.

Όπως συνηθίζεται στις δεύτερες ελεύθερες δοκιμές των αγώνων της Formula 1, έτσι και στις σημερινές του 6ου γύρου του φετινού πρωταθλήματος -στη Βαρκελώνη της Ισπανίας- σχεδόν όλοι οι πρωτοπόροι σημείωσαν τους ταχύτερους τους γύρους με τη μαλακή γόμα περί το μέσον της ωριαίας διαδικασίας.

Έτσι συνέβη και με τις δύο Ferrari, των Σαρλ Λεκλέρ και Κάρλος Σάινθ, που πέτυχαν τους δύο πρώτους χρόνους - ώσπου, πολύ σύντομα, οι Τζορτζ Ράσελ και Λιούις Χάμιλτον χώρισαν τα δύο μονοθέσια της Scuderia, αφήνοντας υποσχέσεις για την αποδοτικότητα της νέας αναβάθμισης της προβληματικής W13.

Μέχρι την προσομοίωση των δοκιμών κατάταξης με τη μαλακή γόμα, ο Μαξ Φερστάπεν είχε σημειώσει τον πρώτο χρόνο με τη μέση γόμα, εμπρός από τον Σάινθ και με μόλις 63 χιλιοστά διαφορά από τον Λεκλέρ.

Το ανησυχητικό για το Μονεγάσκο και την ιταλική ομάδα ήρθε στο δεύτερο ημίωρο, στις συστοιχίες γύρων της προσομοίωσης αγώνα με τη μέση γόμα. Η φθορά των ελαστικών της F1-75 ήταν και πάλι υπέρμετρη, σε σημείο που ο Λεκλέρ ανέφερε στη ραδιοεπικοινωνία ότι τα ελαστικά του "διαλύονταν σε κομμάτια".

Η κατάταξη στις FP2 της Βαρκελώνης
Η κατάταξη στις FP2 της Βαρκελώνης

Όσο για τη Mercedes, η ενθαρρυντική της απογευματινή απόδοση σήμερα θύμισε τον αντίστοιχο πρώτο χρόνο του Ράσελ στη δεύτερη περίοδο δοκιμών του Μαϊάμι – και απομένει να φανεί αν, σε αντίθεση με τον αμερικανικό αγώνα, θα συνεχιστεί και το υπόλοιπο διήμερο στην Ισπανία.

Ο Ράσελ ήταν δύο δέκατα ταχύτερος του Σάινθ και ένα δέκατο μπροστά από τον Χάμιλτον, ενώ ο πρωταθλητής Μαξ Φερστάπεν τελείωσε τη δεύτερη περίοδο στην 5η θέση, στα 16 χιλιοστά πίσω από τον Σάινθ. Τον ακολούθησε, με μια ακόμη εξαίρετη επίδοση, ο Φερνάντο Αλόνσο, πλησιάζοντας με την ανασχεδιασμένη του Alpine τη Red Bull RB18 στα δύο δέκατα.

Ο Σέρχιο Πέρεζ, με την έτερη Red Bull RB18, άφησε για το τέλος το γρήγορο γύρο του με τη μαλακή γόμα, αλλά κατέληξε τέσσερα δέκατα πίσω από τον Αλόνσο, στην 7η θέση. Ο Μεξικανός, θυμίζουμε, είχε χάσει την πρώτη περίοδο των δοκιμών διότι τη θέση του πήρε ο νεαρός Γιούρι Βιπς, ενώ στο δεύτερό του γρήγορο γύρο συνάντησε πυκνό κυκλοφοριακό.

Πίσω από τους Σεμπάστιαν Φέτελ με την Aston Martin AMR22 (που πλέον βαφτίστηκε "πράσινη" Red Bull, λόγω της ομοιότητάς της με την RB18) και τον Εστεμπάν Οκόν με την έτερη Alpine, μέσα στη δεκάδα μπήκε και ο Μικ Σουμάχερ της Haas - στην προσπάθειά του να καλμάρει τις φήμες ότι τίθεται εν αμφιβόλω η θέση του στο σπορ.

Η Alfa Romeo, τέλος, εμφάνισε ξανά τα αρχικά προβλήματα αξιοπιστίας της C42: το μονοθέσιο του Βάλτερι Μπότας εμφάνισε μηχανικό πρόβλημα με ένα νέφος καπνού μετά από μόλις δύο γύρους. Αντίστοιχα, ο Λάντο Νόρις της McLaren έκανε μόλις 6 γύρους, αλλά μάλλον εδώ έφταιγε ο ίδιος διότι φέρεται να προκάλεσε ζημιά στο δάπεδο της MCL36 πατώντας άτσαλα στο κερμπς της εξόδου της στροφής 9.

TAGS FORMULA 1 F1 ΣΑΡΛ ΛΕΚΛΕΡ MERCEDES F1 FERRARI RED BULL GP ΙΣΠΑΝΙΑΣ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ