WRC

WRC Ιταλία: Προβάδισμα Τάνακ, εκτός μάχης ο Ροβάνπερα

Ο Ερθονός Όττ Τάνακ
Ο Ερθονός Όττ Τάνακ HYUNDAI MOTORSPORT MEDIA / TOYOTA GAZOO RACING MEDIA

Ο Εσθονός της Hyundai κέρδισε και τις 4 Ειδικές το πρώτο πρωί του αγώνα της Σαρδηνίας, ενώ ο Κάλε Ροβάνπερα (Toyota) που τον ακολουθούσε σε απόσταση βολής εγκατέλειψε με σπασμένη ανάρτηση στην τελευταία από αυτές.

Ο Οττ Τάνακ βρήκε ξανά τον ολοκληρωτισμό με τον οποίο κυριαρχούσε πριν εγκαταλείψει στην Πορτογαλία, και ηγείται το πρώτο πρωί του Ράλι Ιταλίας-Σαρδηνίας, 5ου γύρου του φετινού WRC, με διαφορά 16,9 δευτερολέπτων από τον ομόλογό του στη Hyundai Ντάνι Σόρδο, και 18,7'' από τον Σεμπαστιάν Οζιέ της Toyota.

Ο Τάνακ κέρδισε και τις 4 πρωινές Ειδικές, όμως στις τρεις από αυτές τον καταδίωκε σταθερά με ελάχιστες διαφορές ο Κάλε Ροβάνπερα. O 20χρονος της Toyota, μάλιστα, μπορεί να κέρδιζε τη 2η Ειδική, διότι ήταν ταχύτερος σε όλα τα split πριν το σβήσει ο κινητήρας λίγο πριν το τέλος.

Παρότι στην επόμενη Ειδική ο Ροβάνπερα είχε ένα προβληματικό ελαστικό, οι δύο μπήκαν στην 4η Ειδική με διαφορά 6,0 δευτερολέπτων μεταξύ τους. Όμως, σε αυτήν ο Φινλανδός αντιμετώπισε ένα πρόβλημα με την εμπρός δεξιά ανάρτηση, έχασε πάνω από 4 λεπτά, και εντέλει αναγκάστηκε να σταματήσει μέσα στην Ειδική.

Έτσι, στη δεύτερη θέση ανέβηκε ο Σόρδο, που είχε κάποια μικρά προβλήματα με τις σημειώσεις και έπειτα με τα ελαστικά του, και στην τρίτη ο Οζιέ - που ήταν άκρως εντυπωσιακός το πρώτο πρωί στο νησί της Μεσογείου, χάνοντας μόνο 18,7 δευτερόλεπτα από τον Τάνακ.

Ο Γάλλος είπε ότι δεν περίμενε τόσο καλούς χρόνους εκκινώντας πρώτος στις χωμάτινες Ειδικές, όμως το πρωί αυτό είχε μια ιδιαιτερότητα σε σχέση με άλλους αγώνες. Δεν είχε ένα loop τεσσάρων Ειδικών που επαναλαμβάνονται το απόγευμα, αλλά δύο loops δύο Ειδικών.

Ο Ροβανπέρα στο WRC
Ο Ροβανπέρα στο WRC HYUNDAI MOTORSPORT MEDIA / TOYOTA GAZOO RACING MEDIA

Που σημαίνει ότι ο Οζιέ στις μισές ΕΔ δεν είχε τόσο μεγάλο πρόβλημα εκκινώντας πρώτος - ενώ επωφελήθηκε, παράλληλα, κι από το γεγονός ότι ήταν ο μόνος που δεν είχε προβλήματα με την παχιά σκόνη που αιωρούνταν στη νηνεμία της Σαρδηνίας, αναγκάζοντας τους οργανωτές να εκκινούν τα αυτοκίνητα ανά τρίλεπτο.

Στις στενές και με εναλλασσόμενη πρόσφυση Ειδικές αυτού του αγώνα η έλλειψη αυτοπεποίθησης μέσω της εμπιστοσύνης στο στήσιμο του αυτοκινήτου μπορεί να είναι αρκετά επιζήμια. Αυτό ακριβώς "πλήρωσαν" οι Τιερί Νεβίλ και Έλφυν Έβανς, που βρίσκονται στην 4η και 6η θέση αντίστοιχα, χωρίς να έχουν καταφέρει να βρουν ταχύ ρυθμό.

Προς το τέλος, μάλιστα, κατάφερε ο Νεβίλ να περάσει τον Τακαμότο Κατσούτα της Toyota - που κάνει άλλον έναν εντυπωσιακό αγώνα, δηλώνοντας ότι έχει κι άλλη ταχύτητα αλλά κύρια η επιδίωξή του είναι απλά να "επιβιώσει" σε αυτές τις συνθήκες.

Πέραν του Ροβάνπερα, μια ακόμη μεγάλη εγκατάλειψη αυτό το πρωί ήταν του Τέμου Σούνινεν της M-Sport Ford, μετά από έξοδο που άφησε το Fiesta WRC με το πλάι σε ένα χαντάκι στην πρώτη Ειδική της ημέρας και του αγώνα, και ενώ ήταν στην πρώτη πεντάδα των χρόνων.

Το απόγευμα της πρώτης μέρας του Ράλι Σαρδηνίας περιλαμβάνει άλλες 4 Ειδικές Διαδρομές – για την ακρίβεια, και πάλι δύο ζευγάρια δύο επαναλαμβανόμενων.

ΡΑΛΙ ΣΑΡΔΗΝΙΑΣ 2021 - ΕΔ4

1. Τάνακ (Hyundai) 44:27.4

2. Σόρδο (Hyundai) +16.9

3. Οζιέ (Toyota) +18.7

4. Νεβίλ (Hyundai) +35.1

5. Κατσούτα (Toyota) +40.3

6. Έβανς (Toyota) +41.5

7. Γκρίνσμιθ (M-Sport Ford) +1:10.9

8. Λουμπέ (Hyundai) +1:42.1

9. Όστμπεργκ (Citroën) +2:05.8

10. Χούτουνεν (Hyundai) +2:26.8

TAGS WRC
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ