ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Renault Megane ανώτερης αίσθησης

Renault Megane ανώτερης αίσθησης

Το να σε καλωσορίζει το αυτοκίνητο στην καμπίνα του, υπενθυμίζοντάς σου να οδηγείς με ασφάλεια και να τηρείς τους κανόνες οδικής κυκλοφορίας, νομίζω ότι αποτελεί καινοτομία σε ένα νέο μοντέλο.

Βλέπεται είναι τόσο επίκαιρο το θέμα της οδικής ασφάλειας, που κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να είναι θέμα ημερήσιας διάταξης καθημερινά, που σε οδηγεί να ξεκινάς έτσι την άποψη που αποκόμισες οδηγώντας, εν προκειμένω, το νέο Renault Megane.

Έκανα πολλά χιλιόμετρα και έβγαλα συμπεράσματα. Κατ’ αρχάς, το βλέπεις, όταν πατάς το πλακέ κλειδί για να ξεκλειδώσει το αυτοκίνητο, ότι σου «χαμογελούν» τα φώτα, από άκρη σε άκρη του αμαξώματος. Ειδικά τη νύχτα είναι απίθανη η αίσθηση. Όπως όμορφη είναι και η σιλουέτα του αυτοκινήτου. Καλοσχεδιασμένη, με αρμονικές γραμμές, αλλά δεν κάνει τα βλέμματα να γυρίζουν στο δρόμο. Βέβαια αυτό είναι υποκειμενικό, διότι πολλοί θέλουν να περνούν… απαρατήρητοι.

Οδήγησα την έκδοση GT Line, με σπορτίφ χαρακτηριστικά, εμπρός προφυλακτήρα με ευμεγέθεις εισαγωγές αέρα και χρωμιωμένη απόληξη εξάτμισης με διαχύτη.

Οι ανθρακί τροχοί των 17ινστών και οι βαμμένοι σε αντίστοιχο χρώμα καθρέπτες και διαχύτες συμπληρώνουν την εικόνα, ενώ στο εσωτερικό τα τύπου μπάκετ καθίσματα «αγκαλιάζουν» εξαιρετικά το σώμα.

Ο πίνακας οργάνων βασίζεται στην ίδια οθόνη TFT των υπολοίπων εκδόσεων και συνδυάζεται με ένα ειδικά σχεδιασμένο τιμόνι που προσφέρει ακόμα καλύτερο κράτημα. Κι επειδή ανέφερα τιμόνι, μου φάνηκε παιχνίδι. Ελαφρύ στις μανούβρες και πιο σκληρό με τις μεγαλύτερες ταχύτητες, ακριβές και άμεσο. Είχα καιρό να νιώσω έτσι με ένα σύστημα διεύθυνσης και οφείλω να το πω. Μου άρεσε επίσης η κάθετη οθόνη αφής, εύκολη σε χειρισμό για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης. Θα ήθελα λίγο καλύτερους χώρους για τους πίσω επιβάτες, ενώ το πορτμπαγκάζ ικανοποιεί σε χωρητικότητα.

 

Στο δρόμο, τόσο στον αυτοκινητόδρομο όσο και στις φιδίσιες στροφές στα ορεινά που κινήθηκα με όχι και τόσο καλής ποιότητας άσφαλτο, το νέο Megane περνούσε λες και «χάιδευε» τον δρόμο, δεν τον… πατούσε. Οι μηχανικοί έκαναν καλή δουλειά στην ανάρτηση εμπρός και κυρίως πίσω με αυξημένα επίπεδα παθητικής τετραδιεύθυνσης για ακόμα μεγαλύτερη αίσθηση ασφάλειας στις υψηλές ταχύτητες.

Μοτέρ πετρελαίου είχα στη διάθεσή μου, 1.5 dCi με 110hp. Επαρκής σε απόδοση, καλή η ροπή του, αν και θα το περίμενα πιο ζωηρό στη δεύτερη ταχύτητα, από τις 6 του μηχανικού κιβωτίου. Η κατανάλωση αν και δεν πιάνει τα εργοστασιακά νούμερα (3,7 λίτρα ανά 100 χλμ.), έφθασε πάνω από τα 5 λίτρα, που είναι νούμερο καλό για την κατηγορία, ενώ οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα βρίσκονται κτα΄από τα 100 γρ./χλμ.

Το παρκάρισμα το βοηθά το σύστημα με τους αισθητήρες, ενώ κορνάρει αν είσαι πολύ κοντά σε άλλο όχημα ή αντικείμενο, ακόμα κι όταν ξεπαρκάρεις.

Με πλούσια συστήματα ενεργητικής ασφάλειας και ιδιαίτερα καλό εξοπλισμό, το νέο Megane αξίζει να το δοκιμάσεις. Διατίθεται και με κινητήρες βενζίνης 100 και 130 ίππων με turbo στα 1.2 lt.

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΠΕΝΤΕ ΠΡΟΦΙΛ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ

Οδηγείς όπως θέλεις το πανίσχυρο Ford GT (video)

ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΗΔΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Mini με maxi χαρακτήρα το νέο Countryman

TA KEΡΔΗ ΜΕΤΑ ΦΟΡΩΝ ΕΦΤΑΣΑΝ ΤΑ 903 ΕΚΑΤ. ΕΥΡΩ

Η Seat πέτυχε τα καλύτερα οικονομικά αποτελέσματα στην ιστορία της

 
SHARE

BEST OF NETWORK

Τα πιο καυτά μοντέλα που θα τρελάνουν την καλοκαιρινή Αθήνα

Κάναμε το τελευταίο casting πριν κλείσουν τα πρακτορεία για καλοκαιρινές διακοπές. Ιδού τα αποτελέσματα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

 

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ SPORT24