ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Πώς μας φάνηκε το Toyota C-HR 1.2 Turbo

Πώς μας φάνηκε το Toyota C-HR 1.2 Turbo

Η ονομασία από μόνη της, που σημαίνει Coupe High-Rider, μαζί με αυτόν τον σχεδιασμό του Toyota C-HR, αποδεικνύουν πόσο πολύ έδαφος κερδίζουν διαρκώς -πλέον και στο marketing της Toyota- τα Crossovers έναντι του παραδοσιακού οικογενειακού hatchback.

Την πιο ξεκάθαρη ένδειξη τη συναντά κανείς στη Citroen, που αντικατέστησε το C4 με το (Crossover) C4 Cactus, αλλά και στην περίπτωση του C-HR δεν είναι μικρή: το ιαπωνικό μικρομεσαίο Crossover έχει κατά 65% πιο άκαμπτο -καθώς και ελαφρύτερο- δάπεδο από το Auris, και παρά το ύψος του είναι καλύτερο στο δρόμο!

Σε αυτό βοηθά και η ανάρτηση με διπλά ψαλίδια πίσω (McPherson εμπρός), που έχει λίγο σκληρή ρύθμιση, το χαμηλό κέντρο βάρους, τα φρένα, η αμεσότητα και ακρίβεια του τιμονιού και του κιβωτίου ταχυτήτων που δεν θυμίζουν Crossover, και βέβαια το πακέτο ενεργητικής ασφάλειας με αναρίθμητες ηλεκτρονικές τεχνολογίες υποβοήθησης του οδηγού. Ως αποτέλεσμα, το C-HR συνδυάζει την ποιότητα κύλισης στον αυτοκινητόδρομο με την ικανότητα μιας σβέλτης βόλτας σ’ ένα ορεινό κομμάτι με στιβαρό πάτημα, χωρίς να τρομάζει με κλίσεις ή απρόβλεπτες αντιδράσεις.

Πώς μας φάνηκε το Toyota C-HR 1.2 Turbo

Πέραν των μηχανικών στοιχείων, και ο σχεδιασμός αφήνει ακριβώς τις ίδιες ενδείξεις: οι γραμμές της οροφής και των παραθύρων δημιουργούν την αίσθηση ενός υπερυψωμένου σπορ κουπέ, ειδικά με την έντονη κλίση της οροφής προς τα πίσω που αφήνει μόνο ένα μικρό παραθυράκι για να βλέπουν οι πίσω επιβάτες. Παράλληλα, η αεροδυναμική παίζει πολύ μεγάλο ρόλο - με την κάλυψη του δαπέδου, την πίσω πτέρυγα, τα αεροδυναμικά φωτιστικά σώματα και το χείλος της πόρτας.

Το ίδιο και στο εσωτερικό, το ταμπλό είναι τόσο «οδηγοκεντρικό» που ακόμα και η κεντρική οθόνη 8 ιντσών της φουτουριστικής κονσόλας κλίνει προς το οδηγό, παραπέμποντας σε πιο σπορ αυτοκίνητα. Όλα αυτά δείχνουν ότι ο C-HR στοχεύει σε πιο χαμηλές, μικρομεσαίες επιλογές, αποσκοπώντας να γίνει το αυτοκίνητο της οικογένειας. Και οι χώροι το υποστηρίζουν, ακόμα και για τα κεφάλια των πίσω, αν και τα 377 λίτρα για τις αποσκευές δεν είναι από τις κορυφαίες τιμές στην κατηγορία.

Πώς μας φάνηκε το Toyota C-HR 1.2 Turbo

Σε αυτή τη βασική έκδοση βενζίνης, το C-HR χρησιμοποιεί τον γνωστό μικρό 1.2 Turbo κινητήρα του Auris που αποδίδει 116 ίππους και 185 Nm ροπής στις 1.500-4.000 στροφές. Δεν είναι άσχημα, και το κιβώτιο έχει ρυθμιστεί για ζωηράδα χαμηλά, αλλά δεν βάζει και φωτιά στην άσφαλτο - εξαιτίας και του λίγο αυξημένου βάρους των 1.390 κιλών. Η προτεραιότητα βρίσκεται στην μείωση της κατανάλωσης, και σε νορμάλ ρυθμό μπορείς να κινείσαι στα 7,5 λίτρα / 100 χλμ., χωρίς να λείπει ένα σχετικό νεύρο στις χαμηλές στροφές.

Στη βασική δικίνητή του έκδοση το C-HR διαθέτει το πακέτο ενεργητικής ασφάλειας Toyota Safety Sense μεταξύ του καθιερωμένου πια εξοπλισμού στα 20.350 Ευρώ, ενώ η C-ENTER κοστίζει 21.900 Ευρώ διαθέτοντας επιπροσθέτως μεταξύ άλλων έγχρωμη οθόνη αφής 8 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, διζωνικό αυτόματο κλιματισμό, Adaptive Cruise Control και σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ